AUB partners news

Українські банки активно залучають нових клієнтів до послуг споживчого кредитування

За даними GfK Ukraine, в першому півріччі 2007 року українці придбали майже 1,3 млн. одиниць великої побутової техніки на загальну суму $400 млн. На думку учасників ринку, майже половину цієї техніки в поточному році буде куплено в кредит.

Зі слів керівника відділу маркетингових досліджень та аналізу РОДОВІД БАНКу Володимира Тарасенка, основними механізмами залучення нових клієнтів до послуг споживчого кредитування за перші сім місяців 2007 року стали: нульові або знижені відсоткові ставки (за даними операторів, два роки тому за безвідсотковими схемами кредитування продавалось не більш як 5 – 10% великої побутової техніки; минулого року ця цифра збільшилась до 15 – 20%, в поточному становитиме не менш як 25%); нові схеми надання  кредитів – кредитні картки та cash-кредитування; розширення сфери застосування кредитів (банки все активніше пропонують кредити на навчання, відпочинок, лікування, страхування, ремонт житла, урочисті заходи і т.д.); спрощення умов надання кредитів; ко-брендингові проекти; проведення спеціальних акцій та програм; збільшення строку дії кредиту.

 

Довідка
Свою діяльність РОДОВІД БАНК розпочав 14 листопада 1990 року. Сьогодні це банк, який демонструє найбільш стрімке зростання і якісну динаміку показників.
Станом на 01.09.2007 чисті активи банку становили 7.13 млрд.грн., кредитно-інвестиційний портфель – 5.97 млрд.грн., депозити фізичних осіб – 2 147.68 млн.грн., депозити юридичних осіб  –1 150.16 млн.грн., капітал (за методикою  АУБ) – 644.93млн.грн.
В Інтернеті інформація про РОДОВІД БАНК представлена на сайті www.rodovidbank.com.


 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter