AUB News

Клієнти хочуть прозорих і зрозумілих умов

«Клієнт, перш за все, звертається в той банк, якому він довіряє – він знає ім’я банку, йому його порекомендували знайомі… Тут спрацьовує елемент довіри. Тому наш банк прагне, щоб всі умови для клієнта були прозорі й зрозумілі», – розповіла віце-президент РОДОВІД БАНКу Вікторія Васильєва. За її словами, нерідко трапляються ситуації, коли клієнт не вчитується в умови угоди, оскільки хоче скоріше оформити кредит і отримати свій товар.
«Якщо клієнт, прийшовши додому, зрозуміє, що в угоді його щось не задовольняє, то в цьому випадку він може звернутися в банк і повернути банку кредит, нічого не втративши. Це все можна зробити протягом 14 днів, як це передбачено в законодавстві», – зазначила Вікторія Васильєва. 

 

OTP Bank запроваджує систему електронних платежів для приватних клієнтів OTPdirekt

OTP Bank запроваджує систему дистанційного обслуговування фізичних осіб OTPdirekt, що дозволить клієнтам банку керувати своїми фінансами у будь-який зручний для них час з будь-якої точки світу. Перші продажі цієї послуги розпочнуться в середині квітня поточного року, проте клієнти мають можливість вже сьогодні надіслати до банку заяву на її оформлення.

Детальніша інформація про дану послугу, а також форма відповідної заяви-замовлення містяться на офіційному сайті OTP Bank: http://www.otpbank.com.ua/ukr/otpdirekt/otpdirekt-feedback.htm.

ЗАТ «ОТП Банк» – універсальний банк, що надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що постійно нарощує обсяги бізнесу і пропонує споживачам продукти найвищої якості.

Згідно даних АУБ, станом на 1 березня 2008 року OTP Bank є 8-м найбільшим вітчизняним банком за розмірами активів та 7-м – за розміром кредитного портфелю. Нині банк обслуговує  понад 230 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 107 відділень і 36 представництв.

Миколаївська філія АБ "БРОКБІЗНЕСБАНК" розширює спектр послуг для населення регіону

      Николаевский   филиал  начал работу с 29 января 2003 года   и  расположен  по адресу: г. Николаев, ул. Никольская,25. В  Николаевском  регионе открыты  и  работают  7 отделений  банка. Филиал  предоставляет  полный  спектр  банковских  услуг  для  физических  и  юридических  лиц.

     АБ «БРОКБИЗНЕСБАНК»  активно  работает  на  рынке  финансовых  услуг  по  продвижению  карточных  продуктов,  развивает  сеть  банкоматов,  создает  для  клиентов  благоприятные  условия  для  обслуживания. На 01.03.08 г. банк  установил 336 банкоматов, 330 POS-терминалов  и  пунктов  выдачи  наличных.

Home Credit Bank обновив свій продуктовий портфель

Home Credit Bank к апрелю 2008 года обновил свой продуктовый портфель и представил клиентам  новые  условия по кредитным и депозитным программам с более выгодными процентными ставками.

Среди предлагаемых продуктов наиболее перспективными являются:
· кредит в гривне «Легкие Деньги», ориентированный на потребительские нужды с процентной ставкой 11,88 % годовых, сумма предоставляемого кредита - 1000, 2000, 3000 гривен, сроком на год, с возможностью оформления страхования жизни от «Чешской страховой компании»;
· кредит в гривне «Наличные в дом», с такой же процентной ставкой, но с возможностью выбора суммы до 20 000 гривен, сроком до 3 лет, с возможностью оформления страхования жизни от «Чешской страховой компании»;

Также произошла корректировка ряда депозитных программ, которая теперь дает возможность выбрать самые оптимальные условия.
· Депозит  - до 15 % годовых, «Защитите ваши деньги» на период 6 месяцев, при этом каждый месяц надежно выплачиваются проценты;
· Депозит - до 18 % годовых, «Пусть, ваши деньги работают»  - на год, сумма депозита может варьироваться до 500 000 гривен с возможностью ее пополнения, что дает дополнительную гибкость;

«Сегодняшний уровень конкуренции не позволяет стоять на месте. Специалисты нашего банка  непрерывно работают над усовершенствованием предлагаемых продуктов. Многие инновации – результат положительного опыта работы наших чешских коллег,- отмечает Ирина Молчанова, Председатель Правления Home Credit Bank. -  Основной целью являлось сделать продукты более доступными, быстрыми, ориентированными на потребности каждого клиента. Весна всегда период обновления, поэтому мы уверены, что обновленный кредитный портфель будет оценен нашими клиентами.»


Справочная информация

Home Credit Bank (ранее ЗАО "Агробанк") - универсальный банк, предоставляющий полный перечень услуг для частных и корпоративных клиентов. Инфраструктура банка представлена 41 отделением в разных регионах страны и представительством. На 01.03.2008 размер активов банка достиг 1436 млн. грн., уставного капитала - 307 млн. грн. С декабря 2006 г. работает в составе Home Credit Group.

Home Credit Group является частью PPF Group, которая была создана в 1991 году, занимается страхованием, потребительским финансированием и предоставляет комплексные услуги по управлению активами. В течение 17 лет работы, PPF Group стала важным международным финансовым инвестором, управляя активами в  более чем 8.7 млрд. евро на 30 июня 2007 года.

Компании, входящие в состав Home Credit Group, оперируют в Центральной и Восточной Европе, Центральной Азии и Дальнем Востоке на рынке потребительского кредитования и в конце 2006 года выдали кредитов на общую сумму 2.7 млрд. долларов. Home Credit Group занимает лидирующие позиции на рынке потребительского кредитования в Чехии («Хоум Кредит» с 1997 года), Словакии («Хоум Кредит Словакия» с 1999 года), России («Хоум Кредит энд Финанс Банк» с 2002 года) и Казахстане («Хоум Кредит Казахстан» с декабря 2005 года). Home Credit Group также вышла на рынки Украины и Белоруссии в 2006 году (ЗАО «ХК БАНК», ООО «Хоум Кредит Файнэнс» и OAO «Хоум Кредит Банк» соответственно) и Китая («Хоум Кредит Азия» с декабря 2007 года.

 

Україна: Шлях до більш глибокої інтеграції

Євросоюз і Україна офіційно почали попередні перемовини щодо розробки угоди вільної торгівлі  (eng:FTA) між ними. Переговори почалися після вступу України до Світової Організації  Торгівлі (eng:WTO) 5 лютого,  що було обов'язковою передумовою щодо створення FTA. Беручи до уваги значну двосторонню торгівлю, крок вперед в  економічних стосунках міг би бути корисним для обох сторін.

Розширений ЄС замінив Росію як українського торгового партнера №1. У 2006 р. 25% українського експорту прийшлося на ЄС (переважно базові товари, такі як  метал, енергія, машинне устаткування, сільськогосподарська продукція та хімікати) загалом на   ?8.7 млрд., тоді як імпорт з ЄС (переважно машинне устаткування,  хімікати та  транспортні засоби)  досягнули  42% і становили ?17.8 млрд. Двосторонній торговий оборот ЄС-Україна у 2006 р. склав понад ?26 млрд. та має стійку тенденцію до зростання в останні роки. ЄС - це також найбільший зарубіжний інвестор в Україну. Прямі іноземні інвестиції (eng:FDI), що надійшли від ЄС  становили ?5.5 млрд. у 2006 р.  порівняно з   лише ?230 млн. у 2003 р., при чому  більшість інвестицій прийшлася на банківські придбання.

Peter Mandelson, комісар з питань торгівлі ЄС,  повідомив  OBG,  що "Над чим ми працюватимемо у наступні  місяці, то це укладення  угоди, яка повинна якомога більше наблизити українську економіку та економіки ЄС. ЄС є не лише найбільшим торговим партнером України, але і одним з найбільших та найбагатших ринків у світі. Більш близькі економічні зв'язки з ЄС принесуть величезні вигоди для України. FTA, переговори про яку ведуться між  ЄС та Україною,  буде  стрижнем  Нової Посиленої  Угоди, що стосуватиметься всіх областей взаємовідносин".

Посилена угода  щодо співробітництва  мала б вимагати від України приведення своїх регуляторних стандартів до європейських рівнів,  що полегшило б інвестиційні потоки в обох напрямах та проклало б  шлях до членства  України в  Євросоюзі. Також покращення регуляторних стандартів посилило б здатність українського бізнесу конкурувати на глобальному ринку.

Угода могла б сприяти розширенню принципу нульового тарифу на  вільний рух всіх товарів, послуг, капіталу та робочої сили. Проте, тарифи, ймовірно, залишаться у окремих галузях, особливо  для  текстилю та сталі. По суті,  угода спричинить здешевлення  імпорту з ЄС, що є вигідним для українських бізнес-структур та споживачів, збільшуючи у той же час  український доступ до єдиного ринку ЄС.

Згідно дослідження, проведеного спільно  Центром  досліджень європейської політики, [німецьким] Institut fur Weltwirschaft та  Міжнародним центром політичних досліджень у Києві, якщо Україна зможе ефективно запровадити регуляторне середовище, що відповідає  чинному у ЄС, "український експорт до ЄС зможе подвоїтися, а експорт ЄС до України може також суттєво зрости".

Проте, щоб досягти цього рівня процвітання, Україна повинна вибрати між двома сценаріями: ухваленням простої угоди про вільну торгівлю,  вплив якої  був би незначним чи вибір глибокої угоди, яка,  будучи більш вимогливою, дасть більш істотні результати. Кінцевий результат залежатиме від  адміністративної здатності  прийняти закони, запровадити та здійснити необхідні політичні кроки.

"Запровадження змін вимагатиме політичної волі та амбіцій у наших переговорах, які неминуче будуть напруженими та гострими. Я вірю, проте, що збалансована  та амбіційна угода є у межах нашої досяжності. Чим більше всесторонньою та глибокою буде угода, тим більшою буде її економічна цінність. Але я думаю, що  як ЄС, так і Україна хочуть амбіційного результату і вони працюватимуть на нього," сказав Mandelson  OBG.

Україна не має значного досвіду  у створенні та запровадженні стабільного регуляторного середовища. Бюрократія, корупція та політичне сум'яття перешкодили країні досягнути суттєвих реформ,  було висловлено багато сумнівів з боку місцевих ділових кіл щодо  адміністративної здатності вирішити таку  обширну задачу. Проте завдяки президенту Ющенку, який  одержав кредит  довіри для досягнення вступу у  СОТ,  а також  за підтримки прем'єр-міністра Тимошенко,  яка є  послідовним  прихильником  європейської інтеграції,  видається можливим  прийняття  всесторонньої угоди про зону вільної торгівлі з  Європою вже у  не так віддаленому майбутньому. Після  неприйняття угоди щодо членства у НАТО минулого тижня у Бухаресті, угода FTA стає все більш необхідною  як зовнішній політичний стимул для  включення України у європейську орбіту впливу.

Джерело: Oxford Business Group
Опубліковано 04/04/2008
Переклад: В.Степаненко

В АУБ відбулась зустріч з представниками міжнародного медіа агентства Global Business Worldwide

В Асоціації українських банків відбулася зустріч Президента АУБ Олександра Сугоняка з представниками міжнародного медіа агентства Global Business Worldwide Кьелем Стейн (директор проектів) та Равзою Гулер (координатор проектів).

Мета їх візиту – підготовка доповіді для міжнародного бізнес журналу Fortune, оскільки його наступний спеціальний випуск буде присвячено Україні. Як повідомили гості, журнал Fortune має тираж майже 1 000 000 екземплярів. Його читацьку аудиторію складають світові урядові та бізнесові кола. Тому підготовка доповіді для нього, запевнили гості, це один з найкращих засобів розповісти міжнародному оглядачу про розвиток України з метою поінформування іноземних інвесторів про перспективи вкладання інвестицій в місцеві ринки.

Напередодні представники агентства Global Business Worldwide провели зустріч із Президентом України Віктором Ющенко.

Під час зустрічі в АУБ буди обговорені питання розвитку економіки, інвестиційних можливостей, функціонування сектору фінансових послуг в Україні тощо.

Президент АУБ розповів гостям про роботу і напрямки діяльності Асоціації, стан та перспективи розвитку національної банківської системи. Обговорено питання економічних досягнень України за останні часи, макроекономічного розвитку та збереження економічної стабільності, розвитку фінансового сектору. Також обговорено основні визначальні фактори  національного інвестиційного ринку.

З боку Асоціації у зустрічі також взяли участь віце-президент АУБ Микола Лутак та заступник директора Інформаційно-аналітичного центру Ігор Руденко.


Прес-служба
Асоціації українських банків

В АУБ відбулась зустріч з представниками міжнародного медіа агентства Global Business Worldwide

В Асоціації українських банків відбулася зустріч Президента АУБ Олександра Сугоняка з представниками міжнародного медіа агентства Global Business Worldwide Кьелем Стейн (директор проектів) та Равзою Гулер (координатор проектів).

Мета їх візиту – підготовка доповіді для міжнародного бізнес журналу Fortune, оскільки його наступний спеціальний випуск буде присвячено Україні. Як повідомили гості, журнал Fortune має тираж майже 1 000 000 екземплярів. Його читацьку аудиторію складають світові урядові та бізнесові кола. Тому підготовка доповіді для нього, запевнили гості, це один з найкращих засобів розповісти міжнародному оглядачу про розвиток України з метою поінформування іноземних інвесторів про перспективи вкладання інвестицій в місцеві ринки.

Напередодні представники агентства Global Business Worldwide провели зустріч із Президентом України Віктором Ющенко.

Під час зустрічі в АУБ буди обговорені питання розвитку економіки, інвестиційних можливостей, функціонування сектору фінансових послуг в Україні тощо.

Президент АУБ розповів гостям про роботу і напрямки діяльності Асоціації, стан та перспективи розвитку національної банківської системи. Обговорено питання економічних досягнень України за останні часи, макроекономічного розвитку та збереження економічної стабільності, розвитку фінансового сектору. Також обговорено основні визначальні фактори  національного інвестиційного ринку.

З боку Асоціації у зустрічі також взяли участь віце-президент АУБ Микола Лутак та заступник директора Інформаційно-аналітичного центру Ігор Руденко.


Прес-служба
Асоціації українських банків

На звернення АУБ в ДПАУ врегулювали питання щодо відображення у декларації з податку на прибуток банку витрат від операцій із заставним майном

Президентом Асоціації українських банків Олександром Сугоняко було направлено листа до керівництва Державної податкової адміністрації України з обґрунтуванням необхідності врегулювати питання щодо врахування у Декларації з податку на прибуток банків у складі валових витрат, витрати, понесені банком у зв'язку із придбанням та продажем ним заставленого майна.

В АУБ підкреслюють, що Закон України ”Про оподаткування прибутку підприємств” надає банкам право враховувати такі витрати у загальній сумі валових витрат, але  Декларацією з податку на прибуток банку це помилково не було передбачено.
      
У відповідь, заступник Голови ДПА України С.Чекашкін в листі на ім’я Президента АУБ повідомив, що “Державна податкова адміністрація України розглянула лист Асоціації українських банків щодо необхідності врегулювання у декларації з податку на прибуток банку питання податкового обліку суми витрат, понесених банками у зв'язку із продажем заставного майна, і повідомляє, що із вказаного питання підготовлено Роз'яснення, яке направлено Державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі для керівництва в роботі та доведення до відома підпорядкованих органів державної податкової служби та платників податку”.
         
У вищезгаданому роз’ясненні ДПАУ повідомила, що до складу рядка 04.1 “Витрати банківських операцій..."таблиці 1 “Розрахунок доходів та витрат від здійснення банківських операцій" додатка К1 Декларації банку включається „сума витрат, понесених у зв'язку з продажем заставленого майна", яка відображається по коду рядка „Е", що відповідає положенням Закону.
  
Одночасно ДПАУ повідомила, що  “зміни та доповнення до декларації з податку на прибуток банку Державною податковою адміністрацією України буде підготовлено та відповідним чином зареєстровано в Міністерстві юстиції України найближчим часом”.

Прес-служба
Асоціації українських банків

На звернення АУБ в ДПАУ врегулювали питання щодо відображення у декларації з податку на прибуток банку витрат від операцій із заставним майном

Президентом Асоціації українських банків Олександром Сугоняко було направлено листа до керівництва Державної податкової адміністрації України з обґрунтуванням необхідності врегулювати питання щодо врахування у Декларації з податку на прибуток банків у складі валових витрат, витрати, понесені банком у зв'язку із придбанням та продажем ним заставленого майна.

В АУБ підкреслюють, що Закон України ”Про оподаткування прибутку підприємств” надає банкам право враховувати такі витрати у загальній сумі валових витрат, але  Декларацією з податку на прибуток банку це помилково не було передбачено.
      
У відповідь, заступник Голови ДПА України С.Чекашкін в листі на ім’я Президента АУБ повідомив, що “Державна податкова адміністрація України розглянула лист Асоціації українських банків щодо необхідності врегулювання у декларації з податку на прибуток банку питання податкового обліку суми витрат, понесених банками у зв'язку із продажем заставного майна, і повідомляє, що із вказаного питання підготовлено Роз'яснення, яке направлено Державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі для керівництва в роботі та доведення до відома підпорядкованих органів державної податкової служби та платників податку”.
         
У вищезгаданому роз’ясненні ДПАУ повідомила, що до складу рядка 04.1 “Витрати банківських операцій..."таблиці 1 “Розрахунок доходів та витрат від здійснення банківських операцій" додатка К1 Декларації банку включається „сума витрат, понесених у зв'язку з продажем заставленого майна", яка відображається по коду рядка „Е", що відповідає положенням Закону.
  
Одночасно ДПАУ повідомила, що  “зміни та доповнення до декларації з податку на прибуток банку Державною податковою адміністрацією України буде підготовлено та відповідним чином зареєстровано в Міністерстві юстиції України найближчим часом”.

Прес-служба
Асоціації українських банків

АБ "БРОКБІЗНЕСБАНК" відкрив нове відділення у Черкаському регіоні

       Для обеспечения высокого уровня обслуживания и  разнообразного   спектра  банковских услуг, АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" расширяет   их  спектр   для  населения  в Черкасском  регионе.   
       Так, Черкасский       года      филиал  расширил  сеть  своих  отделений – открыто    новое  отделение   по  адресу:  г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ленина,38.  
       Отделение  банка предоставляет  полный  комплекс  банковских  услуг,  в  том  числе  открытие  счетов юридическим  и  физическим  лицам;  рассчетно-кассовое  обслуживание  юридических  и  физических  лиц,  открытие  депозитных  счетов,  прием  коммунальных  платежей   от  населения,  обмен  валют,  открытие  и  обслуживание  карточных  счетов  международных  платежных  систем   Visa, Master Card Elektroniks. В  отделении  банка  установлены   также  банкомат  и  POS-терминал. 
             Качественное  обслуживание  клиентов АБ «БРОКБИЗНЕСБАНКА» предусматривает оснащение рабочих мест современным банковским оборудованием и средствами связи, позволяющими  оперативно осуществлять все операции в режиме банковского дня, а привлекательные условия по  предлагаемым  услугам,  продуктам создают благоприятную атмосферу для клиентов во время обслуживания и настраивают на долговременное партнерское сотрудничество с АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК".
Черкасский  филиал  АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" начал работу с 11 апреля 2002 года и расположен по адресу: г. Черкассы, ул.Кирова, 55.   В Черкасском  регионе открыты  и  работают 7-мь  отделений  банка. Филиал предоставляет полный спектр банковских услуг для физических и юридических лиц.
АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" активно работает над созданием оптимального продуктового ряда для физических  лиц  и  корпоративных   клиентов, учитывая мировые стандарты банковского обслуживания.

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок бренд PIN bank

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок нову торгівельну марку – PIN bank. Про це повідомив Голова Правління ВАТ «Перший Інвестиційний Банк» Олег Малкін.  Новий бренд з'явиться під нині існуючим ім'ям – Перший Інвестиційний Банк і буде орієнтований на роздріб.
За словами Голови Правління, запланований ребрендинг є однією зі складових нової концепції 5-річної стратегії розвитку Банку на українському ринку. «Це буде не тільки зовнішній ребрендинг, а, фактично, реконструкція всіх бізнес-процесів Банку відповідно до світової практики, – говорить пан Малкін. – Повне оновлення буде стосуватися методів управління, підходів, послуг, продуктів банку, і, звичайно ж, - позиціонування».
Бренд PIN bank буде представлений широкій аудиторії у III кварталі 2008 р. після запуску і апробації продуктової лінійки, підготовки механізмів супроводу і комплексного обслуговування клієнтів, а також модернізації відділень.
Паралельно з ребрендингом, нова стратегія розвитку Банку передбачає суттєве розширення регіональної мережі. До кінця 2009 р. планується побудувати філіальну мережу, що охоплює всі обласні центри України. А до кінця 2012 р. точки присутності Банку будуть в кожному місті з населенням більше 50 тисяч чоловік, а це більше 400 точок обслуговування по всій Україні. Новий бренд передбачає не тільки зміну вивіски відділень, але і абсолютно нову концепцію побудови зон обслуговування клієнтів, що допоможуть інтуїтивно орієнтуватися в банку. У оформленні буде використана колірна візуалізація і конкретизація кожної зони.
У той самий час, активно розвиваючи роздріб і забезпечуючи споживача принципово новим і якісним сервісом, Банк залишиться інвестиційним Банком і продовжить розвиток програм проектного фінансування. Це – фінансування будівельних об'єктів, об'єктів промислового призначення, комерційної нерухомості і житлових комплексів.
Як повідомляє Олег Малкін, в рамках стратегії розвитку банку також передбачена програма капіталізації, яка передбачає збільшення капіталу до 100 млн. доларів США до кінця 2008 року. Загальний обсяг інвестицій в розвиток Банку складе більше 50 млн. дол. протягом 5 років, з яких більше 30 млн. будуть отримані шляхом збільшення статутного капіталу в перші 2 операційних роки.
 «Наша місія – створити нову культуру, як надання, так і отримання банківського сервісу в Україні, і у Першого Інвестиційного Банку для цього є і можливості і потенціал – додає пан Малкін, – хороша історія, ділова репутація, капітал, достатній, щоб забезпечити стабільне зростання банку, а також прекрасна команда професіоналів з хорошим досвідом роботи в українських і зарубіжних банках».

Банкіри озброюються граблями та віниками

19 апреля самый „зеленый” банк страны выходит на субботник. И зовет с собой своих клиентов и партнеров

В средине весны по всех уголках Украины пройдет первый, уникальный для нашей страны «субботник банкиров», организованный ПриватБанком. Пока что он – единственный банк, проявивший такую инициативу, но банкиры надеются, что в этот раз к ним присоединятся все небезразличные  горожане, а уже в следующем году мероприятие станет массовым.

«Мы же -  «самый зеленый» банк, кому, как не нам, возрождать традицию весенних субботников? - шутит Председатель Правления ПриватБанка. – А если серьезно, то очень хочется, чтобы светлые весенние праздники мы встретили чистыми и светлыми улицами, ухоженными парками и дворами. В наших городах и поселках сегодня достаточно много «проблемных» социальных объектов – заброшенных парков, неухоженных скверов, площадей, набережных. Это недостойно европейской страны, и эту ситуацию нужно исправлять».

Господин Дубилет уверен, что нет ничего странного в том, что за уборку города берутся банкиры: «Мы - такие же жители этого города, как и все остальные, и нам не все равно, по каким улицам ходим мы, наши дети, внуки, родители… Сейчас многие, к сожалению, считают, что чистота города – это не их проблема, и от этого многие наши беды. Мы будем жить в красивой, ухоженной стране, в чистом, цветущем городе только тогда, когда буквально каждый из нас поймет, что в этом вопросе не может быть равнодушных».

Банкиры уверены, что их пример вдохновит многих, что молодежь, дети будут по-другому относится к субботникам, когда увидят, что и банкиры не гнушаются взять веники-грабли-тряпки и выйти убирать свой город. А если и не так много людей захотят к ним присоединится или повторить такую акцию, то, во всяком случае, очень многие задумаются над тем, что нужно если не убирать, то хотя бы не засорять свой город.

На субботник выйдут все, начиная от Председателя Правления банка и Директоров региональных подразделений. «Не пустим на субботник только беременных женщин», - улыбается Председатель Правления банка.

Узнать, где будет проходить субботник в том или ином городе, можно в любом отделении или филиале ПриватБанка. Банкиры приглашают всех желающих сделать свой город и свою страну чище и красивее.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter