AUB News

Райффайзен Інтернаціональ виступає спонсором, що презентує Євробачення 2009 у Москві

Європейська спілка телекомпаній (European Broadcasting Union - EBU) оголосила про продовження свого партнерства з Райффайзен Інтернаціональ, пов’язаного з пісенним конкурсом «Євробачення-2009» у Москві.

Австрійській компанії Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ, одній із провідних банківських груп у Центральній та Східній Європі, надано широкі права в різних країнах Європи щодо участі у проекті та медіа-покриття майбутнього конкурсу як першому з двох можливих спонсорів, що презентуватимуть конкурс.

54-й пісенний конкурс «Євробачення» буде транслюватися першим національним телевізійним каналом Росії.

Трансляція включатиме три покази в прямому ефірі протягом тижня: півфінали 12 та 14 травня та фінал – 16 травня 2009.

«Європейська спілка телекомпаній рада, що Райффайзен Інтернаціональ, компанія із чудовою репутацію та потужною присутністю в багатьох із країн-учасниць, залишається серед членів сім’ї «Євробачення» як перший спонсор, що презентує пісенний конкурс «Євробачення-2009». Відновлення цього партнерства доводить значимість пісенного конкурсу «Євробачення» як найбільшої комунікаційної платформи в музиці та сфері розваг», - говорить директор з питань телетрансляції «Євробачення» Бйорн Еріхсен.

«Цьогорічний пісенний конкурс «Євробачення», який проходив у Белграді, мав великий успіх та задовольнив усі наші очікування відносно комунікаційних та маркетингових можливостей. Враховуючи той факт, що Росія є одним із наших найважливіших ринків, було цілком логічно з нашого боку продовжити це успішне партнерство», - коментує директор з питань комунікацій Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ Майкл Пальцер.

Договір, який є частиною міжнародної маркетингової програми, розробленої EBU, обговорювався з компанією T.E.A.M. (Television Event and Media Marketing AG), що знаходиться у м. Люцерні, Швейцарія. Починаючи з 2004 року, компанія T.E.A.M. є ексклюзивним маркетинг-партнером пісенного конкурсу «Євробачення».

Конкурс «Євробачення» має багаті традиції та спадковість, вперше датуючись 1956 роком, і безперечно є улюбленою розважальною телепрограмою у Європі. Це — одна з небагатьох дійсно загальноєвропейських телевізійних програм з прямою трансляцією через супутникову мережу Євробачення в години «прайм-тайм», яку дивляться близько 105 млн. глядачів у Європі та за її межами.

Два півфінали «Євробачення-2009» відбудуться 12 та 14 травня, а фінал – 16 травня у Москві, Росія. Очікується, що в конкурсі візьмуть участь понад 40 країн.

Додаткова інформація – на www.eurovision.tv.

Примітка для видавців:

«Eurovision TV» — бренд Європейської спілки телекомпаній (EBU)

Пісенний конкурс «Євробачення» створено понад 50 років тому Європейською спілкою телекомпаній. Розташована в Женеві, спілка EBU є найбільшою у світі професійною асоціацією національних телекомпаній. Вона обслуговує 75 активних членів у 56 країнах та 45 асоційованих членів по всьому світу. EBU володіє мережами Євробачення та Єврорадіо (Eurovision, Euroradio). Спілка пропонує своїм членам повний спектр технічних, операційних та юридичних послуг, а також координує зростаючу пропозицію якісного контенту для радіо, телебачення і нових платформ. Метою її роботи є забезпечення визнання важливої ролі державних телерадіокомпаній на просторах цифрових аудіовізуальних комунікацій. Детальна інформація – на www.ebu.ch

Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ

Райффайзен Інтернаціональ управляє однією з найбільших банківських мереж у Центральній та Східній Європі. 17 регіональних ринків Європи, що розвиваються, освоєно за рахунок дочірніх банків, лізингових компаній та низки фінансових установ. Понад 14 млн. клієнтів обслуговуються у більш ніж 3100 відділеннях банків Групи. Райффайзен Інтернаціональ є повністю консолідованою дочірньою структурою Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ), що володіє 2/3 акцій холдингу, решта акцій знаходиться у вільному обігу й котирується на Віденській фондовій біржі.

Компанія T.E.A.M. Television Event And Media Marketing AG

T.E.A.M. — компанія повного циклу, яка здійснює маркетингову діяльність та продажі і спеціалізується на реалізації комерційних прав на телеконтент на міжнародному рівні. В компанії працює 140 професіоналів у офісах в Люцерні, Швейцарія. Вона широко відома як ексклюзивний маркетинг-партнер UEFA (управляючого органу європейського футболу) та Ліги чемпіонів UEFA, починаючи з моменту її заснування у 1992 році.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter