У НАДРА БАНКУ стартувала програма «Чемпіони сервісу»
Прес-служба АУБ
Hits: 24
У першій декаді серпня поточного року в НАДРА БАНКУ стартувала програма «Чемпіони сервісу» в рамках стратегічного проекту «Культура та якість сервісу». Кращі менеджери й касири НАДРА БАНКУ тепер зможуть отримати два почесні ступені відзнаки – Експерт сервісу і Чемпіон сервісу – за найбільш якісне й професійне обслуговування клієнтів. Стабільне виконання стандартів обслуговування НАДРА БАНКУ, високі результати продажів і позитивні відгуки клієнтів забезпечать співробітникові банку статус Експерта сервісу. Окрім морального задоволення, Експерти будуть нагороджені бейджами спеціального зразка, грамотами від керівництва та додатковими щомісячними преміями. Почесного ж звання Чемпіон сервісу удостояться ті Експерти, які не просто будуть максимально якісно виконувати стандарти НАДРА БАНКУ по обслуговуванню, але й готові будуть удосконалити їх, розвиваючи при цьому не тільки себе, але й своїх колег. Після проходження спеціального відбору та іспиту Чемпіон сервісу стане наставником для своїх колег, і коло його повноважень розшириться. За наслідками роботи за рік, кращі співробітники приїдуть до Києва для урочистого нагородження керівництвом банку, а один, найдостойніший, матиме змогу пройти навчання за кордоном. Оксана Кірієнко, Віце-президент НАДРА БАНКУ, зазначила: «Ми знаємо, що в НАДРА БАНКУ працює велика кількість справжніх професіоналів, які гідні називатися Експертами й Чемпіонами! Такі люди обов'язково будуть відзначені. Впроваджуючи програму «Чемпіони сервісу», ми робимо ще один крок у бік формування згуртованої команди професіоналів НАДРА БАНКУ і наближенню наших клієнтів до стандартів обслуговування світового рівня». Стратегічний проект «Культура та якість сервісу» стартував у НАДРА БАНКУ в 2008 році. Його мета – формування у клієнтів банку максимальної кількості позитивних емоцій від наданого ним сервісу. В НАДРА БАНКУ розроблена ціла система заходів, спрямованих на розвиток і мотивацію співробітників відділень і банку в цілому, виховання у них корпоративного духу і, як результат, підвищення культури обслуговування клієнтів.
Subscribe to our newsletter
The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.