Конкуренція відбувається між кредитними продуктами, між банками – за клієнта, клієнт вибирає банк. Дуже легко обивателю загубитися у вихорі реклами банківських послуг і знайти серед них саме ту, яка йому підходить. Клієнту все важче визначити, чи вигідно йому придбати той або інший товар, послугу в кредит, використовуючи кредитну лінію по зарплатній картці чи оформивши ко-бренд-картку і отримавши на неї кредитну лінію або ж скориставшись іншими кредитними програмами. То що ж дають нам кредитні картки? На сьогоднішній день кредитні картки користуються все більшою популярністю в українських користувачів, ми звикаємо жити в кредит. Один із плюсів кредитної картки в тому, що можна самостійно вибирати, на що і де витрачати гроші, і не бути прив’язаним до певного магазину або товару. Приваблива така послуга, як револьверний режим, мовою обивателя: витратив – повернув гроші – витратив знову, сподобалось, можеш повторити процедуру безліч разів протягом усього терміну дії кредитної лінії. В цьому варіанті достатньо один раз оформити кредитну картку і потім користуватися нею протягом одного – двох років (стандартний термін користування платіжною карткою з магнітною смужкою). Український користувач банківських послуг більше за все боїться додаткових платежів. Але якщо уважно і грамотно підійти до питання кредитної картки, то незапланованих комісій можна уникнути. Так, відкривши кредитну лінію, але з тих чи інших причин нею не скориставшись, не треба платити ніякої комісії. Здійснюючи оплату товарів або послуг через POS-термінали, теж не треба платити комісію. До слова, це зручніше, ніж розраховуватися готівковими коштами, немає клопоту з дрібними грошима. Ще один важливий нюанс – устигнути скористатися пільговим періодом кредитування за карткою. У різних банках він становить різний період, у деяких досягає 50 днів. У цей період можна погасити свій борг повністю майже безплатно, бо пільговий відсоток зазвичай становить 0,01% на рік і при виконанні певних умов (погашення в указаний термін заборгованості або її частини) можна знову користуватися пільговим періодом для наступних операцій. «Нині споживче кредитування – одна із складових бюджету багатьох українських родин, тому можна говорити, що українці починають «жити в кредит». Завдання українських банків, і воно збігається з потребами клієнтів, – спростити і зробити для громадян найбільш зручним користування банківськими послугами, зокрема споживчого кредитування. А платіжна картка – це міні-пакет банківського обслуговування, це доступ до кредиту, поточного банківського рахунка, депозиту, переказу, безготівкової оплаті за товари і послуги тощо. Тому не дивно, що платіжна картка – це майбутнє споживчого кредитування», – розповідає заступник Голови Правління РОДОВІД БАНКу Андрій Кайєв.
Subscribe to our newsletter
The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.