Financial sector news

Міжнародна конференція з проблем функціонування українського ринку охоронних послуг відбудеться у листопаді

Асоціація українських банків разом з Українською федерацією працівників недержавних служб безпеки, Комітетом з питань фінансів і банківської діяльності Верховної Ради і Національним банком України виступили ініціаторами проведення Міжнародної науково-практичної конференції “Удосконалення функціонування українського ринку охоронних послуг в контексті досвіду іноземних країн”.

До участі у роботі оргкомітету були також запрошені представники МВС, Служби безпеки України, Українського Союзу промисловців і підприємців, спеціалісти банку “Аваль”.

Метою конференції, проведення якої заплановано на жовтень, є вироблення підходів та принципів формування конкурентного ринку охоронних послуг в Україні.  Під час жвавого обговорення, що відбулося 8 вересня в Асоціації українських банків, учасниками оргкомітету поставлені наступні цілі:

  • Аналіз проблем практичної взаємодії структур ДСО та суб’єктів отримання послуг ДСО
  • Ознайомлення з практичним досвідом інших країн в формуванні діяльності ринку охоронних послуг
  • Напрацювання практичних кроків для покращення нормативно-правового забезпечення ринку охоронних послуг
  • Ознайомлення державних структур та громадськості з позитивним досвідом інших країн у даній сфері
  • Створення робочої групи щодо подання законодавчих ініціатив стосовно питань охорони.

Прийнято рішення звернутися до Президента України, профільних комітетів Верховної ради, урядових структур з пропозицією взяти участь у заході, який матиме безперечно велике значення для становлення ринку охоронних послуг. Оргкомітет розраховує також на участь науковців, представників професійних об’єднань,  іноземних гостей, журналістів. Визначено основні тематичні розділи конференції:

  1. Огляд наявних проблем в застосуванні вимог чинного законодавства до функціонування суб’єктів надання охоронних послуг.
  2. Проблеми практичної взаємодії ДСО з суб’єктами отримання охоронних послуг.
  3. Особливості нормативно-правового забезпечення та регулювання ринку охоронних послуг в інших країнах.
  4. Вироблення практичних підходів до формування необхідних структур щодо забезпечення подальшого вдосконалення нормативно-правового забезпечення ринку охоронних послуг в Україні.

Головою оргкомітету з проведення Міжнародної конференції обрано Президента Асоціації українських банків О.А. Сугоняка, заступником – Голову федерації недержавних служб безпеки Г.Г. Оніщенка. Виконавчий секретар оргкомітету – керівник управління банківських технологій АУБ П.М. Решетніков.

З питань участі у роботі конференції звертатись до Виконавчого секретаря оргкомітету Петра Решетнікова за тел. +38 044 5586295 або на e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Прес-служба Асоціації українських банків
Головатенко О.В.
тел. 559-31-76
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Банкіри за cтворення конкурентного ринку охоронних послуг

“Створення конкурентного ринку послуг озброєної охорони” – така тема “круглого столу”, що відбувся 25 березня в Асоціації українських банків. Мета цього заходу – привернути увагу до проблем, що їх мають комерційні банки під час охорони матеріальних цінностей, а також обговорити у відвертому діалозі можливість законодавчого закріплення права банків на створення відомчої охорони, озброєної вогнепальною зброєю.

З ініціативою про проведення такого “круглого столу” виступили Нацбанк, Комітет з питань фінансів і банківської діяльності та АУБ. Відбувався він у рамках підготовки до перших в історії незалежної України парламентських слухань на тему “Фінанси і банківська діяльність: сучасний стан і перспективи розвитку”, які відбудуться 2 квітня в залі засідань Верховної Ради України.

Участь у “круглому столі” взяли заступник голови НБУ Володимир Кротюк, Президент АУБ Олександр Сугоняко, начальник департаменту ДСО при МВС України В.Шаповал, голова Комітету Верховної Ради з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Володимир Стретович, заступник голови комітету з питань приватизації Людмила Кіріченко, перший заступник голови Антимонопольного комітету Олександр Мельниченко, заступник начальника Головного науково-експертного управління Верховної Ради Микола Мельник, голова правління Української федерації працівників недержавних служб безпеки Валентин Федорчук, заступники голів або керівники служб безпеки комерційних банків “Аваль”, “Приватбанк”, “Укрексімбанк”, “Держощадбанк”, “Укрінбанк” та “Укрсоцбанк”, керівники інших установ та організацій, що мають відношення до охоронної діяльності, а також представники ЗМІ.

Під час “Круглого столу” відбувся відвертий діалог між представниками комерційних банків, НБУ, АУБ, ДСО при МВС України та іншими установами щодо створення конкурентного ринку послуг озброєної охорони, проаналізовано існуючі проблеми та визначено шляхи їх подолання. Зокрема, учасники діалогу констатували відсутність державної політики щодо використання зброї та регулювання діяльності охоронних структур, що унеможливлює побудову здорового конкурентного ринку та сприяє закріпленню на ньому домінуючого становища ДСО при МВС України.

Учасники “круглого столу” відзначили важливість та необхідність існування такої структури, як ДСО та виступили за рівноправний доступ до вогнепальної зброї усіх учасників ринку охоронних послуг. Вони підтримали законопроект НБУ “Про внесення змін до Закону України  “Про банки і банківську діяльність” в частині, що стосується надання банківським установам права володіння вогнепальною зброєю для охорони грошей та майна клієнтів і рекомендували винести його на розгляд Верховної Ради України.

На переконання Президента АУБ, прийняття згаданого Закону не вимагає витрат бюджетних коштів. Навпаки, це призведе до зменшення витрат банків на охорону, у зв'язку з чим збільшаться суми сукупного оподатковуваного доходу банку, а отже зростуть відрахування до Державного бюджету України, при покращенні збереження цінностей і коштів клієнтів банків.

Прес-служба
Асоціації українських банків
Тел. 559-31-76, 558-29-36
E-mail:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

АБ "Брокбізнесбанк" підбив підсумки діяльності за 3 квартал

У 3 кварталі 2003 р. АБ "Брокбізнесбанк" продемонстрував позитивну динаміку розвитку. За липень-вересень 2003 р. чисті активи АБ "Брокбізнесбанк" збільшились на 15% і склали на 01.10.2003 р. 1 827,341 млн. грн.
Статутний капітал АБ "Брокбізнесбанк" залишився незмінним і склав на 01.10.2003 р. 80 млн. грн., а регулятивний капітал зріс за 3 квартал на 3,4% – до 168,006 млн. грн.

Обсяг коштів клієнтів на рахунках АБ "Брокбізнесбанк" за результатами 3 кварталу зріс на 4,1%, і на 01.10.2003 р. склав 1 201,536 млн. грн. Цей приріст відбувся в основному за рахунок бюджетних коштів і коштів фізичних осіб. Бюджетні кошти зросли порівняно з 01.07.2003 р. на 13,4% до 64,100 млн. грн., а кошти фізичних осіб – на 12,2% до 296,719 млн. грн.. При цьому обсяг коштів юридичних осіб збільшився на 0,9% порівняно з 01.07.2003 р. (до 840,717 млн. грн.).

Кредитний портфель АБ "Брокбізнесбанк" також збільшився за липень-вересень 2003 р. На 01.10.2003 р. він склав 857,798 млн. грн., при цьому динаміка його розвитку склала 9,8%. Особливо зросли обсяги кредитів фізичним особам – на 10,9% (до 206,061 млн. грн.). Обсяги кредитів, наданих юридичним особам, також зросли на 9,5% і склали на 01.10.2003 р. 651,737 млн. грн.
Також за 3 квартал зросли основні засоби та нематеріальні активи АБ "Брокбізнесбанк" – на 3,3%, і склали 104,604 млн. грн.

Чистий прибуток банку порівняно з аналогічним періодом минулого року значно збільшився – на 197,3% і склав 7,952 млн. грн.

Особливо значну динаміку розвитку АБ "Брокбізнесбанк" показав за випуском пластикових карток. За 3 квартал 2003 р. кількість емітованих банком пластикових карток збільшилась на 56%. Кількість POS-терміналів і пунктів видачі готівки залишилася незмінною і склала 50 пунктів. Банк у 3 кварталі 2003 р. активно розвивав мережу банкоматів, і порівняно з 01.07.2003 р. мережа банкоматів АБ "Брокбізнесбанк" по Україні розширилась на 30%.

Мария Коваленко
Отдел маркетинга
АБ "Брокбизнесбанк"
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Виключенню України з “чорного списку” FATF заважають неправомірні підзаконні акти

Спільним наказом Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України та Державної податкової адміністрації України від 12.08.03р. № 94/387 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.08.03р. за № 740/8061) був затверджений Порядок надання Держфінмоніторингом ДПА України узагальнених матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, та отримання інформації про хід їх опрацювання (далі – Порядок). Цей Порядок визначив механізм надання Держфінмоніторингом ДПА України узагальнених матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути пов’язані зі згаданою протиправною діяльністю, а також отримання інформації про хід опрацювання наданих матеріалів.

Розпорядженням від 17.07.03р. № 420-р Кабінет Міністрів України відрядив до Держфінмоніторингу із залишенням у кадрах Державної податкової адміністрації України кілька високопоставлених офіцерів податкової міліції.

На думку спеціалістів Асоціації українських банків, згадані підзаконні нормативні акти не відповідають чинному законодавству та мають бути скасовані з таких правових підстав:

  • Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права, який, зокрема, передбачає, що закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції і повинні відповідати їй. Так, статтею 19 Конституції України (частина 2) проголошено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
  • Закон України від 28.11.02р. № 249-IV "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" (далі – Закон від 28.11.02р. № 249-IV) зобов’язує Держфінмоніторинг відповідно до покладених на нього завдань співпрацювати з органами виконавчої влади, іншими державними органами, завданнями яких є запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів і фінансуванню тероризму та за наявності достатніх підстав вважати, що фінансова операція може бути пов’язана з легалізацією (відмиванням) доходів або фінансуванням тероризму, надавати правоохоронним органам, згідно з їх компетенцією, відповідні узагальнені матеріали. В усіх інших випадках Держфінмоніторингу заборонено передавати будь-кому одержану від суб'єктів первинного фінансового моніторингу інформацію, яка містить комерційну чи банківську таємницю (стаття 8 Закону від 28.11.02р. № 249-IV).
  • Статті 2, 8 та 19 Закону України від 04.12.90р. № 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" не передбачають, що завданням державної податкової служби та податкової міліції є запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів і фінансуванню тероризму, створення та забезпечення функціонування єдиної державної інформаційної системи у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів і фінансуванню тероризму, налагоджування співробітництва, взаємодії та інформаційного обміну з органами державної влади, компетентними органами іноземних держав та міжнародними організаціями в зазначеній сфері.

За таких умов, на думку Президента АУБ Олександра Сугоняка, наказ Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України та Державної податкової адміністрації України від 12.08.03р. № 94/387 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.08.03р. за № 740/8061) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.03р. № 420-р "Про відрядження осіб начальницького складу податкової міліції до Держфінмоніторингу" слід визнати такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства, та мають бути скасовані.
 
Прес-служба
Асоціації українських банків
т. 559-31-76
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Додаток 1:

Наказ Державного департаменту фінансового моніторингу Міністерства фінансів України, Державної податкової адміністрації України від 12 серпня 2003 року N 94/387 "Про затвердження Порядку надання Держфінмоніторингом ДПА України узагальнених матеріалів..." 

Додаток 2:
РОЗПОРЯДЖЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ «Про відрядження осіб начальницького складу податкової міліції до Держфінмоніторингу» 

Богатые не выбирают (ProUa, 11.09.03)

У коммерческих банков Украины нет выбора на рынке охранных услуг. Но с Государственной службы охраны они ужиться не могут…

Денежные накопления являются основой банковских капиталов. Деньги нужно охранять. Причём в развитых странах считается вполне естественным, что службу по охране банков несут специально подготовленные военизированные подразделения, оснащенные огнестрельным оружием. Причем финансовые учреждения имеют возможность выбора среди нескольких фирм, обеспечивающих их безопасность.

В пост-советских странах – Литве, Латвии, России, Казахстане – эта практика уже стала привычной. В Украине ситуация иная. На сегодняшний день право использования оружия во время несения охраны объектов, имеет исключительно государственная служба охраны (ГСО) при Министерстве внутренних дел. Именно поэтому украинские банкиры обращаются к ней как единственному на рынке охранных ведомств вооружённому оператору. Потому что больше не к кому.

Охрана и охраняемые: кто кого?

В нашей стране функционирует около 160 коммерческих банков, большинство из которых имеет развитую сеть филиалов и отделений. В общей сложности, по данным Ассоциации украинских банков (АУБ), за свой покой и безопасность они платят ГСО ежегодно около 140 млн грн.

Однако в 2002 году госслужба охраны повысила стоимость своих услуг вдвое. В ответ АУБ обратилась в антимонопольный комитет с просьбой рассмотреть обоснованность такого повышения тарифов. По словам президента Ассоциации Александра Сугоняко, своевременное обращение в АМК позволило коммерческим банкам сэкономить около 58 млн грн.

Так начался конфликт между государственным охранным ведомством и организацией, представляющей большую часть украинских банков. Антимонопольный комитет Украины по поручению Кабмина провел серию комплексных проверок подразделений госохраны. Ответным ходом ГСО стали иски, поданные в Высший Хозяйственный и Аппеляционный хозяйственный суды Киева на Ассоциацию украинских банков. В них содержались требования к АУБ опровергнуть ее собственные заявления о монополизме ГСО на рынке охранных услуг, как наносящие вред деловой репутации ведомства, а также взыскать в пользу охранной службы 1 млн грн. При этом истец ссылался на многочисленные письма в Верховную Раду, к Президенту и премьер-министру, которые АУБ писала по требованию банков – членов Ассоциации.

Иски были отклонены, однако Днепровский районный суд Киева удовлетворил их. В свою очередь, АУБ заявила, что оставляет за собой право обжаловать решение Днепровского райсуда в Апелляционном суде.

Так монополисты или нет?

Хотя Государственная служба охраны считает обвинения в монополизме в свой адрес необоснованными, почти год назад первый ее руководитель В.Шаповал в интервью “Украинской инвестиционной газете” . № 47(374) от 26 ноября 2002 года признал обратное. "Сейчас нас вполне справедливо обвиняют в том, что мы одновременно являемся монополистом на рынке услуг безопасности и контролируем частные охранные предприятия", - заявил он.

Не вдаваясь в спор между охранниками и их «подопечными», заметим, что деятельность госохраны и негосударственных охранных предприятий имеет свою правовую специфику. Право на ношение огнестрельного оружия для ГСО предусмотрено утвержденным Кабмином “Положением о Государственной службе охраны при МВД Украины”. Негосударственные охранники в своей деяльтельности руководствуются Законом “О предпринимательстве” и нормативно-правовыми актами, определяющими условия и правила ведения частного охранного бизнеса. Данными актами ношение огнестрельного оружия не предусмотрено.

Для банков же, как уже говорилось, вооруженная охрана предпочтительнее. А значит, ГСО, при отсутствии других подобных служб, оказывается в более выигрышном положении. Теоретически это дает ей возможность выдвигать неограниченные требования клиентам по оплате своих услуг.

Возможно, если бы в Украине существовал закон об оружии, это бы способствовало формированию относительного равноправия между государственными и частными охранными ведомствами. Но пока такого закона нет.

Между тем, банкиры решили найти третий путь из создавшейся ситуации. Так, Нацбанк уже внес в Верховную Раду законопроект о создании банками собственной охранной службы, оснащенной автоматическим и полуавтоматическим оружием. Однако когда он будет рассмотрен, пока неизвестно.

Один только этот закон, и даже закон об оружии не могут стать средством полного решения проблемы. Правовое поле, регулирующее охранную деятельность в Украине, нуждается в единой концепции государственной политики формирования и функционирования конкурентоспособного рынка данного рода услуг. И в разработке ее должны принять участие все заинтересованные стороны – охранные ведомства всех форм собственности, банки и МВД в равной степени.

ProUA

Голова Національного банку обговорив з Президентом України можливість дострокового повернення кредиту МВФ

Вчора, Голова Національного банку Сергій Тігіпко обговорив з Президентом України можливість дострокового повернення кредиту Міжнародному Валютному Фонду, повідомляє прес-служба Глави держави. Крім того, Голова Національного банку доповів про стан грошово-кредитного ринку за вісім місяців поточного року. Зокрема, з початку року банк випустив в обіг додаткових платіжних засобів сумою 9,8 млрд. гривень (23,6 %), монетарна база зросла на 18,3 млрд. гривень (або 28,3 %). Також з початку року через інтервенції на валютному ринку придбав іноземної валюти на загальну суму 2226 млн. доларів США.

Сергій Тігіпко доповів Президенту про результати здійсненого прямого продажу акціонерного комерційного агропромислового банку "Україна" Кабінету Міністрів України, в результаті якого 990 об'єктів, що являють собою єдиний майновий комплекс, було передано до Кабінету Міністрів України.

Управління зв'язків з громадськістю та засобами масової інформації НБУ
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Лист Голові Ради суддів України стосовно скарги О. Сугоняка про порушення законодавства суддею місцевого Дніпровського районного суду міста Києва Кузнецовою О.О.

ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

Комітет з питань правової політики

01008, м. Київ-8. вул. М. Грушевського, 5, тел.: 255-20-97

№ 06-1/19-2349       “23” липня 2003 р.

 

Голові Ради суддів України
п. КРИВЕНКУ В.В.

Копія:  Сутоняку О

 

Шановний Вікторе Васильовичу!

Надсилаємо скаргу Сугоняка О. про порушення законодавства суддею місцевого Дніпровського районного суду міста Києва Кузнецовою О.О.

Просимо вивчити зазначені у скарзі факти та, у разі їх підтвердження, ініціювати перед відповідною кваліфікаційною комісією суддів згідно з частиною другою статті 97 та статтею 98 Закону України “Про судоустрій України” питання про дисциплінарну відповідальність судді.

Про наслідки розгляду та вжиті передбачені законодавством України заходи просимо повідомити скаржника та Комітет.

Додаток: звернення на 3 аркушах.


З повагою
Перший заступник Голови Комітету                             М.ОНІЩУК

Національним банком України надано кредит банкам на суму 8.7 млн. грн.

Департамент монетарної політики повідомляє, що 15 серпня 2003 року проведено позачерговий тендер з рефінансування банків, які здійснили кредитування підприємств агропромислового комплексу для закупівлі зерна на внутрішньому та зовнішньому ринках на виконання Постанови Кабінету міністрів України від 19 червня 2003 року № 923 " Про напрями використання коштів державного бюджету на здійснення заходів з подолання наслідків стихійного лиха в сільському господарстві та розвитку аграрного ринку", строком до п"яти місяців на суму 300 млн.грн. під 8% річних. За результатами тендеру Національним банком надано кредит на загальну суму 8.7 млн. грн.

Управління зв'язків з громадськістю
та засобами масової інформації НБУ
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Требования налоговиков к банкам предоставлять информацию о процентах по депозитам физлиц в НБУ находят безосновательными

Об этом в интервью программе "Викна-бизнес" телеканала СТБ сообщил первый заместитель главы НБУ Арсений Яценюк. Как мы уже сообщали, подобные притязания со стороны мытарей ощутили сразу несколько банков. Налоговики мотивировали их изменениями в своих нормативных актах.

Данные о процентах, начисленных на депозиты физических лиц, мытари стали требовать после того, как в начале апреля ГНАУ внесла изменения в форму справки о сумме выплаченных доходов и удержанных с них налогов, а также порядок ее заполнения и подачи налоговым органам. То ли специально, то ли случайно, из документа были удалены упоминания о том, что проценты по депозитам физлиц не включаются в расчет налогооблагаемого дохода граждан.

Антонина Паламарчук,
вице-президент Ассоциации украинских банков:

Возникла ситуация, когда в некоторые банки начали звонить представители налоговой администрации и стали говорить, что банки должны предоставить перечень лиц, имеющих депозиты, начисленные проценты и удержанные налоги. Но мы не удерживаем налоги с процентов по депозитам. А предоставлять информацию незаконно.

Банки налоговикам, естественно, никакой информации не дали. Каких-либо санкций мытари к "отказникам" применять не стали. Но, на всякий случай, профильная Ассоциация официально обратилась к руководству ГНАУ с просьбой пресечь подобные поползновения подчиненных. Ответ еще не последовал. В Нацбанке, формально не имеющем отношения к конфликту, сам факт его возникновения не находят удивительным. Мол, не первый и не последний раз скрещиваются интересы финансистов и мытарей.

Арсений Яценюк,
первый заместитель председателя НБУ:

З огляду на запити, якi поступають вiд податкових органiв, в мене виникають сумнiви щодо законностi таких запитiв.

Нынешняя стычка - своего рода прицел на будущее. В 2005-м банки будут обязаны удерживать с процентов, начисленных на депозиты физлиц, 5%-ный налог и информировать об этот мытарей. Однако НБУ сейчас разрабатывает законопроект, которым планируется смягчить налоговое бремя на вкладчиков.

Арсений Яценюк,
первый заместитель председателя НБУ:

Якщо Верховна Рада пiде на змiну цього закону i буде оподатковувати депозити на строк до одного року, вирiшиться двi проблеми. Перша - оподаткування. Друга - довгого пасиву. Це соломонове рiшення.

Оформить законодатель свою инициативу Нацбанк планирует осенью.

Агентство корпоративных новостей

Привітання Ліги страхових організацій України

Шановний Олександре Анатолійовичу!

Від імені Ліги страхових організацій України і від себе
особисто вітаю Вас з важливою подією в житті банківської
системи країни — звітновиборним з'їздом Асоціації українських банків!
Асоціація відіграла величезну роль в становленні національного банківського ринку. Протягом вже багатьох років
активно розвивається співробітництво АУБ з Лігою страхових організацій: ми спільно працюємо над формуванням і
вдосконаленням законодавства, відстоюємо інтереси учасників фінансового ринку.
Сподіваємося, що на цьому фундаменті і надалі розвиватиметься і міцнітиме наша співпраця та взаєморозуміння.
Бажаємо Асоціації українських банків великих успіхів в
реалізації важливих завдань, зокрема, і у здійсненні рішень
ХІ з'їзду!

Олександр ФІЛОНЮК,
Президент Ліги страхових організацій України

Привітання Віктора Суслова, Голови Державної комісії з регулювання фінансових послуг України

Вельмишановні учасники,
гості та організатори одинадцятого з'їзду
Асоціації українських банків!

У становленні та розвитку банківської системи України, набутті нею світового рівня неоціненну роль відіграє ось уже понад 10 років Асоціація українських банків.
Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України регулює та наглядає за всіма небанківськими установами та організаціями, які надають фінансові послуги. Так, як це здійснює Національний банк України стосовно комерційних банків.
Отже, ми з Вами покликані виконувати одну справу. І мета цієї справи — створити розвинений фінансовий сектор економіки, який за рівнем своєї діяльності відповідав би міжнародним стандартам, задовольняв потреби його учасників і відігравав дедалі суттєвішу роль в економічному житті
України.
Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України лише налагоджує свою діяльність. Але ми вже плідно співпрацюємо з
найбільшими громадськими об'єднаннями учасників небанківського ринку фінансових послуг.
Йдеться про Лігу страхових організацій України, Національну асоціацію кредитних спілок України, Асоціацію лізингових організацій України та інші.
Це допомагає нам як центральному органу виконавчої влади зважати на точку зору учасників різних секторів фінансового ринку, інтереси яких представляють ці громадські об'єднання. Крім цього, така співпраця надзвичайно корисна під
час розробки законопроектів та нормативних актів, розв'язання вагомих проблем регулювання діяльності цього ринку.
Сподіваємося також на конструктивну співпрацю з Асоціацією українських банків з усіх напрямів нашої діяльності, що тісно взаємопов'язані.
З нагоди проведення XI з'їзду Асоціації українських банків щиро вітаю Вас та бажаю плідної роботи і переконливих успіхів у прискоренні розвитку економіки України, піднесенні життєвого рівня українського народу.

Віктор Суслов
Голова Державної комісії з регулювання фінансових послуг України

Привітання Сергія Буряка, Голови Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності

Між Комітетом ВР України з питань фінансів і банківської діяльності і Асоціацією українських банків склалися нормальні ділові взаємовідносини. Ми уклали Угоду про співробітництво і взаємодію між нашими структурами і таким чином перевели нашу співпрацю на регулярну основу.

Асоціація українських банків активно співпрацює з Комітетом щодо підготовки законопроектів, які стосуються банківської системи, а також у вирішенні інших питань банківської діяльності. Керівники і спеціалісти Асоціації українських банків на високому фаховому рівні розглядають проекти документів, беруть участь у підготовці експертних висновків, в діяльності робочих груп, обговоренні
законопроектів на засіданнях Комітету.

За активної участі Асоціації були проведені "круглі столи" для обговорення важливих питань, пов'язаних з банківською діяльністю. Спеціалісти АУБ брали активну участь у підготовці і проведенні парламентських слухань: "Фінанси і банківська діяльність: сучасний стан та перспективи розвитку".
Наша плідна співпраця дає позитивні результати і сприяє вирішенню важливих проблем банківської діяльності.

Асоціація українських банків на сьогодні це потужне банківське об'єднання, яке має своє місце в суспільстві і активно співпрацює з банками, владними структурами, НБУ на користь розвитку банківської системи і економіки України.
Бажаю АУБ не втрачати досягнутого рівня і в подальшому посилювати нашу взаємодію.


Сергій Буряк,
Голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter