AUB News

ПОСТАНОВА №6 XIII звітно-виборчого З’їзду Асоціації українських банків

м. Київ, “Український дім”                                       22 червня 2007 року


Обговоривши питання обрання нового складу Ради Асоціації українських банків, XIII З’їзд Асоціації українських банків п о с т а н о в л я є:

Обрати Раду Асоціації українських банків у складі:

1.  АКСЬОНОВ В. В Голова Правління АКБ “Морський”
2.  АРЖЕВІТІН С. М. Народний депутат України
3.  БЛАЩУК Ю. О. Голова Правління ВАТ "Міжнародний Іпотечний Банк"
4.  ВОЛОК А. М. Президент Харківського банківського союзу
5.  ГАВРИЛИШИНА Н.А.  Голова Правління ТОВ КБ “Західінкомбанк”
6.  ГЕРАСИМОВА О.В.  Голова Правління  АКБ “Імексбанк”
7.  ГІЛЕНКО І. В. Президент ВАТ КБ “Надра”
8.  ГРИДЖУК Д.М.  Голова Правління  ВАТ КБ “Хрещатик”
9.  ГУЛЕЙ А.І.  Голова Правління  ВАТ “Держощадбанк України”
10.  ДУБІЛЕТ О. В. Голова Правління  ЗАТ КБ “Приватбанк”
11.  ЗАГОРОДНЯ Л. Н. Голова Правління  ВАТ “Електронбанк”
12.  ЗГОНИК С.В.  Президент Дніпропетровського банківського союзу
13.  КРИКЛІЙ А. С. Голова Правління  ВАТ КБ “Інтер-банк”
14.  ЛАВРЕНЧУК В.М.  Голова Правління  ВАТ “Райффайзен банк Аваль”
15.  ПАЛАМАРЧУК А. Б. Перший Віце-президент АУБ
16.  СУГОНЯКО О.А. Президент АУБ
17.  ТАРАСОВЕЦЬ М. П. Голова Правління  ЗАТ “Полікомбанк”
18.  ТИМОНЬКІН Б. В. Голова Правління  АКБ СР “Укрсоцбанк”
19.  ТІГІПКО С.Л.  Голова Правління  АКБ “Тас-комерцбанк”
20.  ШРАМКО Ю. М. Голова Правління  ВАТ “Реал банк”
21.  ЯРЕМЕНКО Ю. В. Голова Правління  АБ “Старокиївський банк”


 

ПОСТАНОВА №6 XIII звітно-виборчого З’їзду Асоціації українських банків

м. Київ, “Український дім”     22 червня 2007 року


Обговоривши питання обрання нового складу Ради Асоціації українських банків, XIII З’їзд Асоціації українських банків п о с т а н о в л я є:

Обрати Раду Асоціації українських банків у складі:

1.  АКСЬОНОВ В. В Голова Правління АКБ “Морський”
2.  АРЖЕВІТІН С. М. Народний депутат України
3.  БЛАЩУК Ю. О. Голова Правління ВАТ "Міжнародний Іпотечний Банк"
4.  ВОЛОК А. М. Президент Харківського банківського союзу
5.  ГАВРИЛИШИНА Н.А.  Голова Правління ТОВ КБ “Західінкомбанк”
6.  ГЕРАСИМОВА О.В.  Голова Правління  АКБ “Імексбанк”
7.  ГІЛЕНКО І. В. Президент ВАТ КБ “Надра”
8.  ГРИДЖУК Д.М.  Голова Правління  ВАТ КБ “Хрещатик”
9.  ГУЛЕЙ А.І.  Голова Правління  ВАТ “Держощадбанк України”
10.  ДУБІЛЕТ О. В. Голова Правління  ЗАТ КБ “Приватбанк”
11.  ЗАГОРОДНЯ Л. Н. Голова Правління  ВАТ “Електронбанк”
12.  ЗГОНИК С.В.  Президент Дніпропетровського банківського союзу
13.  КРИКЛІЙ А. С. Голова Правління  ВАТ КБ “Інтер-банк”
14.  ЛАВРЕНЧУК В.М.  Голова Правління  ВАТ “Райффайзен банк Аваль”
15.  ПАЛАМАРЧУК А. Б. Перший Віце-президент АУБ
16.  СУГОНЯКО О.А. Президент АУБ
17.  ТАРАСОВЕЦЬ М. П. Голова Правління  ЗАТ “Полікомбанк”
18.  ТИМОНЬКІН Б. В. Голова Правління  АКБ СР “Укрсоцбанк”
19.  ТІГІПКО С.Л.  Голова Правління  АКБ “Тас-комерцбанк”
20.  ШРАМКО Ю. М. Голова Правління  ВАТ “Реал банк”
21.  ЯРЕМЕНКО Ю. В. Голова Правління  АБ “Старокиївський банк”


 

ЗВЕРНЕННЯ ХІІІ З‘їзду АУБ до політичних партій і блоків-учасників наступних парламентських виборів

Період становлення незалежності країни характеризувався складними структурними зрушеннями економічного плану. Пройдено важкий період руйнації примусової та становлення ринкової економіки країни. Цей час відзначався пріоритетом короткострокових цілей над довгостроковими.
Настав час переходу до вироблення довгострокової стратегії поступу країни, визначення  і утвердження базових принципів її життя. Піднятися до цих завдань, на наш погляд, є головним випробуванням наступного складу Верховної ради України.
Формування нової влади, яке розпочинається, – це додаткова можливість для суспільства і банківської спільноти, як його частини, заявити про свої очікування від майбутньої влади щодо  розвитку економіки країни.
Учасники XIII З`їзду АУБ констатують наявність проблем стратегічного характеру, які гальмують поступ української економіки:
1. Боржник в Україні знаходить всебічну підтримку судової, виконавчої і законодавчої влади. Права власника, інвестора, кредитора не забезпечені.
Кричущим прикладом цього факту є невизнання судом кредиторами дев`яти банків, що кредитували миколаївській “Агроекспорт”.

2. В країні відсутня комплексна державна програма створення умов для забезпечення економіки довгостроковими і дешевими фінансовими ресурсами.  Це важливе питання для економіки і для національної безпеки. Його не вирішити виключно за рахунок імпорту іноземного капіталу. Надмірна залежність економіки від зовнішнього фінансування є не менш небезпечною, ніж відома енергетична залежність.
Необмежене використання імпортного каналу забезпечення економіки довгостроковими та дешевими фінансовими ресурсами може наблизитися до критичної межі, за якою стають можливими негативні соціально-політичні наслідки із загрозою для національної безпеки.
У зв’язку з цим розробка та реалізація Комплексної державної програми розвитку внутрішнього ринку довгострокових фінансових ресурсів мають стати одним з першочергових завдань і влади, і бізнесу.

3. Недостатня розвиненість та ліквідність цінних паперів і небанківського фінансового сектору гальмує економічний поступ країни.
Фондовий ринок країни як ефективний інструмент  акумулювання внутрішніх фінансових ресурсів та канал залучення іноземних інвестицій знаходиться в стагнації.
Європейська модель фінансового ринку в країні не запроваджена.

4. Монополізація ринків крупним капіталом з використанням владних важелів є причиною гальмування розвитку малого і середнього бізнесу, монопольно високих цін і низької якості товарів і послуг. Вкрай небезпеченим є зрощення влади і бізнесу, прикладом якого є монополія  Державної служби охорони на ринку надання послуг охорони ДСО при МВС.
Рівний доступ усіх суб’єктів ринку охоронних послуг до вогнепальної нарізної зброї не тільки не погіршить систему безпеки об’єктів охорони, а й значно покращить якість охоронних послуг, забезпечить цінову стабільність за рахунок ринкового, а не монопольно-адміністративного ціноутворення.

5. Однією з головних причин надзвичайно повільного розвитку ринкових відносин у сфері сільського господарства та гальмом на шляху системних зрушень у сфері фінансування сільського господаря є збереження мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення та відсутність “правил гри” на ринку землі, що перевело його у тіньовий сектор.

6. Інші проблеми (організація валютного ринку, міра присутності іноземного капіталу в капіталі банківської системи, відсутність контролю  і  належного впливу з боку об`єднань суб`єктів ринку на економічну політику влади тощо).

Учасники з`їзду звертаються до політичних партій і блоків – учасників майбутніх парламентських виборів - зі своєрідним “наказом виборців” – забезпечити прийняття законів, які б сприяли  розв`язанню окреслених вище проблем, а саме:
1. Для забезпечення права власника, інвестора і кредитора змінити якість відповідних законів, якість судових рішень та їх виконання, утверджуючи в правовому забезпеченні цих сфер такі принципи:
· беззаперечний захист прав кредитора;
· обов`язковість виконання договірних відносин кредитором  і позичальником;
· невідворотність повернення боргу.

2. Для формування національних дешевих і довгострокових ресурсів законодавчо забезпечити:
· розробку і реалізацію Урядом програми поступового і прогнозованого зниження інфляції, демонополізації ринків і забезпечення контролю за цінами підприємств-монополістів;
· систему гарантування довгострокових вкладів населення в небанківських фінансових установах;
· створення стимулів і зняття перешкод розвитку недержавного пенсійного забезпечення та страхового ринку.

3. Для цілеспрямованого розвитку фондового ринку і ринку цінних паперів законодавчо визначити:
· модель ринку;
· інструменти і механізми захисту прав інвесторів;
· шляхи задіяння потенціалу банківської системи в розвиток фондового ринку;
· механізми задіяння потенціалу об`єднань професійних учасників ринку для творення якісного правового поля діяльності суб`єктів ринку.

4. Для розв`язання проблеми гальмування розвитку АПК і творення ринку  землі законодавчо забезпечити:
· створення прозорого і легального ринку землі, перетворивши її у дієвий заставний інструмент;
· задіяння механізму іпотеки на ринку землі;
· захист національних інтересів в питанні використання і продажу землі.

5. Для демонополізації ринку послуг охорони  прийняти закони “Про зброю” і “Про охоронну діяльність”, в яких забезпечити:
· демонополізацію ринку озброєних послуг охорони;
· рівні правові умови діяльності на ринку для всіх його суб`єктів;
· рівний доступ до зброї всіх суб`єктів ринку.

6. Прийняти Закон “Про систему валютного регулювання і валютного контролю”, внести зміни до Закону  "Про банки і банківську діяльність", розробити і прийняти Закон “Про організації професійних учасників ринку” та інші.

З`їзд Асоціації українських банків висловлює впевненість, що політичні сили почують голос ринку, голос банківської спільноти, невід`ємної частини національної економіки, що наші пропозиції будуть враховані при формуванні ефективної стратегії національного розвитку наступним складом Верховної Ради України і новим Урядом.
Ми сподіваємось, що заклик до діалогу влади і бізнесу перестане бути лише закликом, а стане надійною платформою для спільного вироблення стратегії і принципів подальшого економічного розвитку країни на благо всього народу, що влада почне чути ринок і сприяти його зростанню.

 

м.Київ        22.06.2007 р.

ЗВЕРНЕННЯ ХІІІ З‘їзду АУБ до політичних партій і блоків-учасників наступних парламентських виборів

Період становлення незалежності країни характеризувався складними структурними зрушеннями економічного плану. Пройдено важкий період руйнації примусової та становлення ринкової економіки країни. Цей час відзначався пріоритетом короткострокових цілей над довгостроковими.
Настав час переходу до вироблення довгострокової стратегії поступу країни, визначення  і утвердження базових принципів її життя. Піднятися до цих завдань, на наш погляд, є головним випробуванням наступного складу Верховної ради України.
Формування нової влади, яке розпочинається, – це додаткова можливість для суспільства і банківської спільноти, як його частини, заявити про свої очікування від майбутньої влади щодо  розвитку економіки країни.
Учасники XIII З`їзду АУБ констатують наявність проблем стратегічного характеру, які гальмують поступ української економіки:
1. Боржник в Україні знаходить всебічну підтримку судової, виконавчої і законодавчої влади. Права власника, інвестора, кредитора не забезпечені.
Кричущим прикладом цього факту є невизнання судом кредиторами дев`яти банків, що кредитували миколаївській “Агроекспорт”.

2. В країні відсутня комплексна державна програма створення умов для забезпечення економіки довгостроковими і дешевими фінансовими ресурсами.  Це важливе питання для економіки і для національної безпеки. Його не вирішити виключно за рахунок імпорту іноземного капіталу. Надмірна залежність економіки від зовнішнього фінансування є не менш небезпечною, ніж відома енергетична залежність.
Необмежене використання імпортного каналу забезпечення економіки довгостроковими та дешевими фінансовими ресурсами може наблизитися до критичної межі, за якою стають можливими негативні соціально-політичні наслідки із загрозою для національної безпеки.
У зв’язку з цим розробка та реалізація Комплексної державної програми розвитку внутрішнього ринку довгострокових фінансових ресурсів мають стати одним з першочергових завдань і влади, і бізнесу.

3. Недостатня розвиненість та ліквідність цінних паперів і небанківського фінансового сектору гальмує економічний поступ країни.
Фондовий ринок країни як ефективний інструмент  акумулювання внутрішніх фінансових ресурсів та канал залучення іноземних інвестицій знаходиться в стагнації.
Європейська модель фінансового ринку в країні не запроваджена.

4. Монополізація ринків крупним капіталом з використанням владних важелів є причиною гальмування розвитку малого і середнього бізнесу, монопольно високих цін і низької якості товарів і послуг. Вкрай небезпеченим є зрощення влади і бізнесу, прикладом якого є монополія  Державної служби охорони на ринку надання послуг охорони ДСО при МВС.
Рівний доступ усіх суб’єктів ринку охоронних послуг до вогнепальної нарізної зброї не тільки не погіршить систему безпеки об’єктів охорони, а й значно покращить якість охоронних послуг, забезпечить цінову стабільність за рахунок ринкового, а не монопольно-адміністративного ціноутворення.

5. Однією з головних причин надзвичайно повільного розвитку ринкових відносин у сфері сільського господарства та гальмом на шляху системних зрушень у сфері фінансування сільського господаря є збереження мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення та відсутність “правил гри” на ринку землі, що перевело його у тіньовий сектор.

6. Інші проблеми (організація валютного ринку, міра присутності іноземного капіталу в капіталі банківської системи, відсутність контролю  і  належного впливу з боку об`єднань суб`єктів ринку на економічну політику влади тощо).

Учасники з`їзду звертаються до політичних партій і блоків – учасників майбутніх парламентських виборів - зі своєрідним “наказом виборців” – забезпечити прийняття законів, які б сприяли  розв`язанню окреслених вище проблем, а саме:
1. Для забезпечення права власника, інвестора і кредитора змінити якість відповідних законів, якість судових рішень та їх виконання, утверджуючи в правовому забезпеченні цих сфер такі принципи:
· беззаперечний захист прав кредитора;
· обов`язковість виконання договірних відносин кредитором  і позичальником;
· невідворотність повернення боргу.

2. Для формування національних дешевих і довгострокових ресурсів законодавчо забезпечити:
· розробку і реалізацію Урядом програми поступового і прогнозованого зниження інфляції, демонополізації ринків і забезпечення контролю за цінами підприємств-монополістів;
· систему гарантування довгострокових вкладів населення в небанківських фінансових установах;
· створення стимулів і зняття перешкод розвитку недержавного пенсійного забезпечення та страхового ринку.

3. Для цілеспрямованого розвитку фондового ринку і ринку цінних паперів законодавчо визначити:
· модель ринку;
· інструменти і механізми захисту прав інвесторів;
· шляхи задіяння потенціалу банківської системи в розвиток фондового ринку;
· механізми задіяння потенціалу об`єднань професійних учасників ринку для творення якісного правового поля діяльності суб`єктів ринку.

4. Для розв`язання проблеми гальмування розвитку АПК і творення ринку  землі законодавчо забезпечити:
· створення прозорого і легального ринку землі, перетворивши її у дієвий заставний інструмент;
· задіяння механізму іпотеки на ринку землі;
· захист національних інтересів в питанні використання і продажу землі.

5. Для демонополізації ринку послуг охорони  прийняти закони “Про зброю” і “Про охоронну діяльність”, в яких забезпечити:
· демонополізацію ринку озброєних послуг охорони;
· рівні правові умови діяльності на ринку для всіх його суб`єктів;
· рівний доступ до зброї всіх суб`єктів ринку.

6. Прийняти Закон “Про систему валютного регулювання і валютного контролю”, внести зміни до Закону  "Про банки і банківську діяльність", розробити і прийняти Закон “Про організації професійних учасників ринку” та інші.

З`їзд Асоціації українських банків висловлює впевненість, що політичні сили почують голос ринку, голос банківської спільноти, невід`ємної частини національної економіки, що наші пропозиції будуть враховані при формуванні ефективної стратегії національного розвитку наступним складом Верховної Ради України і новим Урядом.
Ми сподіваємось, що заклик до діалогу влади і бізнесу перестане бути лише закликом, а стане надійною платформою для спільного вироблення стратегії і принципів подальшого економічного розвитку країни на благо всього народу, що влада почне чути ринок і сприяти його зростанню.

 

м.Київ        22.06.2007 р.

ВАТ «КРЕДОБАНК» відкриває Вінницьку та Чернівецьку філії


Управління Національного банку України у Львівській області зареєструвало Вінницьку та Чернівецьку філії ВАТ «КРЕДОБАНК», а також зміни до положення про розташування Другої Львівської філії банку.

Вінницька філія ВАТ «КРЕДОБАНК», що знаходиться за адресою: вул. Пирогова, 78а, розпочала свою роботу 19 червня. А Чернівецька філія банку, що знаходиться на вул. Комарова, 33, розпочне обслуговувати мешканців міста та області з 27 червня.
Друга Львівська філія КРЕДОБАНКу, що знаходилась раніше у приміщенні головного банку на вулиці Сахарова, 78а, змінює своє розташування. Ці зміни 12 червня зареєструвало Управління Національного банку України у Львівській області. Філія незабаром переїде у нове приміщення, що на вулиці Сахарова, 80а.
З початку цього року КРЕДОБАНК відкрив 3 філії та 30 відділень. Станом на 21 червня 2007 року мережа ВАТ «КРЕДОБАНК» нараховує 23 філії та 136 відділень у 18 областях України та АР Крим.

Прес-центр ВАТ «КРЕДОБАНК»

Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings присвоїло майбутньому випуску облігацій РОДОВІД БАНКу очікуваний рейтинг «BBB-(ukr)»

Міжнародне рейтингове агентство Fitch (Лондон/Москва) присвоїло очікуваний національний довгостроковий рейтинг «BBB-(BBB мінус)(ukr)» майбутній емісії трьохрічних облігацій РОДОВІД БАНКу. Обсяг випуску становить 300 млн. гривень з фіксованою ставкою і можливістю погашення через один рік з ініціативи власників облігацій. Тип випуску: відкрите розміщення (необмежене коло інвесторів).

Фінальний рейтинг буде присвоєно після отримання остаточної документації з випуску, яка має в основному відповідати отриманій раніше інформації.

Присвоєння рейтингу дасть можливість банку залучити більше потенційних інвесторів (як національних, так і іноземних), а їм, у свою чергу, – реально оцінити потенціал і ризики такого боргового інструмента. 

 

Порівняно з апетитом інвесторів на українському фінансовому ринку не так уже й багато пропозицій про продаж банків

«Якщо бізнес самодостатній – IPO він не потребує. Якщо ж йому потрібні ресурси і сили для зростання – тоді це одне з рішень.

Порівняно з апетитом інвесторів на українському банківському ринку пропозицій про продаж банків не так уже й багато. Але до IPO багато хто готується чи просто говорить. Що це дає банку? Одне із основних завдань IPO – залучення капіталу. Ти продаєш свою частку в бізнесі, що, в свою чергу, залучає інвестиції у виробництво, і ціна твоєї компанії принципово збільшується.

Проведення успішного IPO – це тільки початок публічного життя банку. Необхідно розуміти, що становлення банку як публічної організації потребує великої роботи і віддачі менеджменту, високого рівня відповідальності. Це не разова операція із залучення капіталу, а нове життя для банку», – дав свою оцінку Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко.  

Компанія VAB Життя зареєструвала нову редакцію правил страхування життя

VAB Життя розширила спектр страхових продуктів, зареєструвавши нову редакцію «Правил добровільного страхування життя».

За словами Голови Правління VAB Життя Наталії Деревянко, з розвитком страхового ринку в Україні поступово формується і культура вітчизняного споживача страхових послуг. «Відбулися  зміни в психології клієнтів, в їх ставленні до страхування. Перш за все, зросла довіра: люди побачили, що страхування дійсно є надійним захистом, і усвідомили його необхідність», - говорить Наталія Деревянко.

З метою комплексного обслуговування клієнтів, в VAB Життя був розроблений новий продукт медичного страхування. Таким чином, клієнти компанії  на додаток до накопичувальних програм можуть страхувати не тільки ризики смерті та інвалідності, але й отримувати фіксовані виплати за кожен день стаціонарного та амбулаторного лікування.

На думку Наталії Деревянко, сьогодні, коли український страховий ринок активно розвивається і клієнт має можливість вибору постачальника аналогічних страхових послуг, повний пакет послуг із страхування життя «з одних рук» є серйозною конкурентною перевагою компанії. «Нововведення компанії VAB Життя, в першу чергу, зацікавлять корпоративних клієнтів-працедавців»,  - вважає Наталія Деревянко.

Як повідомлялося раніше, VAB Життя входить до універсальної фінансової групи VAB Group, створеної акціонерами ВаБанка (тепер VAB Банк) в жовтні минулого року, що дозволяє компанії пропонувати своїм клієнтам також повний пакет фінансових послуг.

ДОВІДКА:
VAB Життя – правонаступник ЗАТ «Страхова компанія «Лідер Життя», створеного у червні 2004 року.
У жовтні 2006 року компанія була перереєстрована з новою назвою VAB Життя, отриманною у зв‘язку з приєднанням до універсальної фінансової групи VAB GROUP.
Засновником VAB Життя є міжнародний холдинг TBIH Financial Services Group NV (через Ukraine Pension and Insurance Holding B.V.), що спеціалізується на наданні страхових послуг і послуг недержавного пенсійного забезпечення, і  VAB Банк.
 

 

Найбільший український банк відкрив специалізований цілодобовий консультаційний центр для малого та середнього бізнесу

Теперь любой украинский предприниматель может в любое время суток получить простой ответ на любой вопрос, связанный с банковским обслуживанием. В ПриватБанке начал свою работу новый информационно-консультативный центр для корпоративных клиентов – «Приват-консультант для малого и среднего бизнеса». Здесь можно высказать свои идеи и пожелания по обслуживанию и услугам или предложить сотрудничество; узнать  подробную информацию о продуктах и услугах для корпоративных клиентов - выбрать оптимальный вариант обслуживания для той или иной формы предприятия; получить консультацию по пользованию корпоративными картами, узнать об условиях участия в различных Программах лояльности и так далее.
Как отмечают авторы проекта, ПриватБанк, как никто другой понимает, как многое зависит от своевременно полученной информации и как важно получать ее из первых уст. «Приват-консультант» создан именно для того, чтобы дать представителям малого и среднего бизнеса возможность получать необходимую информацию о сотрудничестве с банком сразу же, как только в ней возникнет необходимость, и не через посредничество кого бы то ни было, а сразу от специалистов банка. 

РОДОВІД БАНК посів шосте місце в медіа-рейтингу українських банків

РОДОВІД БАНК посів шосте місце в порівняльному аналізі згадування українських банків в електронних засобах масової інформації за період з 11.06.2007 р. до 17.06.2007 р. Кількість згадувань РОДОВІД БАНКу в мережі Інтернет – 144 рази. Такий результат показав черговий щотижневий аналіз згадування українських банків в електронних засобах масової інформації, який було проведено Інформаційним центром «ЕЛВІСТІ».

Серед основних подій банку за минулий тиждень такі: у партнерстві з мережею ресторанів «Козирна карта» РОДОВІД БАНК втілює спільну програму лояльності на картковій платформі з платіжним, бонусним і дисконтним додатками; фахівці РОДОВІД БАНКу розробили новинку – логістику для розповсюдження «Амстор-РОДОВІД БАНК» – ко-брендингової картки з кредитом, який автоматично відновлюється, розміром від 500 до 2 000 гривень; для своїх клієнтів РОДОВІД БАНК визначив нові умови для юридичних осіб по вкладу «Депозитна лінія»; відкрилось Подільське відділення №3 РОДОВІД БАНКу.

Медіа-присутність РОДОВІД БАНКу в першій десятці медіа-рейтингу українських банків зумовлена його публічністю, інформаційною відкритістю, активною співпрацею з засобами масової інформації.

 

Регіональне управління РОДОВІД БАНКу відкривається в Івано-Франківську

Головним управлінням Національного банку України по м. Києву і Київській області 16.06.2007 року здійснено запис до Державного реєстру банків про відкриття в Івано-Франківську регіонального управління РОДОВІД БАНКу. Свою роботу воно розпочне 17 липня 2007 року.

На вулиці М.Шашкевича (вул. Комарова), буд. 9, де розміщується Івано-Франківське регіональне управління, клієнтам нададуть такі послуги: приймання депозитів від юридичних і фізичних осіб; відкриття та ведення поточних рахунків клієнтів і банків-кореспондентів; надання гарантій і поручительств та інших зобов'язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі; послуги з відповідального зберігання та надання в оренду (майновий найм) сейфів для зберігання цінностей і документів; випуск, купівлю, продаж і обслуговування чеків, векселів та інших оборотних платіжних інструментів; випуск банківських платіжних карток і здійснення операцій з використанням цих карток.

Фахівці Івано-Франківського регіонального управління РОДОВІД БАНКу нададуть кваліфіковані консультаційні та інформаційні послуги щодо банківських операцій. В управлінні здійснюватимуться також операції з валютними цінностями, неторговельні операції з валютними цінностями, будуть вестися рахунки клієнтів (резидентів та нерезидентів) в іноземній валюті та клієнтів-нерезидентів у грошовій одиниці України.

Кожне нове регіональне відділення чи управління РОДОВІД БАНКу – це завжди якість, швидкість і професійність в обслуговуванні клієнтів. 

18-19 вересня 2007 р. у Будапешті відбудеться друга щорічна конференція "Структуровані фінанси у ЦСЄ, Росії та СНД"

18-19 вересня 2007 р. у Будапешті відбудеться друга щорічна конференція "Структуровані фінанси у ЦСЄ, Росії та СНД"

Ознайомитися з умовами участі та зареєструватися для участі у конференції можна, клікнувши на наступному посиланні:

http://www.euromoneyseminars.com/sf07

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter