AUB News

Стратегії побудови ефективного функціонування прес-служби банку" – така тема семінару, який проводитиметься 12 грудня 2003 року в Києві.


Цілі і завдання курсу:

Курс розроблено на базі сучасних досягнень в сфері зв'язків з громадськістю з орієнтацією на конкретні соціально-культурні та політичні умови України. Курс проводиться для керівників прес-служб, прес-секретарів та керівників відділів маркетингу.
Це інтенсивний курс занять, який дасть учасникам можливість:
1. Підвищити компетентність у діловому спілкуванні, проаналізувати свій комунікативний досвід і досвід інших людей;
2. Навчитися використовувати засоби масової інформації (ЗМі) з метою забезпечення співробітництва з прес-службою, а також з метою популяризації роботи установи;
3. Уникати контактів з журналістами у випадку, коли такі контакти небажані в професійній діяльності;
4. Привертати увагу громадськості до діяльності установи і отримувати з цього користь;
5. Удосконалити внутрішню структуру прес-служби і взаємовідносин між її працівниками щодо комунікативних завдань організації.
6. Забезпечити належне інформаційне забезпечення прес-служби та установи, загалом.
· Тривалість курсу: один, але дуже насичений день.
· Кількість учасників: 15 осіб
· Місце проведення: Готель “Джерело”, вул. Обсерваторна, 21
· Технічні засоби: мультимедійний проектор, фліп-чарт.
· Добірка робочих та методичних матеріалів для організації роботи прес-служби Вам залишається.
· Після закінчення курсу Вам буде видано сертифікат слухача.
· Вартість участі одного слухача - 1280 грн., в тому числі ПДВ; при оплаті участі більш, ніж 1 слухача від однієї установи – знижка 10% від вартості курсу. При сплаті до 30 листопада 2003 року – знижка 10%.

Для слухачів, які мають рекомендаційного листа від Асоціації українських банків – знижка 40%.

Програма семінару
9-00 - 9-30  Реєстрацiя слухачiв
9-30 - 11-00  Заняття 1. Специфiка роботи прес-служби: •  Основнi завдання прес-служби •  Особливостi зв'язкiв з громадськiстю на рiзних рiвнях органiзацiйного середовища •  Керiвник прес-служби: особливостi, функцiї та обов'язки. •  Налагодження стосункiв з засобами масової iнформацiї. •  Розробка ефективної стратегiї спiвпрацi з журналiстами. Лектор: Тимчук Т.М.
11-00 - 11-30  Кава-брейк
11-30 - 13-00  Заняття 2. Фактори компетентностi та передумови професiйної ефективностi спiвробiтникiв прес-служб Лектор: Волочай О.В.
13-00 - 13-15  Перерва
13-15 - 14-45  Заняття 3. Поточна робота прес-служби з ЗМi: •  Пiдготовка та проведення прес-конференцiї. •  Прес-релiз •  Медiа-планування. •  Промоцiйнi матерiали. Лектор: Тимчук Т.М.
14-45 - 15-45  Обiд
15-45 - 17-15  Заняття 4. Навички ефективної взаємодiї зi ЗМi Лектор: Волочай О.В.
17-15 - 17-30  Перерва
17-30 - 18-30  Заняття 5. iнформацiйне забезпечення установи: •  Робота з електронною поштою та iнтернетом. •  Монiторинг. •  Аналiз ЗМi в роботi прес-служби. Лектор: Тимчук Т.М.
18-30 - 19-00  Узагальнення. Обговорення. Коктейль.

Для того, щоб стати слухачем семінарських занять Вам буде необхідно заповнити та надіслати нам анкету, або зв’язатися з нами по телефону 254-41-04 або 254-51-04, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ;
www.btg.kiev.ua

 
Власник тренінгу: Агенція "Public Relations & Publicity"
Організатор тренінгу: Business Technologies Group, Ltd.
Автор курсу по темах: "Специфіка роботи прес-служби", "Організація роботи прес-служби із ЗМі" та інформаційне забезпечення установи" - Тимчук Т.
Автор курсу практичної психології по темах: "Фактори компетентності та передумови професійної ефективності співробітників прес-служб" та "Навички ефективної взаємодії зі ЗМі" - Волочай О.

 

Цілі і завдання курсу:

Курс розроблено на базі сучасних досягнень в сфері зв'язків з громадськістю з орієнтацією на конкретні соціально-культурні та політичні умови України. Курс проводиться для керівників прес-служб, прес-секретарів та керівників відділів маркетингу.
Це інтенсивний курс занять, який дасть учасникам можливість:
1. Підвищити компетентність у діловому спілкуванні, проаналізувати свій комунікативний досвід і досвід інших людей;
2. Навчитися використовувати засоби масової інформації (ЗМі) з метою забезпечення співробітництва з прес-службою, а також з метою популяризації роботи установи;
3. Уникати контактів з журналістами у випадку, коли такі контакти небажані в професійній діяльності;
4. Привертати увагу громадськості до діяльності установи і отримувати з цього користь;
5. Удосконалити внутрішню структуру прес-служби і взаємовідносин між її працівниками щодо комунікативних завдань організації.
6. Забезпечити належне інформаційне забезпечення прес-служби та установи, загалом.
· Тривалість курсу: один, але дуже насичений день.
· Кількість учасників: 15 осіб
· Місце проведення: Готель “Джерело”, вул. Обсерваторна, 21
· Технічні засоби: мультимедійний проектор, фліп-чарт.
· Добірка робочих та методичних матеріалів для організації роботи прес-служби Вам залишається.
· Після закінчення курсу Вам буде видано сертифікат слухача.
· Вартість участі одного слухача - 1280 грн., в тому числі ПДВ; при оплаті участі більш, ніж 1 слухача від однієї установи – знижка 10% від вартості курсу. При сплаті до 30 листопада 2003 року – знижка 10%.

Для слухачів, які мають рекомендаційного листа від Асоціації українських банків – знижка 40%.

Програма семінару
9-00 - 9-30  Реєстрацiя слухачiв
9-30 - 11-00  Заняття 1. Специфiка роботи прес-служби: •  Основнi завдання прес-служби •  Особливостi зв'язкiв з громадськiстю на рiзних рiвнях органiзацiйного середовища •  Керiвник прес-служби: особливостi, функцiї та обов'язки. •  Налагодження стосункiв з засобами масової iнформацiї. •  Розробка ефективної стратегiї спiвпрацi з журналiстами. Лектор: Тимчук Т.М.
11-00 - 11-30  Кава-брейк
11-30 - 13-00  Заняття 2. Фактори компетентностi та передумови професiйної ефективностi спiвробiтникiв прес-служб Лектор: Волочай О.В.
13-00 - 13-15  Перерва
13-15 - 14-45  Заняття 3. Поточна робота прес-служби з ЗМi: •  Пiдготовка та проведення прес-конференцiї. •  Прес-релiз •  Медiа-планування. •  Промоцiйнi матерiали. Лектор: Тимчук Т.М.
14-45 - 15-45  Обiд
15-45 - 17-15  Заняття 4. Навички ефективної взаємодiї зi ЗМi Лектор: Волочай О.В.
17-15 - 17-30  Перерва
17-30 - 18-30  Заняття 5. iнформацiйне забезпечення установи: •  Робота з електронною поштою та iнтернетом. •  Монiторинг. •  Аналiз ЗМi в роботi прес-служби. Лектор: Тимчук Т.М.
18-30 - 19-00  Узагальнення. Обговорення. Коктейль.

Для того, щоб стати слухачем семінарських занять Вам буде необхідно заповнити та надіслати нам анкету, або зв’язатися з нами по телефону 254-41-04 або 254-51-04, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ;
www.btg.kiev.ua


Власник тренінгу: Агенція "Public Relations & Publicity"
Організатор тренінгу: Business Technologies Group, Ltd.
Автор курсу по темах: "Специфіка роботи прес-служби", "Організація роботи прес-служби із ЗМі" та інформаційне забезпечення установи" - Тимчук Т.
Автор курсу практичної психології по темах: "Фактори компетентності та передумови професійної ефективності співробітників прес-служб" та "Навички ефективної взаємодії зі ЗМі" - Волочай О.

Subscribe to our newsletter

aub logo white 70

 

The mission of the Association of Ukrainian Banks is to support the development of the national banking system. The AUB cooperates with the Verkhovna Rada of Ukraine on improving the legislation governing banking activities, and interacts with the National Bank of Ukraine on regulatory support for the functioning of banks and non-bank financial institutions. The CBA takes care of the professional development of bank employees, expands international relations with associations and banking institutions of other countries.

 

Subscribe to our newsletter