Новини АУБ

Сплачено відсотки по облігаціях м. Вінниці серії В

Банк «Хрещатик» як лід-менеджер і платіжний агент випуску облігацій місцевої позики м. Вінниці повідомляє, що 15 травня 2008 р. своєчасно виплачені відсотки по облігаціях серії В за сьомий купонний період (15.02.08 – 14.05.08) із розрахунку 12% річних, що становить 236 тис. грн або 29,51 грн на одну облігацію.

Довідково:
Відкрите акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 29.12.01 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Уже сім років аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема останні роки “Ernst&Young”.
Міжнародним рейтинговим агентством Fitch Ratings банку присвоєні такі рейтинги: довгостроковий — на рівні «В-», короткостроковий — «В», індивідуальний — D/E, рейтинг підтримки — 5.
Рейтинговим агентством Moody’s підвищено довгострокові рейтинги банку по депозитах у національній валюті та по депозитах в іноземній валюті з В3 до В2, а за національною шкалою підвищено рейтинг з рівня Baa1.ua до A3.ua. Також підтверджено рейтинг фінансової стійкості на рівні Е+ та короткостроковий рейтинг по депозитах — Not-Prime. Прогноз за всіма рейтингами стабільний.
Рейтинговим агентством  ТОВ «Кредит-Рейтинг» підтверджено довгостроковий кредитний рейтинг банку на рівні «uaA» і підвищено прогноз до стабільного.
Мережа банку складається зі 154 установ у Києві та інших регіонах України.
Основні фінансові показники станом на 01.05.08: чисті активи – понад 5,95 млрд грн, фінансовий результат з початку року – 28,7 млн грн, кредитно-інвестиційний портфель - 4604,8 млн грн.,  балансовий капітал — 715,1 млн грн, у тому числі статутний капітал - 540 млн грн.

 

 

 

В АУБ відбулась зустріч з радником Президента Латвії

В Асоціації українських банків відбулась зустріч з радником Президента Латвії з економічних питань Зане Зейботе, другим секретарем Міністерства закордонних справ Латвії Дагнією Лаце-Ате, представником Латвійської агенції з інвестицій та розвитку Сандою Яунземи та другим секретарем Посольства Латвійської Республіки в Україні Лівією Біркхане. З боку АУБ у зустрічі взяли участь Віце-президент Асоціації Микола Лутак та радник Президента АУБ Юрій Рибалко.

Зустріч проведено на прохання Посольства Латвійської Республіки в Україні у зв”язку із підготовкою на 25-27 червня державного візиту в Україну Президента Латвійської Республіки Валдіса Затлерса.

Під час зустрічі сторони домовились, що в рамках візиту до України Президента Латвійської Республіки 26 червня в Асоціації українських банків відбудеться зустріч представників латвійської та української банківськіх спільнот. На ній планується обговорити питання поглиблення співпраці між українською та латвійською сторонами.

Сторони також обговорили стан та перспективи розвитку банківських систем обох країн, поділилися своїм баченням та досвідом, обговорили поточну економічну ситуацію в Україні та Латвії тощо.

Позитивно оцінивши результати зустрічі, її учасники висловилися за необхідність поглиблення співпраці.

В АУБ відбулась зустріч з радником Президента Латвії

В Асоціації українських банків відбулась зустріч з радником Президента Латвії з економічних питань Зане Зейботе, другим секретарем Міністерства закордонних справ Латвії Дагнією Лаце-Ате, представником Латвійської агенції з інвестицій та розвитку Сандою Яунземи та другим секретарем Посольства Латвійської Республіки в Україні Лівією Біркхане. З боку АУБ у зустрічі взяли участь Віце-президент Асоціації Микола Лутак та радник Президента АУБ Юрій Рибалко.

Зустріч проведено на прохання Посольства Латвійської Республіки в Україні у зв”язку із підготовкою на 25-27 червня державного візиту в Україну Президента Латвійської Республіки Валдіса Затлерса.

Під час зустрічі сторони домовились, що в рамках візиту до України Президента Латвійської Республіки 26 червня в Асоціації українських банків відбудеться зустріч представників латвійської та української банківськіх спільнот. На ній планується обговорити питання поглиблення співпраці між українською та латвійською сторонами.

Сторони також обговорили стан та перспективи розвитку банківських систем обох країн, поділилися своїм баченням та досвідом, обговорили поточну економічну ситуацію в Україні та Латвії тощо.

Позитивно оцінивши результати зустрічі, її учасники висловилися за необхідність поглиблення співпраці.

Дводенний семінар “Реорганізація банків: правові та фінансові аспекти”

24-25 червня 2008р. Міжнародний інститут бізнесу за підтримки Асоціації правників України проводить семінар «Реорганізація банків: правові та фінансові аспекти».
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про банки і банківську діяльність» з 04.10.2009 акціонерні комерційні банки зможуть існувати виключно у формі відкритого акціонерного товариства. Крім того, постійно підвищуються нормативні вимоги до розміру статутного капіталу комерційних банків. Ці обставини привертають особливу увагу менеджерів та юристів, що працюють у банківському секторі економіки, до реорганізаційних процедур, адже саме злиття, приєднання та перетворення є оптимальними шляхами виконання зазначених вимог чинного законодавства.
Також не є секретом, що реорганізаційні процедури – досить складні та нечітко врегульовані чинним законодавством України, що призводить до численних конфліктів під час реорганізації компаній. Усе це робить надзвичайно актуальним проведення певних професійних заходів, спрямованих на детальне вивчення та уточнення порядку виконання реорганізаційних процедур.
Відповідаючи на численні запити наших клієнтів, Центром корпоративного управління МІБ за участі Асоціації українських банків підготовлено дводенний семінар «Реорганізація банків: правові та фінансові аспекти», який надасть можливість отримати найповнішу інформацію щодо юридичних та фінансових аспектів кожної з реорганізаційних процедур (злиття, приєднання, поділу, виділу, перетворення); практичні поради досвідчених фахівців щодо можливостей практичного застосування реорганізаційних процедур; важливу інформацію щодо вимог ДКЦПФР до здійснення реорганізаційних процедур від керівника підрозділу, який безпосередньо здійснює нагляд за дотриманням законодавства у зазначеній роботі; пакет матеріалів, який окрім підборки нормативних актів, містить методичні рекомендації та зразки основних документів, що складаються під час здійснення реорганізаційних процедур, зокрема, договір про злиття, розподільчий акт, пояснення щодо формули обміну акцій тощо.
У програмі семінару братимуть участь: Сугоняко Олександр Анатолійович – президент Асоціації українських банків, Окунєв Олександр Йосипович – директор Центру корпоративного управління МІБ, досвідчений фахівець в галузі корпоративного права; Хохлова Наталія Віталіївна - заступник начальника управління корпоративних фінансів ДКЦПФР; Катаєв Андрій Володимирович - консультант з питань фінансів консалтингової компанії "Група корпоративного розвитку" (створена за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC)), к.е.н., доцент; представник Національного банку України.
Попередня програма семінару розміщена на сайті http://iib.com.ua/actionopen.asp?cid=525&act=588
Додаткову інформацію можна отримати у менеджера по роботі з клієнтами Міжнародного інституту бізнесу – Інни Науменко - за тел. (044) 228-87-59(прямий), 456-37-00, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

 

 

 

 

НАДРА БАНК емітував понад 7 мільйонів платіжних карток

НАДРА БАНК, один із найбільших емітентів, у травні поточного року випустив
7-мільйонну міжнародну платіжну картку. Лише з початку цього року обсяг емітованих карток зріс на 500 тис. штук.
За даними Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем «ЄMA», НАДРА БАНК займає друге місце серед найбільших банків-емітентів карток і охоплює близько 13% вітчизняного ринку. Банк є принциповим членом двох великих міжнародних систем MasterCard і VISA, а також агентом з поширення карток компанії American Express.
НАДРА БАНК розробив для клієнтів унікальні комплексні продукти, де платіжна картка є зручним інструментом доступу до всіх їхніх рахунків. У рамках Пакета послуг «Ласкаво просимо!» за допомогою платіжної картки у відділеннях і банкоматах банку завжди можна скористатися послугою переказу коштів між рахунками: з поточного на накопичувальний і навпаки. Власники кредитних карток НАДРА БАНКУ мають можливість користуватися безвідсотковим кредитом терміном до 45 днів при здійсненні безготівкових розрахунків з картками (покупки в магазинах, оплата послуг і т. д).
У НАДРА БАНКУ кожний клієнт може обрати собі картку за бажанням і статусом: від дебетної електронної чи класичної до «золотої» чи «платинової».
Зручність доступу клієнтів до своїх коштів забезпечує мережа банкоматів та інформаційно-платіжних терміналів НАДРА БАНКУ, яка динамічно розвивається. За допомогою платіжної картки, крім зняття готівки, можна оплатити послуги мобільних операторів, IP-телефонії та Інтернет-провайдерів, змінити свій ПІН-код, отримати міні-виписку (звіт про п’ять останніх операцій) та інформацію про залишок на картковому рахунку, переказати в online-режимі кошти з однієї платіжної картки на іншу, погасити кредит. Послуга доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

15 травня розпочато комерційну експлуатацію системи мобільних платежів ТМ «BANK-O-PHONE»

15 мая компания «Центр обслуживания мобильных платежей» объявила о начале коммерческой эксплуатации системы мобильных платежей под ТМ «BANK-O-PHONE». На сегодняшний день эта услуга является уникальной на украинском рынке.

«BANK-O-PHONE» - это современная услуга, позволяющая клиенту управлять банковским счетом с мобильного телефона. Теперь каждый клиент сможет распоряжаться своими деньгами при помощи телефона 24 часа в сутки и производить оплату личных счетов, даже находясь за пределами Украины, нажав всего несколько кнопок на своем мобильном аппарате.

Услуга оплаты через мобильный телефон уже успешно зарекомендовала себя в таких странах как  Япония, Южная Корея. В Европе этот сервис также пользуется большой популярностью, ежегодно количество абонентов данной услуги увеличивается на 100%.

По словам председателя правления ЗАО «Центр обслуживания мобильных платежей» Павла Губина, столь положительный мировой опыт открывает и перед Украиной хорошие перспективы для рынка мобильных платежей.

Осенью прошлого года компанией была успешно проведена опытная эксплуатация, и теперь система готова предоставить качественную услугу украинцам.

Мобильные платежи интересны не только потребителям, но и торгово-сервисным представителям, для которых  «BANK-O-PHONE»  - это удобный и наиболее дешевый способ приема безналичных платежей.

С 15 мая киевляне первые смогут оплачивать все коммунальные ежемесячные счета, которые приходят к ним в почтовый ящик. А к концу 2008 года к услуге будут подключены все города-миллионники Украины.

«Сервис «BANK-O-PHONE»  - абсолютно безопасный и простой в управлении. Данная услуга доступна для всех типов мобильных телефонов. Клиенту достаточно обратиться в банк и его подключат к сервису мобильных платежей», - рассказал Павел Губин.

За дополнительной информаций обращайтесь в РА «MEX».

C уважением, Ольга Киналь

PR - менеджер, рекламное агентство MEX

8 (050) 446-93-26

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Справка: ЗАО "Центр обслуживания мобильных платежей", создано в 2005 году, является процессинговым центром мобильного банкинга в Украине.

 

РОДОВІД БАНК пропонує VIP-клієнтам комфортні умови та додаткові сервіси

«Банк розуміє, що VIP-клієнтам потрібно щось особливе, і тому бізнес-планом РОДОВІД БАНКу на цей рік передбачено впровадження ряду додаткових сервісів, цікавих VIP-клієнтам, які люблять комфорт і цінують свій час», - повідомляє начальник Управління ВІП-банкінгу ВАТ «РОДОВІД БАНК» Тетяна Рубанова. РОДОВІД БАНК постійно працює над вдосконаленням продуктового ряду для VIP-клієнтів. «На сьогодні серед наших клієнтів особливим попитом користуються платіжні картки класу Gold та Platinum. Росте популярність платіжних карток з бланковим лімітом кредитування», - зазначає Тетяна Рубанова.
Одним з ексклюзивних банківських продуктів є спільний проект з мережею ресторанів «Козирна карта». В рамках даного продукту VIP-клієнту пропонується міжнародна платіжна картка класу Gold, що надає знижку 22% у згаданій мережі ресторанів, яка перевищує розмір знижки за звичайною дисконтною карткою. За бажанням клієнта на його картковий рахунок встановлюється кредитний ліміт в розмірі 25 000 гривень.
Окрім того, РОДОВІД БАНКом розроблена спеціальна дисконтна програма, за якою клієнти-держателі платіжних карток банку користуються знижками в торгово-сервісній мережі партнерів фінустанови.
За словами Тетяни Рубанової, як правило, VIP-клієнтами банку стають ті, хто розміщує значні суми коштів на депозитах, користується великими кредитами банку, має достатньо високий обіг коштів на своїх поточних рахунках. Для забезпечення таких клієнтів максимально комфортними умовами обслуговування в Київській регіональній дирекції створено відділ VIP-обслуговування, який обслуговує клієнтів такого рівня в максимально комфортних та конфіденційних умовах, з окремим касовим вузлом.

Визначено чергового переможця загальнонаціональної акції «Десять тисяч гривень до десятиріччя OTP Bank»

Визначено чергового переможця загальнонаціональної акції по строкових депозитах для приватних клієнтів «Десять тисяч гривень до десятиріччя OTP Bank». Так, за результатами розіграшу, що відбувся 13 травня цього року, черговим володарем головного призу став Перетятько Микола Миколайович з міста Дніпропетровська.

Нагадаємо, що за умовами акції «Десять тисяч гривень до десятиріччя OTP Bank», кожний клієнт, який у період з 24 березня по 1 червня 2008 року розмістить у будь-якій установі ЗАТ «ОТП Банк» строковий депозит на термін не менше 3 місяців, матиме можливість виграти 10 тисяч гривень, що будуть перераховані на його поточний рахунок в національній валюті.

В акції беруть участь наступні види строкових депозитів:
 - депозит з виплатою відсотків після закінчення дії договору;
 - депозит із щомісячною сплатою відсотків;
 - депозит з правом поповнення та виплатою відсотків після закінчення дії договору.

Валютою депозиту виступає долар США, євро або гривня.

Визначення переможця проходить щотижня за адресою: м. Київ, вул. Жилянська, 43. Кількість виграшів одного учасника акції є необмеженою.

ЗАТ «ОТП Банк» – універсальний банк, що надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що постійно нарощує обсяги бізнесу і пропонує споживачам продукти найвищої якості.

Згідно даних АУБ, станом на 1 квітня 2008 року OTP Bank є 7-м найбільшим вітчизняним банком за розмірами активів і кредитного портфелю. Нині банк обслуговує  понад 230 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 107 відділень і 36 представництв.

РОДОВІД БАНК відкрив регіональне управління в Хмельницькому

РОДОВІД БАНК розпочав обслуговування клієнтів в Хмельницькому. Урочиста церемонія відкриття відділення «Хмельницьке регіональне управління» за участі керівництва банку та представників Хмельницької обласної державної адміністрації, начальника територіального управління НБУ в Хмельницькій області, а також клієнтів та партнерів банку відбулася сьогодні, 14 травня. Хмельницьке регіональне управління розташоване за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівського Підпілля, 16.
Під час урочистого відкриття віце-президент РОДОВІД БАНКу Володимир Козаченко відзначив: «Ми пропонуємо гнучкий та індивідуальний підхід до кожного клієнта. Нашим безумовним стандартом є найвищий рівень обслуговування клієнтів серед усіх банків України. Зокрема, ми відзначаємось високою культурою спілкування, розумінням клієнта, найширшими знаннями банківських продуктів, самостійністю у прийнятті рішень, самовіддачею». Сьогодні мережа банку складається з більш ніж 150 відділень, що розташовані майже в кожному регіоні України. Банк активно розвиває усі напрями банківської діяльності, впроваджуючи інноваційні продукти як для фізичних, так і для юридичних осіб.
«Сьогодні ми з радістю відкриваємо відділення «Хмельницьке регіональне управління», де кожен мешканець міста та області зможе скористатися усім спектром якісних банківських послуг. До послуг наших клієнтів буде не тільки відділення на вулиці Проскурівського Підпілля, адже до кінця року ми плануємо відкриття у Хмельницькому ще одного відділення, яке буде розташоване на вулиці Каменецькій. Вступ РОДОВІД БАНКу на ринок Хмельниччини допоможе хмельничанам відчути нові стандарти банківської якості та отримати вигідні пропозиції за кредитними та депозитними продуктами», - розповів Володимир Козаченко.
За словами начальника Хмельницького РУ Віталія Крамара, одним з пріоритетних напрямів у своїй роботі РОДОВІД БАНК визначає спадкоємність культурних і сімейних традицій, збереження духовних цінностей. «На сьогоднішній день РОДОВІД БАНКом реалізовано багато добродійних проектів – зокрема, фінансування придбання і встановлення двох апаратів плазмаферезу для двох київських лікарень – Київської міської дитячої клінічної інфекційної лікарні й дитячого відділення онкології Національного інституту раку. Це обладнання було придбане в рамках благодійної програми банку з метою зниження рівня дитячої смертності в Україні». За словами Віталія Крамара, РОДОВІД БАНК розуміє важливість соціальної відповідальності бізнесу та готовий допомагати тим, хто найбільш цього потребує. «Особливу увагу РОДОВІД БАНК у програмі благодійної допомоги приділяє дітям. Саме тому було прийняте рішення про надання грошової допомоги для придбання сучасних комп’ютерів Хмельницькому спеціальному загальноосвітньому навчально-виховному закладу “Школа – дитячий садок” для дітей з порушенням слуху», - відзначив начальник Хмельницького регіонального управління та вручив сертифікат на отримання грошової допомоги директору закладу Галині Воробель.

 

Довідка
Свою діяльність РОДОВІД БАНК розпочав 14 листопада 1990 року. Сьогодні це банк, який демонструє найбільш стрімке зростання і якісну динаміку показників. РОДОВІД БАНК очолив перелік банків-переможців у номінації «Найбільш динамічний банк року 2007» і посів друге місце в номінації «Банк року 2007» за версією MASTERCARD INTERNATIONAL
На 01.04.2008 чисті активи банку становили 11,001 млрд грн, кредитно-інвестиційний портфель – 9,76 млрд грн, депозити фізичних осіб – 3,46 млрд грн, депозити юридичних осіб  – 2,93  млрд грн, власний капітал – 1,17 млрд грн, фінансовий результат – 30,58  млн грн.
Президент ВАТ «РОДОВІД БАНК» –- легендарний спортсмен, Герой України Бубка Сергій Назарович.
В Інтернеті інформація про  РОДОВІД БАНК представлена на сайті www.rodovidbank.com


 

ВАТ КБ «Іпобанк» посідає друге місце за величиною загальних активів у групі малих банків України

По данным Национального банка Украины «Ипобанк» занял второе место по величине общих активов из 108 финансовых учреждений, входящих в группу малых банков. В общем списке из 176 банков Украины, «Ипобанк» занял 70 позицию, поднявшись за три месяца 2008 года, еще на пять позиций.

По состоянию на 1 апреля 2008 года общие активы ОАО КБ «Ипобанк» составили около 1,2 млрд. грн., чистая прибыль составила 805 тыс. грн. С начала текущего года «Ипобанк» нарастил объем кредитного портфеля до 894 млн. грн.

 Справка.

В состав акционеров Банка входят 11 юридических и 5 физических лиц. Юридические лица владеют 99, 81% акций, остальными владеют физические лица, граждане Украины и США.

По итогам 2007 года, согласно рейтинга журнала «Эксперт», ОАО КБ «Ипобанк» занимает 56 место в рейтинге надежности украинских банков.

 ОАО КБ «Ипобанк» - полноправный член платежных систем VISA и УкрКарт, а также Фонда гарантирования вкладов физических лиц и всемирной сети межбанковской связи SWIFT. Центральный офис находится в г. Киеве. В стратегических планах банка в 2008-2009 годах – расширение сети отделений Банка, и развитие высокотехнологических каналов продаж

 

Відбулось засідання Ради з питань охорони при АУБ

В Асоціації українських банків відбулось засідання Ради з питань охорони при АУБ, на якому розглянуто актуальні питання, пов`язані з охороною банківських установ. Вів засідання Президент Асоціації Олександр Сугоняко.  Зокрема, обговорено питання взаємовідносин із суб`єктами ринку охоронних послуг, виконання умов Меморандуму про співпрацю з питань охорони та Протоколу погодження принципів цінової політики ДСО при МВС України на 2008 рік, підписаних 29.10.2007 р. між ДДСО при МВС України та АУБ.
В засіданні взяли участь провідні спеціалісти з питань безпеки та охорони банків: ВАТ “Райффайзен банк Аваль”, ВАТ “Ощадбанк”, ВАТ “Укрексімбанк”, ВАТ “Укргазбанк”, АКБ “Сведбанк”, ВАТ КБ “Надра”, АБ “Експрес-банк”, АКБ “Трансбанк”.
Члени Ради з питань охорони при АУБ відзначили позитивні наслідки підписання з ДСО Меморандуму про співпрацю та його вплив на покращання як взаємовідносин з підрозділами ДСО в регіонах, так і вирішення питань, пов`язаних з наданням охоронних послуг. Разом з тим вони звернули увагу на те, що монопольне становище ДСО на ринку охоронних послуг продовжується, заважаючи. як розвитку та покращенню якості надання охоронних послуг, так і зниженню їх вартості, за що у підсумку розраховуються споживачі банківських послуг.
Доповідачі підкреслювали, що законодавча неврегульованість питань використання зброї та надання охоронних послуг, невирішеність парламентом протягом багатьох років питання щодо прийняття Законів “Про обіг зброї не військового призначення”, “Охоронну діяльність” та змін до Закону “Про банки і банківську діяльність” (які мали б забезпечити рівні конкурентні умови для всіх учасників ринку охоронних послуг), призводить до непродуктивних витрат банків на охорону.
Як відзначив представник одного з банків, за їхніми підрахунками, за умови власної відомчої охорони тільки на супровід інкасації та перевезенні цінностей економія витрат цього банку може дорівнювати 150 млн. грн. на рік. І це лише по одному банку, і по одному напрямку охорони. Тому тут є над чим замислитись всім хто має відношення до вирішення питання  законодавчого врегулювання діяльності ринку охоронних послуг.
Підсумовуючи виступи членів Ради, Президент АУБ звернув увагу на необхідність подальшого покращання співпраці АУБ з ДДСО при МВС України, відмітив позитивні результати від укладання Меморандуму. Він запропонував банкам найближчим часом підготувати відповідні пропозиції для розгляду їх на Раді АУБ та з керівництвом ДДСО при МВС України щодо продовження цієї практики. Також Президент АУБ наголосив на потребі посилення роботи щодо прийняття у Верховній Раді України законів, які б забезпечували повноцінне функціонування  ринку охоронних послуг та конкуренцію.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Відбулось засідання Ради з питань охорони при АУБ

В Асоціації українських банків відбулось засідання Ради з питань охорони при АУБ, на якому розглянуто актуальні питання, пов`язані з охороною банківських установ. Вів засідання Президент Асоціації Олександр Сугоняко.  Зокрема, обговорено питання взаємовідносин із суб`єктами ринку охоронних послуг, виконання умов Меморандуму про співпрацю з питань охорони та Протоколу погодження принципів цінової політики ДСО при МВС України на 2008 рік, підписаних 29.10.2007 р. між ДДСО при МВС України та АУБ.
В засіданні взяли участь провідні спеціалісти з питань безпеки та охорони банків: ВАТ “Райффайзен банк Аваль”, ВАТ “Ощадбанк”, ВАТ “Укрексімбанк”, ВАТ “Укргазбанк”, АКБ “Сведбанк”, ВАТ КБ “Надра”, АБ “Експрес-банк”, АКБ “Трансбанк”.
Члени Ради з питань охорони при АУБ відзначили позитивні наслідки підписання з ДСО Меморандуму про співпрацю та його вплив на покращання як взаємовідносин з підрозділами ДСО в регіонах, так і вирішення питань, пов`язаних з наданням охоронних послуг. Разом з тим вони звернули увагу на те, що монопольне становище ДСО на ринку охоронних послуг продовжується, заважаючи. як розвитку та покращенню якості надання охоронних послуг, так і зниженню їх вартості, за що у підсумку розраховуються споживачі банківських послуг.
Доповідачі підкреслювали, що законодавча неврегульованість питань використання зброї та надання охоронних послуг, невирішеність парламентом протягом багатьох років питання щодо прийняття Законів “Про обіг зброї не військового призначення”, “Охоронну діяльність” та змін до Закону “Про банки і банківську діяльність” (які мали б забезпечити рівні конкурентні умови для всіх учасників ринку охоронних послуг), призводить до непродуктивних витрат банків на охорону.
Як відзначив представник одного з банків, за їхніми підрахунками, за умови власної відомчої охорони тільки на супровід інкасації та перевезенні цінностей економія витрат цього банку може дорівнювати 150 млн. грн. на рік. І це лише по одному банку, і по одному напрямку охорони. Тому тут є над чим замислитись всім хто має відношення до вирішення питання  законодавчого врегулювання діяльності ринку охоронних послуг.
Підсумовуючи виступи членів Ради, Президент АУБ звернув увагу на необхідність подальшого покращання співпраці АУБ з ДДСО при МВС України, відмітив позитивні результати від укладання Меморандуму. Він запропонував банкам найближчим часом підготувати відповідні пропозиції для розгляду їх на Раді АУБ та з керівництвом ДДСО при МВС України щодо продовження цієї практики. Також Президент АУБ наголосив на потребі посилення роботи щодо прийняття у Верховній Раді України законів, які б забезпечували повноцінне функціонування  ринку охоронних послуг та конкуренцію.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ