AUB News

Ситуація в країні вирівняється до осені

«Перше, що сьогодні має зробити влада, – підтримати ліквідність банківської системи, тому що це – кровоносні судини нашої економіки, – стверджує керівник Банку регіонального розвитку Валерій Ксьонзенко. – Якщо банківська система не буде працювати, то лихоманитиме всіх, тому що для здійснення будь-яких платежів ми користуємося банками. І населення про це теж повинно думати. Якщо банків немає, то все перекривається.

І друге. Уряд має чітко сформулювати свої програми. Це підтримка певних галузей, які найбільше постраждали від кризи, – будівельна галузь, металургія, виробництво товарів і продуктів харчування. Мають бути розроблені програми фінансування цих галузей. Після їхньої розробки і впровадження ситуація вирівняється. Зрозуміло, що розробка і впровадження займуть десь півроку, на більш-менш стабільний рівень ми вийдемо до осені».

 

 

 

 

 

Управління комунікацій АБ «БРР»

VAB Банк почав проводити перші транзакції за картками MasterCard напряму з платіжною системою MasterCard International

На початку лютого VAB Банк визнано принциповим членом міжнародної платіжної системи MasterCard International, і це дозволило фінустанові самостійно, без участі посередників, проводити транзакції та розрахунки за ними. Так, у VAB Банку вже успішно здійснені перші транзакції за картками MasterCard напряму з платіжною системою MasterCard International.

«Співпраця з MasterCard, це, насамперед, перехід нашого банку на новий технологічний рівень обробки транзакцій і розрахунків за операціями. Працюючи без посередників, ми можемо більш оперативно отримувати інформацію, аналізувати її та розраховуватися з платіжною системою», – відзначив  Голова правління VAB Банку Цвітан Петрінін.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день VAB Банк пропонує повну лінійку платіжних карток MasterCard International, починаючи від  Maestro і до MasterCard Platinum.

ДОВІДКА
 
На фінансовому ринку країни Всеукраїнський акціонерний банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. З жовтня 2006 року – у складі універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа банку представлена 25 філіями та 148 відділеннями в Україні, а також представництвом у м. Будапешт (Угорщина). Серед акціонерів VAB Банку – велика міжнародна компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди).
Станом на 1 січня 2009 року об'єм чистих активів VAB Банку склав 7,1 млрд. грн., регулятивний капітал Банку – 925 млн. грн.

 

 

Київськf філіz АБ "БРОКБІЗНЕСБАНК" уклала договір з клієнтом

       Киевский  филиал  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" заключил  договор с клиентом ДП  «Цептер Iнтернацiональ Україна» -  на    рассчетно-кассовое  обслуживание.

       Дочернее  предприятие (ДП)  «Цептер Iнтернацiональ Украiна» - официальное  дочернее  предприятие  Компании  Цептер.  Компания «Цептер  Интернациональ»  производит  и  продает  эксклюзивные  высококачественные  потребительские  товары  по  всему  миру,  главным  образом путем  прямых  продаж  силами  100 000  Консультантов,  а  так же  через  розничную  торговую  сеть. За  несколько  последних   десятилетий  компания  «Цептер»  стала  международной  компанией,  ведущей  торговые  операции  силами  своих  филиалов  в  более  чем  40  странах  мира. На 5 континентах.

        АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК» для  удобства  обслуживания:  счетов  предприятия «Цептер Iнтернацiональ Україна»    установил  систему  «Клиент-Банк».

 « Киевский  филиал  планирует  в  самое  ближайщее  время  на  территории   нашего  клиента «Цептер Iнтернацiональ  Украiна»   открыть  два  отделеня  Банка по  адресам  ул. Горького, 58  и  ул. Жилянская, 5/60 - прокомментировал  директор  Киевского  филиала  Халецкий  Валерий .
       
        АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»  активно  работает  над  созданием  оптимального  продуктового  ряда  для  физических лиц   и  корпоративных  клиентов,  учитывая  мировые  стандарты  банковского  обслуживания. 

         Киевский   филиал   АБ”БРОКБИЗНЕСБАНК” начал работу  в  апреле    2004 года, расположен по адресу: г. Киев, ул. Саксаганского, 115 А.  При  Киевском  филиале  открыты  и  работают 22  отделения  Банка.  Филиал предоставляет полный спектр банковских услуг для физических и юридических лиц.


        Справка о банке:  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). Филиалы банка функционируют в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Житомире, Запорожье, Ивано-Франковске, Краматорске, Луганске, Луцке, Львове, Мариуполе, Николаеве, Одессе, Ровно, Славуте, Сумах,  Тернополе, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах, Чернигове, Черновцах. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.
На 01.01.2009 г.:
Активы банка – 14  057,103 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 2 318,000 млн. грн.
Кредитный портфель – 12 916,875 млн. грн.
Средства клиентов – 8  559,211 млн. грн.
Прибыль – 77,427 млн. грн.

Банк «Хрещатик» провів виплату процентів по облігаціях серії «А» ВАТ ТФК «Контракт»

Банк Хрещатик, як організатор випуску та платіжний агент облігацій ВАТ ТФК «Контракт» провів виплату процентів по облігаціях серії «А» за четвертий купонний період (31.10.2008 р. – 29.01.2009 р.). Виплату проведено 30 січня 2009 року своєчасно та в повному обсязі із розрахунку 14,75% тобто 36,77 грн на одну облігацію.


Довідка:
Відкрите акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 29.12.01 на проведення банківських операцій на
 внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Уже сім років аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема останні роки “Ernst&Young”.
Міжнародним рейтинговим агентством Fitch Ratings банку присвоєні такі рейтинги: довгостроковий — на рівні «В-», короткостроковий — «В», індивідуальний — D/E, рейтинг підтримки — 5. Рейтинговим агентством Moody’s підвищено довгострокові рейтинги банку по депозитах у національній валюті та по депозитах в іноземній валюті з В3 до В2, а за національною шкалою підвищено рейтинг з рівня Baa1.ua до A3.ua. Також підтверджено рейтинг фінансової стійкості на рівні Е+ та короткостроковий рейтинг по депозитах — Not-Prime. Прогноз за всіма рейтингами стабільний. Рейтинговим агентством  ТОВ «Кредит-Рейтинг» підтверджено довгостроковий кредитний рейтинг банку на рівні «uaA» і підвищено прогноз до стабільного.
Мережа банку складається зі 162 установ у Києві та інших регіонах України.

 

 

 


 

УкрСиббанк» Private Banking приглашает своих клиентов на

«УкрСиббанк» Private Banking приглашает своих клиентов на теннисный турнир Fed Cup между национальными женскими сборными Украины и  Израиля, который состоится 7 и 8 февраля 2009 года в Харькове.

«УкрСиббанк» как часть финансовой группы BNP Paribas уже не первый год предоставляет своим клиентам возможность посещать теннисные турниры, как в Украине, так и за рубежом, - рассказал и.о. Председателя Правления АКИБ «УкрСиббанк» Сергей Наумов. - Подобные мероприятия  всегда вызывали большой интерес среди клиентов Private Banking. В этом году мы пригласили наших клиентов на матчи Кубка Fed CUP by BNP Paribas – неофициального чемпионата мира по теннису, которые состоятся в Харькове».

Отметим, что BNP Paribas уже 35 лет является главным спонсором теннисных турниров, таких как Roland Garros, Fed Cup, Devis Cup, Masters.


Для справки:
BNP Paribas и теннис (www.tennis.bnpparibas.com)
 
С 1973 года BNP Paribas активно поддерживает теннис на мировом уровне: с 1974 г. группа официальный спонсор Открытого Чемпионата Франции (French Open), с 2001 г. спонсор Кубка Дэвиса (Davis Cup) BNP Paribas, с 2005 г. Кубка Федерации (Fed Cup) BNP Paribas, с 1986 г. BNP Paribas Masters, а также других международных турниров, таких как WTA Bank of the West Classic в Калифорнии, Master Series Монте-Карло, BNP Paribas Women’s Open в Страсбурге, Grand Prix в Лионе и т.д.  Также BNP Paribas поддерживает теннис на локальном уровне во Франции: 550 турниров, включая Trophée BNP Paribas de la Famille, разные программы  Французской Федерации Тенниса и Ассоциации Яника Ноаха (Yannick Noah) Fête le Mur («Приглашение к теннису»).

АКИБ «УкрСиббанк» (www.ukrsibbank.com) – зарегистрирован 18 июня 1990 года. Банк имеет полную лицензию НБУ № 75 от 24 декабря 2001 года на осуществление банковских операций. По состоянию на 01.12.2008 г.: чистые активы – 53,3 млрд. грн., капитал – 6,5 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель составляет 47,7 млрд. грн., средства корпоративных клиентов – 8,8 млрд. грн., средства физических лиц – 7,3 млрд. грн. Сегодня региональная сеть насчитывает более 950 отделений по всей территории Украины. Клиентами «УкрСиббанка» являются 69 тысяч предприятий Украины, количество счетов физических лиц превышает 3,9 млн. В апреле 2006 года была завершена сделка по покупке BNP Paribas 51% акций АКИБ «УкрСиббанк».

BNP Paribas (www.bnpparibas.com) – европейский лидер на международном рынке банковских и финансовых услуг и один из 3 крупнейших банков в мире согласно данным международного рейтингового агентства Standard & Poor’s. Группа представлена в более чем 85 странах, число сотрудников 171 000 человек, включая 131 000 в Европе. Группа занимает ведущие позиции в трёх основных сегментах: корпоративный и инвестиционный бизнес, управление активами и розничный бизнес. Присутствуя в Европе по всем своим направлениям деятельности, основными для банка двумя внутренними рынками в розничном бизнесе являются Франция и Италия. BNP Paribas занимает существенные позиции в США, а также сильнейшие позиции в Азии и на развивающихся рынках.

Пресс-служба АКИБ «УкрСиббанк»:
Татьяна Шикерявая   +38 (044) 201 22 71  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Анна Глинко    +38 (044) 201 22 71  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Виктория Пащевская  +38 (044) 201 22 71 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Позиція АУБ стосовно прийняття Урядом та НБУ Постанови про порядок рефінансування банків

Схвалюючи прийняття Урядом та Національним банком Постанови про порядок рефінансування банків у період фінансово-економічної кризи (від 29.01.2009 р. № 44), як крок до розблокування процесу підтримки ліквідності банківської системи, Асоціація українських банків разом з тим висловлює стурбованість з приводу відсутності у цьому порядку чітких критеріїв звернення банків за рефінансуванням, а також єдиних правил прийняття рішень. Зокрема в АУБ наголошують, що за відсутності таких критеріїв та правил не може бути забезпечений принцип рівного доступу до рефінансування усіх банків.

За словами Президента АУБ Олександра Сугоняка, незрозумілим є порядок вирішення питання рефінансування окремого банку у разі затвердження Кабінетом Міністрів заперечень, поданих  його уповноваженим представником.

Ускладнення процедури через збільшення кількості центрів прийняття рішень, розпорошення відповідальності за політику рефінансування між Національним банком та Урядом, - наголошують в АУБ, - негативно впливатиме на оперативність здійснення Національним банком своєї функції кредитора останньої інстанції, що в кризових умовах є неприпустимим.

“Влада знову не на рівні своєї відповідальності!” – наголошує Президент АУБ, коментуючи таку ситуацію.

В Асоціації українських банків вважають за необхідне негайно розробити критерії рефінансування та механізми контролю за недопущенням нецільового використання коштів, для чого АУБ готова здійснити необхідні організаційні заходи.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Позиція АУБ стосовно прийняття Урядом та НБУ Постанови про порядок рефінансування банків

Схвалюючи прийняття Урядом та Національним банком Постанови про порядок рефінансування банків у період фінансово-економічної кризи (від 29.01.2009 р. № 44), як крок до розблокування процесу підтримки ліквідності банківської системи, Асоціація українських банків разом з тим висловлює стурбованість з приводу відсутності у цьому порядку чітких критеріїв звернення банків за рефінансуванням, а також єдиних правил прийняття рішень. Зокрема в АУБ наголошують, що за відсутності таких критеріїв та правил не може бути забезпечений принцип рівного доступу до рефінансування усіх банків.

За словами Президента АУБ Олександра Сугоняка, незрозумілим є порядок вирішення питання рефінансування окремого банку у разі затвердження Кабінетом Міністрів заперечень, поданих  його уповноваженим представником.

Ускладнення процедури через збільшення кількості центрів прийняття рішень, розпорошення відповідальності за політику рефінансування між Національним банком та Урядом, - наголошують в АУБ, - негативно впливатиме на оперативність здійснення Національним банком своєї функції кредитора останньої інстанції, що в кризових умовах є неприпустимим.

“Влада знову не на рівні своєї відповідальності!” – наголошує Президент АУБ, коментуючи таку ситуацію.

В Асоціації українських банків вважають за необхідне негайно розробити критерії рефінансування та механізми контролю за недопущенням нецільового використання коштів, для чого АУБ готова здійснити необхідні організаційні заходи.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Олександр Сугоняко: “Економічну кризу подолаємо, якщо вийдемо з політичної”

Більше трьох місяців минуло після прийняття НБУ Постанови №319, якою він призупинив відтік депозитів з банків. Тоді АУБ заявила, що це відповідальне рішення Нацбанку дає законодавчій і виконавчій владі ресурс часу на прийняття і реалізацію антикризових заходів. Проте до цього часу не те що немає стратегії виходу з економічної кризи, але не проаналізовані і не виявлені причини: чому саме Україна опинилася серед п’яти країн світу, економіка яких потерпіла найбільше.

Макроекономічні проблеми впали на голови українців безробіттям, невиплатою зарплат і пенсій, інфляцією, падінням курсу гривні, фінансовими проблемами господарств, підприємців, банків...

Через падіння платоспроможності підприємств і населення - клієнтів банків, - через зростання ризиків кредитування погіршується стан і банківської системи. Люди, підприємства, банки дорого платять за кожен день кризи. З кожним днем все більше. І не видно цьому кінця. І немає з кого спитати.

Для суспільства подолання економічної біди є головним. Натомість для політиків є більш важливе – боротьба за владу, їм не до економічних проблем. За цих умов у країні поширюється і поглиблюється криза.

Очевидно, що економічну біду подолаємо, якщо вийдемо з політичної.

----------------------------------


1. Від 2004 року Україна у перманентній гострій політичній кризі. Реальне життя суспільства супроводжувалося виборами, розпусками парламенту, блокуванням його роботи, конфронтацією між гілками влади, між фракціями, між КМУ і Секретаріатом Президента, Прем'єром і Президентом.

Люди і господарства якось адаптувалися до того роздору, до шкідливої для суспільства діяльності гілок «влади», і виживали. Наближені  до «влади»  бізнесмени  жирували. 

2. У цей час перебувала у кризі і українська економіка, тільки  -потенційній.  Її структура, енерговитратність, застарілість і зношеність устаткування підприємств надавали економіці кризового характеру. Структурні економічні реформи в Україні за всі роки незалежності не робилися, а так званий “крупний” бізнес, який зрісся з владою, разом з нею паразитували на старому економічному потенціалі України. По суті, той владно-бізнесовий мутант і все суспільство споживали те, що зробили попередні покоління, не думаючи про проблеми завтрашнього дня.

Після Помаранчевої революції, з суттєвим припливом  в Україну іноземного капіталу, з доступом українських компаній до фінансових ресурсів за кордоном, кризогенні структурні диспропорції були приховані під «повінню» залучених ззовні ресурсів. Недалека соціальна політика  Уряду  та популістське підігрівання споживчого буму притлумили і совість, і розум значної частини суспільства. Людина, бізнес, країна в цілому почали жити в борг. Точніше, споживати в борг. Країна п’яніла від можливості жити не по кишені і непомітно сповзала в системну кризу.

3. Те, що мало місце в економіці в останні роки: випереджуючі темпи росту доходів населення у порівнянні з темпами росту продуктивності праці,
негативне торговельне сальдо і дефіцит поточного рахунку платіжного балансу, різке зростання зовнішньої заборгованості компаній, різке зростання споживчого кредитування при надзвичайно високому рівні енергоємності економіки, – все це разом  наближувало економічну кризу. Всі ці проблеми “покривалися” зовнішніми запозиченнями.  Як тільки перекрилися джерела зовнішнього фінансування - економічна криза з потенційної перетворилася в реальну, у видиму. Прийшло похмілля. Протверезіння  влади йде з великим запізненням.

4. З жовтня 2008 року наша країна знаходиться одночасно в політичній і економічній кризі. Це якісно нова ситуація для останніх років. Політична і економічна кризи, що діють разом в один і той же час, перетворюються у суспільно-політичну вибухову суміш,  вкрай небезпечну для країни.

Тепер, коли в Україні розгортається страшна економічна криза,  криза  влади стає проявом своєрідної суспільної гангрени. ЇЇ треба рішуче відсікти, бо політикам немає діла до економіки та проблем суспільства, – вся їх увага йде на поборення один одного. В той час люди, бізнес, суспільство все більше і більше платять за кожен наступний день кризи.

Зараз стає  очевидним – Україна  подолає економічну кризу, якщо  подолає політичну.

Вихід з економічної біди вимагає концентрації відповідальності і повноважень для того, хто береться навести лад.

5. Корінь політичної кризи – в аморальності та бездуховності   носіїв  владних повноважень. Всюдисуще хабарництво – не наслідок  поганих законів. Це наслідок морального розкладу, в першу чергу суб’єктів влади. Назовні такий стан влади проявляється у безпардонному протягуванні  егоїстичних інтересів на шкоду суспільним, прикриваючи все це   патологічною брехнею на «Свободах».

Вихід з кризи вимагає чесного погляду на стан речей. Більшість посадовців на це не здатні. Державні посади вимагають від тих, хто їх займає, душею вболівати за національні, державні інтереси, і бути здатними на цих рівнях мислити. Мислити категоріями держави, регіону, міста, села вони не можуть і не будуть.

Суспільне тло, на якому  існує політична криза –безвідповідальність. За цих умов персоніфікатор влади, що чинить несправедливо і непрофесійно, уникає політичної, юридичної і моральної відповідальності, безкарно ховаючись за публічною демагогією на тих же «Свободах» і не тільки.
 
6. Що означає вихід з політичної кризи ?

Персональна чітка відповідальність керівника держави за  вихід із кризи у визначений термін.

Концентрація владних повноважень, необхідних для забезпечення позитивних змін в економіці.

Узаконена домовленість між гілками влади про одночасні вибори Президента і Верховної Ради України по завершенні визначеного терміну, відведеного на вихід із економічної кризи.

7. На подолання політичної кризи в Україні є не більше місяця. Цей термін визначається станом української економіки, бюджету, банківської системи та суспільства. Цей стан, в свою чергу, вимагає негайного розроблення і здійснення економічних перетворень. Затягування з прийняттям таких рішень та їх реалізації щоденно наносить збитки людям, суспільству, країні. Через місяць вихід з кризи вимагатиме значно більшу ціну, яку заплатить суспільство, ніж якби це зробити зараз.

8. Як практично  вийти з політичної кризи?

На кому з нинішніх вищих політиків лежить персональна відповідальність перед Богом, народом і історією за те, що буде з країною в найближчі роки?  Юридично ця відповідальність розмита між Президентом, Верховною Радою і Прем’єр-Міністром України. Зрозуміло, не випадково. Але  морально вона лежить на Президентові України. Персонально на ньому:   народ поклав на нього відповідальність своїм прямим вибором.

Моральна відповідальність Верховної Ради не персоніфікована. Вона розмита між Головою Верховної Ради, фракціями, депутатами.

Прем’єр-Міністра України обирав не народ безпосередньо, а коаліційна більшість парламенту. Тому і відповідальність Прем’єра перед народом не безпосередня, а опосередкована через відповідальність перед коаліцією. Так чи інакше вона переадресовується Главі держави.

Отже історична відповідальність на час виходу країни з кризи лежить на Президентові країни. Якщо він здатний взяти на себе цю відповідальність, хай формує дієву команду і робить рішучі кроки.

Якщо Президент не хоче брати на себе всю повноту відповідальності, тоді він має негайно запропонувати країні позачергові вибори Президента і Верховної Ради України.

Якщо Президент буде затягувати з прийняттям цих рішень, суспільні сили, що усвідомлюють ціну цього зволікання, політично примусять його піти на позачергові вибори і Президента, і  парламенту.

Якщо Президент бере відповідальність на себе, то Верховна Рада України має узаконити повноваження Президента на цей час в царині здійснення економічних перетворень, врахувавши досвід передачі таких повноважень Президенту Кравчуку і Прем’єру Кучмі. Вона має узаконити також термін, на який надаються Президенту ці повноваження, і дату проведення наступних виборів Президента і Верховної Ради країни.

Якщо Верховна Рада України буде затягувати узаконення ліквідації політичної безвідповідальності в країні у кризовій ситуації, то суспільні сили, які розуміють ціну продовження кризи влади для суспільства, політично змусять її вчасно прийняти необхідні закони. На терезах – доля народу і країни.

Від нинішньої влади з її  безвідповідальністю, з її розпорошеністю на локальні бізнес-інтереси і внутрішніми конфліктами, з закоріненою аморальністю, з її системною недієздатністю можна чекати лише патологічно-неправдивого говоріння.
* * *

Автор шукав правди, яка одна для всіх. Викладений варіант виходу з кризи діючої влади видається логічно обґрунтованим, може ідеалістичний.  Але чи реальним?

Важко уявити собі, що діючі суб`єкти влади: Верховна Рада, Прем`єр - будуть діяти належно, як тут прописано. Є серйозні сумніви, що Президент теж буде діяти правильно. Це так.

Але якщо цей варіант виходу з владної кризи не буде швидко реалізований, за кожен день затримки український народ буде платити  все більшу і більшу ціну. І не лише в грошах. І це правда. Той, хто це розуміє, кому це болить, хто не хоче цього допустити, буде діяти. Від того, наскільки масовий і організований буде тиск громадськості на владу, залежатиме реальність подолання політичної кризи, а через це і економічної.

Олександр Сугоняко                                          

Газета “Голос України”, № 19 (4519), 4 лютого 2009 р.
http://www.golos.com.ua/article/1233671618.html

 

 

АНОНС прес-конференції 5 лютого о 14:15 на тему: “Підсумки діяльності банківської системи за 2008 рік”

У прес-конференції візьмуть участь:

- Станіслав Аржевітін,
Голова Ради АУБ, перший заступник Голови парламентського комітету з питань фінансів і банківської діяльності;

- Олександр Сугоняко,
Президент Асоціації українських банків.

Прес-конференція відбудеться: У четвер 5 лютого о 14:15
у приміщенні Асоціації українських банків за адресою: м. Київ, вул. Марини Раскової, 15,  зал засідань (кім. 710), 7-й поверх.

Початок реєстрації журналістів об 13.30. Акредитація журналістів обов’язкова. Про Вашу участь просимо завчасно повідомити за телефонами прес-служби АУБ:
(044) 541-05-36, або за електронною адресою:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Прес-служба
Асоціації українських банків
Тел.: (044) 541-05-36
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.                                           

 
 

АНОНС прес-конференції 5 лютого о 14:15 на тему: “Підсумки діяльності банківської системи за 2008 рік”

У прес-конференції візьмуть участь:

- Станіслав Аржевітін,
Голова Ради АУБ, перший заступник Голови парламентського комітету з питань фінансів і банківської діяльності;

- Олександр Сугоняко,
Президент Асоціації українських банків.

Прес-конференція відбудеться: У четвер 5 лютого о 14:15
у приміщенні Асоціації українських банків за адресою: м. Київ, вул. Марини Раскової, 15,  зал засідань (кім. 710), 7-й поверх.

Початок реєстрації журналістів об 13.30. Акредитація журналістів обов’язкова. Про Вашу участь просимо завчасно повідомити за телефонами прес-служби АУБ:
(044) 541-05-36, або за електронною адресою:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Прес-служба
Асоціації українських банків
Тел.: (044) 541-05-36
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.                                           

 

Луганська філія АБ "БРОКБІЗНЕСБАНК" реалізує зарплатний проект

           Луганский  филиал  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК"  реализует   зарплатный  проект  у  клиента  Банка     -   государственного  предприятия  «Антрацит»,   в  его  структурных  подразделениях  - спецаппарат  и автобаза.
            Для сотрудников   предприятий  спецаппарат  и  автобаза     Банк выпустил  карточки  международной  платежной  системы  VISA  ELECTRON. 
Сотрудники  вышеназванных   организаций    государственного  предприятия  «Антрацит»    могут   пользоваться  всеми  услугами,  которые  обеспечиваются  владельцам платежных карт, эмитированных АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК».   Участникам   зарплатного  проекта  Банк обеспечивает   качество  обслуживания  и индивидуальный  подход   исходя  из  потребностей  каждого.  
Среди   дополнительных   преимуществ платежных карт  АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»:
- Возможность открытия мультивалютного карточного счета – как индивидуального, так и корпоративного;
- Привязка двух карт различных платежных систем к одному карточному счету;
-        Оперативное зачисление заработной платы на карточные счета сотрудников (в течение 2х часов с момента перевода средств на счет).
Для  удобства  обслуживания  сотрудников  предприятия  «Антрацит»-  владельцев  пластиковых  карточек  от  АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»   на  территории  предприятия  установлеы  банкоматы  Банка.
Развитие карточного бизнеса является одним из приоритетных направлений работы АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК". На 01.01.09 г. Банк эмитировал 754 135 карт, установил 434 банкомата, 460 POS-терминалов и пунктов выдачи наличных. 
В   Луганском  регионе установлены  и  обслуживают  клиентов  29  банкоматов и  21 POS- терминал  АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК».

           Луганский  филиал  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" начал  свою  деятельность  в  мае  1992 года и расположен по адресу: г. Луганск, ул. Шовкового, 1.   В  системе  Луганского  филиала    открыты  и  работают  23  отделения  Банка. Филиал предоставляет полный спектр банковских услуг для физических и юридических лиц. 


Справка о банке: 
АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). Филиалы банка функционируют в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Житомире, Запорожье, Ивано-Франковске, Краматорске, Луганске, Луцке, Львове, Мариуполе, Николаеве, Одессе, Ровно, Славуте, Сумах,  Тернополе, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах, Чернигове, Черновцах. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.

На 01.01.2009 г.:
Активы банка – 14  057,103 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 2 318,000 млн. грн.
Кредитный портфель – 12 916,875 млн. грн.
Средства клиентов – 8  559,211 млн. грн.
Прибыль – 77,427 млн. грн.

В Україні є серйозна стабілізаційна платформа

«Головна наша стабілізаційна платформа – це кредит МВФ, – вважає Голова Правління Банку Регіонального Розвитку Валерій Ксьонзенко. – Саме він дає Україні можливість прожити кризу без проблем. Звичайно, важливо, щоб вчасно надходити транші, і це залежить від того, як вона буде виконувати вимоги МВФ і розрахунки, які Міжнародний валютний фонд робив щодо економічного стану України. Адже цифра 16 бралась не зі стелі, вона завжди економічно обґрунтовується. І на сьогоднішній день ця цифра і дасть поштовх розвитку нашої економіки, зростанню ВВП, розвитку підприємств. МВФ не дасть нам розвиватися в неправильному напрямі і допоможе впорядкувати всі гілки влади, які з часом усе-таки мають заспокоїтися. Адже однією з умов МВФ є те, що органи влади мають працювати, а не сваритися і звинувачувати один одного.

По зовнішнім боргам Україна має віддати всього-на-всього 2 мільярди доларів. Це невелика сума, – впевнений банкір. – Для того щоб підтримати економіку країни, а також стабілізувати і підтримувати курс долара на рівні 6,5 – 7,5, грошей МВФ більш ніж достатньо».

 

 

 

 

 

Прес-служба АБ «БРР»

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter