AUB News

У Першому Інвестиційному Банку почав працювати Call-центр

Для підвищення якості обслуговування клієнтів Перший Інвестиційний Банк запровадив інформаційну службу підтримки – Call-центр.
Подзвонивши по телефону гарячої лінії 8 800 50 70 800, клієнти Банку оперативно отримають професійну консультацію з приводу тих або інших роздрібних і корпоративних продуктів, послуг Банку, його нових акційних пропозицій та тарифів, зможуть уточнити адреси найближчих відділень, а також режими їх роботи.
Єдина інформаційно-довідкова служба Першого Інвестиційного Банку покликана спростити і оптимізувати процес отримання інформації, що цікавить клієнтів. Серед переваг Call-центру – оперативність, доступність, простота, а також індивідуальний підхід до абонента, який дозволяє дати більш кваліфіковані відповіді, максимально персоналізовані для кожного клієнта. Всі дзвінки в Call-центр Першого Інвестиційного Банку зі стаціонарних телефонів на території України безкоштовні.
Впровадження Call-центру обумовлене розширенням регіональної мережі Банку, розвитком роздрібного напрямку бізнесу і підвищенням стандартів обслуговування клієнтів.
Нагадаємо, в квітні Перший Інвестиційний Банк повідомив про майбутній вивід на ринок нової торгової марки, орієнтованої на роздріб, – PINbank. Запланований ребрендинг є частиною нової стратегії розвитку Банку на українському ринку і передбачає не тільки зовнішні зміни, а реконструкцію всіх бізнес-процесів, розвиток регіональної мережі, а також розширення і удосконалення спектру банківських послуг і продуктів.

Довідка: ВАТ «Перший Інвестиційний Банк» було створено 20 червня 1997 р. Станом на 1 травня 2008 р. активи банку склали 825,94 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 659,26  млн. грн., власний капітал – 223,8 млн. грн., регулятивний капітал – 220,67 млн. грн.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter