AUB News

АКБ «Укрсоцбанк» розпочав реалізацію проекту по трансформації Call-центру у канал продажу

АКБ «Укрсоцбанк» розпочав реалізацію проекту по трансформації Call-центру у канал продажу. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на заступника начальника  Call-центру Управління організації розвитку каналів продажу Ганну Старик.  За її словами, в рамках  цього проекту планується впровадження цілої низки додаткових послуг, що передбачають активну взаємодію з клієнтом, як по телефону так і електронною поштою.
„У перспективі клієнти зможуть оцінити всі переваги віддаленого обслуговування для потенційних та існуючих клієнтів банку, адже це зручно, економно та швидко, — розповідає Ганна Старик, — Однією з послуг клієнти „Укрсоцбанку” можуть скористатися вже зараз. Звернувшись до нашого Call-центру вони можуть отримати професійну консультацію щодо умов кредитування в АКБ "Укрсоцбанк", детальний розрахунок по кредиту та повну уяву про те, які саме витрати клієнти матимуть в разі оформлення кредиту, а також графік та суми погашення заборгованості. За бажанням їм буде надіслано цей розрахунок електонною поштою або факсом”.

Довідка

Call – центр АКБ „Укрсоцбанк” розпочав діяльність в серпні 2004 року. На сьогодні це високотехнологічний підрозділ банку, де працює 20 висококваліфікованих спеціалістів, які готові допомогти клієнтам зорієнтуватися в широкому переліку банківських продуктів в будь-який час протягом доби. Зателефонувавши до Call – центру, клієнти можуть отримати такі послуги:

• Супровід клієнтів держателів платіжних карток;
• Надання детальної консультації по кредитам, депозитам, грошовим переказам, платіжним карткам та іншим банківським послугам;
• Здійснення пошуку грошових переказів СОФТ;

Крім того, клієнти „Укрсоцбанку” мають можливість висловити свої пропозиції та зауваження, які дадуть можливість зробити обслуговування в в банку кращим, вигіднішим, зручнішим.

АКБ «Укрсоцбанк» розпочав реалізацію проекту по трансформації Call-центру у канал продажу. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на заступника начальника  Call-центру Управління організації розвитку каналів продажу Ганну Старик.  За її словами, в рамках  цього проекту планується впровадження цілої низки додаткових послуг, що передбачають активну взаємодію з клієнтом, як по телефону так і електронною поштою.
„У перспективі клієнти зможуть оцінити всі переваги віддаленого обслуговування для потенційних та існуючих клієнтів банку, адже це зручно, економно та швидко, — розповідає Ганна Старик, — Однією з послуг клієнти „Укрсоцбанку” можуть скористатися вже зараз. Звернувшись до нашого Call-центру вони можуть отримати професійну консультацію щодо умов кредитування в АКБ "Укрсоцбанк", детальний розрахунок по кредиту та повну уяву про те, які саме витрати клієнти матимуть в разі оформлення кредиту, а також графік та суми погашення заборгованості. За бажанням їм буде надіслано цей розрахунок електонною поштою або факсом”.

Довідка

Call – центр АКБ „Укрсоцбанк” розпочав діяльність в серпні 2004 року. На сьогодні це високотехнологічний підрозділ банку, де працює 20 висококваліфікованих спеціалістів, які готові допомогти клієнтам зорієнтуватися в широкому переліку банківських продуктів в будь-який час протягом доби. Зателефонувавши до Call – центру, клієнти можуть отримати такі послуги:

• Супровід клієнтів держателів платіжних карток;
• Надання детальної консультації по кредитам, депозитам, грошовим переказам, платіжним карткам та іншим банківським послугам;
• Здійснення пошуку грошових переказів СОФТ;

Крім того, клієнти „Укрсоцбанку” мають можливість висловити свої пропозиції та зауваження, які дадуть можливість зробити обслуговування в в банку кращим, вигіднішим, зручнішим.

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter