AUB News

Клієнти можуть повернути свої гроші на картковий рахунок у разі шахрайських операцій з їхніми картками

На ринку платіжних карток часом трапляються несанкціоновані транзакції – операції з картками без згоди клієнта. «Якщо клієнт запідозрив, що певна сума зникла з карткового рахунку, треба відразу звернутися до банку. Після чого банк відразу направить запит на підтверджувальні документи. Ці документи покажуть, здійснював дану операцію клієнт чи ні. Якщо з‘ясується, що операцію було здійснено клієнтом, то гроші поверненню не підлягають. У разі, коли клієнт став жертвою шахрайства, банк поверне гроші за мінусом комісії, яку він повинен заплатити за запит документів. Також клієнт має право повторно опротестувати суму», - говорить заступник начальника Управління платіжних карток РОДОВІД БАНКу Андрій Терещенко.

 

У РОДОВІД БАНКу процедура опротестування коштуватиме клієнтові у гривневому еквіваленті близько 10 доларів США за запит документів і триватиме близько 50 днів. Але згідно з правилами та стандартами  платіжних систем  цей термін у деяких випадках  може досягати 180 днів.

 

«Щоб не стати жертвою несанкціонованих транзакцій, потрібно лише виконувати основні вимоги безпеки при користуванні платіжною  карткою: не розголошувати ПІН-код та не надавати можливість користуватися карткою іншим особам», - радять експерти РОДОВІД БАНКу.

 

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter