AUB News

Кількість телефонних дзвінків до Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” за перше півріччя 2007 року перевищила 570 тис.

Кількість телефонних дзвінків до Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” за перше півріччя 2007 року перевищила 570 тис. Про це повідомила прес-служба із посиланням на начальника Call-центру АКБ „Укрсоцбанк” Анну Старик.

Порівняно з першим півріччям минулого року, кількість дзвінків зросла втричі і становить 576 тис.

„Найчастіше клієнти телефонують до Call-центру, щоб дізнатися залишок на своєму рахунку або залишок кредитної заборгованості по платіжним карткам.  Це можна зробити в автоматичному режимі, не чекаючи з’єднання з оператором”, - розповідає Анна Старик.

Ще одна популярна послуга – „Кредитний експерт”, в рамках якої оператори консультують клієнтів щодо умов кредитування, здійснюють попередні розрахунки платоспроможності позичальників та повідомляють попереднє рішення банку відносно кредиту.  Також через Call-центр зручно купувати ваучери операторів мобільного зв’язку.

В цілому, сьогодні Call-центр Укрсоцбанку надає широкий спектр банківських послуг на високому рівні технологічності та професіоналізму персоналу. 

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter