Новини АУБ

На офіційному веб-сайті OTP Bank відкрилася спеціальна поштова скринька сектору по боротьбі з шахрайством

На офіційному веб-сайті OTP Bank у розділі «Контактна інформація» відкрилася спеціальна поштова скринька сектору по боротьбі з шахрайством. Відтепер кожний бажаючий має можливість оперативно інформувати відповідальних співробітників банку про конкретні випадки внутрішнього й зовнішнього шахрайства, що завдають серйозних репутаційних і матеріальних збитків нашому фінансовому інституту.

Дану інформацію можна надсилати за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. <Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.> . За кожним окремим фактом буде проведено спеціальне розслідування й вжиті відповідні заходи.

ЗАТ «ОТП Банк» <http://www.otpbank.com.ua/uab/>  – універсальний банк, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам продукти найвищої якості.

Згідно даних АУБ, станом на 1 лютого 2009 року OTP Bank є 7-м найбільшим вітчизняним банком за розміром активів. Нині банк обслуговує  понад 290 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України <http://www.otpbank.com.ua/uab/about/branches/>  об’єднує 24 філії, 182 відділення і 21 представництво.

В Оксфорді обговорили проблему світової кризи

Ректор Університету банківської справи НБУ Тамара Смовженко взяла участь у міжнародному науково-практичному семінарі (м. Оксфорд, Велика Британія) на тему “Криза: технології нового менеджменту”. У ході дискусій представники ділових кіл, фірм і банків, ректори та керівники освітніх центрів з 21 країни світу обговорили питання сучасної фінансово-економічної кризи. Організатори семінару і доповідачі закликали до спільного пошуку шляхів вирішення сучасних проблем, зокрема пропонувалось приділити значну увагу формуванню національних бізнес-еліт, обміну досвідом роботи вищих навчальних закладів Європи, Азії і Африки, використанню прогресивних технологій освіти. Порушувалися питання створення міжнародних спеціалізованих корпоративних освітніх центрів на базі університетів – членів Клубу ректорів Європи, кооперації у сфері вищої освіти: обміну освітніми програмами та студентами.

У рамках перебування у Великій Британії Тамарі Смовженко вдалось домовитись з керівником освітнього центру “Spaininn” Тетяною Компанієць про організацію навчання в Іспанії групи магістрів Університету з метою отримання двох дипломів європейського зразка про вищу економічну освіту. Для цього доведеться узгодити викладання тем відповідних модулів в УБС НБУ та університетах Барселони.

Окрім цього, ректор УБС НБУ налагодила контакти з університетом у м. Велике Тирново (Болгарія), що відкриває можливості для участі в спільних проектах в рамках Мережі університетів Чорноморського регіону.

Ректор УБС НБУ Тамара Смовженко є членом Міжнародного клубу ректорів в Оксфорді.

Прес-служба УБС НБУ
Конт.тел. 8 067 672 61 28

АУБ разом з профільним Комітетом ВРУ та НБУ працюють над законопроектом щодо подолання наслідків кризи

Пропозиції Асоціації українських банків до законопроекту № 3585 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою подолання негативних наслідків фінансової кризи” обговорено у Комітеті Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності. Від Комітету у обговоренні взяли участь народні депути України - Перший заступник Голови Комітету Станіслав Аржевітін та Секретар Комітету Юрій Полунєєв. У обговоренні також взяли участь керівники та представники департаментів НБУ, керівники департаментів АУБ та представники комерційних банків-членів АУБ. Також у нараді взяли участь головні консультанти Комітету та помічники народних депутатів.

Обговорення проведено за підсумками попередньої наради АУБ та Комітету з метою підготовки законопроекту до внесення на розгляд парламентом у другому читанні.

Під час наради обговорено питання удосконалення механізму оподаткування банків та створення страхових резервів, розширення на період кризи можливостей банків формувати свій капітал за рахунок субординованого боргу, підвищення прозорості та спрощення порядку рефінансування, впровадження низки антикризових заходів для стабілізації валютного ринку України.

Подібні спільні робочі наради за участі представників АУБ, банків, НБУ та профільного парламентського Комітету домовлено проводити і в подальшому з метою обговорення та доопрацювання законопроектів, що стосуються банківської діяльності.

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

АУБ разом з профільним Комітетом ВРУ та НБУ працюють над законопроектом щодо подолання наслідків кризи

Пропозиції Асоціації українських банків до законопроекту № 3585 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою подолання негативних наслідків фінансової кризи” обговорено у Комітеті Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності. Від Комітету у обговоренні взяли участь народні депути України - Перший заступник Голови Комітету Станіслав Аржевітін та Секретар Комітету Юрій Полунєєв. У обговоренні також взяли участь керівники та представники департаментів НБУ, керівники департаментів АУБ та представники комерційних банків-членів АУБ. Також у нараді взяли участь головні консультанти Комітету та помічники народних депутатів.

Обговорення проведено за підсумками попередньої наради АУБ та Комітету з метою підготовки законопроекту до внесення на розгляд парламентом у другому читанні.

Під час наради обговорено питання удосконалення механізму оподаткування банків та створення страхових резервів, розширення на період кризи можливостей банків формувати свій капітал за рахунок субординованого боргу, підвищення прозорості та спрощення порядку рефінансування, впровадження низки антикризових заходів для стабілізації валютного ринку України.

Подібні спільні робочі наради за участі представників АУБ, банків, НБУ та профільного парламентського Комітету домовлено проводити і в подальшому з метою обговорення та доопрацювання законопроектів, що стосуються банківської діяльності.

Прес-служба
Асоціації українських банків

АУБ взяла участь у форумі експертів на тему “Уроки фінансової кризи для України”

Асоціація українських банків взяла участь у форумі експертів на тему “Уроки фінансової кризи для України”. Це перший форум українських експертів в рамках Проекту Європейського Союзу «Посилення сектору фінансових послуг України», одним із головних завдань якого є координація та підтримка розвитку національної стратегії для збалансованого сектору фінансових послуг України.

У роботі форуму взяли участь виконавчий директор з економічних питань НБУ Ігор Шумило, заступник голови Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг Євген Григоренко, перший віце-президент Асоціації українських банків Володимир Бондар, представники Міністерства фінансів України, місії МВФ в Україні, Європейської Комісії в Україні, Світового банку в Україні, ЄБРР, USAID, представники профільних громадських організацій, експерти тощо. 

Головною темою виступів та обговорення на форумі було питання наслідків і уроків фінансової кризи для України, шляхи їх можливого подолання. Зокрема, обговорено процес розвитку кризи й заходів, здійснюваних органами державної влади, а також необхідних наглядових реформ, прогноз впливу кризи на розвиток міжнародної й національної фінансової системи у майбутньому та можливі наслідки для фінансових установ, ринків і наглядової політики України.

Під час форуму із доповіддю на тему “Міжнародний досвід: реакція фінансових установ і ринків” виступив пан Робін Макконахі, який протягом майже двадцяти років працював у державній службі Великої Британії, займаючись питаннями державного фінансування і фіскальної політики, тепер він працює директором організації партнерів ринку капіталу і є членом Міжнародної консультативної комісії оксфордської аналітики.

Із доповіддю на тему “Міжнародний досвід: реакція урядів і регуляторних органів” виступив пан Майкл Хьюіт – експерт Проекту ЄС з ринків капіталу, один із ініціаторів проведення форуму у Києві – більше двадцяти років працював у Банку Англії, де він обіймав провідні та керівні посади. Починаючи з 1994 року він працює у якості міжнародного консультанта з питань ринків капіталу і фінансового регулювання.

Виконавчий директор з економічних питань НБУ Ігор Шумило виступив на тему “Український досвід: уроки для регуляторів”. А на тему “Уроки для розвитку стратегії фінансового сектору України” виступив заступник голови Держкомісії з регулювання ринків фінансових послуг Євген Григоренко.

Перший віце-президент Асоціації українських банків Володимир Бондар під час форуму акцентував увагу на питанні участі держави у капіталізації банків.

В ході форуму відбулося жваве й конструктивне обговорення актуальних питань стану та розвитку фінансового сектору України, шляхів можливого подолання фінансово-економічної кризи тощо.

Прес-служба
Асоціації українських банків


 

АУБ взяла участь у форумі експертів на тему “Уроки фінансової кризи для України”

Асоціація українських банків взяла участь у форумі експертів на тему “Уроки фінансової кризи для України”. Це перший форум українських експертів в рамках Проекту Європейського Союзу «Посилення сектору фінансових послуг України», одним із головних завдань якого є координація та підтримка розвитку національної стратегії для збалансованого сектору фінансових послуг України.

У роботі форуму взяли участь виконавчий директор з економічних питань НБУ Ігор Шумило, заступник голови Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг Євген Григоренко, перший віце-президент Асоціації українських банків Володимир Бондар, представники Міністерства фінансів України, місії МВФ в Україні, Європейської Комісії в Україні, Світового банку в Україні, ЄБРР, USAID, представники профільних громадських організацій, експерти тощо. 

Головною темою виступів та обговорення на форумі було питання наслідків і уроків фінансової кризи для України, шляхи їх можливого подолання. Зокрема, обговорено процес розвитку кризи й заходів, здійснюваних органами державної влади, а також необхідних наглядових реформ, прогноз впливу кризи на розвиток міжнародної й національної фінансової системи у майбутньому та можливі наслідки для фінансових установ, ринків і наглядової політики України.

Під час форуму із доповіддю на тему “Міжнародний досвід: реакція фінансових установ і ринків” виступив пан Робін Макконахі, який протягом майже двадцяти років працював у державній службі Великої Британії, займаючись питаннями державного фінансування і фіскальної політики, тепер він працює директором організації партнерів ринку капіталу і є членом Міжнародної консультативної комісії оксфордської аналітики.

Із доповіддю на тему “Міжнародний досвід: реакція урядів і регуляторних органів” виступив пан Майкл Хьюіт – експерт Проекту ЄС з ринків капіталу, один із ініціаторів проведення форуму у Києві – більше двадцяти років працював у Банку Англії, де він обіймав провідні та керівні посади. Починаючи з 1994 року він працює у якості міжнародного консультанта з питань ринків капіталу і фінансового регулювання.

Виконавчий директор з економічних питань НБУ Ігор Шумило виступив на тему “Український досвід: уроки для регуляторів”. А на тему “Уроки для розвитку стратегії фінансового сектору України” виступив заступник голови Держкомісії з регулювання ринків фінансових послуг Євген Григоренко.

Перший віце-президент Асоціації українських банків Володимир Бондар під час форуму акцентував увагу на питанні участі держави у капіталізації банків.

В ході форуму відбулося жваве й конструктивне обговорення актуальних питань стану та розвитку фінансового сектору України, шляхів можливого подолання фінансово-економічної кризи тощо.

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

Європа має проковтнути свою гірку економічну пігулку

 Весна  2009
Автор: Leif Pagrotsky
Переклад: Валерій Степаненко

Євросоюз упустив свій шанс перехопити  глобальне лідерство, стверджує  колишній Міністр промисловості та торгівлі Швеції  Leif Pagrotsky. Щоб  отримати  іншу нагоду для збільшення свого впливу,  він має  перестати сваритися щодо  внутрішніх  реформ та  почати  зосереджуватися на конкретних заходах з  відновлення своїх  економік.

Це має бути сприятливим для  Європи моментом. Хоч США застрягли в Іраку і  переймаються  колапсом Уолл – стріт,  але  роль ЄС у світі слабшає. Не дивлячись на всі свої високі амбіції, до ЄС прислухаються сьогодні  менше, ніж 15 років тому.

 Боляче читати проникливий аналіз   сінгапурця Kishore Mahbubani -  одного з  найвидніших дипломатів та викладачів Азії: “Європейці є не релевантними щодо  найбільших світових проблем, вони заклопотані внутрішнім процесом, культурно самовпевнені, малодушні перед обличчям США і сліпі до підйому Азії",-  стверджує він.

Якщо Європа хоче грати більш важливу роль у глобальному лідерстві, то вона повинна побороти свій економічний спад. Для цього потрібно перестати  заглиблюватися у  свої внутрішні проблеми та розпочати  бачити своїх сусідів.

Свідченням відносного економічного занепаду Європи є:
- Власність; Упродовж століть європейські корпорації домінували у світі, що розвивається, але зараз тенденція  зворотна. Інвестори з Індії, Середнього Сходу та інші  скуповують європейську сталь та автомобілебудування. У  майбутні роки варто остерігатися Китаю та Росії.

- Обмінні курси; Коли долар різко впав рік тому, послабивши іще більше конкурентоспроможність Європи, то  керований Європою Міжнародний Валютний Фонд та  Європейський Центральний Банк  довели  свою неспроможність. Замість цього, європейські лідери передали ініціативу  Пекіну, звернувшись до нього  про підтримку.

- Банки; Коли американські та швейцарські банки  мали проблеми, ніхто не  звертався  до європейців за підтримкою. Замість цього, їх банківські лідери благали про допомогу  Середній Схід, Сінгапур та  Китай. Коли  виникли проблеми у власних європейських  банків,  євроскептична налаштованість британських лідерів була потрібна щоб здолати французьке і німецьке сум‘яття.

Європейська нерелевантність, що збільшується,  звичайно, не вся спричинена зсередини. Країни,  які розвиваються  на сході континенту,  збільшили свою частку світової економіки. Їх зростаюча економічна вага дає їм  важливіший голос у міжнародних відносинах. А Європа сприяла своєму відносному занепаду власними діями  та  бездіяльністю. Не лише  через інші країни приріст у єврозоні майже ніколи не  підіймався  вище 3%. Не лише через інші країни   частка  світової економіки  країн ЄС-15  зменшується. Згідно МВФ,  ця частка глобальної економіки зменшилася від 19,5% світового ВВП у 1994 р.  до 16% торік.

Не дивлячись на  затверджений у  Лісабоні план заходів, розширення ЄС та досягнення єврозони, загальна європейська економічна продуктивність не зросла. Мало місце  нехтування багатьма основними та щоденними проблемами, які допомогли б європейській економіці працювати краще. Ось чому Лісабонський план заходів  не дав результатів.

Три приклади приходять на думку. По-перше: ЄС все ще витрачає  значно більше  ресурсів, субсидуючи старі занепадаючи сектори [економіки],  ніж готується до майбутнього. Хоч фінансування досліджень збільшується і складає 4.7% видатків ЄС, але для порівняння на сільське господарство витрачається 31.7%. По-друге:  Європа не спромоглася  запровадити незалежну Європейську Раду Досліджень  щоб гарантувати науково обґрунтоване розміщення коштів. Дуже значна частка коштів йде на  дослідження  престижних проектів, які мають обмежений або не мають зовсім стосунку  до науки, н-д,  Galileo чи  Європейський Інститут Технології. І по-третє: більш загальний пункт – європейські ресурси дуже фраґментовані,  що шкодить конкурентоспроможності Європи. Слабка і розмита Директива ЄС з питань  поглинання, яка  остаточно була прийнята більш, ніж через десятиліття дебатів, не в змозі полегшити транс-кордонні (eng:cross-border) поглинання в межах Європи, що потрібне для  створення світових чемпіонів. У той же час, соціальні виплати  у деяких провідних європейських країнах гальмують корпоративну гнучкість  у роботі з робочою силою.

У ці часи швидкого міжнародного розвитку та загостреної конкуренції, Європі   не можна дозволяти собі  не перейматися вдосконаленням  економічних принципів; тому що  слабкі економіки  мають слабший голос на міжнародній арені. Неґламурна робота з підвищення продуктивності  економіки заслуговує багато більшої уваги та зусиль.

Досвід вчить, що європейське лідерство може продукувати  позитивну, конкретну дію. Погляньте на  «великий вибух»  кількості членів у ЄС та на європейське лідерство у  обмеженні викидів вуглецю. Коли погляди співпадають, політика  ЄС може продукувати вражаючі результати та  cтавити  Європу  у центр глобальної сцени.

Беручи до уваги  вище наведені міркування,  ряд  консенсусних областей  міг би,  проте,  бути підготовлений  вже найближчим часом. Оскільки ЄС  розширився, то  країни, які  були дуже  далекими, тепер стали  сусідами. Їм потрібно мати доступ до   ринків і    не потрібно відвертати їх від цього. Потрібно розширити єдиний європейський ринок, таким чином, щоб  збільшити приріст та уникнути  створення нових  поділів. Це має на увазі посилення  неґламурних  інструментів, таких як  тарифи,  промислові стандарти, регулювання ринку,  співробітництво у дослідженнях та освіті  у стосунках з такими  країнами, як  Росія та Єгипет, як це вже  зроблено  з Норвегією та Швейцарією.

Багато громадян відчувають, що європейське співробітництво на руку  лише  привілейованим; робітники та пенсіонери вважають, що вони вимушені сплачувати більше  податків, тому що транс - кордонна  інтеграція допомогла багатіям  найти шляхи для уникнення  оподаткування  отриманих відсотків та капіталу. Спільні правила для виправлення такого сприйняття  шляхом унеможливлення уникнення  крос-кордонного уникнення оподаткування  має  стати пріоритетом. Участь у спільному фінансовому ринку не має дозволятися  незалежним рейдерам, які не хочуть ділитися інформацією.  Співробітництво з  гаванями типу Ліхтенштейну або Монако має  виключатися, якщо лише вони  не визнають, що усередині  області всі громадяни повинні платити податки там, де вони живуть, згідно з правилами цієї країни.

Політична когерентність у межах EU має бути вдосконалена. Мотивація для  здійснення подальших реформ на внутрішньому ринку послабилася, спричиняючи ситуацію, коли навіть рішення лідерів ЄС   на засіданнях  Європейської Ради  можуть  ігноруватися. І заходи, що  є фундаментальними для європейської конкурентоспроможності, такі, як  загальний для всіх членів  патент ЄС, виявилися неможливими для досягнення. Мета ЄС шодо витрат у розмірі  1% від  ВВП на дослідження  до 2010 р.  не  буде досягнута жодною країною-членом. Дуже часто специфічні  інтереси [окремих країн] переважають над загальноєвропейськими. Потрібно покласти край субсидуванню старих і  вмираючих галузей промисловості та інвестувати  гроші для їх збереження  у орієнтовані на майбутнє сектори.

Остання річ, яка потрібна Європі – це зміцнення  непотрібної централізації. Динамічна і успішна Європа  не є  всюди однаковою,  а європейська інтеграція не має бути  метою самою по собі, а потужним, практичним інструментом  створення  підтримки процвітання для європейців. Посилення Європи  значить радше  політику заохочення  збільшення приросту, ніж  зосередження на тому, хто отримує найбільше вигод  від фондів чи установ у Брюсселі.

Це особливо важливо в області захисту  робочої сили. За минулий рік Європейський Суд посилив роздратування  зниженням  шведських   практик трудових угод  щодо   контрактів для  латвійських робітників, які  працюють у  Швеції. Є значні сумніви щодо того, що громадяни Європи підтримають заходи для посилення Союзу, який дотримується припущення, що  умови для робітників на місцях  не будуть більше  визначатися на місцевому рівні. Подібний результат у Німеччині підтверджує цю непродуктивну тенденцію.

Якщо викласти це у термінах економістів: потрібно мати справу більше з мікро-викликами, які стоятимуть перед  Європою у майбутні роки, а не з  грандіозними ідеями. Якщо дотримуватися цього принципу, то ЄС матиме значно більшу можливість відновити повагу та вплив  у світі.

Джерело: http://www.europesworld.org/NewEnglish/Home/Article/tabid/191/ArticleType/articleview/ArticleID/21308/Default.aspx

 

 

ВАТ «КРЕДОБАНК» впровадив власний процесинговий центр

23 березня 2009 року ВАТ "КРЕДОБАНК" впровадив в промислову експлуатацію власний процесинговий центр для обробки операцій по банківських платіжних картках. До цього КРЕДОБАНК користувався послугами процесингового центру ПУМБу і був одним із найбільших партнерів цього банку у сфері карткових операцій.
З нарощенням обсягів карткових операцій та збільшенням кількості емітованих карток, КРЕДОБАНК реалізував стратегічний проект по створенню власного незалежного процесингового центру. На початок квітня 2009 року банком емітовано 240 тис. карток та встановлено 380 банкоматів.
За словами керівника Центру карткових операцій КРЕДОБАНКу Дмитра Лучка, створення власного процесингового центру дозволить перенести в зону відповідальності банку найбільш критичні операції по обслуговуванню власних карток, підвищить оперативність та якість карткового обслуговування клієнтів Банку, спростить роботу працівників фронт-офісу банку та дозволить більш тісно інтегрувати карткові продукти з рештою продуктів банку.
В майбутньому власний процесинговий центр ВАТ "КРЕДОБАНК" сприятиме більш активному створенню та розширенню функціональності карткових продуктів, що позитивно вплине на задоволення потреб клієнтів – держателів банківських платіжних карток.
КРЕДОБАНК став першим банком як у Львові, так і на Західній Україні, що експлуатує власний процесинговий центр. До цього такі центри функціонували лише у м.Києві та ряді міст Східної України (Донецьку, Дніпропетровську). Тепер на Західній Україні стане зручніше та безпечніше користуватися банківськими платіжними картками


Прес-центр ВАТ «КРЕДОБАНК»

 

УБС НБУ отримав срібну медаль

Команда УБС НБУ стала срібним призером конкурсу «Сучасна освіта в Україні-2009» у номінації «Інтеграція науки і освіти – необхідна умова підвищення якості підготовки фахівців у ВНЗ».

За словами директора Інституту магістерської та післядипломної освіти УБС НБУ Тетяни Гірченко, такого результату вдалось досягнути завдяки тому, що Університет перший в Україні навчальний заклад ІV рівня акредитації, сертифікований за міжнародними стандартами системи управління якістю ISO 9001-2000. Окрім цього, за ініціативи Університету, Інституту регіональних досліджень НАН України та під егідою Західного наукового центру НАН України створено перший в Україні науково-навчальний комплекс «Економосвіта», учасниками якого є провідні наукові установи та навчальні заклади України та зарубіжжя. «Економосвіта» забезпечує інтеграцію академічної науки з навчальним процесом. Учасники комплексу здійснюють підготовку наукової економічної еліти – кандидатів і докторів наук, проводять спільну навчально-методичну та видавничу діяльність, поглиблюють міжнародну співпрацю.

Минулого року УБС НБУ отримав бронзову медаль у конкурсі «Сучасна освіта в Україні – 2008» у номінації «Інноватика у вищій освіті».

Прес-служба УБС НБУ
Конт.тел. 8 067 672 61 28

Депутат і банкір Павло Климець виступає за введення цензури у сфері банківської реклами

Однією з причин "ями ліквідності", що утворилася, став безконтрольний банківський маркетинг. Тож введення цензури оздоровить ситуацію і допоможе "природному" відбору в банківському секторі.

Парламентом гуляють ідеї щодо введення цензури у сфері банківської реклами.
Депутат Павло Климець, фактичний співвласник банку "Український Фінансовий Світ (УФС)", пропонує створити у межах НБУ підрозділ, який перевіряв би всю інформацію, за допомогою якої комерційні банки знаходять нових клієнтів.

За його словами, однією з причин "ями ліквідності", що утворилася, став безконтрольний банківський маркетинг.

"За останні два роки банки стали лідерами рекламної і піар-активності, може, і політиків переплюнули. Тимчасом, більшість населення навіть уявлення не має, що відбувається з їхніми грішми за хвилину після того, як вони залишили їх у банку нібито на депозиті. А тепер ті, хто очолювали рейтинги з маркетингової активності, очолили рейтинги введення тимчасових адміністрацій", - говорить він.

"Мені здається, що введення цензури оздоровить ситуацію і допоможе "природному" відбору у банківському секторі. Банк "УФС" виступив ініціатором виїзного засідання АУБ на цю тему. Думаю, далі пропозиція надійде і до НБУ. Якщо цього буде недостатньо, то вже у квітні я внесу законопроект про обов'язковий контроль за рекламою банків", - підкреслив він.

За словами Климця, сьогодні законопроект та пропозиції для НБУ перебувають у стадії розробки. "Думаю, що, крім самих банків, у цієї ідеї немає опонентів. Якщо банки в рекламі не збираються обманювати потенційних клієнтів, то чого їм боятися появи такої структури у складі НБУ?" - питає він.

За інформацією депутата - члена фракції Партії Регіонів, після першої хвилі інформаційної кампанії проти "ПІБу" у деякі невеликі банки збільшився потік людей. Тільки питання тепер вони ставили не про відсотки і не про приховані комісії, а про те, які конкретні гарантії стійкості може дати керівництво і власники банку.

Климець сподівається що дискредитація банківської системи в Україні найбільше вдарить по банках першої групи, надавши можливості для розвитку маленьким установам. Адже 2008 року 70% кредитів було видано банками першої групи, 12% - банками другої та третьої груп. А поряд з відтоком депозитів основною проблемою великих фінансових установ є саме безповоротні позики.

З іншого боку, банкіри відзначають, що криза довіри в однаковій мірі вдарила по всій банківській системі. Однак українці спочатку відновлять довіру до великих іноземних установ, а вже потім - до невідомих вітчизняних. Зазвичай тут спрацьовує фактор іміджу. Тобто, якщо на наш ринок прийшов європеєць, то він не "кине".

Депутат також зізнався, що досі не говорив про цей проект з жодним із депутатів. Це підтверджує його колега Василь Горбаль, якого пов'язують з "Укргазбанком". Депутат від БЮТ Юрій Полунєєв теж визнав, що вперше чує про цю пропозицію.

Климець констатував, що проект не має великих шансів на прийняття через надзвичайно сильне банківське лобі в парламенті. Полунєєв бачить ще одну причину провалу такого документа.

"Корпоративне управління в багатьох установах далеке від ідеалу. Зокрема, банки проводили великі операції з пов'язаними особами. Під час перевірок ці факти вийдуть на поверхню, і хтось буде повинен за них відповідати. Можливо, для посилення відповідальності доведеться внести зміни до закону "Про банки та банківську діяльність". Звичайно, банківське лобі сильне, але ж ці установи беруть депозити в населення", - підкреслив депутат.

На його думку, під час кризи повинна бути посилена відповідальність акціонерів банків за прозорість дій, а також за відповідність реального стану установи з висновками аудиторів. Крім того, вважає депутат, слід посилити відповідальність менеджменту за політику розподілу дивідендів.

З іншого боку, Полунєєв вважає, що цензурування реклами банків є надзвичайно жорстким механізмом.

"Його не можна включати навіть до найжорсткіших антикризових заходів. Не варто остаточно підривати довіру до банків. Мабуть, було б правильно посилити відповідальність установ за спекулятивні дії. Але робити це треба дуже обережно. Створювати спеціальний орган - це занадто. Такий крок може провокувати корупцію", - підкреслив Полунєєв.

Горбаль, навпаки, радить посилити цензуру у засобах масової інформації. "Я ще 2005 року пропонував ввести відповідальність ЗМІ за будь яку інформацію про функціонування фінансових установ. Ця ідея мала сенс. Але тоді усі сказали, що це "наїзд" на свободу слова. Слово "цензура" не є прохідним, з урахуванням відносин політиків зі ЗМІ", - підкреслив він.

За словами депутата, цензура - це дурниця. Проте, вважає Горбаль, відразу після кризи 2004 року треба було чітко обмежити недобросовісну конкуренцію. "Антимонопольний комітет не повинен займатися лише піаром у сфері комунальних платежів", - пояснив депутат.

http://www.epravda.com.ua/publications/49d124a7c3b51/

VAB Банк підвищив відсотки на залишок коштів на соціальних карткових рахунках до 14%

З 1 квітня 2009 року VAB Банк підвищив відсотки до 14% річних на залишок коштів на карткових рахунках, оформлених у VAB, для всіх клієнтів, які отримують пенсії і соціальні виплати через банк. Відсотки на залишок нараховуються щоденно, виходячи з фактичного залишку грошей на рахунку, зарахування коштів відбувається наприкінці місяця.
За словами начальника Департаменту розвитку карткового бізнесу VAB Банку Наталії Степанової, наявність платіжної картки – це значна перевага при отриманні пенсії або матеріальної допомоги. «Відкриваючи карткові рахунки, ми надаємо максимум зручності для наших клієнтів. По-перше, відкриття карткового рахунку і обслуговування платіжної картки здійснюється цілком безкоштовно. По-друге, клієнти можуть отримувати пенсію і соціальні виплати без комісій не лише в касах і банкоматах VAB на території всієї України, але й у банкоматах банків-учасників мережі «АТМоСфера», до якої наш банк приєднався минулого року. Та головне – ми надаємо можливість накопичувати додаткові кошти без особливих зусиль», – зазначає Наталія Степанова.
Сьогодні VAB Банк нараховує підвищений відсоток на залишок коштів на картковому рахунку як існуючим, так і новим клієнтам.
Крім того, з 1 квітня 2009 року для власників соціальних карток VAB Банку підключення до послуги електронного банкінгу, який включає Інтернет і мобільний банкінг, а також обслуговування в системі мобільного банкінгу, тобто отримання sms-повідомлень про рух коштів на рахунку, здійснюватиметься безкоштовно.

VAB Банк обслуговує соціальні рахунки з 2002 року і на сьогодні кількість клієнтів становить більше ніж 12,5 тис. осіб.


ДОВІДКА
 На фінансовому ринку країни Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно з даними НБУ, входить до групи великих фінансових установ. Із жовтня 2006 року – у складі універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа Банку станом на 1.03. 2009 р. представлена 22 філіями та 151 відділеннями в Україні, а також представництвом у м. Будапешт (Угорщина). Серед акціонерів VAB Банку – велика міжнародна компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди).
Станом на 1 січня 2009 року обсяг чистих активів VAB Банку склав 7,7 млрд грн, регулятивний капітал Банку – 925 млн грн.


 

Івано-франківська філія АБ «БРОКБІЗНЕСБАНК» залучила на обслуговування нових клієнтів

Ивано-Франковский  филиал  АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»  привлек  на  обслуживание  новых  клиентов   -  бюджетные  организации.
Ивано-Франковский  филиал, с  целью  обеспечения  наличного  денежного обращения  через  чеки  органов Главного управления  Государственного  казначейства Украины   заключил  договора   с  Главным  Управлением  Государственного  казначейства  Украины  в  Ивано-Франковской  области, Государственного  казначейства  в гг.  Ивано-Франковск, Яремча, Калуш, Надворное, Городянка   и  привлек  на  обслуживание  с  начала   2009  года  семь  бюджетных  организаций.
Для  удобства  обслуживания  счетов  клиентов Управления  Государственного  казначейства  Украины  Банком  установлена  система  «Клиент-Банк».
Как сообщалось ранее, АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК» в декабре 2008 года был признан победителем Конкурса Государственного казначейства Украины по отбору банков Украины на право кассового обслуживания клиентов с целью оплаты наличными чеков органов Государственного казначейства Украины в 2009-2011 гг.
Ивано-Франковский филиал начал работать с ноября 2002 года, расположен по адресу: г. Ивано-Франковск, ул. Волчинецкая, 9. При филиале действуют 16 отделений по г. Ивано-Франковску и Ивано-Франковской области. Филиал предоставляет полный спектр банковских услуг для физических и юридических лиц.


www.bankbb.com.ua
Справка о банке:  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). Филиалы банка функционируют в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Житомире, Запорожье, Ивано-Франковске, Краматорске, Луганске, Луцке, Львове, Мариуполе, Николаеве, Одессе, Ровно, Славуте, Сумах,  Тернополе, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах, Чернигове, Черновцах. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.
На 01.01.2009 г.:
Активы банка – 14  057,103 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 2 318,000 млн. грн.
Кредитный портфель – 12 916,875 млн. грн.
Средства клиентов – 8  559,211 млн. грн.
Прибыль – 77,427 млн. грн.

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ