AUB News

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок бренд PIN bank

Перший Інвестиційний Банк виводить на ринок нову торгівельну марку – PIN bank. Про це повідомив Голова Правління ВАТ «Перший Інвестиційний Банк» Олег Малкін.  Новий бренд з'явиться під нині існуючим ім'ям – Перший Інвестиційний Банк і буде орієнтований на роздріб.
За словами Голови Правління, запланований ребрендинг є однією зі складових нової концепції 5-річної стратегії розвитку Банку на українському ринку. «Це буде не тільки зовнішній ребрендинг, а, фактично, реконструкція всіх бізнес-процесів Банку відповідно до світової практики, – говорить пан Малкін. – Повне оновлення буде стосуватися методів управління, підходів, послуг, продуктів банку, і, звичайно ж, - позиціонування».
Бренд PIN bank буде представлений широкій аудиторії у III кварталі 2008 р. після запуску і апробації продуктової лінійки, підготовки механізмів супроводу і комплексного обслуговування клієнтів, а також модернізації відділень.
Паралельно з ребрендингом, нова стратегія розвитку Банку передбачає суттєве розширення регіональної мережі. До кінця 2009 р. планується побудувати філіальну мережу, що охоплює всі обласні центри України. А до кінця 2012 р. точки присутності Банку будуть в кожному місті з населенням більше 50 тисяч чоловік, а це більше 400 точок обслуговування по всій Україні. Новий бренд передбачає не тільки зміну вивіски відділень, але і абсолютно нову концепцію побудови зон обслуговування клієнтів, що допоможуть інтуїтивно орієнтуватися в банку. У оформленні буде використана колірна візуалізація і конкретизація кожної зони.
У той самий час, активно розвиваючи роздріб і забезпечуючи споживача принципово новим і якісним сервісом, Банк залишиться інвестиційним Банком і продовжить розвиток програм проектного фінансування. Це – фінансування будівельних об'єктів, об'єктів промислового призначення, комерційної нерухомості і житлових комплексів.
Як повідомляє Олег Малкін, в рамках стратегії розвитку банку також передбачена програма капіталізації, яка передбачає збільшення капіталу до 100 млн. доларів США до кінця 2008 року. Загальний обсяг інвестицій в розвиток Банку складе більше 50 млн. дол. протягом 5 років, з яких більше 30 млн. будуть отримані шляхом збільшення статутного капіталу в перші 2 операційних роки.
 «Наша місія – створити нову культуру, як надання, так і отримання банківського сервісу в Україні, і у Першого Інвестиційного Банку для цього є і можливості і потенціал – додає пан Малкін, – хороша історія, ділова репутація, капітал, достатній, щоб забезпечити стабільне зростання банку, а також прекрасна команда професіоналів з хорошим досвідом роботи в українських і зарубіжних банках».

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter