AUB News

Основне завдання – не в тому, щоб «наплодити» ко-брендів, а в тому, щоб зробити їх якісними

«РОДОВІД БАНК активно працює з торговельними мережами з 2004 року і є лідером з розвитку ко-брендингових програм, у рамках яких клієнтам пропонуються різні види кредитування, платіжні картки, дисконтні і бонусні схеми. Такі програми впроваджуються спільно з партнерами-компаніями різних сфер бізнесу. Суть ко-брендингових програм – в залученні нових клієнтів, обміні клієнтської бази з іншими компаніями-партнерами, наданні клієнтам різних видів заохочень, утриманні клієнтів, вихованні певної прихильності до торговельної марки, збільшенні обсягів продажу, поділі витрат на маркетингові заходи і підвищенні рівня впізнання обох сторін партнерства. Сьогодні основне завдання полягає не в тому, щоб «наплодити» ко-брендів, а в тому, щоб зробити їх якісними. Основна проблема ко-брендів – це їхній життєвий цикл, тому що кожну програму треба постійно годувати, плекати, леліяти, рекламувати тощо. Шлях розв’язання проблем, що виникають, – об’єднання зусиль сторін для підтримки ко-бренда, тобто обов’язково має бути взаємний інтерес», – сказав Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко. 

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter