AUB News

Президент АУБ взяв участь у “круглому столі” з представниками японської федерації бізнесу “КЕЙДАНРЕН”

Президент Асоціації українських банків Олександр Сугоняко прийняв участь у  “круглому столі” з керівниками японських компаній - членів федерації бізнесу “КЕЙДАНРЕН”.
“КЕЙДАНРЕН” є одним з найвпливовіших економічних об’єднань підприємців Японії, до якого входять такі відомі корпорації, як “Марубені”, “Токіо-Газ”, “Міцубісі”, ”Іточу”, “Соджіц”, “Ісудзу”, “Ніппон Пейпер Індастріз”, “Сейкісуї Кемікал”, “Мацусіта Електрік Індастріз” (“Панасонік”), “Міцуї Інжиніринг і Шіпбілдінг”, японський банк міжнародного розвитку (JBIC), банк “Токіо-Міцутісі UFG”, авіакомпанія “ANA”,  “Токіо-Міцубіші”, торговельна компанія “Токіо Боекі” та ін.
Під час роботи  “круглого столу”, зокрема, розглядалося питання щодо стану і потенціалу розвитку українсько-японської співпраці у банківській сфері.
Банківський сектор Японії представляли державноий Японський банк міжнародного співробітництва (JBIC) та  банк „Tokyo-Mitsubishi UFG Bank Corp.” (TM-UFG).
JBIC – це державна установа, яка за рахунок бюджетних коштів на основі рішень Уряду надає ієнові кредити за програмою Офіційна Допомога Розвитку (ОДР) Урядам інших країн для інфраструктурних і енергетичних проектів на термін 30-40 років під 1,5% річних (перші 10 років – виплата тільки відсотків). Україна залучила поки що такий кредит тільки для реконструкції ДМА „Бориспіль”(172 млн.дол.США). Також JBIC може надавати комерційні кредити банкам і підприємствам інших країн (як зв‘язані, так і не зв‘язані). На сьогодні ВАТ „Укрексімбанк” залучив кредитну лінію у обсязі 50 млн. дол. для обслуговування двосторонньої торгівлі.
TM-UFG (найбільший у світі банк, який був створений у січні 2006 року, активи якого складають біля 190 трильйонів ієн, біля $1 трильйона 600 мільярдів)  активно працює на ризикових ринках Азії, Латинської Америки і Східної Європи. Зацікавлений розвивати співпрацю з українським банківським сектором. Бере участь у комерційному обслуговуванні ієнових кредитів за програмою ОДР, а також грантових проектів.
Президент АУБ ознайомив японських гостей з основними аспектами та особливостями розвитку української банківської системи, відповів на запитання.
Сторони позитивно оцінили результати зустрічі, висловилися за необхідність поглиблення співпраці, регулярних контактів, обміну інформацією тощо.

Прес-служба
Асоціації українських банків


 

Дельта Банк вводить нові рішення для збору платежів

 Дельта Банк начал реализацию стартового проекта по установке аппаратов cash-in новых систем по сбору платежей. Cash-in аппараты представляют собой банкоматы, работающие на прием, а не на выдачу наличных средств.

 В течение 2007 года Дельта Банк планирует установить 2000 cash-in терминалов по сбору платежей по территории всей Украины.

 По словам директора по операционной деятельности и техническому обеспечению Дельта Банка Елены Афанасьевой, «благодаря распространению сети терминалов по сбору платежей системы cash-in клиент не зависит от времени работы и места расположения банка. В то же время, расширяя свою инфраструктуру за счет банкоматов, банки экономят на строительстве отдельных офисов, что дает им возможность быстрее развиваться и снижать стоимость своих услуг».

 «Появление в Украине терминалов по сбору платежей cash-in и депозиторов связано с активным наращиванием объемов кредитования населения. Аппараты, принимающие наличные, освобождают сотрудников банка от однотипной дополнительной работы», – комментирует Елена Афанасьева.

 Дельта Банк является пионером в сфере установки систем подобного рода в Украине: с марта 2007 года в Киеве в тестовом режиме работают несколько терминалов по сбору платежей сash-in.

 На сегодняшний день, в тестовом режиме работают уже несколько терминалов по сбору платежей cash-in, первый из которых был установлен Дельта Банком в гипермаркете «Караван».

 Сash-in аппараты максимально автоматизируют банковский сервис и переводят его в сектор самообслуживания. Основными достоинствами автоматизированных аппаратов cash-in являются простота их использования, скорость проведения операций, а также минимальные габариты.

 

Справка
Дельта Банк является одним из лидеров отечественного рынка потребкредитования, занимая порядка 20% сегмента. По состоянию на 1 марта 2007 года кредитный портфель физлиц Дельта Банка составил 985,2 млн. грн., а сумма чистых активов достигла 1 435,1 млн. грн., количество точек продаж превысило 2400. Ключевыми партнерами банка в развитии каналов продаж являются такие сети как «Фокстрот», «АБВ-техника», «Домотехника», «7-й континент», «Мобилочка», «Мелафон», «Фокус», «Ситиком» и другие. Дельта Банк получил лицензию НБУ 20 апреля 2006 года. Единоличным учредителем и владельцем банка является Николай Лагун.

Електронні послуги банку та картки з чіпом допоможуть захистити банківський рахунок від шахраїв

Взаємовідносини банку з клієнтом засновані, перш за все, на довірі. Тому гарантія безпеки є одним з пріоритетних завдань для кожного банку.
Але і клієнти банку також повинні ставитися серйозно до рівня безпеки власного рахунку. Відкривши картковий рахунок, необхідно обов'язково дотримуватися деяких елементарних правил. По-перше, секретний PIN-код необхідно запам'ятати, а не записувати його на платіжній картці чи на папірці, і, тим більше, не слід носити цей папірець з собою.
Окрім того, ніхто не має права вимагати від клієнта надавати інформацію про свій рахунок (PIN-код, номер картки, пароль і т.п.) – у тому числі і співробітники банку, якщо це не потрібно при проведенні операції/ідентифікації клієнта у належному порядку. Також не рекомендується залишати свою картку без нагляду, передавати її навіть тимчасово іншим особам, потрібно стежити за всіма діями касира при проведенні операцій по картці.
За словами начальника Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Анатолія Атрохова, для того, щоб клієнт був упевнений у безпеці власного карткового рахунку, слід контролювати рух коштів за допомогою електронних послуг банку – Інтернет-банкингу, «Мобільного банкингу», а також встановлювати ліміти на платіжні картки відповідно до власних, характерних для кожного клієнта середніх значень сум та кількостей трансакцій, користуватися для розрахунків в Інтернет спеціальною платіжною карткою – «Вірту@льна Visa» РОДОВІД БАНКу.
Щоб забезпечити максимальну безпеку, РОДОВІД БАНК пропонує клієнтам користуватися платіжними картками з чіпом. У таких карток рівень захисту значно вищий, ніж у карток з магнітною    смугою – на сьогодні вони мають найбільший ступінь захисту від шахрайства.
Дотримання вищезгаданих рекомендацій дозволить клієнтам бути впевненими, що їхній електронний гаманець залишиться недоторканним.


 

Банк регіонального розвитку став учасником S.W.I.F.T.

АБ «Банк регіонального розвитку» став учасником всесвітньої мережі міжбанківського зв'язку S.W.I.F.T. Міжнародна система S.W.I.F.T. гарантує здійснення транзакцій по всьому світу найбільш оперативним, надійним і безпечним на сьогоднішній день способом.

Код АБ «БРР» у мережі S.W.I.F.T. - RDBKUA22.

Довідка.

S.W.I.F.T. (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) - Співтовариство всесвітніх міжбанківських фінансових телекомунікацій створено в 1973 році 239 банками з 15 країн Європи та Північної Америки. Головна мета міжнародної міжбанківської мережі – надійне збереження та оперативна передача фінансової інформації. На теперішній час у системі SWIFT беруть участь  близько 8000 кредитних і фінансових організацій, банки, провідні промислові компанії з 206 країн.

Акціонерний банк «Банк регіонального розвитку» створений в 1989 році.  Центральний офіс розташований у Києві. За станом на 1 квітня 2007 року загальні активи становлять 680,8 млн.грн., регулятивний капітал - 67,4 млн.грн., кредитний портфель - 497,5 млн.грн., депозити фізичних осіб - 280,6 млн.грн., депозити юридичних осіб - 104,2 млн.грн., чистий прибуток - 756,2 тис.грн.

 

АБ "Брокбізнесбанк" разом з Fortis Banque S.A./N.V. (Брюссель) профінансував поставку машинокомплектів для ЗАТ "ЗАЗ" на суму 30 млн. дол. США

В начале апреля 2007 г. АБ "Брокбизнесбанк" вместе с Fortis Banque S.A./N.V. (Брюссель) профинансировал поставку машинокомплектов производства General Motors – Daewoo на ЗАО «ЗАЗ», которые будут использованы для производства легковых автомобилей в Украине.
Финансирование на сумму 30 млн. долл. США осуществляется банками в равных частях с использованием инструментов структурированного торгового финансирования.
Внедренная структура финансирования разработана в рамках обновленной стратегии АБ «Брокбизнесбанк» на 2007 год, которая предусматривает развитие сотрудничества между иностранными банками, международными финансовыми институтами и украинскими компаниями – активными участниками экспортно-импортных операций.

 

ВАТ КБ «Хрещатик» пропонує своїм клієнтам і всім бажаючим нові пам’ятні монети

На реверсі пам’ятної монети «Бабак (байбак)» зображено байбака, на аверсі — малий Державний Герб України. Монету номіналом 2 гривні викарбовано із золота, її тираж  — 10 тис штук. Придбати її можна в касах банку «Хрещатик» за 286 грн.
Ювілейна монета «Олександр Ляпунов» присвячена математику та механіку, академіку Петербурзької АН з 1901 року Ляпунову Олександру Михайловичу (1857 – 1918), праці якого стосуються небесної механіки, математики, фізики й теорії імовірності. На аверсі монети розміщено  малий Державний Герб України та геометричне зображення задачі небесної механіки. На реверсі зображено портрет Олександра Ляпунова. Монету номіналом 2 гривні викарбовано з нейзильберу, тираж — 35 тис штук. Придбати її можна в касах банку «Хрещатик» за 8 грн.

 

Довідково за темою:
Реалізацію ювілейних і пам’ятних монет фізичним та юридичним особам банк „Хрещатик” здійснює через мережу своїх установ по всій території України. Монети є дійсним платіжним засобом й обов’язкові до приймання без будь-яких обмежень за номінальною вартістю до всіх видів платежів, а також для зарахування на розрахункові рахунки, вклади, акредитиви та для переказів. Найрізноманітніша тематика таких монет, серед яких колекції „Пам’ятки давніх культур України”, „Обрядові свята України”, „Спорт”, „Флора і фауна”, „Східний календар” та ін. — роблять ці платіжні одиниці цікавими не тільки для нумізматів, але й для тих, кого цікавить історія, культура та інші сфери життя.

«Промекономбанк» розробив новий фінансовий продукт для приватних клієнтів

В рамках проекта выхода на розничный рынок и расширения продуктового ряда для частных клиентов, «Промэкономбанк» вводит новую услугу – платежная карта с возможностью получения высокой доходности. Услуга «Доходная карта» реализована на базе дебетовой платежной карты международного класса VISA ELECTRON.

 «Доходная карта», помимо известных преимуществ карты как платежно-расчетного инструмента, позволяет владельцу получать дополнительную прибыль в виде повышенных процентов, сравнимую с доходностью, характерной для срочного банковского вклада. Валюта «Доходной карты» – на Ваш выбор – гривны, доллары США или евро.
Снятие наличных в сети банкоматов «Промэкономбанка» и сети банкоматов «Укрсоцбанка», «ПУМБа» и еще 23 банков осуществляется бесплатно. Повышенные проценты начисляются по ставке 7% в гривнах, 4% в долларах США и 3% в евро. Начисление и автоматическая капитализация процентов производятся в конце последнего дня каждого календарного месяца.

Этот продукт заинтересует как клиентов, размещающих свободные средства в банке, так и тех, кто пользуется платежной картой, и призван увеличить срок «пребывания» денег на карточном счете, принося тем самым дополнительный доход держателю карты.

" Фактически это недорогой электронный кошелек, который позволяет не носить с собой наличные, но всегда оставаться при деньгах, при этом получать проценты на остаток суммы на счете. Таким образом, новый продукт «Промэкономбанка» сочетает возможности платежной банковской карты и доходность срочного банковского вклада" - отмечает Александр Краснокутский, начальник Департамента платежных карт ОАО КБ «Промэкономбанк».

 

Краткая справка:
ОАО КБ "Промэкономбанк" основан в 1993 году. ОАО КБ "Промэкономбанк" позиционирует себя как банк, ориентированный на удовлетворение базовых финансовых потребностей частных лиц и предприятий малого и среднего бизнеса. В настоящий момент банк реализует стратегию роста – в 2007 году планируется удвоить число точек продаж банковских продуктов «Промэкономбанка».
В 2006 г. ОАО КБ «Промэкономбанк» стал ассоциированным членом международной платежной системы VISA International. В связи с этим Банк получил возможность эмитировать международные платежные карты Visa Gold, Visa Classic, Visa Business Electron, Visa Electron и неперсонализированные карты Visa Electron Instant Issue. Интересы Банка в платежной системе VISA International представляет ЗАО «ПУМБ».

По состоянию на 01.03.2007 г. активы ОАО КБ «Промэкономбанка» составляют
350,43 млн. грн. Уставный капитал – 50,7 млн. грн. Портфель депозитов физических лиц – 157, 45 млн. грн. Кредиты физических лиц – 185,75 млн. грн.

 

АБ "Брокбізнесбанк" збільшує емісію міжнародних платіжних карток

АБ "Брокбизнесбанк" продолжает увеличивать объемы эмиссии международных платежных карт. На начало апреля 2007 г. банк эмитировал 398 556 карт.
Также банк увеличил количество банкоматов до 153, POS-терминалов и пунктов выдачи наличных – до 207.
В целом до конца текущего года банк планирует выпустить около 150-180 тыс. платежных карт, общее число которых составит 529 – 559 тыс.

www.bankbb.com.ua

Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). Филиалы банка работают в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Запорожье, Ивано-Франковске, Краматорске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Одессе, Ровно, Славуте, Сумах, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.
На 01.04.2007 г.:
Активы банка – 6 830,196 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 825,337 млн. грн.
Кредитный портфель – 6 579,636 млн. грн.
Средства клиентов – 4 419,598 млн. грн.
Прибыль – 20,119 млн. грн.

 

Стартує програма лояльності «SKODA FRIEND CLUB»

17 квітня відбулась спільна прес-конференція РОДОВІД БАНКу і компанії «Єврокар», під час якої Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко і Генеральний директор ТОВ «Єврокар» Марина Яковлєва презентували спільну програму лояльності «SKODA FRIEND CLUB». Головна мета програми – запропонувати власникам автомобілів Skoda широкий спектр послуг і додаткових можливостей, у тому числі спеціальні умови кредитування.

Залучитися до «SKODA FRIEND CLUB» може кожний власник автомобіля Skoda, отримавши членську картку Клуба в дилерській мережі «Єврокар» чи у відділеннях РОДОВІД БАНКу. Програма лояльності стартує в квітні 2007 року й діятиме на всій території України.

Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко зазначив: «РОДОВІД БАНК протягом уже 2 років є лідером на українському ринку за кількістю і якістю ко-брендингових програм, які були реалізовані з великою кількістю партнерів із різних сфер бізнесу. Наша нова програма лояльності дає можливість нашим клієнтам стати учасником «SKODA FRIEND CLUB» і таким чином використати нові можливості банкінгу.

«SKODA FRIEND CLUB» - це програма, яка відкриває перед її учасниками унікальні перспективи. Карточка члена Клубу гарантує власнику:
- цілодобову сервісну підтримку на дорогах (послуги сервіс-мобілю та евакуатора);
- інформаційну підтримку;
- участь в акціях і ексклюзивних тест-драйвах;
- 2% знижку на придбання другого автомобіля Skoda.

«SKODA FRIEND CLUB» - це картка, яка дає можливість відкрити кредитну лінію, кошти якої можна використати на будь-які споживчі цілі. Кредитна лінія встановлюється для членів Клубу на рівні:
- до 15% вартості автомобіля, якщо клієнт купує автомобіль на власні кошти,
- до 10% вартості автомобиля, якщо клієнт бере кредит на автомобіль у РОДОВІД БАНКу,
 - до 5 000 грн. –  власникам автомобілю Skoda.
Пільговий період кредитування складає 45 днів. Протягом цього періоду плата за користування коштами кредитної лінії складає  всього лише 0,01% річних.

«SKODA FRIEND CLUB» - це також платіжна картка міжнародної платіжної системи Visa. Вона дає можливість без додаткових комісій розрахуватися за товари і послуги, отримувати готівку по всьому світу, також знімати готівку чи поповнювати рахунок у банкоматах із функцією прийому коштів на всій території України.

Також РОДОВІД БАНК пропонує спеціальні умови кредитування на купівлю автомобіля Skoda. Процентна ставка за користування кредитом – 7,7% річних у  доларах США  строком – до 7 років без першого внеску.

 

Стартувала спільна акція Укрсоцбанку та Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000»

З 15 квітня 2007 року клієнти Укрсоцбанку в будь-якому з його відділень, здійснюючи валютно-обмінну операцію або отримуючи інші банківські послуги, отримали можливість зробити добровільний внесок у розмірі від 1 гривні на користь Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000». При згоді фізичної особи касир зможе прийняти на користь благодійного фонду ту суму добровільного внеску, яку визначить клієнт.

Гроші, зібрані під час акції, будуть перераховані Міжнародному благодійному фонду «Україна 3000» на здійснення благодійних програм та проектів Фонду.

«Реалізація спільної акції нашого банку і фонду «Україна 3000» — це свідчення важливості засад соціальної відповідальності, які втілюються у нашій діяльності, — розповідає голова правління Укрсоцбанку Борис Тимонькін. — Вже кілька років Укрсоцбанк реалізує програму соціальної відповідальності. На моє глибоке переконання, соціальна відповідальність бізнесу – це не стільки доброчинність, скільки певні засади діяльності. Тому вона не може обмежуватися виключно гаслом «віддай гроші». Йдеться про те, що бізнес бере на себе відповідальність виконувати всі свої зобов’язання перед державою, працівниками, клієнтами й суспільством загалом. Соціальна відповідальність передбачає відповідальність бізнесу за прийняття будь-яких рішень, їхнє лобіювання, за безліч аспектів, а не тільки за вузький сегмент за принципом «сиджу, гроші заробляю, а решта питань не цікавлять». 

Міжнародний благодійний Фонд «Україна 3000» заснований у 2001 році. Місія Фонду – «роби добро та залучай до цього інших». Фонд реалізує численні доброчинні програми та проекти в сфері медицини, освіти, історії, культури, екології. Основний пріоритет роботи Фонду – покращення охорони здоров’я матері та дитини. Головою спостережної ради Фонду є дружина Президента України Катерина Ющенко.

 

Найближчим часом клієнти Укрсоцбанку одержать можливість відкривати чипові картки по всьому спектру продуктів VISA і MASTERCARD, представлених у банку

Картки premium-класу Укрсоцбанк планує випускати з обов’язковою наявністю на них чипа. «Щодо інших типів карток перехід буде поетапним. На початковому етапі можливість одержати картку із чипом залежатиме від цільового клієнтського сегмента й продукту, в рамках якого випускається картка», – ділиться планами Дмитро Коваленко.

Смарт-картки, або як їх називають, чипові карти, мають ряд переваг: ними безпечніше здійснювати розрахунки, оскільки інформація, що міститься на чипі, має на порядок вищий ступінь захисту від несанкціонованого використання, ніж та, котра зберігається на магнітній смузі; життєвий цикл такої картки, як правило, довший; наявність пам’яті й мікропроцесора на смарт-картці відкриває широкі можливості для використання карток разом з додатками – від соціальних до фінансових. 

Дмитро Коваленко зазначає, що нині чипові картки міжнародних платіжних систем у більшості випадків випускаються емітентами в «гібридному» варіанті – картка має і чип, і магнітну смугу. Це зумовлено тим, що поки що не всі банки використовують обладнання, готове до прийому чипових карток. Таким чином, «гібридна» картка забезпечує сумісність під час такого перехідного процесу й дає змогу звільнити клієнта від проблем з обслуговуванням.

«Загалом, смарт-картки – прогресивний продукт, але більш висока вартість самого пластику й витрат на його персоналізацію змушує банки стримано підходити до питання переходу на чипові картки й брати ці витрати на себе або включати їх до вартості продукту», – резюмує експерт.

Райффайзен визнаний «Кращим банком у Центральній та Східній Європі»

Вена. 16 апреля. — Global Finance наградил РЦБ и Райффайзен Интернациональ престижной наградой за достижения во всем регионе. Награды по странам получили банки сети в Албании, Боснии и Герцеговине и Сербии.

Обновленный журнал Global Finance пятий раз подряд наградил титулом «Лучший банк в Центральной и Восточной Европе 2007» Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ) вместе с Райффайзен Интернациональ Банк-Холдинг АГ. В то же время банки сети в Албании (Raiffeisen Bank Sh.a), Боснии и Герцеговине (Raiffeisen Bank d.d. Bosna i Hercegovina) и Сербии (Raiffeisen banka a.d.) получили звание «Лучший банк» на местных рынках четвертый раз подряд.

Редактора Global Finance, учитывая мнение аналитиков отрасли, первых лиц компаний и банковских консультантов, определили победителей по следующим критериям: рост активов, прибыльность, стратегическое партнерство, сервис потребителям, конкурентное ценообразование и инновационные продукты. Перечень «Лучших банков на растущих рынках» будет напечатан в выпуске журнала в мае 2007 года.

«Наконец-то мы достигли «хет-трика» с этой наградой от финансовых журналов», — отметил руководитель наблюдательного совета Райффайзен Интернациональ Вальтер Розеншайнер, обращая внимание на тот факт, что Райффайзен уже был награжден подобными наградами журнала Euromoney в июле и журнала The Banker в декабре прошлого года. «Эта награда является еще одним независимым признанием нашего качества и опыта», — сказал он.

«Сеть продаж Райффайзен Интернациональ состоит из более 2850 учреждений на 16 рынках Центральной и Восточной Европы. Никакой другой международный банк в регионе не предлагает столь всеохватывающую и связанную сеть», — сказал Герберт Степич, руководитель Райффайзен Интернациональ и заместитель председателя правления РЦБ.

«Для осуществления этого выбора мы определили банки, которые предоставляют услуги корпорациям, стараясь получить преимущество за счет значительных возможностей для развития в иногда сложной среде», — сказал Джозеф Гиаррапуто, издатель и редактор Global Finance. Журнал, отмечающий 20-тую годовщину от своего основания в 2007 году, имеет более 250 тысяч читателей в более чем 160 станах. Global Finance главным образом нацелен на портфельных инвесторов и финансовых аналитиков.

Банки сети в Албании, Боснии и Герцеговине, а также в Сербии получили награды «Лучший банк» на своих местных рынках уже четвертый раз подряд.

Raiffeisen Bank Sh.a. продолжает оставаться банком №1 в Албании с размером активов 1,8 млрд. евро. Сегодня 485 тыс. клиентов банка обслуживаются в 94 учреждениях.

Raiffeisen Bank d.d. Босния и Герцеговина увеличил свои активы на 25 процентов до 1,6 млрд. евро. Рыночная доля банка составляет более 21 процента.

Raiffeisen banka d.d., первый иностранный банк в стране после политических изменений осенью 2000 года, начал свою работу в 2001-м и является крупнейшим сербским банком с ноября 2004 года. В 2006 году банк увеличил свои активы на 56 процентов до 2,2 млрд. евро. Более 425 тыс. клиентов обслуживаются через местную сеть из 68 учреждений.

*****

Райффайзен Интернациональ управляет одной из ведущих банковских сетей в ЦВЕ, включающей дочерние банки и лизинговые компании на 16-ти рынках. Более 12 млн. клиентов обслуживаются через более чем 2 800 отделений. Представительства в Литве и Молдове расширяют зону присутствия Группы в регионе.

Райффайзен Интернациональ является полностью консолидированной дочерней структурой Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ), владеющей 70 процентов акций холдинга; остальные 30 процентов акций находятся в свободном обращении и торгуются на Венской фондовой бирже. РЦБ — главный банк Группы Райффайзен, крупнейшей банковской группы в Австрии, — является ведущим корпоративным и инвестиционным банком и лидирующим банком в Австрии.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter