AUB News

Представники НБУ, АУБ та комерційних банків обговорили проект змін розрахунку нормативів ліквідності

В Національному банку України з ініціативи Асоціації українських банків відбулося засідання робочої групи з обговорення пропозицій банків до підготовленого НБУ проекту змін розрахунку нормативів ліквідності.

В робочій групі взяли участь представники НБУ, АУБ та комерційних банків: Укрексімбанку, Укрсоцбанку, Ощадбанку, Промінвестбанку, Укрсиббанку, Укргазбанку, Імекс-банку та банку Аркада.

Як відзначили представники АУБ, в Асоціації розуміють всю гостроту проблеми та необхідність збалансування ліквідності, зокрема довгострокової, але водночас у банків є чимало питань, які вони вважають за потрібне обговорити.

Під час засідання робочої групи банкірами було висловлено аргументовані зауваження та пропозиції щодо запропонованих НБУ змін до порядку розрахунку нормативів ліквідності.

Зокрема, щодо нормативу миттєвої ліквідності, то банками була відзначена недоцільність виключення з розрахунку нормативу залишків на коррахунках в банках–нерезидентах, оскільки ці кошти є єдиним джерелом забезпечення безготівкових розрахунків в іноземній валюті за вимогою клієнта банку. Як компромісний варіант, було запропоновано включати до розрахунку нормативу Н4 залишки на коррахунках в банках-нерезидентах, що відносяться до інвестиційного класу, і платоспроможність яких не викликає сумнівів.

Обговорюючи нормативи поточної ліквідності, учасники робочої групи запропонували:

- не здійснювати при розрахунку нормативів Н5 сальдування міжбанківських коштів за активом та пасивом балансу. Такий підхід не відповідає суті управління ліквідністю, яке здійснюється виходячи із співставлення загальних сум надходжень (активів) та платежів (зобов’язань) банків за строками;
- залишити діюче нормативне значення Н5-1 у розмірі 40%, нормативне значення Н5-2 встановити у розмірі 50%;
- не включати до розрахунку нормативів позабалансових рахунків довірчого управління.

Щодо нормативу довгострокової ліквідності, то при обговоренні алгоритму розрахунку нормативу Н6 був запропонований компромісний варіант щодо включення до переліку довгострокових пасивів балансового капіталу (за винятком нарахованих неотриманих доходів). Основні засоби включатимуться до складу довгострокових активів.

Також пропонувалося встановити механізм входження банків в дотримання встановленого нормативу: поступове зниження протягом 3-х років нормативного значення з 200 до 120%.

Висловлені АУБ та комерційними банками зауваження та пропозиції взяті до уваги представниками НБУ та будуть доведені до керівництва та членів Правління НБУ при доопрацюванні змін до Інструкції.


Прес-служба
Асоціації українських банків

Представники НБУ, АУБ та комерційних банків обговорили проект змін розрахунку нормативів ліквідності

В Національному банку України з ініціативи Асоціації українських банків відбулося засідання робочої групи з обговорення пропозицій банків до підготовленого НБУ проекту змін розрахунку нормативів ліквідності.

В робочій групі взяли участь представники НБУ, АУБ та комерційних банків: Укрексімбанку, Укрсоцбанку, Ощадбанку, Промінвестбанку, Укрсиббанку, Укргазбанку, Імекс-банку та банку Аркада.

Як відзначили представники АУБ, в Асоціації розуміють всю гостроту проблеми та необхідність збалансування ліквідності, зокрема довгострокової, але водночас у банків є чимало питань, які вони вважають за потрібне обговорити.

Під час засідання робочої групи банкірами було висловлено аргументовані зауваження та пропозиції щодо запропонованих НБУ змін до порядку розрахунку нормативів ліквідності.

Зокрема, щодо нормативу миттєвої ліквідності, то банками була відзначена недоцільність виключення з розрахунку нормативу залишків на коррахунках в банках–нерезидентах, оскільки ці кошти є єдиним джерелом забезпечення безготівкових розрахунків в іноземній валюті за вимогою клієнта банку. Як компромісний варіант, було запропоновано включати до розрахунку нормативу Н4 залишки на коррахунках в банках-нерезидентах, що відносяться до інвестиційного класу, і платоспроможність яких не викликає сумнівів.

Обговорюючи нормативи поточної ліквідності, учасники робочої групи запропонували:

- не здійснювати при розрахунку нормативів Н5 сальдування міжбанківських коштів за активом та пасивом балансу. Такий підхід не відповідає суті управління ліквідністю, яке здійснюється виходячи із співставлення загальних сум надходжень (активів) та платежів (зобов’язань) банків за строками;
- залишити діюче нормативне значення Н5-1 у розмірі 40%, нормативне значення Н5-2 встановити у розмірі 50%;
- не включати до розрахунку нормативів позабалансових рахунків довірчого управління.

Щодо нормативу довгострокової ліквідності, то при обговоренні алгоритму розрахунку нормативу Н6 був запропонований компромісний варіант щодо включення до переліку довгострокових пасивів балансового капіталу (за винятком нарахованих неотриманих доходів). Основні засоби включатимуться до складу довгострокових активів.

Також пропонувалося встановити механізм входження банків в дотримання встановленого нормативу: поступове зниження протягом 3-х років нормативного значення з 200 до 120%.

Висловлені АУБ та комерційними банками зауваження та пропозиції взяті до уваги представниками НБУ та будуть доведені до керівництва та членів Правління НБУ при доопрацюванні змін до Інструкції.


Прес-служба
Асоціації українських банків

АБ "Брокбизнесбанк" увеличивает эмиссию международных платежных карт

Расширяя спектр банковских услуг, АБ "Брокбизнесбанк" увеличивает объемы эмиссии международных платежных карт. На 01.03.06 г. банк эмитировал 237 144 карты.
Среди эмитированных платежных карточек преобладают Maestro, Visa Classic, Visa Electron и MasterCard Electronic, которые используются, прежде всего, для расчетов за приобретенные товары и предоставленные услуги, а также для получения наличных денежных средств в банкоматах.
Возрастает популярность элитных платежных карт MasterCard Gold и Visa Platinum, предоставляющих владельцам дополнительные преимущества во время отпуска за рубежом и заграничных командировок, а также при совершении покупок в отечественных и зарубежных магазинах высшего класса, посещении ресторанов и развлекательных комплексов.

Основными преимуществами платежных карт банка являются:
- возможность открытия мультивалютного карточного счета – как индивидуального, так и корпоративного;
- привязка двух карт различных платежных систем к одному карточному счету;
- оперативное зачисление заработной платы на карточные счета сотрудников (в течение 2х часов с момента перевода средств на счет)
- бесплатное снятие наличных в банкоматах АБ «Брокбизнесбанк».

www.bankbb.com.ua

Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). На сегодня филиальная сеть АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" насчитывает 132 филиала и отделения. Филиалы банка работают в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Ивано-Франковске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Одессе, Славуте, Сумах, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.
На 01.01.2006 г.:
Активы банка – 4 765,945 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 477,645 млн. грн.
Кредитный портфель – 3 791,946 млн. грн.
Средства клиентов – 3 400,085 млн. грн.
Прибыль – 19,013 млн. грн.

 

 

Банк «Надра» пришел в город Коростень на Житомирщине

30 марта 2006 года состоялась презентация нового отделения банка “Надра” в городе Коростень Житомирской области. В презентации принимали участие мэр Коростеня Владимир Москаленко, начальник Житомирского областного казначейства Петр Черный, и.о. директора Житомирского регионального управления банка “Надра” Владимир Пономарь, бизнесмены и промышленники района.
Отделение банка “Надра” в Коростене работает по адресу: ул. Красина, 3, предлагая населению и юридическим лицам все виды банковских услуг: тут можно осуществить разнообразные расчетные операции, оплатить счета за коммунальные и другие услуги, получить весь комплекс обслуживания по платежным карточкам, открыть депозит,  оформить кредит и т.д.
По словам  мэра Коростеня Владимира Москаленко, городу давно был необходим универсальный центр обслуживания клиентов современными качественными банковскими услугами. Открытие отделения банка “Надра” создает дополнительные удобства для населения района и способствует дальнейшему развитию экономики всего запада Житомирщины.
Банк “Надра” активно расширяет свою сеть по всей территории Украины и непосредственно на Житомирщине. Сегодня банк представленный 540 отделениями в более чем 150 городах Украины. Так, клиентов Житомирского региона обслуживает
6 отделений “Надра”, которые работают в Житомире, Малине, Бердичеве, Коростене.

Справка: Свою деятельность коммерческий банк «Надра» начал 26 октября 1993 года. Сегодня банк «Надра» - универсальное финансовое учреждение, один из лидеров отечественного банковского рынка. «Надра» входит в десятку крупнейших банков Украины и занимает верхние позиции банковских рейтингов. Банк предоставляет клиентам более 200 видов современных банковских услуг. Чтобы стать еще ближе, «Надра» постоянно работает над развитием региональной сети и уже сейчас присутствует в каждом регионе Украины, насчитывая 540 отделений.
Одно из самых авторитетных международных рейтинговых агентств Moodу‘s Investors Service присвоило банку «Надра» долгосрочный кредитный рейтинг Moodу‘s В2 с прогнозом в иностранной валюте рейтинга «Стабильный».
Международное рейтинговое агентство Fitch Ratings присвоило в апреле 2005 года банку «Надра» долгосрочный рейтинг «В-», краткосрочный «В», индивидуальный «D/E» и рейтинг поддержки «5». Прогноз для долгосрочного рейтинга – «Стабильный».
В октябре 2005 г. банк успешно завершил свое дебютное размещение трехлетних еврооблигаций в размере 100 млн. долларов США с самым низким процентным спрэдом за всю историю выхода украинских коммерческих банков на рынок еврооблигаций.
 На 01.03.2006 г. чистые активы банка составили – 6,2 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель – 5,4 млрд. грн., депозиты физических лиц – 2,6 млрд. грн., депозиты юридических лиц – 856  млн.грн., балансовый капитал – 652  млн. грн., финансовый результат – 3,2 млн. грн.
В Интернете информация о банке представлена на сайтах: www.nadra.com.ua - сайт ОАО КБ «Надра», www.cash-a-lot.ua – первый в Украине карточный сайт, представленный банком «Надра».
04053, Украина,  г. Киев,
ул. Артема, 15
тел. +380 44  481 09 61
www.nadra.com.ua

Сделка по продаже контрольного пакета акций «Укрсоцбанку» повысила его рейтинги

Сделка по продаже контрольного пакета акций «Укрсоцбанку» повысила его рейтинги, снизила стоимость внешних заимствований, а также обеспечила банку доступ к длинным и дешевым ресурсам, технологиям и опыту итальянского Banca Intesa. Об этом заявил председатель правления АКБ «Укрсоцбанк» Борис Тимонькин. По его словам, стратегия Banca Intesa — завоевание розничного потребительского рынка банковских ресурсов Украины плюс активная работа с корпоративным сектором — полностью отвечает стратегическим задачам «Укрсоцбанка».
«Одна из составляющих рейтинга банка — это поддержка его акционеров, то есть их способность поддерживать банк как в обычных ситуациях, так и в «стрессовый» период (например, в период оранжевой революции многие банковские учреждения испытывали кризис ликвидности), — рассказывает Борис Тимонькин, — Сделка по продаже контрольного пакета акций итальянскому Banca Intesa привела к повышению рейтинга Укрсоцбанка. Мы находимся на уровне суверена — Украины как государства».
Как сообщалось ранее, в феврале нынешнего года  в Украине была заключена крупнейшая за всю историю страны банковская сделка. 85,42 % акций «Укрсоцбанка» приобрел итальянский банк Banca Intesa за рекордную для подобных операций, когда-либо совершавшихся в Украине, сумму — 1,1 миллиарда долларов. А приобретение в общей сложности 88,1 % акций четвертого по величине банка Украины обойдется Banca Intesa в 1,16 миллиарда долларов. Итальянский банк, по данным международных рейтинговых агентств, является одной из наиболее динамично развивающихся европейских финансовых структур.

В АУБ відбулася зустріч з делегацією грецького банку Emporiki

В Асоціації українських банків відбулася зустріч з делегацією провідного грецького банку “Emporiki Bank”, який входить до однойменної групи компаній та є одним з найбільших у Греції. На зустрічі в АУБ банк представляли п. George Hatzidimitriou та п. Angelos Angelopoulos.

Під час зустрічі гості ознайомилися з діяльністю Асоціації українських банків, обговорили стан фінансового ринку та національної банківської системи України, перспективи розвитку комерційних банків, вдосконалення банківських продуктів, можливі напрямки співпраці в Україні.

Зі свого боку гості поінформували АУБ про  свій банк та плани його виходу на український банківський ринок.

Відбувся обмін думками.

Зустріч пройшла в діловому форматі.

Більш детальна інформація про банк Emporiki:
http://www.emporiki.gr/cbgen/gr/emporiki_group/group_story.jsp?docpath=/gr/Investor/static/group_id&section=id


Прес-служба
Асоціації українських банків

 

С приходом иностранных банков в Украину обострится конкуренция, однако, «вычищения» отечественного банковского рынка не произойдет — Борис Тимонькин

С приходом иностранных банков в Украину обострится конкуренция, однако, «вычищения» отечественного банковского рынка не произойдет. Об этом заявил председатель правления АКБ «Укрсоцбанк» Борис Тимонькин, которого цитирует пресс-служба банка.
«Уверен, что с приходом в Украину иностранных банков такого «апокалипсиса», как «вычищение рынка», не произойдет, — говорит Борис Тимонькин, — Отдельно хочу отметить, что не существует понятия «оптимальное количество банков». В частности, ошибочно считать, что чем меньше банков, тем лучше для экономики. Например, в США — более 25 тыс. банков, а в Германии — 2 тыс., и при этом там существует очень острая конкуренция. Просто каждый банк имеет свою нишу на рынке. Думаю, украинская банковская система тоже будет развиваться в этом направлении».
По словам Бориса Тимонькина, помимо обострения конкуренции, приход в Украину банков-«иностранцев» будет способствовать росту капитализации отечественной банковской системы, что позволит украинским банкам привлечь больше заимствований, причем более дешевых и на длительные сроки. Это в свою очередь приведет к снижению кредитных ставок.
Глава «Укрсоцбанка» уверен, что интересу иностранных банков к Украине способствует огромный потенциал динамично растущего украинского рынка. «Например, у нас рост рынка банковских услуг составляет в среднем 40-50% в год. Для сравнения: в Центральной и Восточной Европе — в среднем 20-25%, в ЕС — 4-7%», — констатирует Борис Тимонькин.
Как сообщалось ранее, в феврале нынешнего года  в Украине была заключена крупнейшая за всю историю страны банковская сделка. 85,42 % акций "Укрсоцбанка" приобрел итальянский банк Banca Intesa за рекордную для подобных операций, когда-либо совершавшихся в Украине, сумму — 1,1 миллиарда долларов. А приобретение в общей сложности 88,1 % акций четвертого по величине банка Украины обойдется Banca Intesa в 1,16 миллиарда долларов. Итальянский банк, по данным международных рейтинговых агентств, является одной из наиболее динамично развивающихся европейских финансовых структур.

Стоимость продажи контрольного пакета акций АКБ «Укрсоцбанк» — наибольшая в истории украинской банковской системы — стала индикатором уровня желания крупных иностранных банков обосноваться на отечественном рынке — Борис Тимонькин

Стоимость продажи контрольного пакета акций АКБ «Укрсоцбанк» — наибольшая в истории украинской банковской системы — стала  индикатором уровня желания крупных иностранных банков обосноваться на отечественном рынке. Так считает председатель правления АКБ «Укрсоцбанк» Борис Тимонькин, которого цитирует пресс-служба банка.
«Рекордно высокая цена сделки свидетельствует о качестве продаваемого «товара», ведь за плохое не выложат больших денег, — уверен Борис Тимонькин, —  Не случайно среди претендентов на покупку банка были солидные европейские банки с исключительной репутацией. А потому единственным критерием отбора стала цена покупки. Наивысшую предложил победитель — итальянский Banca Intesa».
Как сообщалось ранее, в феврале нынешнего года  в Украине была заключена крупнейшая за всю историю страны банковская сделка. 85,42 % акций "Укрсоцбанка" приобрел итальянский банк Banca Intesa за рекордную для подобных операций, когда-либо совершавшихся в Украине, сумму — 1,1 миллиарда долларов. А приобретение в общей сложности 88,1 % акций четвертого по величине банка Украины обойдется Banca Intesa в 1,16 миллиарда долларов. Итальянский банк, по данным международных рейтинговых агентств, является одной из наиболее динамично развивающихся европейских финансовых структур.

Публічне представлення Звіту про використання коштів Державного бюджету у 2005 році Міністерством економіки України

Громадська експертна рада при Міністерстві економіки України запрошує взяти участь у публічному представленні Звіту про використання коштів Державного бюджету у 2005 році Міністерством економіки України (Звіт додається).

Захід відбудеться 11 квітня 2006 року об 11 годині у залі засідань Мінекономіки за адресою: вул. Грушевського, 12/2, 4 поверх, кім. 459. Вхід через під’їзд № 1 Будинку Уряду України.

Запитання та пропозиції до проведення заходу просимо надсилати до 07.04.06 на адресу електронної пошти: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Прохання підтвердити участь у заході до 17:30 10 квітня за телефонами: 253-95-72 та 253-82-29 або за адресою: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 


Анжелла Олексієнко
головний спеціаліст відділу зв"язків з громадськістю
управління суспільно-політичного моніторингу
Міністерства економіки України
__________________________________________
тел. (044) 226-33-07, факс (044) 253-82-29
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

Дані щодо результативних показників в розрізі бюджетних програм за 2005 рік

КПКВК 1201010 “Керівництво та управління у сфері загальнодержавного планування і прогнозування економіки”
За зазначеною бюджетною програмою здійснюється утримання  працівників центрального апарату Міністерства економіки України. 
За 2005 рік витрачені кошти в сумі 40361,9 тис.грн. наступним чином: нарахована та виплачена заробітна плата з нарахуваннями працівникам, придбані канцелярські товари, оплачені транспортні послуги, здійснений поточний ремонт приміщень, відремонтоване комп’ютерне обладнання та оргтехніка, оплачені послуги зв’язку та відрядження, відшкодовані видатки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв, частково придбана  комп’ютерна техніка взамін морально та фізично застарілої, погашена кредиторська заборгованість минулих років.
Основні результативні показники роботи Міністерства характеризуються наступним.
Розроблено 30 прогнозних та програмних документів, спрямованих на підвищення ефективності планування розвитку економіки.
До Верховної Ради України надіслано 21 законопроект, які були розроблені Міністерством, з них 11 законопроектів прийнято в цілому (з них 2 – внесено раніше), 3 – в першому читанні, 1 – відправлено на повторне перше читання, 2 – не набрали необхідної кількості голосів та вважаються відхиленими, 6 – не розглянуто.
Розроблено, опрацьовано та погоджено 65 проектів постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України. Затверджено 30 нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, розроблення яких було покладено на Міністерство економіки України.
Протягом 2005 року Міністерством підготовлено 1200 інформаційно – аналітичних матеріалів, зокрема:
691 – з питань соціально – економічного розвитку регіонів України;
236 – щодо забезпечення стабільної цінової ситуації та розвитку основних товарних ринків, ринків послуг та галузей економіки;
76 – щодо окремих питань соціально-економічного розвитку;
197 – щодо стану, тенденцій та перспектив розвитку зовнішньоекономічного співробітництва.
Підготовлено та підписано 38 угод, меморандумів та протоколів, зокрема: підписано 22 міжнародних договори з техніко-економічного співробітництва, серед яких 20 договорів від імені Уряду України, в т. ч. із   ЄК (5), Японією (2), Кореєю (4), КНР (1), США (1), ООН (1), МБРР (6) та 2 договори міжвідомчого характеру з Міністерством закордонних справ Японії та Міністерством економіки, фінансів та промисловості Франції; підписано                10 двосторонніх протоколів з доступу до ринків товарів та послуг, а саме з Норвегією, Індонезією, Японією, Ісландією, Хорватією, Молдовою, Ель Сальвадором, Еквадором, Перу, КНР; 4 угоди щодо торговельно-економічного співробітництва.
Підготовлено та проведено 36 засідань, з яких – 30 щодо розвитку двостороннього торговельно-економічного співробітництва; 3 щодо залучення міжнародної технічної допомоги та 3 засідання Робочої Групи з розгляду заявки України щодо набуття Україною членства у СОТ, а саме, 2 офіційних засідання Робочої групи та 1 неформальне засідання.
За рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2005 рік за вказаною програмою здійснено погашення кредиторської заборгованості за виконані роботи з капітального ремонту будинку за адресою бульвар Дружби народів, № 28, де розташовані структурні підрозділи Міністерства, а також заборгованість за надані експлуатаційні послуги Управлінням адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету  Міністрів України.
За спеціальним фондом здійснювався облік коштів голландського Гранту № TF 0500270, наданого Україні Урядом Нідерландів. Сума витрат за 2005 рік становила         2251,0 тис.гривень, за рахунок надходження коштів Голландського Гранту здійснено наступні заходи:
-   укладено два контракти з двома іноземними компаніями, які здійснювали аналіз економічних наслідків вступу України до СОТ (консорціум компаній на чолі з Osteuropa Institut Munchen) та проводили заходи з адаптації українського законодавства до стандартів та вимог СОТ (HTSP Ltd, U.K.). Робота консультантів допомогла досягти Україні значного прогресу у переговорному процесі щодо вступу України до СОТ з країнами-членами СОТ. Підготовлені матеріали широко розповсюджувались серед членів Уряду України, народних депутатів України та громадськості;
- 150 державних службовців Секретаріату Кабінету Міністрів України, Мінфіну, Мінекономіки, ГоловКРУ, Рахункової палати, Національного банку України, Торговельно-промислової палати, облдержадміністрацій, правоохоронних органів пройшли навчання за програмою підвищення кваліфікації з питань законодавства у сфері державних закупівель, економічного моделювання та фінансового контролю;
- проведено дослідження стану окремих секторів промисловості, сільського господарства та сектору послуг, а також здійснено оцінку можливості зміни режиму їх функціонування внаслідок приєднання України до СОТ. Отримані результати досліджень використані для уточнення параметрів моделі розрахунків загальної рівноваги, а також здійснено оцінку загальноекономічних та секторальних наслідків вступу України до СОТ;
- проведено більше 10 конференцій, круглих-столів та семінарів, під час яких обговорювались актуальні питання організації процесу державних закупівель, економічних наслідків для економіки в цілому та окремих її секторів від вступу України до СОТ, адаптації українського законодавства до стандартів СОТ;
- удосконалено систему адміністрування згаданого Гранту;
- надано консультації у сфері дотацій та квазіфіскальних заходів у  енергетичній галузі України;
- надано консультаційні послуги для супроводження процесу погашення заборгованості в паливно-енергетичному секторі України;
- проведено експертизу Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та підготовлено пропозиції щодо подальшого його удосконалення та узгодження з міжнародним законодавством з державних закупівель;
- відібрано консультанта з питань розробки проекту Концепції організації діяльності інвестиційного омбудсмена в Україні, оптимізації інституційного механізму сприяння залученню іноземних інвестицій в економіку України;
- розроблено основні положення впровадження в системі нумерації телефонної мережі загального користування України підсистеми за протоколом  ENUM;
- здійснено  розробку проекту Концепції діяльності Українського центру сприяння залученню іноземних інвестицій із пропозиціями щодо організаційної моделі роботи Центру;
- підготовлено “Автоматизовану базу даних з підготовки і реалізації проектів економічного та соціального розвитку України, які підтримуються міжнародними фінансовими організаціями”. База буде використана у Департаменті співробітництва з МФО Міністерства економіки України;
- надано консультації у реформуванні законодавства в сфері іпотеки та  фінансування житлового будівництва в Україні;
- розроблено рекомендації щодо оптимізації структури тарифів на телекомунікаційні послуги;
- підготовлено пропозиції щодо вдосконалення законодавства України про безпеку харчових продуктів;
- поставлено комп’ютерне обладнання;
- створено сучасну базу даних для здійснення державних закупівель в Україні;
- запроваджено нові критерії у роботі Міністерства фінансів України.
 

КПКВК 1201020 “Внески  України до бюджету ГАТТ/СОТ”
Набуття Україною повноправного членства у Світовій організації торгівлі (СОТ), регламентоване Указами Президента України та Постановами Уряду, інтенсифікує розвиток зовнішньоекономічної діяльності країни завдяки отриманню режиму найбільшого сприяння, який діє в системі СОТ, дозволить вирішити проблему застосування торговельно-обмежувальних заходів по відношенню до української продукції, сприятиме створенню передбачуваного транспарентного середовища для залучення іноземних інвестицій, що в цілому забезпечить стале зростання національної економіки. Крім того, членство України в СОТ є невід’ємною передумовою вдосконалення режиму торгівлі між Україною та ЄС, створення зони вільної торгівлі та забезпечення поступової інтеграції України до Європейського Союзу.
На виконання зазначеної бюджетної програми проводилась робота щодо забезпечення вступу України до СОТ відповідно до зовнішньоекономічної стратегії Уряду - Верховною Радою України було прийнято ряд законів, спрямованих на забезпечення вступу України до СОТ, з них 17 в цілому. Прийняті закони врегульовують такі сфери, як інтелектуальна власність, ввізне мито на сільськогосподарську продукцію, страхування, експортне мито на насіння олійних культур, аудиторська діяльність, автомобільна промисловість, якість та безпека харчових продуктів, антидемпінгове законодавство.
Вищевикладене говорить про те, що Україна протягом минулого року значно наблизилась до набуття повноправного членства у СОТ завдяки інтенсифікації дво- та багатосторонніх переговорів з країнами-членами Робочої групи зі вступу України до СОТ та забезпеченню відповідного фінансування.
У 2005 році Україною вчасно виконано фінансові зобов’язання перед Світовою організацією торгівлі щодо сплати внеску як спостерігача у розмірі 111,2 тис. грн. до бюджету ГАТТ/СОТ у повному обсязі, що сприяє взаємній активній співпраці у рамках набуття Україною членства в СОТ.


КПКВК 1201030 “Забезпечення двостороннього співробітництва України
з іноземними державами та міжнародними організаціями
Мета бюджетної програми – інтеграція України у світовий простір шляхом розвитку дво- та багатостороннього співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями.
З метою виконання вищезгаданих завдань протягом звітного року у межах напряму „Засідання міжурядових комісій (СМК) з питань торговельно-економічного співробітництва та їх робочих органів (підкомісій, робочих груп, секретаріатів тощо)” здійснювався постійний моніторинг 69 СМК.
Протягом 2005 року проведено 22 засідання Комісій з Грузією, Білоруссю, Монголією, Казахстаном, Туреччиною, Сирією, Німеччиною, Молдовою, Мексикою, Аргентиною, Індонезією, Хорватією, Чехією, Румунією, Баварією, Словаччиною, Ізраїлем, Австрією (Робоча група та Комісія), Йорданією, Таджикистаном, Литвою та засідання комітету Україна - ЄАВТ. З метою належної підготовки цих спільних засідань було проведено 26 засідань українських частин. Одночасно, у рамках засідань СМК підготовлено та проведено 13 бізнес - форумів.
Обсяги зовнішньої торгівлі товарами з країнами, з якими створено СМК, зросли майже на 15,0 % та склали 63,5 млрд. дол. США, у тому числі, експорт збільшився на 4,4 %, а імпорт – на 26,1 %. Найбільші обсяги експортних поставок здійснювалось у Російську Федерацію – 21,9% (від загального обсягу експорту), Туреччину – 5,9%, Італію – 5,5%, Німеччину – 3,8%, Польщу – 2,9%, США – 2,8%, Білорусь – 2,6%, Єгипет – 2,3%.  У зовнішньоторговельному балансі України питома вага товарообігу країн, з якими створені СМК, склала 90,2 % (63,5 млрд. дол. США при загальному обсязі торгівлі товарами  70,4 млрд. дол. США).
За напрямом «Забезпечення співробітництва Україна - ЄС» Мінекономіки проведені спільні заходи, у тому числі: засідання підкомітетів Україна -ЄС у м. Києві та м. Брюсселі, П’ятий Міжнародний економічний форум «Україна - ЄС» у м. Львові та ін. Проведення зазначених заходів сприяло поглибленню двостороннього економічного співробітництва, що, у свою чергу, створює сприятливі умови для інтегрування України у світовий економічний простір, забезпечення сталого економічного зростання та соціального зближення.
У рамках напряму «Забезпечення співробітництва Україна-НАТО» проведено засідання спільної робочої групи Україна – НАТО, візит національного координатора співробітництва України з НАТО з питань економіки до Штаб-квартири НАТО та участь в засіданні Економічного комітету НАТО. Проведення зазначених заходів сприяло поглибленню відносин з НАТО в економічній сфері та налагодженню плідної співпраці з структурами НАТО.
За напрямом «Дво- та багатосторонні переговори з країнами –членами Робочої групи СОТ, консультації з Секретаріатом СОТ  з розгляду заявки України про вступ до СОТ, Засідання Робочої Групи (м. Женева, Швейцарія), Конференції СОТ» проводилась робота щодо забезпечення вступу України до СОТ відповідно до зовнішньоекономічної стратегії Уряду.
Задля просування переговорного процесу в рамках набуття Україною повноправного членства у СОТ було проведено 2 офіційні засідання Робочої групи з розгляду заявки України про вступ до СОТ (РГ), 1 моніторингове засідання РГ, 4 раунди двосторонніх переговорів в рамках засідань РГ, 2 багатосторонні засідання з питань сільського господарства, консультації з ЄС, консультації з США, багатостороннє засідання з питань технічних бар‘єрів в торгівлі, двосторонні переговори з питань сільського господарства, забезпечено участь української делегації у Конференції Міністрів СОТ у грудні 2005 року. Всього – 14 заходів. Останнє засідання проведено 23 листопада 2005 року. Порядок денний засідання РГ було присвячено розгляду проекту Звіту. Відповідна підготовка матеріалів міністерствами та відомствами, які увійшли до проекту звіту РГ, надала можливість врегулювання ряду питань, які виникали у країн-членів СОТ. Проект звіту РГ на 80% узгоджений. Було підписано 9 двосторонніх протоколів з доступу до ринків товарів та послуг з Китаєм, Хорватією, Еквадором, Сальвадором, Ісландією, Японією, Молдовою, Норвегією та Перу. Завершено переговори з більшістю країн-членів Робочої групи.
Загалом станом на 14.03.06 підписано двосторонні протоколи з доступу до ринків товарів та послуг з 42 країною-членом РГ (включаючи США).
У розрізі  напряму «Засідання в рамках ГУАМ» 22 квітня 2005 року у м. Кишиневі відбувся Саміт глав держав ГУАМ, на якому делегація України виступила з ініціативами, спрямованими на розвиток співробітництва в рамках Об’єднання в умовах глобалізації світової економіки. Пропозиції знайшли конкретне відображення у Кишинівській Декларації “В ім’я демократії, стабільності і розвитку”.
Відповідно до плану заходів в рамках ГУАМ 30-31 серпня п. р. в м. Києві проведено четверте засідання спільної галузевої робочої групи з питань економіки та торгівлі.
Особливу увагу було приділено обговоренню шляхів реалізації Угоди про створення зони вільної торгівлі (ЗВТ) між державами-учасницями ГУАМ та підготовки Протоколу про Правила визначення країни походження товару. Наголошено, що важливим чинником в практичній реалізації Угоди про створення зони вільної торгівлі є виконання широкомасштабного Проекту по сприянню торгівлі і транспортуванню (ПСТТ), який в свою чергу базується на положеннях Меморандуму про взаєморозуміння між державами – учасницями ГУАМ по сприянню торгівлі і транспортуванню, підписаному 04.07.2003 в          м. Ялті.
У рамках напряму «Забезпечення проведення заходів з питань транскордонного співробітництва» в с. Гута Закарпатської області відбулось друге засідання міжурядової комісії з питань транскордонного співробітництва.
За підсумками засідання сторонами було підписано протокол, згідно з яким Кабінетом Міністрів  надано доручення центральним та регіональним органам виконавчої влади здійснити заходи щодо розвитку транскордонного співробітництва  в наступних напрямках: реалізації програми сусідства "Угорщина-Словаччина-Україна", розбудови біосферних заповідників, гармонізації правових норм України та СР з правовими нормами ЄС в сфері водного господарства, підписання нової спільної програми в сфері освіти, розбудови спільного кордону та можливого здійснення спільного митного та прикордонного контролю, підписання угоди про надання допомоги при надзвичайних ситуаціях,  співробітництва на прикордонних територіях представників пожежних установ, транскордонного співробітництва  в сфері охорони природи.

За напрямом «Міжнародні економічні форуми, семінари, презентації економіки України» Мінекономіки здійснило організаційно-технічне та інформаційно-аналітичне забезпечення участі українських офіційних та ділових делегацій в низці міжнародних заходів, таких як: Позачерговий круглий стіл Всесвітнього Економічного Форуму, присвячений Україні; Економічний форум “Україна-Польща” за участю президентів обох держав; Міжнародний економічний форум в м. Криниця; Львівський міжнародний економічний форум; Економічний форум країн Центральноєвропейської ініціативи в м. Братислава.
Участь українських делегацій у зазначених заходах сприяла підвищенню міжнародного іміджу України, налагодженню контактів між діловими колами та офіційними особами держав-учасниць, реалізації ряду інвестиційних проектів, підписанню міжурядових та комерційних угод.
Зокрема, під час форуму "Україна-Польща" було підписано Угоду між компанією Індустріальний союз Донбасу та Міністерством державного майна Республіки Польща про придбання українським інвестором майнових активів польського металургійного комбінату «Гута Ченстохова», Договір між Міністерством державного майна Республіки Польща та АТ «АвтоЗАЗ» про купівлю державного пакету акцій автомобільного заводу FSO, Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про співробітництво у галузі туризму.
Під час форуму країн ЦЄІ було підписано міжурядову Угоду про економічне та науково-технічне співробітництво з Словацькою Республікою.


КПКВК 1201040 “Інформаційне та організаційне забезпечення участі України у міжнародних форумах, конференціях, виставках”
На виконання  розпоряджень Уряду   Мінекономіки у 2005 році за рахунок коштів бюджетної програми забезпечувалася   участь  України у наступних виставково-ярмаркових  заходах:
- Всесвітня виставка “Експо-2005”
На Виставці Україна була представлена окремим павільйоном, площа якого –          324 кв.м. Національна експозиція України “Від Трипілля до сучасності”  відображала національну культуру та традиції, знайомила відвідувачів з сьогоденням українського народу, презентувала світовій спільноті сучасну, молоду, незалежну Україну з древнім історичним корінням. Експозиція складалася з наступних розділів: Трипільська культура, Київська Русь, сторінки героїчної історії становлення українського козацтва, українська писемність, декоративне мистецтво, народні промисли, Помаранчева революція, сучасна Україна, космічна галузь.
З 18 по 24  серпня 2005 року  на Виставці було проведено “Тиждень України”.
Павільйон України за час роботи Виставки відвідали понад 2 млн. 750 чоловік, було    проведено  15 ділових зустрічей - презентацій. 
- Національна експозиція України на 74-му Ізмірському міжнародному ярмарку (Туреччина, листопад)
Виставкова площа   національної експозиції  становила 120 кв.м., на ній  15 українських підприємств, зацікавлених в просуванні власної продукції на ринки Туреччини, Близького Сходу та Африки,  представили 130 експонатів, а також національний стенд, який надавав інформацію щодо основних засад ведення бізнесу в Україні та інвестиційного потенціалу регіонів.
Під час проведення ярмарку  було проведено  120 переговорів з представниками іноземних ділових кіл, внаслідок чого  підписано   20  протоколів про наміри.
- Інформаційний стенд України під час проведення YIII Економічного форуму в рамках  щорічного саміту Глав Урядів країн-учасниць Центрально-європейської ініціативи                   (Словаччина, листопад)
Виставкова площа   інформаційного стенду  України  становила 6 кв. м., його відвідали понад 100 представників всіх країн-учасниць ЦЄІ.
З метою цілеспрямованого доведення до країн-учасниць ЦЄІ інформаційних матеріалів щодо економічного стану держави та основних інвестиційних проектів підготовлено спеціальні добірки документів (500 друкованих примірників), які були передані керівним особам на стендах країн - учасниць. За оцінками організаторів та відвідувачів стенд України виділявся серед інших національних стендів насиченістю інформаційними матеріалами та колоритним оформленням.


КПКВК 1201050 “Прикладні розробки у сфері розвитку економіки і торгівлі”
З метою підвищення ефективності виконання основних завдань Міністерства економіки, спрямованих на розв'язання актуальних проблем внутрішньої та зовнішньої економічної політики України, у 2005 році за рахунок загального фонду зазначеної бюджетної програми на замовлення Міністерства виконано 25 науково-дослідних робіт на загальну суму 971,0 тис. гривень. Наукові дослідження виконували 7 організацій, у тому числі два підвідомчих інститути - Науково-дослідний економічний інститут та  Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки.
За результатами проведених досліджень отримано:
4 методології щодо розроблення основних макроекономічних показників та заходів збалансованого соціально-економічного розвитку України, зокрема: методологія моделювання структурних зрушень в основних агрегатах ВВП на короткострокову перспективу; методологія прогнозування показників ВВП за фазами відтворення (виробництво, утворення і розподіл доходів, кінцеве використання) та секторами економіки і видами економічної діяльності на середньо- та довгострокову перспективу;
12 аналітичних матеріалів з питань розроблення державної політики соціально-економічного розвитку України, спрямованої на забезпечення стійкого економічного зростання, зокрема: аналіз та оцінка взаємозв’язків та залежностей показників соціально-економічного розвитку регіонів; наукове обґрунтування основ державної політики України у сфері розвитку спеціальних економічних зон і територій пріоритетного розвитку; аналіз та уніфікація результативних показників виконання державних цільових програм за їх спрямованістю; аналіз законодавства ЄС у сфері державних закупівель та підготовка пропозицій до проекту плану гармонізації національного законодавства у сфері державних закупівель з нормами ЄС; розроблення рекомендацій щодо принципів побудови економічних відносин Україна – ЄС; науково-правовий аналіз двосторонніх угод з питань інвестиційного співробітництва країн ЄС з метою визначення шляхів удосконалення міжнародних договорів України про сприяння та взаємний захист інвестицій;
9 інформаційних систем та вдосконалено програмно-технологічні засоби щодо інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністерства, зокрема: розроблено та впроваджено сервіс “Форум” веб - порталу Міністерства для вивчення суспільної думки та обговорення актуальних питань соціально-економічного розвитку країни; удосконалено інформаційно-аналітичні системи “Оформлення та реєстрація ліцензій на метал у країни ЄС”,  “Система керування квотовими характеристиками експортно-імпортних операцій”, “Формування основних показників державного оборонного замовлення”, інформаційно-довідкову підсистему інформаційно-аналітичної системи “Освіта”; розроблено проект створення апаратної частини та відповідних програмних засобів комплексу автоматизованих інформаційно-аналітичних систем Міністерства; Єдину систему інформаційно-аналітичних баз даних Міністерства розширено новими рубриками статистичної інформації.
Результати досліджень використано під час розробки Державної програми соціально-економічного розвитку України, для підвищення якості макроекономічних прогнозів, аналізу поточних тенденцій та прогнозних оцінок соціально-економічного розвитку України, при розробці заходів щодо забезпечення привабливого інвестиційного клімату в Україні та сприянню інвестиційним процесам у регіонах, при підготовці проекту Указу Президента України “Про систему невідкладних заходів з реалізації інноваційної моделі розвитку економіки України”.
За рахунок бюджетних асигнувань бюджетної програми погашено кредиторську заборгованість у розмірі 788,1 тис. грн. за виконані у 2004 році НДР.


КПКВК 1201060 “Державні науково-технічні програми та наукові частини державних цільових програм загальноекономічного спрямування”
Затверджені бюджетні  призначення у сумі 518,8 тис.грн., використано 478,8 тис. грн. з них 190,0 тис.грн. - на погашення заборгованості минулих років.
На замовлення Міністерства економіки за зазначеною бюджетною програмою виконувались наукові частини за наступними державними цільовими програмами, а саме:
- Національна енергетична програма України до 2010 року, за результатами якої проведені аналіз реалізації Програми, зокрема, обсягів використання паливно-енергетичних ресурсів за 2004 рік, уточнення поточних і розроблення програмних об`ємних показників виробництва та споживання паливно-енергетичних ресурсів галузями економіки та країни в цілому до 2015 року; розроблення звітних, поточних та перспективних паливно-енергетичних балансів з окремих видів палива, продуктів їх переробки, електро- та тепло-енергії до 2010 та 2015 років; лонгація інших показників Програми до 2015 року;
- Програма використання відходів виробництва і споживання на період до 2005 року, за результатами якої опрацьовані концептуальні положення щодо визначення перспективних напрямів використання вторинної сировини та відходів виробництва (проект концепції щодо вдосконалення системи поводження з відходами як вторинною сировиною); банк даних утворення, використання та поставки відходів виробництва і споживання, створені комплексна інформаційна система з модульною структурою та комплексні інформаційні системи про види, обсяги, властивості відходів, технології та відповідне обладнання для їх переробки чи утилізації;
- Програма стимулювання експорту продукції, за результатами якої створені система заходів із захисту внутрішнього ринку та інтересів українських товаровиробників на зовнішніх ринках, а також перспективні напрямки стимулювання українського експорту;
- Комплексна програма утвердження України як транзитної держави у                2002 – 2010 роках, за результатами якої  проведені аналіз нормативно-правової бази електронної комерції в країнах Європи і СНД та дослідження стану запровадження вимог європейського законодавства щодо електронної комерції в законодавчому полі України, а також надані пропозиції до законопроекту “Про електронну комерцію”.


КПКВК 1201070 “Розробки найважливіших новітніх технологій та фінансова підтримка підготовки наукових кадрів у сфері економіки і торгівлі”
 Для проведення науково-дослідних робіт, які виконуються в межах цієї бюджетної програми, Державним бюджетом України на 2005 рік було передбачено видатки на суму 1608,8 млн. грн., з них на підготовку наукових кадрів в аспірантурі та докторантурі на суму 304,2 тис. грн. та на виконання науково-дослідних робіт за пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки на суму    1304,6 тис. гривень.
Частину бюджетних коштів (348,2 тис. грн.) було спрямовано на погашення кредиторської заборгованості за виконані у 2004 році науково-дослідні роботи.
За даною бюджетною програмою у 2005 році  до виконання запропоновано              28 науково-дослідних робіт на суму 956,4 тис. гривень, з яких фактично виконано 7 робіт на суму 329,9 тис. гривень. 
У результаті виконання зазначеної бюджетної програми отримано:
- пропозиції щодо комплексу організаційних, економічних та нормативно-правових заходів формування іноваційно орієнтованої економіки з аналізом потенційних варіантів наслідків прийняття відповідних управлінських рішень, які зумовлять можливість поглибленого аналізу стану і тенденцій розвитку інноваційних процесів, вивчення та узагальнення світового досвіду підтримки інноваційної діяльності;
- аналітичні матеріали стосовно аналізу й узагальнення світового досвіду залучення малого підприємництва до державних закупівель, оцінка можливостей його адаптації і використання в умовах України;
- методи оцінки тіньового сектору в галузях економіки та його впливу на макроекономічні показники, а також прогнозування економічного розвитку з урахуванням впливу тіньової економіки, що забезпечить економічне зростання за рахунок легалізації тіньової діяльності;
- інформаційно-експертна система аналізу конкурентоспроможності вітчизняного виробництва з урахуванням зовнішньоекономічних чинників із відповідними базами даних для оцінки фінансових показників конкурентоспроможності;
- проект стратегії переходу до економіки, що базується на знаннях. Дана стратегія дозволить визначити головні пріоритети та критерії наближення до параметрів економіки, що базується на знаннях, а також сформувати прозорий та ефективний план переходу до цієї економіки, запропонувати результативні важелі та механізми її розбудови, залучити до цього широкі верстви населення, посилити спроможність суспільства генерувати знання та ефективно їх використовувати;
- аналітичні матеріали з пропозиціями щодо економічних стимулів розвитку середнього класу, підвищення рівня заробітної плати та інших видів доходів населення, зокрема підприємців;
- методика прогнозування впливу накопичувальної системи на розвиток економіки, яка надасть можливість здійснити оцінку інвестиційного потенціалу пенсійних фондів другого та третього рівнів пенсійної системи, а також макроекономічну оцінку та прогноз інвестиційного впливу пенсійних фондів на економіку.

      Крім того, на   підготовку наукових кадрів  було передбачено 304,2 тис.грн., які були фактично отримані НДЕІ Мінекономіки у 2005 році.
В 2005 році кількість прийнятих аспірантів склала 15 чоловік (випущених - 12), а прийнятих докторантів - 3 чоловіка (випущених -3). Захистили дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук - 3 докторанта, а на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук захистили дисертації 12 аспірантів.


КПКВК 1201080 “Проведення науково-практичних конференцій і семінарів
з економічних проблем”
Затверджені бюджетні призначення на суму 69,5 тис.гривень. Міністерством проведено науково-практичний семінар з питань соціально-економічного розвитку України. Фактичні видатки на організацію та проведення семінару становили 24,0 тис. гривень.
За результатами проведення семінару визначено першочергові завдання регіональної політики:
забезпечення стабілізації виробництва та відновлення економічного зростання у кожному регіоні, підвищення на цій основі рівня добробуту населення;
прискорення розвитку споживчого сектора економіки і створення фінансових і матеріальних передумов для насичення регіональних ринків товарами народного споживання й продуктами харчування, збільшення обсягів, спектра та поліпшення якості споживчих товарів;
визначення компенсаційних механізмів для впровадження нових інструментів та механізмів по залученню інвестицій, зокрема механізмів надання компенсаційних заходів для інвесторів територій пріоритетного розвитку;
створення умов для відновлення інноваційних процесів, модернізації матеріально-технічної бази виробничої та невиробничої сфери;
розширення співпраці з міжнародними фінансовими організаціями та залучення  міжнародної технічної допомоги для реалізації інвестиційних проектів у регіонах.


КПКВК 1201090 "Підготовка та підвищення кваліфікації державних службовців
у сфері економіки"
За зазначеною бюджетною програмою здійснюється утримання керівних, науково-педагогічних, фахівців та інших працівників Української академії зовнішньої торгівлі та Вищих курсів іноземних мов.
За 2005 рік витрачені кошти в сумі 8433,7 тис.грн. наступним чином: нарахована та виплачена заробітна плата з нарахуваннями, стипендії студентам та аспірантам, придбані канцелярські товари, господарські витрати, оплачені транспортні послуги, здійснений поточний ремонт приміщень, відремонтоване комп’ютерне обладнання та оргтехніка, оплачені послуги зв’язку та відрядження, відшкодовані видатки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв.
 Використання коштів здійснювалось за такими освітньо-кваліфікаційними напрямами діяльності: підготовка фахівців з вищою освітою,   підготовка науково-педагогічних кадрів, перепідготовка кадрів і підвищення кваліфікації фахівців.
Виконання державного замовлення за бюджетною програмою здійснюється установами, які перебувають у сфері підпорядкування Мінекономіки  - Українською академією зовнішньої торгівлі та Вищими курсами іноземних мов  та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 570 ”Про державне замовлення на закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб у 2005 році” (із змінами) та Плану-графіку підвищення кваліфікації державних службовців Мінекономіки.
За 2005 рік Українською академією зовнішньої торгівлі  здійснено виконання державного замовлення щодо прийому  на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями, а саме:
-  “бакалавр”   -   106 осіб, з них за напрямами підготовки: “Міжнародні відносини” –      25 осіб; “Економіка і підприємництво” - 25 осіб; “Менеджмент” – 31 осіб; “Право” – 25 осіб. Випуск за 9 місяців поточного року становить 24 осіб проти 24 осіб за держзамовленням;
- “спеціаліст” -  19 осіб, з них за напрямами підготовки  “Міжнародні відносини” – 5 осіб; “Економіка і підприємництво” - 3 осіб; “Менеджмент” – 6 осіб; “Право” – 5 осіб. Випуск становить 22 особи проти 22 особи за держзамовленням;
- “магістр” – 115 осіб, з них за напрямами підготовки  “Міжнародні відносини” – 15 осіб; “Економіка і підприємництво” - 38 осіб; “Менеджмент” – 39 осіб; “Право” – 23осіб. Випуск – 210 осіб проти 210 осіб за держзамовленням.
              Крім того, здійснено прийом  з перепідготовки кадрів в кількості 200 осіб при держзамовленні 200 осіб; випуск  з перепідготовки кадрів  виконано в повному обсязі та  становить  6 осіб.
             Також, з метою вивчення або вдосконалення знань найбільш розповсюджених європейських мов (англійська, німецька, французька) виконано прийом з підвищення кваліфікації державних службовців - 100 осіб зараховані  до Вищих курсів іноземних мов; випуск за 12 місяців становить 50 осіб. В Академії підвищили кваліфікацію за різними формами навчання 140 осіб, з них: за професійними програмами – 100 осіб, програмами короткотермінових семінарів в Україні – 40 осіб.
              Прийом та випуск  слухачів  до аспірантури УАЗТ становить 14 та 9 осіб відповідно.


КПКВК 1201110 “Перепідготовка управлінських кадрів
для сфери підприємництва”
З метою формування в усіх регіонах України критичної маси молодих управлінців, надання їм можливості набути сучасні економічні знання та практичні навички роботи в умовах ринкової економіки, за зазначеною бюджетною програмою здійснюється перепідготовка спеціалістів у 9 вищих навчальних закладах – виконавцях державного замовлення, відповідно до постанови КМУ  від 30.08.2000 р. №1358 “Про реалізацію Указу Президента України від 03.07.2000 р. № 849 ”Про сприяння підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва”, якою затверджено Програму заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва.
 У першому півріччі 2005 року на перепідготовку було  прийнято 79 осіб, з яких          76 осіб успішно закінчили навчання та одержали документ про освіту. Оскільки переважну кількість договорів укладено у другому півріччі 2005 року, 1033 особи розпочали навчання з перепідготовки за перехідними договорами 2005/2006 р.р. та  завершать його у 2006 році.
 

КПКВК 1201120 “Фінансова підтримка журналу “Економіка України”
Фінансова підтримка журналу “Економіка України” в обсязі 347,8 тис. гривень спрямовувалася на:   оплату оренди  приміщень,  комунальних послу , поліграф/ матеріалів   відшкодування вартості паперу.
 Журнал “Економіка України” видавався  щомісячно.

АКБ "ИМЭКСБАНК" установил мультисистемный банкомат в г. Ровно

АКБ "ИМЭКСБАНК" установил мультисистемный банкомат в г. Ровно (ул. О. Пилиги, 49). 
Одним из приоритетных направлений развития АКБ "ИМЭКСБАНК" является создание развитой системы услуг для клиентов банка - держателей платежных карт.
В рамках программы по расширению сети обслуживания владельцев платежных карт АКБ "ИМЭКСБАНК" установил новый банкомат в г. Ровно, расположенный по адресу: ул. О. Пилиги, 49.
Банкомат осуществляет операции по получению наличных, загрузке денежных средств со счета на карту, а также предоставляет информацию о текущем состоянии счета.и.

С перечнем банкоматов АКБ "ИМЭКСБАНК" Вы можете ознакомиться  на сайте банка:
 www.imex.odessa.ua

 Пресс-служба АКБ "ИМЭКСБАНК"


 

Наблюдательный совет ЗАО ПУМБ утвердил и.о. заместителей Председателя Правления банка

 Наблюдательный  совет  ЗАО  ПУМБ  утвердил госпожу Александру Воропаеву и
  господина   Евгения   Зеленского  на  должности  исполняющих  обязанности
  заместителей Председателя Правления банка.


  Круг  обязанностей г-жи Воропаевой включает развитие розничного бизнеса и
  Процессингового Центра ПУМБ.


  Г-н Зеленский  занимается развитием корпоративного бизнеса. До назначения
  являлся начальником Управления корпоративного бизнеса банка.


  «Я  уверен,  что господин Зеленский и госпожа Воропаева станут достойными
  представителями  топ-менеджмента банка. Их энергия, знания и опыт работы,
  несомненно,  будут способствовать динамичному и успешному развитию нашего
  банковского  бизнеса»,  -  прокомментировал  эти  назначения Председатель
  Правления Довгополюк А.И.


   Справка

         Первый Украинский Международный банк (ЗАО ПУМБ) основан в 1991 г.
        На  сегодняшний  день  филиальная сеть насчитывает 10 филиалов и 36
  отделений на всей территории Украины.

       Александра   Геннадиевна   Воропаева   после  окончания  Московского
  государственного университета им. М.В. Ломоносова работала в российских и
  украинских  банках,  курировала  вопросы развития розничного и карточного
  бизнеса.  До  назначения занимала пост директора по развитию бизнеса  ЗАО
  «Украинский процессинговый центр».

       Евгений   Николаевич   Зеленский  окончил  Донецкий  государственный
  университет   экономики   торговли  им.  М.  Туган-Барановского  (степень
  магистра   маркетинга),   имеет   опыт  успешной  работы  на  руководящих
  должностях, в т.ч. в Управлении Строительства «Днепроканалстрой», концерн
  «Энерго»,   СП  «Гефест».  С  октября  2004  г.  –  начальник  Управления
  корпоративного бизнеса  ЗАО ПУМБ.

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter