Німецький Deutsche Bank відмовився продавати Postbank, і замість цього приступить до масштабного інтеграційного проекту та раціоналізації технологічних платформ.
Об’єднаний банк буде обслуговувати більше 20 млн клієнтів в найбільшій економіці Європи, 10 млн з яких вже використовують цифрові пропозиції.
«В умовах високої конкуренції на ринку з низькими процентними ставками очікується, що більший масштаб дасть суттєву конкурентну перевагу, особливо в більш широкому сегменті роздрібної торгівлі», – каже Deutsche Bank.
Deutsche Bank і Postbank планують розробити детальний план інтеграції, який вони мають намір представити протягом року. Ця інтеграція спрямована на раціоналізацію центральних функцій і технологічних платформ з метою досягнення синергетичного ефекту в розмірі €0,9 млрд до 2020 року. Необхідні витрати на реструктуризацію і вихідну допомогу складуть близько €1 млрд.
Цей крок – лише один з аспектів масштабної програми реконструкції, яка дозволить банку залучити €8 млрд при продажу акцій. Deutsche Bank заявляє, що він поєднає частини своєї технології зі своїми підрозділами бізнесу, щоб скоротити витрати.