MasterCard має намір допомогти банкам скоротити кількість помилково відхилених транзакцій по банківських картах шляхом впровадження більш точних інструментів аналітики поведінки споживачів.
Один з шести власників карток торік зіткнувся принаймні з однією відмовою у проведенні транзакції через підозри в шахрайстві. MasterCard повідомляє, що його нова технологія забезпечить глибше розуміння купівельних звичок власника картки всього за частки секунди.
Новий сервіс отримав назву MasterCard IQ і складається з двох інструментів — авторизації та забезпечення гарантії. Перший, Authorization IQ, використовує інформацію про всі раніше здійснені операції по конкретній картці для прогнозування і оцінки ризику щодо поточної операції. Другий інструмент, Assurance IQ, дозволяє обмінюватися інформацією з торговцем про конкретні обставини угоди, щоб забезпечити нюанси оцінки ризику.
За даними компанії Javelin, обсяг помилково відхилених транзакцій вже досягає $118 млрд за рік, що в 13 разів перевищує загальну суму щорічних втрат від карткового шахрайства ($9 млрд). Помилково відхилені транзакції негативно впливають на ставлення клієнта до банку і торговця, а також можуть призвести до втрати інтернет-магазином особливо заможних клієнтів, які купують більше і здебільшого дорогі товари.
“Поки ціла галузь невпинно працювала над тим, щоб зменшити рівень шахрайства, деякі з цих зусиль призвели до збільшення кількості операцій, які були помилково відхилені”, — зазначив Аджай Бхалла, президент з корпоративних рішень безпеки в MasterCard. — “Ніхто не любить бути хибно звинуваченим у чомусь. Наші продукти IQ використовують унікальні технології, щоб надати як торговцям, так і споживачам зручний і безперебійний процес здійснення операцій”.