AUB News

Психологічно люди ще не готові віддавати гроші автомату

«Для більш комфортного обслуговування клієнтів банки використовують «зоны самообслуговування». У них розміщені автоматизовані пристрої, наприклад банкомати з функцією приймання грошових коштів, – зазначив начальник управління продуктів карткового бізнесу РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко. – Таке обладнання має бути в безпечній зоні. Адже психологічно люди ще не готові повністю довірити свої грошові кошти автоматичним пристроям.

Тому більшість банкоматів з функцією прийому грошових коштів РОДОВІД БАНКу розміщена на території філіалів і відділень, а  також у торговельних мережах-партнерах банку: «Амстор», «Нова Лінія», «Велика Кишеня», які забезпечують майже цілодобовий і безпечний доступ до них. Клієнт може в будь-який час здійснити потрібну операцію з допомогою депозитного банкомата. Крім того, є так звані «вуличні» пристрої, які виконують аналогічні функції. Але банки не поспішають встановлювати такі банкомати, бо вони не забезпечують повного захисту і комфорту при виконанні клієнтом операцій поповнення. Потрібен час, щоб населення переконалось у перевагах роботи з такими банкоматами».

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter