Така негативна статистика збільшення відсотка проблемних кредитів підштовхує банки звертатись до колекторських фірм або створювати свої власні структурні підрозділи, які займаються неплатниками. За другим сценарієм розвитку пішов і РОДОВІД БАНК. У листопаді 2006 року було створено Управління по роботі з проблемними активами роздрібного бізнесу, якій здійснює повний цикл заходів з повернення проблемних кредитів, починаючи з першого дня простроченого терміну по виплаті кредиту.
«Ми працюємо зі всіма видами споживчих кредитів, картковими кредитами, іпотекою і автокредитуванням фізичних осіб. Наша служба зростає і найближчим часом ми плануємо виходити на даний ринок послуг як самостійна структура. Ми можемо запропонувати нашим клієнтам досвід роботи, який ґрунтується на чітких цифрах і якісних даних – це наша перевага», - говорить начальник управління по роботі з проблемними активами роздрібного бізнесу РОДОВІД БАНКу Надія Рємізовська.
Управління працює за трьома напрямкам: soft collection (відправка листа-нагадування, телефонний дзвінок дебітору про вимогу сплатити борг), hard collection (організація зустрічей та проведення прямих переговорів з боржником), legal collection (судовий розгляд). Протягом декількох місяців роботи управління вже охоплено 15 областей України. Комплекс послуг зі стягнення споживчих кредитів допомагає вибудувати ефективну систему, яка дозволяє результативно працювати з заборгованістю на будь-якій стадії. При цьому накопичений досвід і практика дозволяють з певністю говорити про ефективність роботи.
