AUB News

Зміни у складі Спостережної ради та Правління Міжнародного Іпотечного Банку

До складу Спостережної Ради ЗАТ «Міжнародного Іпотечного Банку» (МІБ) увійшов представник «АЙ-ЕМ-БІ ГРУП ПАБЛІК ЛІМІТЕД» (IMB Group Public Limited) Краснов Грегорі Владіміра терміном на наступні 2 роки, одночасно звільнившись з посади члена Правління МІБ. Членоми Спостережної Ради також є Марк Івашко, член Спостережної Ради, та Наталія Яресько, голова Спостережної Ради. Замість Грегорі Краснова до складу Правління Банку введено Тодда Еспосіто, фінансового директора IMB Group.

Підставою для цих змін стало рішення зборів акціонерів ЗАТ «Міжнародного Іпотечного Банку», які відбулися 24 квітня 2007 р


 

Міжнародний Іпотечний Банк збільшить статутний капітал у 4,6 рази

ЗАТ «Міжнародний Іпотечний Банк» має намір  збільшити статутний капітал у 4,6 рази до 516, 92 мільйона гривень шляхом залучення коштів від акціонерів за рахунок випуску додаткової емісії акцій. Рішення про емісію акцій на суму 404 мільйони гривень в бездокументарній формі, номіналом одна гривня, було прийняте акціонером Банку, європейської компанією IMB Group Public Limited, на чергових загальних зборах,  які відбулися 24 квітня 2007 року.
Метою збільшення статутного капіталу Банку є забезпечення міцного плацдарму для динамічного зростання кредитних операцій Банку. В 2007 році МІБ має намір збільшити розмір іпотечного портфеля втричі, що за темпами зростання випередить показники інших гравців ринку.

Крім того, керівництво IMB Group Public Limited затвердило звіт зовнішнього аудитора, фірми  „АпіК” („Аудиторські Послуги і Консультації”),  щодо достовірності річної фінансової звітності ЗАТ «МІБ» за 2006 рік, у якому зазначено, що фінансові звіти справедливо та достовірно відображають фінансовий стан банку станом на 31 грудня 2006 року у відповідності до вимог П(С)БО та законів України. Отримані фінансові результати відповідають запланованим показникам діяльності Банку за минулий рік.

Довідка

Міжнародний Іпотечний Банк

На 1 квітня 2007 року обсяг кредитів Міжнародного Іпотечного Банку, виданих населенню, становив 357,3 млн. грн., активи -  411, 6 млн. грн., регулятивний  капітал – 130, 16 млн. грн.

Впродовж 2006 року МІБ збільшив активи у більш ніж 4 рази до 374, 38 млн. грн. на 1 січня 2007 року. Портфель кредитів МІБ, наданих клієнтам, збільшився у 6,5 разів до  324, 58 млн. грн. на 1 січня 2007 року. В 2006 році в рейтингу Асоціації українських банків (АУБ) за обсягом активів МІБ піднявся з 148-го  до  95-го місця.  Депозитний портфель МІБ виріс за рік у 8,5 разів до 182,63 млн. грн. на 1 січня 2007 року. Це дозволило зміцнити позиції банку, перемістившись із 82 на 69 позицію в рейтингу АУБ по депозитному портфелю юридичних осіб.

Міжнародний Іпотечний Банк заснований у 2005 році фондом прямого інвестування  Western NIS Enterprise Fund. 100%-им акціонером МІБ є Група IMB Group Public Limited. Міжнародний Іпотечний Банк зареєстрований НБУ 10 січня 2005 року, отримав ліцензію 31 січня 2005 року. МІБ є першим спеціалізованим іпотечним банком в Україні, що має доступ до західних фінансових ринків. Мета банку задовольнити швидко зростаючі потреби громадян України в фінансуванні придбання  житла. Міжнародний іпотечний банк надає іпотечні кредити на придбання житла, кредити на ремонт, споживчі кредити, послуги з рефінансування кредитів інших банків та кредити на будь-які потреби.

Більш детальна інформація на веб-сайті  www.ipoteka.com.ua.

Голова правління Укрсоцбанку вважає, що українські банки працюють на європейському рівні

Голова правління Укрсоцбанку Борис Тимонькін упевнений, що українські банки працюють на європейському рівні. «Так, у нас немає ще операцій інвестування, широкого поля сервісів із цінними паперами, – зазначає голова правління. – Зате все, що стосується кредитних продуктів для населення, корпоративних клієнтів, малого й середнього бізнесу – все це в нас уже працює». На думку Бориса Тимонькіна, ці продукти відповідають європейському рівню. Саме тому, з його слів, українським банкам легко спілкуватися із закордонними банкірами. «Ми з ними говоримо на одній мові», – констатує голова правління.

 Загалом голова правління Укрсоцбанку оцінює темпи технологічного розвитку
банківського бізнесу в Україні як фантастичні. «Гадаю, що вже через кілька
років обслуговування в українських банках нічим не відрізнятиметься від
якості послуг провідних європейських фінустанов, — каже він. – Так, упродовж
2—3 років картковими послугами будуть активно користуватися всі категорії
населення».

Корпорація Microsoft та АУБ допомогли українським банкам заощадити понад $1 000 000 за два роки

У березні завершився другий рік дії трирічної Програми корпоративного ліцензування програмних продуктів Microsoft в українських банках, реалізація якої здійснюється в рамках Меморандуму про співпрацю, підписаного між Асоціацією українських банків та компанією «Майкрософт Україна».

Протягом другого року дії Програми, банки - члени АУБ при придбанні програмних продуктів Microsoft отримали консолідовану економію коштів близько $524 000 (без ПДВ). Якщо протягом першого року дії Програми до неї приєдналися понад 50 банківських установ, а загальна економія коштів склала близько $544 000 (без ПДВ), то враховуючи підсумки другого року дії програми, українські банки змогли заощадити понад мільйон доларів на програмних продуктах корпорації Microsoft.

Слід відзначити, що протягом 2006 року банки стали приділяти значно більше уваги захищеності та керованості інформаційної інфраструктури. Саме тому збільшилася кількість серверних продуктів, що купувалися українськими банками за корпоративними програмами ліцензування Microsoft.

Розрахована на 3 роки, Програма надає банкам-членам АУБ та їх дочірнім підприємствам більш сприятливі з економічної точки зору умови ліцензування, порівняно зі стандартними корпоративними програмами, які пропонуються компанією Microsoft: вищий рівень базової знижки (25%, 15%, 10% відповідно до років дії Програми). До реалізації Програми залучені сертифіковані партнери Microsoft в Україні. В рамках підписаного Меморандуму, Асоціація українських банків виконує функцій координуючого органу.

Програмою охоплено основні продукти, які широко використовуються у банківських установах: операційні системи Windows, пакети офісно-програмних застосувань, серверні продукти. Її учасниками стали банки практично з усіх регіонів України, а також банки з іноземним капіталом.
 
Як прокоментував результати дії Програми Президент АУБ Олександр Сугоняко: «Ми задоволені результатами нашої співпраці, не лише економічними, але й технологічними та організаційними. Перехід українських банків на використання легальних програмних продуктів є важливим кроком до утвердження в Україні світових стандартів ведення бізнесу та забезпечення прав інтелектуальної власності. Крім того, Програма є важливою віхою на шляху нашої країни до євроінтеграції та покращення іміджу України у світі».

За словами Валерія Лановенка, Генерального директора компанії «Майкрософт Україна»: «Україна останнім часом впевнено знижує рівень піратства, лише за останній рік цей показник впав на 6% (з 91% до 85%). Ми розуміємо, що бізнес здатний посприяти державі, поступово змінюючи ставлення громадян до проблеми дотримання авторських прав. Фінансова безпека громадян – це дуже важливий момент. Використання у банківській сфері саме легального ПЗ дозволяє уникнути багатьох ризиків як для самих банків, так і для їхніх клієнтів, допомагаючи забезпечити належний рівень захисту банківської інформації та коштів. Підсумок двох років дії Програми свідчить про те, що банківські установи, що мали на меті ліцензування основного парку програмного забезпечення, вже скористалися такою можливістю. Тому останній рік дії програми буде логічним завершенням даної спільної ініціативи Microsoft та АУБ для українських банків».

Більш детально з умовами Програми можна ознайомитися на веб-сайті Асоціації українських банків:
http://www.aub.com.ua/ua/technologies.html?_m=publications&_t=cat&id=235


-----------------------------------------------------------

Про Асоціацію українських банків (www.aub.com.ua)

Асоціація українських банків створена в 1990 році як всеукраїнська недержавна, незалежна, добровільна, некомерційна організація. Її місія полягає у сприянні розвитку національної банківської системи. АУБ об’єднує діючі в Україні комерційні банки та представляє їх системні інтереси у відносинах з державними органами. АУБ об”єднає 125 діючих в Україні банків. Окрім комерційних банків до складу АУБ входять п”ять регіональних банківських союзів: Дніпропетровський, Харківський, Кримський та Одеський банківські союзи, Асоціація банків Львівщини, а також Міжнародний інститут фінансів, Українська міжбанківська валютна біржа, Аудиторська фірма “АПІК”.
Контактна інформація для преси:
Тел.: + 380 (44) 541-05-36
Факс: + 380 (44) 541-05-28
Контактна особа для преси: Шумило Сергій Вікторович, керівник прес-служби АУБ
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Про корпорацію Microsoft
Заснована у 1975 році корпорація Microsoft є визнаним світовим лідером у виробництві програмного забезпечення, наданні послуг та розробці інтернет-технологій для персональних комп'ютерів та серверів. Компанія пропонує широкий спектр програмних продуктів для ділового та особистого застосування та послуг, покликаних розширити можливості людини за рахунок використання сучасного програмного забезпечення в будь-який час, у будь-якому місці та на будь-якому пристрої.
З 2003 року в Україні діє компанія «Майкрософт Україна», до завдань якої входить розвиток ринку програмного забезпечення, а також впровадження та локалізація найновіших технологій на території України.
Додаткову інформацію про компанію та продукти Майкрософт можна знайти на веб-серверах Microsoft: www.microsoft.com/ukraine.
Microsoft є товарним знаком Microsoft Corporation, що охороняється в США і/або інших країнах. Інші назви продуктів і компаній, що згадуються в даному документі, можуть бути товарними знаками відповідних власників.
Контактна інформація для преси:
Тел.: +380 (44) 495 2960
Факс: +380 (44) 495 2961
Контактна особа для преси: Оксана Мандрика, PRP Ukraine
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Корпорація Microsoft та АУБ допомогли українським банкам заощадити понад $1 000 000 за два роки

У березні завершився другий рік дії трирічної Програми корпоративного ліцензування програмних продуктів Microsoft в українських банках, реалізація якої здійснюється в рамках Меморандуму про співпрацю, підписаного між Асоціацією українських банків та компанією «Майкрософт Україна».

Протягом другого року дії Програми, банки - члени АУБ при придбанні програмних продуктів Microsoft отримали консолідовану економію коштів близько $524 000 (без ПДВ). Якщо протягом першого року дії Програми до неї приєдналися понад 50 банківських установ, а загальна економія коштів склала близько $544 000 (без ПДВ), то враховуючи підсумки другого року дії програми, українські банки змогли заощадити понад мільйон доларів на програмних продуктах корпорації Microsoft.

Слід відзначити, що протягом 2006 року банки стали приділяти значно більше уваги захищеності та керованості інформаційної інфраструктури. Саме тому збільшилася кількість серверних продуктів, що купувалися українськими банками за корпоративними програмами ліцензування Microsoft.

Розрахована на 3 роки, Програма надає банкам-членам АУБ та їх дочірнім підприємствам більш сприятливі з економічної точки зору умови ліцензування, порівняно зі стандартними корпоративними програмами, які пропонуються компанією Microsoft: вищий рівень базової знижки (25%, 15%, 10% відповідно до років дії Програми). До реалізації Програми залучені сертифіковані партнери Microsoft в Україні. В рамках підписаного Меморандуму, Асоціація українських банків виконує функцій координуючого органу.

Програмою охоплено основні продукти, які широко використовуються у банківських установах: операційні системи Windows, пакети офісно-програмних застосувань, серверні продукти. Її учасниками стали банки практично з усіх регіонів України, а також банки з іноземним капіталом.
 
Як прокоментував результати дії Програми Президент АУБ Олександр Сугоняко: «Ми задоволені результатами нашої співпраці, не лише економічними, але й технологічними та організаційними. Перехід українських банків на використання легальних програмних продуктів є важливим кроком до утвердження в Україні світових стандартів ведення бізнесу та забезпечення прав інтелектуальної власності. Крім того, Програма є важливою віхою на шляху нашої країни до євроінтеграції та покращення іміджу України у світі».

За словами Валерія Лановенка, Генерального директора компанії «Майкрософт Україна»: «Україна останнім часом впевнено знижує рівень піратства, лише за останній рік цей показник впав на 6% (з 91% до 85%). Ми розуміємо, що бізнес здатний посприяти державі, поступово змінюючи ставлення громадян до проблеми дотримання авторських прав. Фінансова безпека громадян – це дуже важливий момент. Використання у банківській сфері саме легального ПЗ дозволяє уникнути багатьох ризиків як для самих банків, так і для їхніх клієнтів, допомагаючи забезпечити належний рівень захисту банківської інформації та коштів. Підсумок двох років дії Програми свідчить про те, що банківські установи, що мали на меті ліцензування основного парку програмного забезпечення, вже скористалися такою можливістю. Тому останній рік дії програми буде логічним завершенням даної спільної ініціативи Microsoft та АУБ для українських банків».

Більш детально з умовами Програми можна ознайомитися на веб-сайті Асоціації українських банків:
http://www.aub.com.ua/ua/technologies.html?_m=publications&_t=cat&id=235


 

В АУБ відбувся “круглий стіл” на тему: “Особливості протидії рейдерству в банківському секторі”

В Асоціації українських банків в рамках роботи створеного при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів відбувся “круглий стіл” на тему: “Особливості протидії рейдерству в банківському секторі”.

Захід проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.

В роботі “круглого столу” взяли участь представники комерційних банків – членів АУБ: “БІГ Енергія», “ВАБанк”, “Інтербанк”, “Кредобанк”, Банк “Морський”, “Райфайзен-Банк Аваль”, “Себ-банк”, “Український професійний банк”, “Факторіал-Банк”, Банк “Фінанси та кредит”.

В ході “круглого столу” було обговорено наступні теми:

Рейдерство як соціальне явище (доповідач: виконавчий директор Антирейдерського Союзу підприємців України А.А. Семидідько):

- Передумови появи і поширення рейдерських атак в Україні;
- Типові моделі організації рейдерських атак;
- Рекомендовані моделі відображення нападів рейдерів;
- Практичні приклади протидії рейдерству (з досвіду роботи Антирейдерського Союзу підприємців України).

Успішна протидія рейдерським захопленням (доповідач: заст. голови правління ВАТ Банк “БІГ Енергія» Сивак А.Ф.):

- Галузеві особливості банківського сектора з погляду рейдерства і протидії йому;
- Специфічні методи рейдерства в банківському секторі;
- Досвід протидії рейдерським нападам.

PR-компонента відображення рейдерських атак (доповідач: О.Дерев’янко, віце-президент Української Ліги по зв'язках із громадськістю):

- Антирейдерський PR як різновид антикризової комунікації;
- Превентивні PR-заходи;
- PR-активність у „гарячій” фазі корпоративного конфлікту.

Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків.


Прес-служба
Асоціації українських банків

 

В АУБ відбувся “круглий стіл” на тему: “Особливості протидії рейдерству в банківському секторі”

В Асоціації українських банків в рамках роботи створеного при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів відбувся “круглий стіл” на тему: “Особливості протидії рейдерству в банківському секторі”.

Захід проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.

В роботі “круглого столу” взяли участь представники комерційних банків – членів АУБ: “БІГ Енергія», “ВАБанк”, “Інтербанк”, “Кредобанк”, Банк “Морський”, “Райфайзен-Банк Аваль”, “Себ-банк”, “Український професійний банк”, “Факторіал-Банк”, Банк “Фінанси та кредит”.

В ході “круглого столу” було обговорено наступні теми:

Рейдерство як соціальне явище (доповідач: виконавчий директор Антирейдерського Союзу підприємців України А.А. Семидідько):

- Передумови появи і поширення рейдерських атак в Україні;
- Типові моделі організації рейдерських атак;
- Рекомендовані моделі відображення нападів рейдерів;
- Практичні приклади протидії рейдерству (з досвіду роботи Антирейдерського Союзу підприємців України).

Успішна протидія рейдерським захопленням (доповідач: заст. голови правління ВАТ Банк “БІГ Енергія» Сивак А.Ф.):

- Галузеві особливості банківського сектора з погляду рейдерства і протидії йому;
- Специфічні методи рейдерства в банківському секторі;
- Досвід протидії рейдерським нападам.

PR-компонента відображення рейдерських атак (доповідач: О.Дерев’янко, віце-президент Української Ліги по зв'язках із громадськістю):

- Антирейдерський PR як різновид антикризової комунікації;
- Превентивні PR-заходи;
- PR-активність у „гарячій” фазі корпоративного конфлікту.

Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків.

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

Укрсоцбанк продовжує модернізувати власну мережу відділень

 З метою забезпечення комфорту, підвищення рівня та якості обслуговування
клієнтів, АКБ „Укрсоцбанк” продовжує активно модернізувати існуючу мережу
відділень. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на начальника
управління розвитку мережі Інгу Горінову.

 Після розширення площі приміщень в квітні відбулось відкриття оновлених
відділень:
 - в м. Павлоград за адресою: вул. Леніна, 91 – Павлоградське відділення;
 - в м. Запоріжжя за адресою: вул. Північнокільцева, 19 – Космічне
відділення;
 - в м. Харків за адресою: проспект Гагарина, 30 – відділення №842.

 Модернізовані відділення оснащені найсучаснішим банківським устаткуванням,
що дає  можливість  надавати банківські послуги на якісно новому рівні.

 Оперативне та високоякісне обслуговування, привабливі фінансові продукти
та послуги, команда професіоналів – все це  складові комфорту та якості
обслуговування у відділенях АКБ „Укрсоцбанк”. Інтер’єр приміщень відділень
оформлений у відповідності  до вимог єдиного корпоративного стилю АКБ
“Укрсоцбанк”.

АКБ «Укрсоцбанк» пропонує одні з найкращих умов ринку по обслуговуванню платіжних карток

АКБ «Укрсоцбанк» предлагает одни из лучших условий на рынке по
обслуживанию платежных карт. Об этом сообщила пресс-служба банка со ссылкой
на рейтинги компании ПростоБанк Консалтинг (на 26.04.2007 г.).

 АКБ «Укрсоцбанк», согласно опубликованным компанией ПростоБанк Консалтинг рейтингам, является абсолютным лидером по условиям выпуска и обслуживания пластиковых карт Visa Classic и Mastercard Standart/Mass. Также лидирующую позицию банк занимает по гривневым картам Visa Electron и Maestro. Клиенты Укрсоцбанка несут наименьшие затраты по выпуску и обслуживанию карт этого типа, а также по снятию наличных в собственной сети (банкоматах Укрсоцбанка и его партнеров).

 «Такие выгодные условия для наших клиентов мы можем предложить, благодаря сбалансированному продуктовому ряду, оптимизации затрат на обслуживание карточных продуктов, в первую очередь связанных с высокой степенью автоматизации внутрибанковских процессов и наличию собственного
процессингового центра, а также стратегическому развитию альтернативных
каналов продаж», - прокомментировал причины успеха начальник отдела
платежных карт АКБ «Укрсоцбанк» Дмитрий Коваленко.

Платина та паладій дешевшають під тиском зниження цін на золото і срібло

«Ситуація на строковому ринку дорогоцінних металів характеризувалася подальшим зниженням цін на золото. З початку цього тижня ціна золота на Товарній біржі Нью-Йорка (COMEX) знизилася вчетверте і вперше за 14 днів встановилася нижче 680 дол./унція.
Тройська унція золота на COMEX 26 квітня подешевшала за день на 9,4 дол.  (-1,4%). Це найістотніше зниження ціни з початку тижня.
Падіння цін на золото було обумовлено рекордним зростанням фондових індексів в США,  здешевленням євро щодо долара та зниженням цін на нафту.
На тлі поглиблення корекції по золоту тройська унція срібла на COMEX 26 квітня подешевшала за день на 44 центи (-3,2%), а за три дні срібло впало в ціні більш, ніж на 5%.
Паладій та платина істотно впали у ціні під тиском зниження цін на золото та срібло. Тройська унція платини на Нью-Йоркській товарній біржі (NYMEX) 26 квітня подешевшала за день на 13,6 дол. (-1,0%), паладію – на 9,65 дол. (-2,5%).
Передбачуваний надалі діапазон цін на золото може скласти 674,0-699,0 дол./унція, для срібла - 13,175-14,170 дол./унція, для  платини - 1295,0-1345,0 дол./унція, для паладію - 370,00-389,50 дол./унція», - говорить начальник відділу роботи з банківськими металами Казначейства РОДОВІД БАНКу Володимир Комар.

Надра Банк став переможцем конкурсу

    Надра Банк став переможцем конкурсу-рейтингу «Бренд року України-2007» у номінації «Новий імідж», категорія «Послуги». Надра нагородили кубком «Бренд року України», дипломом, а також копією печатки, занесеної в «Книгу рекордів Гіннеса».
Цей конкурс-рейтинг проводиться з 2000 року. Переможців рейтингу визначали споживачі, які заповнювали мільйони анкет, надрукованих у безкоштовних газетах.
Володимир Співаковський, Президент Гільдії Брендів України зазначив: «Дуже приємно, що у цьому році серед переможців – один з провідних банків країни, який оновив свій бренд і не побоявся змінити свій імідж. Вітаємо Надра Банк з перемогою. Це свідчення його правильної політики і високої оцінки нового бренду населенням!»
 Нагадаємо, що ребрендинг Надра Банку стартував у жовтні минулого року. В рамках цього процесу було змінено не просто логотип, слоган і корпоративну ідентифікацію, а й філософію ведення бізнесу.
     «Ребрендинг – це не звичайна зміна вивіски і логотипу. Це насамперед зміна філософії, позиціонування на ринку, пріоритетів. Наш ребрендинг – це 15 проектів у різноманітних напрямках, починаючи від зміни вивісок і закінчуючи навчанням персоналу. А отримані результати навіть перевищують наші очікування...», – акцентував Ігор Гіленко, Президент Надра Банку.
       Відповідно до нової концепції продовжується переоформлення відділень банку по всій Україні, а їх на сьогодні більш ніж 600. Але найважливішим є те, що в рамках ребрендингу Надра Банк пропонує клієнтам зовсім нові унікальні продукти, аналогів яким на фінансовому ринку України поки що не існує. Правильність обраної стратегії підтверджують здобутки:
· Згідно з останнім дослідженням компанії GFK Надра Банк зайняв лідируючі позиції за рівнем лояльності клієнтів, постійно демонструючи зростання за даним показником. Рівень знання Надра Банку лише за перший місяць кампанії з ребрендингу значно зріс – банк займає 4 місце за рівнем знання серед усіх українських фінустанов.
· Приріст клієнтів Надра Банку збільшився удвічі, що дозволило йому піднятися з шостої позиції на четверту серед українських банків.
· Приріст нових клієнтів за півроку проведення ребрендингу склав 70%.
· За півроку було продано 105 тис. тарифних пакетів – унікальних продуктів, створених у рамках ребрендингу.
· З моменту запровадження ще одного унікального продукту – Автопакета – кредитний портфель банку збільшився на 30,5 млн. дол. США.

  «Виводячи на ринок новий бренд Надра Банку, ми розуміли, що він є досить незвичним для України і цілком оригінальним для європейського ринку. Проте проведені нами дослідження і перемога в конкурсі «Бренд року України-2007» показали, що ми обрали правильну стратегію – саме такий незвичний яскравий бренд якнайкраще демонструє відкритість і доступність банку. Адже ми стараємося надавати клієнтам не лише якісні фінансові послуги, а й дарувати їм максимум позитивних емоцій та вражень», – зазначила Людмила Гайова, директор Департаменту комунікацій і зв'язків з громадськістю Надра Банку.

Як убезпечити себе під час частих розрахунків у Інтернеті?

Якщо ще декілька років тому для українців новинкою були розрахунки за допомогою платіжних карток , то зараз кожен може оплатити комунальні рахунки, мобільний зв'язок або замовити піцу, не виходячи із дому або знаходячись на робочому місці за допомогою Інтернету. Сплачуючи за товари і послуги за допомогою дебетової/кредитної картки, варто нагадати, що вона доволі приваблива для шахраїв.
Фахівці банку радять клієнту:
· Використовувати для розрахунків у Інтернеті спеціальну картку - «ВІРТУ@ЛЬНА VISA» від РОДОВІД БАНКу;
· Використовувати безпечний браузер, відслідковувати, щоб в адресі веб-сторінки або URL-адресі була літера  «s»  після «http» (https);
· Тримати свій пароль у таємниці: деякі on-line-магазини вимагають, щоб клієнт зареєстрував ім’я користувача і пароль перед здійсненням покупки товару. Однак зберігайте в таємниці свій PIN-код;
· Захищати дані своєї картки: надавати дані про свою картку «ВІРТУ@ЛЬНА VISA»   лише під час здійснення покупки – не надавайте ніякої інформації  в інших випадках;
· Перевіряти умови доставки і повернення товару: перед завершенням on-line-операції прочитайте умови доставки і повернення товару до магазину. З’ясуйте, чи можете Ви повернути товар, і хто несе витрати;
· Як тільки Ви помітили списання коштів на картковому рахунку або самої платіжної картки – терміново заблокуйте картку, скориставшись послугою  «Home-банкинг» чи «Мобільний банкинг», або зателефонуйте до Сall-центру банку (8-800-50-88880) після нескладної операції з ідентифікації (кодове слово, номер картки, останні чотири цифри картки), по телефону платіжну картку поставлять в стоп-лист;
Користуючись цими порадами, клієнти можуть убезпечити свої розрахунки в Інтернеті і забезпечити для себе лише приємний досвід on-line-шопінгу.

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter