AUB News

Петро Барон призначений Головою Правління VAB Банку

Головою Правління VAB Банка призначений Петро Барон. Рішення зборів акціонерів VAB Банку про призначення Петра Барона Головою Правління банку було затверджено Національним банком України 29 травня 2008 року.

У банківській сфері Петро Барон понад 9 років. З 2003 року — Член Спостережної Ради ВАБанку (зараз VAB Банк), Перший Віце-Президент VAB Банку.
До роботи в VAB Банку протягом різного часу займав посади: Радник Голови Ради Директорів Банківської Групи ОВК (м.Москва), Член Ради Директорів «Інкахрана» (м. Москва), Член Ради Директорів International Private Bank (Македонія).

Петро Барон народився в 1980 році. Закінчив CITY University Business School за спеціальністю «Інвестиції і Фінансове Управління Ризиками» (Лондон, Англія).

«Від імені акціонерів, висловлюю впевненість у тому, що Петро зможе вирішити всі поставлені перед банком та групою стратегічні завдання», – сказав з приводу призначення Президент VAB Банка Сергій Максимов.

На посаді Голови Правління VAB Банка  Петро Барон офіційно з 5 червня 2008 року.

ДОВІДКА
 
На фінансовому ринку України Всеукраїнський Акціонерний Банк (VAB Банк) працює з 1992 року і, згідно даним НБУ, входить до групи крупних банків. З жовтня 2006 року входить до універсальної фінансової групи VAB Group. Регіональна мережа Банку представлена 25 філіями і 143 відділеннями в Україні, а також представництвом в   м. Будапешт (Угорщина). У числі акціонерів VAB Банку – крупна міжнародна
компанія TBIF Financial Services BV (Амстердам, Нідерланди).
Станом на 1 лютого 2008 року об'єм чистих активів VAB Банку склав 6,4 млрд. грн., регулятивний капітал Банку – 663 млн. грн.

 

Кількість точок продажу мережі партнерів Дисконтної програми Укрпромбанку досягла 78

2 червня 2008 року кількість точок продажу торгівельно-сервісної мережі партнерів Дисконтної програми Укрпромбанку досягла 78. Дисконтна програма діє з 1 січня 2008 року. Для того щоб отримати знижку, достатньо пред'явити платіжну картку, емітовану Укрпромбанком. Розміри знижок становлять від 1% до 20% і залежать від рівня картки, а також від умов співпраці з кожним з партнерів Дисконтної програми.

Власники платіжних карток Укрпромбанку можуть скористатися знижками на наступні види товарів та послуг: комп'ютерна техніка та обладнання, ювелірні вироби, меблі, побутова техніка, медикаменти, оптика, годинники, книги, товари для дітей, послуги салонів краси, туристичних агентств, страхових компаній, стоматологічних клінік, ательє, фотосалонів, ресторанів та кафе.

З червня 2008 року Дисконтна програма Укрпромбанку діє в 15 містах України: Дніпродзержинську, Дніпропетровську, Донецьку, Києві, Кіровограді, Ковелі, Луцьку, Мукачеві, Нікополі, Миколаєві, Одесі, Харкові, Ужгороді, Хусті та Черкасах. 

З січня в 2008 року розміри знижок та партнери Дисконтної програми вказуються в Дисконтному каталозі, з яким можна ознайомитися у відділеннях Укрпромбанку або на корпоративному сайті: www.ukrprombank.ua.

НАДРА БАНК виступив спонсором Міжнародної спеціалізованої конференції «Ринки плоского прокату і труб 2008»

29–30 травня поточного року в м. Алушта відбулася 6-та Міжнародна спеціалізована конференція «Ринки плоского прокату і труб 2008», спонсором якої виступив НАДРА БАНК.
У конференції взяли участь представники компаній з України, Великої Британії, країн Балтії, Білорусі, Росії та Казахстану. Робочі сесії були присвячені перспективам розвитку ринку плоского прокату і труб, ціновим тенденціям на внутрішньому та міжнародному ринках, стратегіям та планам металургійних компаній, а також стану та тенденціям у металоторгівлі.
НАДРА БАНК – один із лідерів вітчизняного фінансового ринку, який має значний досвід у сфері торгового фінансування, зокрема фінансування металоторгівлі. На конференції НАДРА БАНК презентував учасникам не лише «прості» кредити, а й комплексні рішення за такими питаннями: як вийти із ситуації, пов’язаної з нестачею оборотних коштів, як знизити витрати, пов’язані з підвищенням відсоткових ставок за кредитами, як знизити ризики, пов’язані з реалізацією комерційних угод, як переконати постачальника у своїй платоспроможності, як запропонувати своїм покупцям найбільш вигідні умови. Такими комплексними рішеннями НАДРА БАНК вважає альтернативні інструменти фінансування торгових операцій: акредитиви, гарантії, факторинг, векселі.

Фахівці OTP Bank обговорили з представниками вітчизняних оціночних компаній нагальні проблеми у сфері оцінки заставного забезпечення

У конференц-залі кінотеатру «Київ» за ініціативи OTP Bank відбулася партнерська зустріч між співробітниками відділу з оцінки майна та майнових прав банку та представниками 80 вітчизняних оціночних компаній.

Обговорювалися особливості оцінки заставного забезпечення та шляхи подолання загальних для банків і оціночних компаній проблем, існуючих у цій сфері. Учасники зустрічі наголосили на необхідності впровадження в Україні єдиних вимог до оцінки предметів застави. Під час заходу відбулася презентація найкращих робіт оцінювачів.

На думку присутніх, партнерська зустріч є найважливішим видом комунікації, що сприяє поглибленню співпраці між банком і оціночними компаніями, скороченню терміну розгляду кредитних заяв клієнтів.

ЗАТ «ОТП Банк» – універсальний банк, що надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що постійно нарощує обсяги бізнесу і пропонує споживачам продукти найвищої якості.

Згідно даних АУБ, станом на 1 травня 2008 року OTP Bank є 7-м найбільшим вітчизняним банком за розмірами активів і кредитного портфелю. Нині банк обслуговує  понад 230 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 107 відділень і 36 представництв.

КУА “Діамант Інвест Менеджмент” створила інтервальний інвестиційний фонд

21 травня 2008 року Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку зареєструвала пайовий інтервальний диверсифікований інвестиційний фонд “Діамант-інтервальний” ТОВ “Компанія з управління активами “Діамант Інвест Менеджмент”.

Інтервальний інвестиційний фонд “Діамант-інтервальний” створений для інвесторів зі збалансованими потребами у рівні доходності та ліквідності вкладень і має такі характеристики:
• строк діяльності – необмежений;
• можливість придбання сертифікатів інвесторами – в будь-який робочий день;
• викуп інвестиційних сертифікатів – 1 раз на півроку.
• сертифікати підлягають вільному обігу на вторинному ринку (крім періодів викупу).

Сертифікати фонду “Діамант-інтервальний” розміщуються з-поміж необмеженої кількості інвесторів – юридичних та фізичних осіб – шляхом продажу у відділеннях Діамантбанку (www.diamantbank.ua).

КУА “Діамант Інвест Менеджмент” (ліцензія на здійснення діяльності з управління активами інституційних інвесторів серія АВ № 189898 видана ДКЦПФР від 28.12.2006 р., строк дії – до 28.12.2011 р.) є дочірньою структурою Діамантбанку, що дає можливість проводити комплексне обслуговування всіх операцій з придбання інвестиційних сертифікатів Фонду в одній фінансовій установі (Діамантбанку): відкриття поточного рахунку, рахунку в цінних паперах, оформлення та проведення розрахункових операцій з купівлі–продажу інвестиційних сертифікатів Фонду тощо.


 

Східно-Європейський банк за безпеку життя

Участие банка в социально-общественной программах пополнились еще одним проектом. Так, в прошедшем месяце, в рамках программы Всеукраинского общественного движения «Школа безопасности», проводимой Печерской районной администрацией и при содействии Восточно-Европейского банка, была проведена игра «Юный спасатель».

Целью игры было воспитание в детях чувства личной и коллективной безопасности, умения быстро и правильно ориентироваться в чрезвычайных ситуациях, а также заложить основы здорового образа жизни.

Как известно, Восточно-Европейский банк -  активный участник социально-общественных мероприятий. Отметим, что банк является главным спонсором 2-го всеукраинского конкурса «Золотый лелека», поддерживает соревнования проводимые федерацией бодибилдинга и фитнеса г. Киева.

Відкрито два нових відділення Східно-Європейського банку

На прошедшей неделе Восточно-Европейский банк открыл два новых отделения в г. Александрия Кировоградской области.

Клиентам новых региональных представительств, предлагается широкий спектр банковских услуг для физических и юридических лиц. Отделения расположены на ул. К. Либкнехта, 42 и ул. Мира, 38. 

Таким образом, количество отделений в системе АКБ «Восточно-Европейского банка» достигло отметки 38, а в Кировоградской области – 13-ти.

Восточно-Европейский банк зарегистрирован в 1993 г.
Региональная структура насчитывает 7 филиалов и 38 отделений.

Відкрилося шосте відділення банку «Форум» у Івано-Франківській області

Национальный банк Украины дал разрешение на регистрацию отделения банка «Форум» в Ивано-Франковске по адресу ул. Тычины, 20. Новое отделение будет предоставлять полный комплекс банковских услуг, как и каждая из 307 точек продаж банка.

Ивано-Франковский филиал АКБ «Форум» был открыт в 2005 году и сегодня он включает 6 отделений, расположенных как в самом областном центре, так и в других городах области. Увеличение количества точек продаж в Ивано-Франковской области происходит согласно стратегическому плану развития филиальной сети банка «Форум», предполагающему открытие 50 отделений в разных регионах Украины в 2008-м году и такого же количества - в 2009-м.

Как подчеркнул Директор Департамента развития филиальной сети АКБ «Форум» Александр Попов, этап интенсивного открытия точек продаж завершен. Теперь основным приоритетом для банка становится повышение эффективности работы филиальной сети.

Акционерный коммерческий банк «Форум» создан в 1994 году и входит в группу крупнейших банков Украины. По состоянию на 1 мая 2008-го года размер чистых активов банка составил 15 584,3 млн грн, кредитный портфель — 10 118,3 млн грн, валюта баланса — 21 267,7 млн грн, балансовый капитал — 1 360,8 млн грн, чистая прибыль за январь — май 2008 года составила 14 млн грн. Открыты представительства банка в Чешской Республике и Республике Казахстан.

НАДРА БАНК відкрив центральне відділення в Ужгороді

30 травня 2008 року відбулася презентація центрального відділення НАДРА БАНКУ, яке знаходиться за адресою: м. Ужгород, вул. Капушанська, 2/4. На церемонії відкриття був присутній мер міста Сергій Ратушняк, директор Ужгородського РУ Василь Прокопець, представники банку та громадськості. Відділення, розташоване в центральному районі міста, надає повний спектр якісних послуг фізичним особам і представникам малого та середнього бізнесу.
Василь Прокопець, директор Ужгородського регіонального управління НАДРА БАНКУ, зазначив: «Сьогодні, коли банки працюють майже в однакових умовах, першочерговим для клієнта стає якість обслуговування: висока кваліфікація працівників банку плюс шанобливе ставлення до клієнтів. Оскільки наші співробітники постійно працюють над вдосконаленням якості своєї роботи, впевнений, що наші відвідувачі співпрацею з банком будуть задоволені».
Відділення НАДРА БАНКУ, оформлені в новому стилі, демонструють відкритість і доступність банку для кожного клієнта. Внутрішній простір відділення поділений на зони, кожна з яких має своє призначення: зона швидких операцій з відкритими і закритими касами, зона швидких консультацій і зона довгих, більш детальних консультацій, а також зона самообслуговування, де можна скористатися послугами банкоматів.
На сьогодні клієнтів НАДРА БАНКУ обслуговує понад 700 відділень у різних населених пунктах України. Для їхніх послуг працює понад 1000 банкоматів та більше ніж 4500 багатофункціональних POS-терміналів. НАДРА БАНК продовжує динамічно розвивати свою присутність у всіх регіонах. Зокрема, у Закарпатській області відкрито
16 відділень НАДРА БАНКУ в таких містах, як Ужгород, Іржава, Свалява, Хуст, Мукачеве, Берегове, Виноградів.

ВАТ «Мегабанк» відткрив чергове відділення у м. Харкові

2 июня 2008 года начало свою работу отделение № 92 ОАО «Мегабанк». Отделение расположено в г. Харькове, по адресу: ул. Рыбалко, 24/17.
Отделение  предоставляет полный спектр банковских услуг, в том числе – кредитование физических и юридических  лиц, привлечение на депозиты денежных средств населения и корпоративных клиентов, расчетно-кассовое обслуживание счетов в национальной и иностранной валютах, продажа банковских металлов, денежные переводы в иностранной и национальной валютах, операции с платежными пластиковыми карточками, прием коммунальных платежей и  другие операции.
На сегодняшний день в Харькове  работают 19 отделений с расширенным перечнем операций и  75 пунктов приема платежей «Мегабанка».

Справка: ОАО «Мегабанк» ( http://www.megabank.net ) – это универсальный банк, предоставляющий   полный спектр финансовых услуг для корпоративных и частных клиентов. По состоянию на 01.05.2008 г. региональная сеть «Мегабанка» включает в себя 188 подразделений: 3 филиала, 1 представительство и 184 отделения в 22 регионах Украины. Чистые активы банка составляют 2 336 млн. грн.,  собственный капитал  - 318 млн. грн.,  кредитный портфель  -  1 729 млн. грн., депозитный портфель корпоративных клиентов  - 378 млн. грн., депозитный портфель физических лиц - 786 млн. грн.

 

Три компанії розкажуть про практичні підходи та інструменти розвитку банківської роздрібної торгівлі: діагностику брендів, стратегію, функціональний дизайн

17 червня в 9:00 в кав’ярні Кафка (вул. Красноармійська 5-а, Арена-Сіті)відбудеться банківський бізнес-сніданок «Практичні підходи та інструменти розвитку банківської роздрібної торгівлі: діагностика брендів, стратегія, функціональний дизайн»
В форматі бізнес-сніданку, а саме напівнеформального спілкування буде висвітлено актуальні питання сучасного банківського ринку України, представлені приклади ефективних рішень в процесах маркетингу, розвитку бізнесу, управлінських та організаційних рішень.
Мова йтиме про комплексний підхід до задач, які стоять перед керівництвом банку під час реконструкції, трансформації, розширенні та розвитку бізнесу. Під час бізнес-сніданку буде висвітлено питання взаємопов’язаності стратегічних операційних ініціатив та дій, внутрішніх та зовнішніх мотивів, клієнтів та конкурентного середовища, комунікацій та оформленням відділень.

Захід складатимуть три логічно об’єднаних блоки:
1) Доповідь про основні варіанти маркетингових стратегій для банків, котрі перебувають на різних стадіях росту та розвитку, яку презентуватиме Маркетинг-консалтингова компанія «Люди». Тут увагу буде сконцентровано на інструментарії, використання якого дає змогу коректувати маркетингові стратегії, позиціонування, впорядкувати маркетингові процеси загалом. Доповідач представить і проаналізовані кейси реструктуризації комунікаційних процесів на трьох основних прикладах:
- великий банк, який входить у топ-десять – Маркетинговий план, організація маркетингового підрозділу, розробка позиціонування та диференціації.
- Ребрендинг банку, котрий придбали – створення бренду, сегментація клієнтів і потенційної цільової аудиторії, розробка комунікаційної стратегії бренда, основного повідомлення і точки диференціації банку.
- Створення бренду для нового регіонального банку
Кожен кейс зачепить ключові особливості, складнощі, основні етапи та оптимальні шляхи побудови стратегій.

2. Доповідь про комплексний синдикативний дослідницький продукт «Діагностика банківських брендів», який готова презентувати орієнтована на якісні дослідження компанія PRAVDA Research. Проект покликаний дослідити і порівняти комунікацію різних банків, ставлення та очікування споживачів. Перші результати вже є, і частину з них доповідач відкриє учасникам бізнес-сніданку.
Проект «Діагностика банківських брендів» складають три блоки:
- «Терапевт». Дослідники вивчають, як сприймають банківські бренди дійсні та потенційні клієнти, які фактори визначають лояльність користувачів, як люди обирають банк, і що їм важливо в цьому виборі, які стереотипи і бар’єри користування існують. «Терапевт» надасть інформацію про образ ідеального банку в свідомості спостерігачів, та про те, наскільки близькі чи далекі від нього банки реальні.
- «Реклаграма» за допомогою унікальної методити тестуванн реклами дає маркетологам банків відстежити не тільки більш чи менш вдалі ролики, а й набільш доречні моменти сюжету, що допоможе скоректувати подальшу комунікацію в медіа.
- «Експерт» - отримання коментарів та оцінок від авторитетів маркетинга та реклами є суттю цього блоку. Який з банків на думку експертів найбільш успішний в просуванні, які плюси і мінуси рекламних кампаній різних банків, які відмінності банки поширюють через комунікацію і що з цього виходить – експерти знають усе це. За допомогою цього блоку можна зробити висновок, наскільки комунікація брендів логічна, послідовна та унікальна.

3) Доповідь про те, що таке функціональний дизайн та як він створюється представить компанія Identity Group, єдина компанія в Україні, котра спеціалізується на розробці та поширенні стандартів функціонального зондування, зовнішнього і внутрішнього оформлення для банків та компаній фінансового ринку.
В ході доповіді буде розглянуто кейс одного з банків-лідерів в Україні та досвід зарубіжних банків. Буде розкрито тему того, наскільки цінності бренду трансформуються в ефективний дизайн через правильну логістику продуктів, ергономіку меблів та обладнання, рекламне оформлення, створене на основі комунікаційної системи.

 


 

БМ Банк розпочав співробітництво з Корпорацією УкрАВТО

БМ Банк розпочав співробітництво з Корпорацією УкрАВТО, яка є лідером на ринку виробництва та продажу автомобілів в Україні. У рамках співробітництва БМ Банк буде кредитувати покупців легкових автомобілів в автосалонах компанії УкрАВТО.

 Інна Матвєєва, Керівник відділу організації продажів Департаменту роздрібного бізнесу: «Згодом ми маємо намір придбати статус стратегічного партнера УкрАВТО. Очевидно, що досягти мети буде непросто, але в нас є підстави та передумови до успіху. По-перше, цей активний розвиток мережі Банку. До кінця року БМ Банк буде представлено 58 відділеннями у всіх регіонах України, що дасть нам можливість швидко обслуговувати покупців на місцях. По-друге, це стійка ресурсна база. У складних умовах, що склалися на українському ринку в останні місяці, ми не відчуваємо дефіциту ресурсів та продовжуємо активно нарощувати свій кредитний портфель. По-третє, це привабливі умови кредитування. Ми пропонуємо позичальникам кредити на придбання авто з і без первинного внеску строком до 7 років. Кредитні ставки коливаються у межах від 9,49% до 18% в залежності від валюти, строків та умов  кредитування».

 Корпорація УкрАВТО є одним з найбільших гравців на ринку виробництва та продажу автомобілів в Україні.  УкрАВТО реалізує легкові і вантажні автомобілі через розгалужену мережу офіційних дилерів та власні автосалони, яких в Україні налічується більш 400. Близько половини автомобілів, що реалізуються УкрАВТО, купуються із залученням кредитних коштів. Більш докладна інформація про корпорацію УкрАВТО на сайті: www.ukrauto.ua

 ТОВ «БМ Банк» (Ліцензія №223 від 03.02.2006) є українською дочірньою структурою одного з найбільших російських банків - Банку Москви. Метою БМ Банк в Україні є створення потужного універсального банку по  обслуговуванню корпоративних та приватних клієнтів. Частка роздрібних автокредитів у кредитному портфелі БМ Банку становить близько 25%.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter