Новини АУБ

Банк «Аваль» проводит акцию для частных клиентов «Щедрый вечер с Авалем»

Житомирская областная дирекция банка «Аваль» проводит акцию для физических лиц «Щедрый вечер с Авалем», сообщила пресс-служба банка со ссылкой на Житомирскую ОД.

По информации дирекции, согласно условиям акции, ее участниками могут стать все физические лица, открывшие в период проведения акции — с 20 октября по 31 декабря 2003 г. — депозитные счета на сумму от 1000 гривен или от 200 долл./евро в любом отделении банка в Житомирской области.

Все участники акции примут участие в розыгрыше 30 двухграммовых слитков швейцарского золота наивысшей пробы (999,9).

Розыгрыш призов состоится 13 января 2004 г. на новогодне-рождественском шоу «Щедрый вечер с Авалем».

Как отметили в дирекции, "учитывая чрезвычайный интерес

вкладчиков к проведенной в сентябре акции «Осеннее золото от Аваля», участниками которой стало около 2000 новых вкладчиков — физических лиц, принято решение начать более масштабную акцию с одними и теми же условиями — «Щедрый вечер с Авалем».

Как сообщалась ранее, предыдущая акция для физических лиц «Осеннее золото от Аваля» продолжалась с 1 по 30 сентября н.г.

В Житомирской области, кроме областной дирекции, работает три филиала и 50 отделений банка «Аваль». Дирекцией обслуживается 170 тыс. физических и 7,3 тыс. юридических лиц. Кредитный портфель Житомирской ОД банка «Аваль» составляет почти 150 млн. грн.

www.aval.ua

В новорічну ніч курс гривні не зміниться

„1 січня 2004 року курс гривні залишиться незмінним”, - заявив Голова Національного банку України Сергій Тігіпко на зустрічі з одеськими журналістами. „Будемо тримати гривню настільки, наскільки це необхідно для захисту інтересів України”, - сказав Сергій Тігіпко.

За його словами, не виключена продаж державної системи електронних платежів комерційним банкам на відкритому та прозорому конкурсі. „Держава має вийти з цього бізнесу”, вважає Голова Національного банку.

Сергій Тігіпко також висловився за створення державної іпотечної компанії, у роботі над чим Національний банк може взяти участь.

Управління зв'язків з громадськістю
та засобами масової інформації НБУ
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

НБУ прийняв нові нормативно-правові акти

Національним банком України прийняті нові нормативно-правові акти, які сприятимуть підвищенню рівня прозорості та відкритості фінансової звітності банків, що збільшить довіру до банківської системи та прискорить входження України у європейський економічний та правовий простір.

Закон України „Про банки і банківську діяльність” визначає порядок проведення аудиторської перевірки банківських установ та надання її результатів до Національного банку України.

Національним банком України розроблені нові нормативно-правові акти, які визначають його повноваження відповідно до норм зазначеного Закону України, а саме, встановлюють:

  • порядок та умови проведення сертифікації аудиторів банків;
  • порядок затвердження результатів сертифікації та отримання аудиторами сертифіката Національного банку України;
  • порядок надання банками аудиторських звітів (висновків) до Національного банку України.

Постанова Правління Національного банку України від 9 вересня 2003 року № 389 „Про затвердження Положення про порядок подання банками до Національного банку України аудиторських звітів (аудиторських висновків) за результатами щорічної перевірки фінансової звітності”, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 вересня 2003 р. за № 871/8192

Положення (яке прийнято на заміну Положення про порядок подання до Національного банку України аудиторського звіту та висновку за результатами перевірки річної фінансової звітності банку, що затверджене постановою Правління Національного банку України від 28.01.2002 № 38) встановлює вимоги до банків щодо порядку проведення в банках незалежним аудитором (аудиторською фірмою) аудиторської перевірки їх річної фінансової звітності, визначає умови її проведення та встановлює загальні вимоги до порядку подання до Національного банку України результатів аудиторської перевірки банків.

Положенням також встановлюється вимога щодо проведення аудиторської перевірки річної фінансової (консолідованої) звітності банків згідно із Стандартами аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів (Міжнародними стандартами аудиту), які рішенням Аудиторської палати України (протокол №122 від 18.04.2003) прийняті в якості Національних стандартів аудиту до застосування аудиторами України для усіх суб’єктів підприємницької діяльності, у тому числі банків.

Банки повинні забезпечити виконання вимог Положення, починаючи з подання фінансової звітності за 2003 рік.


Постанова Правління Національного банку України  від 9 вересня 2003 року № 388 „Про затвердження Положення про сертифікацію аудиторів банків”, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 вересня 2003 р. за № 873/8194

Положення про сертифікацію аудиторів банків (яке прийнято на заміну Положення про сертифікацію аудиторів банківських установ, що затверджене постановою Правління Національного банку України від 16.07.2001 № 271) встановлює порядок подачі аудиторами, які мають намір здійснювати аудит банку, документів для отримання сертифікату Національного банку України, порядок складання кваліфікаційного іспиту та затвердження його результатів (у тому числі встановлює залежність професійної придатності аудитора від знання ним Міжнародних стандартів аудиту), порядок видачі сертифікатів, заходи впливу до аудиторів, які не дотримуються вимог законодавства та нормативно-правових актів Національного банку України з питань аудиту банків.

При цьому, всі вищенаведені заходи щодо сертифікації аудиторів та застосування до них санкцій передбачається здійснювати незалежним сертифікаційним комітетом – Комітетом з питань сертифікації аудиторів банків, який створюється Національним банком України.


Постанова Правління Національного банку України від 9 вересня 2003 року № 387 „Про затвердження Положення про Комітет з питань сертифікації аудиторів банків та внесення змін до Положення про Кваліфікаційну комісію Національного банку України з питань сертифікації аудиторів, тимчасових адміністраторів та ліквідаторів банківських установ”, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 вересня 2003 р. за № 872/8193

Цим Положенням визначається, що проведення сертифікації (визначення кваліфікаційної придатності) аудиторів, які матимуть право на здійснення аудиту банків, затвердження результатів сертифікації, видача сертифікатів, а також всі інші заходи щодо забезпечення якісного проведення аудиту банків здійснюються окремим колегіальним незалежним органом, що створюється під егідою Національного банку України – Комітетом з питань сертифікації аудиторів банків.

Персональний склад цього Комітету сформований із представників Національного банку України, Аудиторської палати України та Державної комісії з регулювання ринку фінансових послуг України.

У зв’язку із створенням окремого Комітету з питань сертифікації аудиторів банків одночасно вносяться зміни до Положення про Кваліфікаційну комісію Національного банку України з питань сертифікації аудиторів, тимчасових адміністраторів та ліквідаторів банківських установ, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 16.07.2001 № 271, щодо зміни назви цієї Комісії та, відповідно, її функцій.

Управління зв'язків з громадськістю
та засобами масової інформації НБУ
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

АКБ «Укрсоцбанк» розпочав спільну акцію з ТОВ «Інтеркар Україна ЛТД»

У рамках програми залучення нових клієнтів до послуги автокредитування з жовтня поточного року АКБ «Укрсоцбанк» розпочав спільну акцію з  ТОВ «Інтеркар Україна ЛТД».

Встановлені спеціальні умови для клієнтів партнерів акції, за якими:

  • розмір авансового внеску становить від 9,9 % вартості авто і визначається відповідно до марки автомобіля;
  • мінімальна процентна ставка за користування кредитом не залежить від строку користування кредитом і дорівнює: у євро – 12 % (річних), у доларах США – 13 % (річних), у гривнях – 20 % (річних);
  • термін кредитування встановлено до 5 років.
  • Акція триватиме до 31 грудня 2003 року. У ній беруть участь понад 20 дилерів та автосалонів-партнерів ТОВ «Інтеркар Україна ЛТД».

Залишки кредитних коштів фізичних осіб в АКБ «Укрсоцбанк» для придбання авто складають близько 230 млн грн. У розрізі реґіонів майже половину цієї суми надала Київська міська філія АКБ  «Укрсоцбанк» – більше 90 млн грн, за нею йдуть Донецька (близько 25 млн грн), Харківська (більше 20 млн грн), Херсонська й Одеська обласні філії (обсяг у кожної перевищує 10 млн грн).
Загальний кредитний портфель фізичних осіб в АКБ «Укрсоцбанк» на сьогоднішній день – майже 450 млн грн.

 Довідка: АКБ «Укрсоцбанк» заснований у вересні 1990 року, входить до групи провідних системних банків України. Фінансовий результат АКБ «Укрсоцбанк» станом на 1 жовтня 2003 року був на рівні 45 млн 061 тис. грн. Чисті активи на зазначену дату досягли 4 млрд 765 млн грн. Капітал банку – 466 млн грн. Кредитний портфель (без врахування міжбанківських кредитів) на 1 жовтня – 2 млрд 880 млн грн. Кошти юридичних осіб на строкових і поточних рахунках – 2 млрд 111 млн грн. Кошти на рахунках приватних клієнтів – 1 млрд 283 млн грн.

Управління зв'язків з громадськістю
АКБ Укрсоцбанк

В “Українському домі ” відбувся урочистий прийом з нагоди 10-річчя створення ВАТ АБ “Укргазбанк”

15 жовтня в “Українському домі ” відбувся урочистий прийом з нагоди 10-річчя створення ВАТ АБ “Укргазбанк”.

На святкуванні були присутні представники державних установ, Верховної ради, провідні клієнти та партнери банку. На адресу керівництва банку надійшли привітання від президента України Леоніда Кучми, прем’єр-міністра України Віктора Януковича, керівництва НБУ та МВС України. Багато теплих вітань Почесному президентові ВАТ АБ “Укргазбанк” Василю Михайловичу Горбалю і Голові Правління Геннадію Миколайовичу Поліщуку промовили присутні на прийомі. Заступник мера Києва, начальник Головного управління економіки та розвитку міста Валерій Дмитрович Борисов відмітив значний внесок ВАТ АБ “Укргазбанк” у впровадження соціальних міських програм.

Благодійна діяльність “Укргазбанку” на сьогодні охоплює різні сфери соціальної та культурної діяльності міста. Всього на подібні заходи банком витрачено понад 1,5 млн. грн. Тільки на розвиток освіти в Солом’янському районі міста Києва було виділено близько 656 тис. грн. Серед тих, кому допоміг банк – Центр Мікрохірургії ока, гімназія № 178, Київський політехнічний інститут, Українська Православна церква, різноманітні громадські та спортивні організації. Навіть у день святкування своєї річниці, банк не забуває про городян. 200 призовників, що нині ідуть до армії, отримали від банку та його почесного президента подарунки.   

А святкування своєї річниці “Укргазбанк” завершив прем’єрою балету “Ромео та Джульєтта” у виконанні всесвітньо відомого “Русского Имперского балета” під керівництвом Майї Плисецької та Гедимінаса Таранди. Вистава відбулася в приміщенні Національної опери України.
На сьогодні в труппі Імперського Російського балету 40 найкращих солістів провідних балетних шкіл Росії. З ним активно співробітничають всесвітньо відомі танцівники, зірки балету, серед яких Патрік Дюпон (Франція), Фарух Рузіматов, Юлія Махаліна та Діана Вишнєва (Маріїнський театр), Микола Цискарідзе, Людмила Семеняка та Надія Павлова (Большой театр), Таміє Кусакарі (Японія) та ін.

Імперський російський балет багато гастролює. Колектив брав участь у всесвітньо відомих фестивалях та гала-виставах, сред яких фестиваль Вацлава Ніжинського в Португалії та фестиваль в Малазі (1996), “Російські вечори в Європі” (гала-концерти в Бельгії та Люксембурзі в 1997), гала-концерт в Японії (1998), Всесвітня Театральна Олімпіада в Москві (201), Міжнародний театральний фестиваль в Києві (2002) та XVI Міжнародний фестиваль класичного танцю ім. Рудольфа Нурієва в Казані (2002). Імперський Російський балет – ініціатор і основний учасник щорічного фестиваля танцю у Фінляндії та Литві.

За 10 років свого існування ВАТ АБ “Укргазбанк” виріс з вузькоспеціалізованого в універсальний банк, в декілька разів збільшивши філіальну мережу та капіталізацію. На сьогодні ВАТ АБ “Укргазбанк” посідає одне з провідних місць в банківських рейтингах з рівня капіталізації та обсягів залучених клієнтів.

Для довідки: Уставний капітал “Укргазбанку” становить 64,5 млн. грн., регулятивний капітал – 78,266 млн. грн., чисті активи – 805,7 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 626,688 млн. грн., обсяги залучених клієнтських депозитів – 310,37 млн. грн. Філіальна мережа банку складається з 18 філій та 42 безбалансових відділень, що знаходяться в 15 регіонах України.

Наталія Ревіна,
Прес-служба Укргазбанку

Олександр Сугоняко: АУБ і надалі захищатиме права та законні інтереси комерційних банків у стосунках з ДСО

Як вже повідомлялось, Державна служба охорони при МВС України звернулась до судових органів з позовом про спростування відомостей, що завдають шкоди діловій репутації і не відповідають дійсності та стягнення з АУБ 1000000 гривень моральної шкоди.
 
Такі дії ДСО пояснити можна лише одним – намаганням здійснити тиск на Асоціацію українських банків, щоб звести нанівець діяльність АУБ, направлену на захист прав та законних інтересів комерційних банків, усунути Асоціацію з переговорного процесу щодо визначення вартості охоронних послуг в банківській системі. Саме своєчасне втручання АУБ на прохання її членів у процес безпідставного збільшення підрозділами ДСО вартості охоронних послуг дозволило зупинити згадані дії охоронців, зберегти для комерційних банків значні кошти.

Звернувшись з позовом до Дніпровського районного суду м. Києва, ДСО, посилаючись на безпідставне обвинувачення її в монополізмі, наголошувала, що згадані “недостовірні” відомості про неї були поширені шляхом надіслання Асоціацією листів Президенту України, Прем’єр-міністру України, іншим найвищим посадовцям Держави. Це, на думку ДСО, призвело до відмови частини банків продовжувати з нею договірні відносини, ініціювання Асоціацією шляхом звернення до вищих державних органів влади за поданням впливової політичної партії (невідомо якої – п р и м і т к а  п р е с-с л у ж би АУБ) комплексної перевірки діяльності ДСО, а також того, що з подачі АУБ Національний банк України вніс до Парламенту законопроект про озброєння охоронців комерційних банків автоматичною та напівавтоматичною зброєю.

 Рішенням від 13 червня ц.р. Дніпровський районний суд м. Києва (суддя Кузнєцова О.О.), незважаючи на посилання представників Асоціації на відсутність у ДСО матеріального права на задоволення позовних вимог, визнав поширені Асоціацію відомості недостовірними та такими, що порочать ділову репутацію ДСО. Суд також зобов’язав АУБ принеси охоронцям відповідні офіційні вибачення, не зважаючи, зокрема, на те, що перший керівник ДСО В. Шаповал в інтерв’ю, надрукованому в Українській Інвестиційній Газеті від 26.11.02р. № 47(374) визнав: "Сейчас нас вполне справедливо обвиняют в том, что мы одновременно являемся монополистом на рынке услуг безопасности и контролируем частные охранные предприятия" (мова оригіналу).

 Залишаючи за собою право оскаржити рішення Дніпровського районного суду м. Києва до Апеляційного суду, Президент Асоціації украйнських банків зауважив, що АУБ і надалі буде дієво захищати права та законні інтереси комерційних банків у стосунках з ДСО.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Президент АУБ про правові аспекти відносин банків з ДСО

Україна – чи не єдина європейська країна, де зберігається радянська форма монополії на ринку охоронних послуг. У першу чергу це стосується послуг озброєної охорони, якими в ході виконання своїх функціональних обов”язків користуються українські комерційні банки. Такі послуги банкам надає Державна служба охорони при Міністерстві внутрішніх справ України (далі – ДСО). Проте відсутність альтернативи, рівень цих послуг та умови, які висуває ДСО, не завжди задовольняють споживачів, тобто комерційні банки. Конфлікт між банкірами та МВС триває не один рік. Його суть: МВС не хоче випускати зі своєї компетенції охорону будь-якої власності, як державної, так і приватної, в той час як самі власники-банкіри хочуть самостійно визначати порядок збереження власності та кому довіряти її охорону – державній чи недержавній структурі.

Подібний стан речей свідчить про відсутність в Україні конкурентноспроможного ринку охоронних послуг.

ДСО лишається чи не єдиною структурою, що надає послуги на ринку збройної охорони. А тому комерційні банки і досі укладають з її підрозділами договори про надання охоронних послуг. Зрозуміло, приймаючи рішення про укладання договору чи внесення до нього змін, будь-який керівник мусить мати необхідні правові знання, зокрема, орієнтуватися у нормативно-правових актах, що регулюють діяльність контрагента, ознайомитися з його специфічними рисами – правовим статусом, організаційною структурою, поведінкою на ринку тощо. 

Тому спробуємо розібратися: що це за контрагент такий – ДСО.

ДСО: підприємниці чи співробітники міліції?

Правовий статус, повноваження та функції ДСО закріплені у “Положенні про Державну службу охорони при Міністерстві внутрішніх справ”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.08.93р. № 615 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.01р. № 1053) (далі – Положення).
Аналіз змісту Положення свідчить, що його окремі правові норми не відповідають чинному законодавству України, зокрема, Конституції України та Закону України “Про міліцію”.

Так, згідно з Положенням, ДСО провадить свою діяльність на засадах госпрозрахунку за рахунок коштів, одержаних її підрозділами охорони, підприємствами та установами за організацію і надання послуг з охорони та безпеки за договорами, або інших надходжень, передбачених законодавством. Фінансово-господарська діяльність підрозділів охорони ДСО здійснюється згідно із Законом України "Про підприємства в Україні", що свідчить що ДСО є суб’єктом підприємницької діяльності.

Існування при Міністерстві внутрішніх справ України суб’єкта підприємницької діяльності, багато працівників якого є співробітниками міліції, не відповідає вимогам статті 18 Закону України “Про міліцію”, оскільки ця стаття прямо забороняє працівникам МВС займатись будь-якими видами такої діяльності. При цьому слід окремо зауважити, що дія  статті згаданого Закону 18  поширюється  на  начальницький і рядовий склад органів  внутрішніх  справ  згідно зі статтею 4 Постанови Верховної Ради України від 22.04.93р. № 3135-12 "Про спеціальні звання, формений одяг та знаки розрізнення в органах внутрішніх справ України".

Збільшення вартості послуг: ілюзії і реальність. 

Підприємницька діяльність, тобто, за класичним визначенням, діяльність, пов’язана із виконанням робіт або наданням послуг з ціллю отримання прибутку , якою систематично займається начальницький і рядовий склад органів внутрішніх справ, що працює у ДСО, призводить до спроб збільшити вартість охоронних послуг, в тому числі на підставі актів Президента України.

Так, посилаючись на Указ Президента України від 04.10.96 № 926 "Про умови грошового забезпечення осіб рядового та начальницького складу та оплати праці працівників органів внутрішніх справ" (у редакції Указу Президента України від 31.08.01р. № 771/2002), який передбачав виплату надбавок тільки тим особам зі складу МВС України, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України (далі – Указ Президента),  ряд підрозділів ДСО, що мали договірні стосунки з комерційними банками, безпідставно запропонували останнім збільшити вартість охоронних послуг. Причому, попередивши, що відмова від виконання їх пропозиції призведе до односторонньої відмови від виконання договірних зобов’язань, тобто зняття установ банків з-під охорони. В деяких регіонах України підрозділи Позивача в порушення умов чинних договорів в односторонньому порядку знімали охорону банківських установ, що тільки дивом не призвело до негативних наслідків.

Не виключена вірогідність того, що і у зв’язку з набранням чинності Указом Президента України від 05.05.03 № 389/2003 "Про надбавки військовослужбовцям Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Державного комітету у справах охорони державного кордону України та Управління державної охорони за безперервну службу" (далі – Указ Президента), підрозділи ДСО знову почнуть пропонувати комерційним банкам збільшити вартість охоронних послуг, залишати банківські установи без охорони, тобто знову в односторонньому порядку порушувати умови чинних договорів, укладених з банками.

Слід зауважити, що посилання ДСО і на згаданий Указ Президента є безпідставним, оскільки пункт 1 цього нормативно-правового акту передбачає право перших керівників Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Державного комітету у справах охорони державного кордону України та Управління державної охорони встановлювати військовослужбовцям відповідних міністерств та управлінь, які мають високі результати у службовій діяльності, щомісячні надбавки за безперервну військову службу залежно від стажу служби (пункт 1).

Указ Президента також передбачає виплату надбавок тільки тим військовослужбовцям, які утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України (пункт 2 Указу Президента).

Таким чином, Указ Президента пов’язує виплату щомісячних надбавок не тільки з відношенням військовослужбовців до відповідних міністерств та управлінь, а й зі стажем безперервної служби військовослужбовця, високими результатами у службовій діяльності та цільовими коштами, передбаченими у Державному бюджеті України.

Частина 2 статті 2 Закону України від 24.03.95р. № 108/95-ВР "Про оплату праці" (далі – Закон про оплату праці) визначає надбавку, як додаткову заробітну плату, яка є винагородою за працю понад установлені норми,  за  трудові  успіхи  та  винахідливість  і  за особливі умови праці.

Оскільки згідно зі статтею 4 Закону про оплату  праці  джерелом коштів для виплати зарплати працівникам госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності, на думку автора, ДСО не має права, як для виплати надбавок, так і для збільшення вартості охоронних послуг на підставі згаданого Указу Президента України.

Банки і ДСО: хто кому винен?

Договори про надання підрозділами ДСО охоронних послуг є цивільно-правовими угодами (договорами підряду). Порядок їх укладання та виконання встановлений кількома статтями чинного Цивільного кодексу України (далі – ЦК України; Кодекс), зокрема статтями глави 28 Кодексу. Разом з тим правовідношення банків та ДСО за договорами про надання охоронних послуг регулюються також й іншими правовими нормами ЦК України.

Так, зі змісту статей 161 та 162 ЦК України випливає, що зобов’язання за договорами повинні виконуватися належним чином і в установлений строк, а односторонні відмова від виконання зобов’язання і зміна умов договору не допускаються за винятком випадків, передбачених законом. Отже чинне законодавство не передбачає право підрозділів ДСО в односторонньому порядку відмовлятися від надання послуг охорони або змінювати умови угоди.

За таких обставин ДСО позбавлені права в односторонньому порядку відмовлятися від належного виконання договірних зобов’язань під загрозою настання для них негативних наслідків, передбачених чинним законодавством.

Зокрема статтею 203 ЦК України передбачено, що в разі невиконання або неналежного виконання зобов’язання боржником (у випадку порушення ДСО умов договору він за законодавством визнається боржником, а банк – кредитором) він зобов’язаний відшкодувати кредиторові завдані цим збитки. Під збитками частина 2 статті 203 ЦК України розуміє витрати, здійснені кредитором, втрата або пошкодження його майна, а також не одержані кредитором доходи, які він одержав би, якби зобов’язання було виконано боржником.

Разом з тим слід зауважити, що за цивільним законодавством відповідальність боржника настає тільки за наявності таких умов: протиправної поведінки (дії або бездіяльності) боржника; настання негативного результату від такої поведінки (шкоди); причинного зв’язку між протиправною поведінкою боржника і заподіянням шкоди; вини боржника.

Якщо ж за наявності чинного договору ДСО в односторонньому порядку відмовиться від виконання договірних зобов’язань, наприклад залишить банківську установу без охорони, банк, маючи доказ такої протиправної поведінки, вправі залучити до охорони іншу структуру з наступним відшкодуванням витрачених коштів за рахунок ДСО. Зрозуміло, що таке відшкодування можливо тільки за умови наявності зазначених вище умов та документів, зі змісту яких можна встановити суму збитків, фактично понесених банком.

Таким чином правильне застосування банком норм чинного законодавства навіть за умови практичної відсутності в договорах про надання підрозділами ДСО охоронних послуг умов про відповідальність останніх дозволить забезпечити належне виконання ДСО зобов’язань з охорони банківських установ.


Президент АУБ
Олександр СУГОНЯКО

АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" внедрил новую услугу

АБ “БРОКБИЗНЕСБАНК” внедрил новую услугу для клиентов – ведение реестра владельцев именных ценных бумаг. Кроме ведения реестра владельцев именных  ценных бумаг, Регистратор АБ “БРОКБИЗНЕСБАНК” предоставляет полный спектр дополнительных услуг регистратора.

Банк предложил своим клиентам три пакета услуг регистратора, которые удовлетворят потребности любого бизнеса:

  • Пакет "Стандарт" характеризуется невысокой абонентской платой для эмитента (от 40 грн.), услуги эмитенту и зарегистрированным лицам предоставляются на платной основе;
  • Пакет "Престиж" – абонентская плата для эмитента незначительно выше (от 50 грн.), однако часть услуг эмитенту оказывается бесплатно, услуги зарегистрированным лицам оказываются на платной основе;
  • Пакет "Элит" – абонентская плата для эмитента от 75 грн., однако большая часть услуг эмитенту оказывается бесплатно, а услуги, которые остаются платными для эмитента, и услуги зарегистрированным лицам оказываются с 25% скидкой.
    Клиентам предоставляется возможность самостоятельно выбрать наиболее интересующий их пакет услуг.

Более детальную информацию по новой услуге можно получить на корпоративном сайте банка www.bankbb.com или в управлении уставного капитала и реестров банка.

Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ. На сегодня филиальная сеть АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" насчитывает 45 филиалов и отделений. Филиалы банка работают в Днепропетровске, Донецке, Ивано-Франковске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Славуте, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" стабильно входит в десятку самых крупных финансовых учреждений страны. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.

На 01.10.2003 г.:
Активы банка составили 1 827,341 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 168,006 млн. грн.
Кредитный портфель – 857,798 млн. грн.
Средства клиентов – 1 201,536 млн. грн.
Прибыль – 7,952 млн. грн.

www.aval.ua

Миколаївська ОД банку «Аваль» проводить акцію «До дня людей похилого віку»

Миколаївська обласна дирекція банку «Аваль» проводить акцію для пенсіонерів «До дня людей похилого віку» з 1 жовтня по 1 листопада п.р., повідомляє прес-служба банку з посиланням на Миколаївську ОД АППБ «Аваль».

За інформацією дирекції, згідно з умовами акції всім пенсіонерам, які відкриють у відділеннях банку «Аваль» у Миколаївській області рахунка для одержання пенсії, у т.ч. карткові «Онікс-пенсійний», буде зараховано на рахунки по 10 грн.

Відкриття пенсійних рахунків проводиться безкоштовно. На залишок по пенсійних рахунках нараховується дохід з розрахунку 12 проц. річних. Мінімальна сума вкладу і поповнень не обмежена.

Банк «Аваль» визнаний уповноваженим банком Пенсійного фонду з виплати пенсій і грошової допомоги у всіх регіонах України. Загальне число рахунків фізосіб для виплати пенсій у банку «Аваль» перевищує 615 тис. у всіх регіонах України.

www.aval.ua

Банк «Аваль» ввів новий вид вкладу в національній валюті — «Гаманець»

Банк «Аваль» увів новий вид вкладу в національній валюті — «Гаманець» із диференційованою процентною ставкою. Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на департамент роздрібного бізнесу.

За інформацією департаменту, термін дії вкладу — 6 та 12 місяців. При цьому процентна ставка складає: у перший місяць — 8 проц., другий — 9 проц., третій місяць — 10 проц. річних, четвертий — 11 проц., п’ятий — 12 проц., шостий — 13 проц., сьомий — 14 проц., восьмий — 15 проц., дев’ятий — 16 проц., десятий — 17 проц., одинадцятий — 20 проц., дванадцятий — 23 проц. річних.

Мінімальна сума вкладу складає 500 грн. Виплата процентів у кінці строку дії вкладу.

Також банк «Аваль» встановив нові процентні ставки по вкладу «Гаманець» в іноземній валюті, що складають: у перший, другий та третій місяць — 4 проц. річних, четвертий — 5 проц., п’ятий — 6 проц., шостий — 7 проц., сьомий — 8 проц., восьмий — 9 проц., дев’ятий — 10 проц., десятий — 11 проц., одинадцятий — 13 проц., дванадцятий — 15 проц. річних.

Мінімальна сума вкладу складає 300 дол./евро.

Крім того, банк «Аваль» збільшив термін вкладу «Гаманець» в іноземній валюті. Тепер він складає 12 місяців (раніше максимальний строк дії вкладу складав 6 місяців).

www.aval.ua

Банк “Надра” провів офіційний прийом до десятирічного ювілею

Правління та Спостережна рада банку “Надра” організували офіційний прийом з нагоди святкування 10-річного ювілею банку “Надра”, який пройшов 17 жовтня 2003 року у Колонному залі Національної філармонії України ім. Лисенка.

Для гостей прийому, клієнтів та партнерів банку прозвучали поздоровлення від Президента України Леоніда Кучми, прем‘єр-міністра України Віктора Януковича, від голови Верховної Ради Володимира Литвина. Окрім того, банк “Надра” отримав числені привітання від народних депутатів України, керівників обласних держадміністрацій, мерів різних міст, вдячних клієнтів.

Банк “Надра” поздоровив з днем народженням і відомий композитор та музикант Ігор Бутман. Протягом години всі запрошені насолоджувалися творами джазової світової класики і музичними хітами радянських часів у виконанні квартета джазиста.

Наступною подією, приуроченою ювілею банку “Надра”, буде спільний творчий вечір співробітників банку і акторів Національного драматичного театру ім. І. Франка. Творчий вечір, як доказ справжнього партнерства, відбудеться 24 жовтня 2003 року у приміщенні Національного драматичного театру ім. І. Франка.

У кращих традиціях українського меценатства Банк “Надра” продовжує вкладати кошти в реалізацію театральних проектів, підтримувати і турбуватися про розвиток культурно-мистецького життя у країні. За фінансової підтримки банку у театрі ім. Франка були поставлені такі вистави, як “Отелло”, “Пігмаліон”, “Езоп”, “Буквар миру”. Завдяки спонсорській діяльності у драматичному театрі з 9 по 14  листопада пройде “Тиждень прем‘єрних показів від банку “Надра”. Завершальним акордом стане прем‘єра відомої комедії Миколи Гоголя “Ревізор”, заради постановки якої режисер Ігор Афанасьєв приїхав із Нью-Йорка.

Довідка: Банк “Надра” був заснований у 1993 році. Чисті активи станом на 1 жовтня 2003 року склали 2,365 млрд. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 1,783 млрд.грн., депозити фізичних осіб – 744,49 млн.грн., депозити юридичних осіб – 418 млн.грн. Фінансовий результат банку склав 7,293 млн.грн.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
www.nadra.com.ua

РЕАЛ БАНК увеличивает свой капитал

РЕАЛ БАНК успешно завершил подписку на свои акции 15-го выпуска. Её целью являлось увеличение собственного капитала, дальнейшее повышение финансовой стабильности, увеличение объема активных операций.

Запланированный уровень подписки – 2 млн. гривень – был существенно превышен и составил 5 млн. гривень. Внеочередное собрание акционеров утвердило результаты подписки с учетом превышения запланированного ее объема и внесло соответствующие изменения в устав банка.

Уставный капитал будет увеличен до 27 млн. гривень., а величина регулятивного капитала – до 37 млн. гривень. Полученные средства банк направляет на кредитование клиентов, увеличение объема операций с иностранными валютами и ценными бумагами.

В текущем году банк продолжал укреплять свою техническую базу, совершенствовать банковские технологии. В центре Харькова, на ул. Сумской, 47 был установлен его первый банкомат. Более совершенной и эффективной стала структура банка: в его составе организованы управление финансовых ресурсов, управление работы с клиентами, отдел финансового мониторинга операций клиентов.

30 ноября РЕАЛ БАНК отмечает 13-летие своего основания.

Олег Хмиль

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ