AUB News

Надра Банк став переможцем конкурсу

    Надра Банк став переможцем конкурсу-рейтингу «Бренд року України-2007» у номінації «Новий імідж», категорія «Послуги». Надра нагородили кубком «Бренд року України», дипломом, а також копією печатки, занесеної в «Книгу рекордів Гіннеса».
Цей конкурс-рейтинг проводиться з 2000 року. Переможців рейтингу визначали споживачі, які заповнювали мільйони анкет, надрукованих у безкоштовних газетах.
Володимир Співаковський, Президент Гільдії Брендів України зазначив: «Дуже приємно, що у цьому році серед переможців – один з провідних банків країни, який оновив свій бренд і не побоявся змінити свій імідж. Вітаємо Надра Банк з перемогою. Це свідчення його правильної політики і високої оцінки нового бренду населенням!»
 Нагадаємо, що ребрендинг Надра Банку стартував у жовтні минулого року. В рамках цього процесу було змінено не просто логотип, слоган і корпоративну ідентифікацію, а й філософію ведення бізнесу.
     «Ребрендинг – це не звичайна зміна вивіски і логотипу. Це насамперед зміна філософії, позиціонування на ринку, пріоритетів. Наш ребрендинг – це 15 проектів у різноманітних напрямках, починаючи від зміни вивісок і закінчуючи навчанням персоналу. А отримані результати навіть перевищують наші очікування...», – акцентував Ігор Гіленко, Президент Надра Банку.
       Відповідно до нової концепції продовжується переоформлення відділень банку по всій Україні, а їх на сьогодні більш ніж 600. Але найважливішим є те, що в рамках ребрендингу Надра Банк пропонує клієнтам зовсім нові унікальні продукти, аналогів яким на фінансовому ринку України поки що не існує. Правильність обраної стратегії підтверджують здобутки:
· Згідно з останнім дослідженням компанії GFK Надра Банк зайняв лідируючі позиції за рівнем лояльності клієнтів, постійно демонструючи зростання за даним показником. Рівень знання Надра Банку лише за перший місяць кампанії з ребрендингу значно зріс – банк займає 4 місце за рівнем знання серед усіх українських фінустанов.
· Приріст клієнтів Надра Банку збільшився удвічі, що дозволило йому піднятися з шостої позиції на четверту серед українських банків.
· Приріст нових клієнтів за півроку проведення ребрендингу склав 70%.
· За півроку було продано 105 тис. тарифних пакетів – унікальних продуктів, створених у рамках ребрендингу.
· З моменту запровадження ще одного унікального продукту – Автопакета – кредитний портфель банку збільшився на 30,5 млн. дол. США.

  «Виводячи на ринок новий бренд Надра Банку, ми розуміли, що він є досить незвичним для України і цілком оригінальним для європейського ринку. Проте проведені нами дослідження і перемога в конкурсі «Бренд року України-2007» показали, що ми обрали правильну стратегію – саме такий незвичний яскравий бренд якнайкраще демонструє відкритість і доступність банку. Адже ми стараємося надавати клієнтам не лише якісні фінансові послуги, а й дарувати їм максимум позитивних емоцій та вражень», – зазначила Людмила Гайова, директор Департаменту комунікацій і зв'язків з громадськістю Надра Банку.

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter