AUB News

В АУБ відбувся “круглий стіл” на тему: “Брендинг і ребрендинг у банківському секторі”

“Брендинг і ребрендинг у банківському секторі” – така тема “круглого столу”, який відбувся в Асоціація українських банків в рамках роботи діючого при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів.

“Круглий стіл” проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.

Вели засідання Клубу банківських PR-спеціалістів керівник прес-служби АУБ Сергій Шумило та віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю Олена Дерев”янко.

В ході роботи Клубу банківських PR-спеціалістів було обговорено такі теми:

- «Досвід ребрендингу банка після M&A – транзакції». Доповідач: Світлана Любченко,  PR-директор компанії “DCH”.
- “Банківський брендинг: специфіка і тенденції розвитку”. Доповідач: Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», кандидат філософських наук.

Окрім цього, було проведено дискусію на тему «Брендинг і ребрендинг в банківському секторі». Модератор: Олена Дерев”янко, к.е.н., доцент КНЕУ, віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю.

Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків тощо.

Прес-служба
Асоціації українських банків

“Брендинг і ребрендинг у банківському секторі” – така тема “круглого столу”, який відбувся в Асоціація українських банків в рамках роботи діючого при АУБ Клубу банківських PR-спеціалістів.

“Круглий стіл” проводився для керівників та співробітників прес-служб, маркетингових та PR-підрозділів українських комерційних банків.

Вели засідання Клубу банківських PR-спеціалістів керівник прес-служби АУБ Сергій Шумило та віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю Олена Дерев”янко.

В ході роботи Клубу банківських PR-спеціалістів було обговорено такі теми:

- «Досвід ребрендингу банка після M&A – транзакції». Доповідач: Світлана Любченко,  PR-директор компанії “DCH”.
- “Банківський брендинг: специфіка і тенденції розвитку”. Доповідач: Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит», кандидат філософських наук.

Окрім цього, було проведено дискусію на тему «Брендинг і ребрендинг в банківському секторі». Модератор: Олена Дерев”янко, к.е.н., доцент КНЕУ, віце-президент Українскої Ліги по зв”язках з громадськістю.

Відбувся конструктивний діалог, в ході якого учасники “круглого столу” обмінялися досвідом, отримали можливість систематизувати і поглибити свої знання з питань підвищення ефективності PR-діяльності банків тощо.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter