Новини АУБ

Заява для засобів масової інформації Ощадбанку

У зв'язку з тим, що в засобах масової інформації за останні 3 місяця поширено ряд коментарів щодо ситуації навколо зміни керівництва ВАТ «Ощадбанк» у  березні 2007 року, повідомляємо, що на сьогодні спірні моменти, що виниклі в процесі реалізації рішень Наглядової ради банку, можна вважати вичерпаними.
4 липня 2007 р. у Шевченківському районному суді м. Києва    завершено розгляд    справи у спорі О. Морозова з керівництвом ВАТ «Ощадбанк». Суд затвердив мирову угоду, в якій сторони конфлікту відмовилися від взаємних претензій, і визнали умови мирової угоди «законними, справедливими, такими, що повністю відповідають їх волевиявленню». Мирову угоду було укладено на основі рішення Наглядової ради банку про зміну формулювання підстав звільнення голови правління банку Морозова О. В. і звільнення його за угодою сторін.
Сторони конфлікту дійшли до спільної думки, що зайва політизація вищезгаданого питання, а також тривалі судові розгляди безпідставно підірвуть довіру до найстарішого фінансового інституту країни, який тільки нещодавно поновив втрачену в період перехідної економіки фінансову стабільність.
Крім того, О. Морозов, якого нещодавно призначено членом Наглядової ради банку, вважає, що в ситуації, що склалася,  наявність його судового позову до банку, інтереси якого він зобов'язаний захищати після свого нового призначення, є некоректним з професійної точки зору.
Сторони спору, погодившись відмовитись від взаємних претензій заради стабільності банку, одночасно висловили готовність спрямувати спільні зусилля на творчі дії з модернізації державної фінансової установи і виконання серйозних соціальних програм загальнонаціонального значення.
Першим кроком у цьому напрямі має, на загальну думку, стати коригування функцій і ролі Наглядової ради державного банку, основна мета якого — відмова від неконструктивного політичного протистояння всередині ради, посилення її контролюючої ролі стосовно  внутрішньобанківських економічних процесів.
Підписанти мирової угоди - керівництво ВАТ «Ощадбанк» і член Наглядової ради банку Морозов О. - звертаються до засобів масової інформації наслідувати їх приклад і не допускати в своїх публікаціях неперевірених фактів і поспішних коментарів, які можуть мати негативні наслідки, як для репутації банку і його керівних органів, так і для його клієнтів.
Служба зв’язків з громадськістю Ощадбанку

Переваги з платіжними картками від РОДОВІД БАНКу

Усе більше людей в Україні вибирають безготівкові платежі. І сьогодні картка вже не є диковинкою, а звичайним платіжним інструментом, який має багато переваг.

Як зазначила начальник відділу по роботі з міжнародними платіжними системами і банками-агентами управління продуктів карткового бізнесу РОДОВІД БАНКу Ганна Потапенко, серед переваг прийому карток до оплати для торгових точок – можливість за рахунок безготівкового обороту збільшити обсяг товарообороту. Наприклад, інколи клієнт не має готівкових коштів, але в нього при собі є картка. І якщо торговець не приймає до оплати картки, то він втратить клієнта (адже у клієнта не завжди є можливість і бажання шукати поряд банкомат і платити комісію за зняття готівки для того, щоб оплатити покупку).

Крім того, сума покупки по картці в середньому вища, ніж за готівкові кошти, – клієнт не рахує суму чека, оскільки знає, що його картка містить достатньо грошей. В крайньому разі, можна буде скористатися кредитною лінією. А при розрахунках готівковими коштами інколи клієнту доводиться обмежувати суму покупки, наприклад, у супермаркеті виймати з кошика товари, за які він не може заплатити готівкою.

Сума покупки, здійснена клієнтом з допомогою картки, до того ж може бути вищою по картці за рахунок можливості витратити в кредит. З готівкою неможливо купити щось на суму, більшу за доступну готівку. А більшість користувачів кредитних карток сьогодні має універсальну кредитну лінію, яку для них відкрив банк, до того ж часто користується так званим пільговим періодом без оплати відсотків.

Оплачуючи свої покупки карткою, клієнти мають більші можливості й отримують додатковий сервіс. Для деяких груп людей оплата карткою – невід’ємна частина їхнього життя, для інших – елемент їхнього іміджу. Наприклад, дістаючи для оплати картку класу Gold Platinum або картку з чіпом, клієнт утверджує свій статус.

Можливість безготівкового способу оплати дає можливість підвищити рейтинг підприємства, адже обслуговування платіжних карток на сьогодні – обов’язкова умова для кожної торговельної точки, яка прагне забезпечити максимальний комфорт і якість обслуговування своїх клієнтів.

«УкрСиббанк» завершив розміщення облігацій ПТК ТОВ «Агромат» серії А з дохідністю 13,19%

С 16 июля по 18 июля 2007 года было проведено успешное размещение трехлетних облигаций ПТК ООО «Агромат» серии А. Ведущим андеррайтером выпуска АКИБ «УкрСиббанк».

Единая доходность, по которой проводилось размещение облигаций ПТК ООО «Агромат» серии А, -  13,19% годовых.

Доходность размещения была определена Эмитентом на основании заявок инвесторов, объем которых более чем в 4 раза превысил объем выпуска облигаций серии А, что позволило снизить ее на 1,81% по отношению к номинальной доходности (15%). Наименьшая доходность покупки облигаций среди поданных конкурентных заявок составила 13,10%. «УкрСиббанком» принято 18 конкурентных заявок.

Покупателями облигаций выступили 10 инвесторов, среди которых банки, финансовые компании и компании по управлению активами.

Обращение облигаций начнется после регистрации ГКЦБФР отчета о результатах размещения облигаций и выдачи свидетельства о регистрации выпуска. Погашение облигаций будет проходить 12 июля 2010 года.

Основные параметры выпуска:

·        Объем эмиссии: 100 000 000,00 гривен, две серии по 50 000 000,00 грн.;

·        Номинал одной облигации: 1 000 грн.;

·        Купонный доход для первого-четвертого купонных периодов по обеим сериям: 15% годовых в гривне, процентная ставка по остальным периодам устанавливается Эмитентом, но не может быть ниже 3% годовых в гривне;

·        Купонный период: 91 день;

·        Досрочная продажа облигаций: возможна по окончании 4-го и 8-го купонных периодов;

·        Серия А – 50 000 000,00 гривен;

·        Срок обращения серии А -  после регистрации ГКЦБФР отчета о результатах размещения облигаций и выдачи свидетельства о регистрации выпуска и до 12 июля 2010 года;

·        Серия В – 50 000 000,00 гривен;

·        Начало размещения серии В -  15 октября 2007 года;

·        Срок обращения серии В - после регистрации ГКЦБФР отчета о результатах размещения облигаций и выдачи свидетельства о регистрации выпуска и до 11 октября 2010 года;

·        Депозитарий: ОАО «МФС»;

·        Ведущий андеррайтер: АКИБ «УкрСиббанк»;

·        Платежный агент: АКИБ «УкрСиббанк».

 

«УкрСиббанк» будет поддерживать ликвидность вторичного рынка корпоративных облигаций  Эмитента, выставляя ежедневные котировки в ПФТС.

 

 


 

Український Професійний Банк здійснив дострокове розміщення облігацій

Український Професійний Банк провів дострокове розміщення дебютного випуску іменних відсоткових облігацій серій А та В на загальну номінальну суму 50`000`000,00 грн.
На сьогодні, облігації у повному обсязі викуплені п’ятьма інвесторами згідно з умовами випуску. Випущені облігації розміщені серед страхових компаній та банків.

ДОВІДКА 
Відкрите акціонерне товариство “Українский Професійний  Банк” (www.upb.com.ua)
зареєстровано у січні 1992 року. Має кредитний рейтинг інвестиційного рівня “uaBBB”.

За даними на 01 липня 2007 р. фінансовий результат діяльності ВАТ "УПБ" склав 5156 тис. грн., що на 69 % більше, ніж за аналогічний період 2006 року. Загальні активи - 960923 тис. грн. (за останній рік зросли на 118%) , балансовий капітал - 202977 тис. грн)

У Києві відкрито Фінансову академію Райффайзен Банку Аваль

Керівники банку, представники холдингової компанії Райффайзен Інтернаціональ та відомі освітяни в галузі економічних знань урочисто відкрили сьогодні Фінансову академію Райффайзен Банку Аваль (ФАРБА). Відкриття академії — ще один крок у розвитку системи навчання Банку. Цей сучасний корпоративний навчальний заклад допоможе працівникам Райффайзен Банку Аваль отримати нові знання та навички; головна мета цих навчань — вивести рівень сервісу банку на новий європейський рівень.

«Групу Райффайзен Інтернаціональ, до якої належить наш банк, часто називають «машиною тренінгів», — оскільки всі банки групи багато інвестують у навчання. Розвиток персоналу серед пріоритетів і нашого банку, й заснування ФАРБА — ще одне тому свідчення», — зазначив Володимир Лавренчук, голова правління Райффайзен Банку Аваль.

ФАРБА навчатиме співробітників бізнес-ліній та регіональних підрозділів банку. Реалізовуватиметься також проект E-learning — за допомогою порталу навчання та розвитку працівники банку зможуть подавати заявки на тренінги та навчальні заходи, користуватися електронними курсами, спілкуватися в форумах тощо.

У навчанні працівників банку використовуються найкращі тренінгові програми, розроблені з врахуванням досвіду обслуговування та продажів групи Райффайзен Інтернаціональ, адаптовані до потреб українського ринку. Лише протягом першого півріччя 2007 року в Райффайзен Банку Аваль було проведено понад 220 тренінгів, учасниками яких стали більш ніж 4600 співробітників. Для порівняння: за весь 2006 рік у навчаннях взяли участь 2 тисячі працівників банку. Сто сімдесят працівників банку пройшли відповідну підготовку та отримали сертифікати тренерів. Зараз вони впроваджують навчальні програми для широкого кола інших працівників, яких на сьогодні налічується понад 17 тисяч.

Райффайзен Банк Аваль завжди приділяв значну увагу підтримці вітчизняної освіти і сьогодні продовжує цю традицію. Одним із доброчинних проектів, ініційованих банком нещодавно, став проект підтримки студентів економічних вузів. Райффайзен Банк Аваль заснував стипендію імені Вадима Гетьмана для студентів Київського державного економічного університету та Києво-Могилянської Академії (НаУКМА). Банк також надав щомісячні гранти двом викладачам економічного факультету НаУКМА, котрі, окрім викладацької діяльності, займаються ще й науковою роботою.

Райффайзен Банк Аваль, заснований у березні 1992 року (до вересня 2006 року — АППБ «Аваль»), є одним із найбільших українських банків і займає лідируючі позиції на банківському ринку України за низкою основних фінансових показників. Станом на 1 липня 2007 року чисті активи банку склали 35,079 млрд. грн., кредитний портфель — 29,119 млрд. грн. Регіональна мережа Райффайзен Банку Аваль складається з більш ніж 1300 відділень по всій території України. Більшість із них надають приватним та корпоративним клієнтам, а також представникам малого та середнього бізнесу повний перелік стандартних та новітніх банківських послуг.

Райффайзен Інтернаціональ є повністю консолідованою дочірньою структурою Райффайзен Центральбанк Австрія АГ (РЦБ), що володіє 70 процентами акцій холдингу, інші 30 процентів акцій знаходяться в вільному обігу та торгуються на Віденській Фондовій Біржі. РЦБ — головний банк Групи Райффайзен, найбільшої банківської групи в Австрії, — є провідним корпоративним та інвестиційним банком і лідируючим банком в Австрії

Консолідація ринку банківських послуг - головна тенденція розвитку банківської системи України на наступні п‘ять років

Андрей Зимуха, начальник отдела стратегического планирования АКИБ «УкрСиббанк»

Главная тенденция развития банковской системы Украины на следующих пяти лет – это, прежде всего, консолидация рынка банковских услуг. На сегодняшний день в Украине действует 173 банковских учреждения, и почти 70% рынка сосредоточены в руках первых двадцати банков, из которых четверть принадлежит иностранцам.

После первой массивной волны скупки иностранными инвесторами крупных банков и нескольких средних учреждений, наступил период затишья, вызванный двумя основными причинами. Первая  - инвесторы в ожидании политической стабильности и падения мультипликатора, а продавцы укрепляют свои позиции для более выгодной продажи.

Вторая причина, скорее глобальная, когда на европейских рынках начался процесс слияний и поглощений финансовых гигантов, что отразилось на Украине. Например, так произошло с Укрсоцбанком, когда Banca Intesa сместил стратегический фокус и сконцентрировался на слиянии с San Paolo IMI, что помогло банку укрепить позиции на мировом рынке финансов.

В ближайшем будущем можно ожидать второй волны вхождения зарубежных инвесторов в банковский сектор. Можно предположить, что в течение пяти лет уменьшится число «карманных» банков, многие мелкие и средние банки для выживания будут объединяться.

 
 

Сплачено відсотки по облігаціях ВАТ КБ «Промекономбанк» серії А

Банк «Хрещатик» як лід-менеджер і платіжний агент випуску облігацій ВАТ КБ «Промекономбанк» повідомляє, що 19 липня 2007 р. своєчасно виплачені відсотки по облігаціях серії А за сьомий купонний період (19.04.07 – 18.07.07) із розрахунку 15% річних, що становить 374 тис грн, або 37,4 грн на одну облігацію.

Мережа банкоматів РОДОВІД БАНКу продовжує стрімко розвиватися

РОДОВІД БАНК як один із провідних універсальних комерційних банків України демонструє постійне динамічне зростання на фінансовому ринку країни. РОДОВІД БАНК – серед лідерів за кількістю встановлених депозитних банкоматів в Україні.

Депозитні банкомати, крім стандартних операцій по видачі готівкових грошей, дають змогу власникам платіжних карток VISA і Master Card Int. поповнювати карткові рахунки. Ця операція відбувається в режимі «on-line», зарахування на картковий рахунок – на наступний робочий день.

Уже цього року РОДОВІД БАНК планує встановити депозитні банкомати в усіх регіонах України. Станом на липень 2007 р. РОДОВІД БАНК розмістив 90 банкоматів по всій Україні, з яких 25 – депозитні. У червні 2007 року було встановлено і під’єднано 11 нових банкоматів – в Києві, Сімферополі, Запоріжжі, Борисполі, Луганську і Харкові.

 

Основне завдання – не в тому, щоб «наплодити» ко-брендів, а в тому, щоб зробити їх якісними

«РОДОВІД БАНК активно працює з торговельними мережами з 2004 року і є лідером з розвитку ко-брендингових програм, у рамках яких клієнтам пропонуються різні види кредитування, платіжні картки, дисконтні і бонусні схеми. Такі програми впроваджуються спільно з партнерами-компаніями різних сфер бізнесу. Суть ко-брендингових програм – в залученні нових клієнтів, обміні клієнтської бази з іншими компаніями-партнерами, наданні клієнтам різних видів заохочень, утриманні клієнтів, вихованні певної прихильності до торговельної марки, збільшенні обсягів продажу, поділі витрат на маркетингові заходи і підвищенні рівня впізнання обох сторін партнерства. Сьогодні основне завдання полягає не в тому, щоб «наплодити» ко-брендів, а в тому, щоб зробити їх якісними. Основна проблема ко-брендів – це їхній життєвий цикл, тому що кожну програму треба постійно годувати, плекати, леліяти, рекламувати тощо. Шлях розв’язання проблем, що виникають, – об’єднання зусиль сторін для підтримки ко-бренда, тобто обов’язково має бути взаємний інтерес», – сказав Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко. 

 

Укргазбанк визнано однією з самих «прозорих» компаній України

           По результатам первого публичного исследования практики управления корпоративной репутацией ОАО АБ «Укргазбанк» был признан одним из лидеров в категории «прозрачность».

            Исследование проводилось консалтинговой компанией «Михайлов и Партнеры. Украина». Анализировалась частота упоминаний наименований компаний-участников и их ключевых персон в СМИ.

            Вцелом, результат показал, что сегодня компании теоретически понимают влияние репутации на стоимость бизнеса и не считают ее маркетинговым инструментом, работающим сугубо на узнаваемость.

            Комментируя результаты исследования, Корпоративный Секретарь Укргазбанка Сергей Крисевич отметил:  

            «Мы уделяем особое внимание практике корпоративного управления и внедряем в банке лучшие методики и передовой опыт мировой финансовой системы. Прозрачность работы является знаковым показателем развития финансового учреждения. Открытость банка перед клиентами и  партнерам повышает взаимный уровень доверия и служит залогом дальнейшего взаимовыгодного сотрудничества»

 

ВАТ «КРЕДОБАНК» і Мальтійська Служба Допомоги запровадили спільну платіжну картку

16 липня у ВАТ «КРЕДОБАНК» стартувала Програма співпраці банку з благодійною організацією – Мальтійською Службою Допомоги щодо обслуговування спеціальних банківських платіжних карток. Основна мета проекту – популяризація розрахунків платіжними картками у торгових закладах і, водночас, надання підтримки малозабезпеченим верствам населення, особливо дітям з вадами розвитку та дітям-сиротам.
Частиною реалізації проекту є емісія банком спеціальної платіжної картки Visa Electron з окремим дизайном, що містить логотипи ВАТ «КРЕДОБАНК» та Мальтійської Служби Допомоги. Вартість оформлення та річного обслуговування картки для клієнта залишається стандартною як для звичайної платіжної картки Visa Electron.
Під час прес-конференції, що відбулася 19 липня у Львові, виконавчий директор ВАТ «КРЕДОБАНК» Ігор Гавриляк зазначив: «Клієнт, що оформить картку і буде розрахуватись нею у торгових закладах, матиме змогу зробити власний внесок у благодійну справу без додаткових затрат часу і коштів».
«Подібна акція – фактично перша не лише в Україні, а й у Європі. Адже в цьому випадку банк співпрацює не з комерційною організацією, а з благодійною», - наголосив виконавчий директор КРЕДОБАНКу Іван Феськів. - «На спеціальній рахунок Мальтійської Служби Допомоги надходитиме 0,5% від суми оплачених клієнтами торгових операцій за допомогою благодійних платіжних карток».
Ініціатором впровадження проекту, який матиме постійний характер, став ВАТ «КРЕДОБАНК» як один із найдинамічніших банків України, розглядаючи доброчинність не тільки як стандарт у діяльності успішних фінансових установ, але й як вияв громадянської відповідальності всієї команди банку.

Прес-центр ВАТ «КРЕДОБАНК»

 

ВАТ КБ «Хрещатик» переоснастив на прийом карток НСМЕП ще 8 банкоматів у Києві та Миколаєві

Тепер держателі карток Національної системи масових електронних платежів мають змогу одержувати готівку і користуватися функціоналом „хрещатицьких” банкоматів у повному обсязі по вул. Колекторній, 1 («Київводоканал»), вул. Межигірській, 83 («Київмлин»), просп. Перемоги, 100/1 (завод «Авіант»), а також у Миколаєві по вул. Адмірала Макарова, 42/3 (Миколаївська філія), вул. Леніна, 259 (ТД «Южний Буг»), вул. Малій Морській, 108 (ТД «Кит»), вул. Спаській, 50/2 (кафе «Раb»).
На сьогодні мережа банкоматів банку «Хрещатик» налічує 163 одиниці, де обслуговуються картки міжнародних платіжних систем MasterCard WorldWide та VISA International, а також НСМЕП. З них 105 раніше встановлених банкомати, зокрема в столичному метро, переобладнані на прийом карток всіх згаданих систем, а нові банкомати вже оснащені відповідним програмним забезпеченням, що робить їх унікальними серед «автоматичних касирів» інших еквайрингових систем.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ