Новини АУБ

Банк «Аваль» создал лизинговую компанию «Райффайзен Лизинг Аваль»

Входящий в группу крупнейших банк «Аваль» создал лизинговую компанию «Райффайзен Лизинг Аваль» (Киев).
Об этом говорится в сообщении банка, текстом которого располагают Українські Новини.
Группа Raiffeisen International инвестировала более чем 2 млн. долларов в новосозданную компанию.
«...цель заключается в том, чтобы быстро наращивать масштабы нашего лизингового бизнеса и в течение двух лет стать одним из ведущих провайдеров этих услуг в Украине», — говорится в сообщении.
Изначально «Райффайзен Лизинг Аваль» будет функционировать как универсальная лизинговая компания, предлагающая в лизинг как оборудование, так и транспортные средства, уже в текущем году дополнив эту деятельность операциями с недвижимостью.
Продукты компании будут продаваться через сеть отделений банка «Аваль», а также посредством партнеров-продавцов.
Как сообщало агентство, в конце 2005 года лизинговую компанию создал банк «Ажио», а в июне 2006 лизинговую компанию создал «ХФБ Банк Украина».
Чистые активы банка «Аваль» на 1 апреля 2006 составили 18 664,6 млн. гривен, кредитный портфель — 14 141,9 млн. гривен, собственный капитал — 1 888,6 млн. гривен.
2005 год банк закончил с чистой прибылью 19,244 млн. гривен.
Контрольным пакетом акций «Аваля» владеет австрийская компания Raiffeisen International.
В содержание >>
 
http://www.ukranews.com/
 
 
 
 

В Киеве действует Банковская футзальная Лига

В Киеве действует Банковская футзальная Лига, учрежденная при участии Ассоциации украинских банков Федерацией футзала  г. Киева ( ФФгК ) и восемью банками в марте 2003г.
 До  настоящего  времени  было  проведено  четыре  турнира.
В турнирах приняли участие : Украинский кредитно-торговый банк, HVB Ukraine, АБ «Национальные Инвестиции», Citigroup, АППБ «Аваль», ВАБанк, ТАС-Комерцбанк, Национальный банк Украины, Альфа-банк, Кредитпромбанк, УПБ, АЖИО, Укрсоцбанк, Интербанк, Райффайзенбанк, Укрпромбанк, Укрсиббанк.
Соревнования освещались газетами «Украинский футбол» и «Киевский  футбол», журналом «Компаньон».
Информацию о Лиге можно получить на сайте  www.bankscup.com.ua
Соревнования Банковской Лиги по футзалу в сезоне 2006-2007гг. состоят  из  трех  турниров : Кубка  открытия  Лиги ( однодневный  турнир, 8 или 15 октября  2006г. ), Первенство  Банковской  Лиги ( однокруговой  турнир, 22 октября  2006г. –  февраль  2007г. ), Кубка  Лиги ( «плей-офф »  с  участием  всех  команд,  март –  апрель 2007г. ).
Игры будут проходить в с/к НТУУ ( КПИ ). Игровые дни – воскресенье.
К соревнованиям будут допущены игроки – работники  банковских  учреждений, заявленные за команду данного банка и не задействованные в футбольных командах ПФЛ и футзальных командах высшей, первой и второй лиг, а  также  лиги  USP ( группа А и Б ).
Призеры Первенства Лиги получают право участвовать в финальном турнире Первенства Украины среди банковских команд.
 
Наши координаты :
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Контактные телефоны:
Матьков Леонид Иосифович – 486 24 64
Хоботов Руслан Николаевич – 430 17 68 , 8 067 720 44 50


 

Відбулася церемонія нагородження переможців відкритого конкурсу студентських розробок „Фінансова аналітика та інформаційні технології”

Відбулася церемонія нагородження переможців відкритого конкурсу студентських розробок „Фінансова аналітика та інформаційні технології” за напрямом „Ризик-менеджмент”, який проводився під патронатом АКБ „Укрсоцбанк”.

Конкурс проводився в рамках реалізації програм підготовки системних аналітиків фінансового ринку на базі Інституту прикладного системного аналізу НТУ „КПІ” за участю провідних навчальних закладів України.

Мета конкурсу — розвиток студентської ініціативи, підтримка перспективної талановитої молоді та пошук інноваційних рішень. Більше ста студентів направили свої роботи на участь у конкурсі, з числа яких комісія визначала переможців за кожним напрямком.

Переможцями конкурсу за напрямом „Ризик-менеджмент” стали:

І місце - Яковлев Борис Володимирович, Грудова Владислава Ігорівна;
ІІ місце - Омельчук Євген Валерійович;
ІІІ місце - Лапацька Тетяна Анатоліївна, Лавріненко Ганна Володимирівна.

Переможці конкурсу були відзначені дипломами, грошовими преміями та подарунками від АКБ „Укрсоцбанк”.

Почесними грамотами і подарунками від АКБ „Укрсоцбанк” були відзначені й наукові керівники студентів-переможців за вагомий внесок у підготовку висококваліфікованих молодих фахівців та побудову партнерства між освітою та банком.

Переможці конкурсу мали чудову нагоду безпосередньо поспілкуватись з начальником управління ризиками АКБ „Укрсоцбанк” Євгеном Павлюком який висловив свою зацікавленість студентськими розробками, котрі мають практичне значення для банківської системи.

Євген Павлюк подякував викладачам за виховання нового покоління висококваліфікованих фахівців у фінансовій галузі, висловив слова вдячності студентам, чиї розробки можуть бути втілені у банківський системі. Також він наголосив, що всі переможці конкурсу зараховані до кадрового резерву АКБ „Укрсоцбанк” і висловив сподівання на їх подальшу співпрацю з банком.

ПриватБанк приступил к финансированию строительства десятиэтажного дома в городе Южноукраинск

ПриватБанк приступил к финансированию строительства  десятиэтажного 2-х подъездного дома в городе Южноукраинск, Николаевская область.
Положительный опыт такого финансирования  у ПриватБанка в этом регионе уже имеется.  Год назад  в Николаеве между ПриватБанком и строительной  фирмой "21 Век"  был подписан договор  о финансировании строительства микрорайона "Солнечный», который объединяет более 25 домов.
"Первый дом строится по монолитно-каркасному способу, немаловажным преимуществом которого, является хорошая звукоизоляция, а также рекордные сроки строительства, - рассказывает заместитель директора  бизнеса финансирования корпоративных клиентов Валерий Лопатко - В этом доме расположена подземная парковка, которая учитывает необходимость современных семей в нескольких автомобилях и позволяет хозяевам подниматься на площадку квартиры непосредственно с подземного паркинга. Новостройка уникальна еще и тем, что на первом этаже расположится продовольственный супермаркет и офисные помещения, а второй этаж станет началом для уютных одно-, двух-, трех- и четырехкомнатных квартир. Верхние этажи (8-й, 9-й) предусмотрены для двухуровневых пентхаусов с открытыми обособленными террасами."
Не уступает по своим условиям и новый строящийся дом в Южноукраинске.  Здание будет построено на земельном участке  2,5 тыс. кв.м. в самом центре города. Срок строительства - 15 месяцев. Нижние этажи   предоставлены под офисно-коммерческую деятельность, в т.ч. 500 м.кв. займет "Южноукраинское-Центральное" отделение ПриватБанка.
По словам директора Николаевского регионального управления ПриватБанка Федора Дымова, Банк собирается не только финансировать проект, но и  посредством открытия отделения в самом центре города предоставить жителям высококачественные банковские услуги, такие как оплата коммунальных и коммерческих платежей, депозитные вклады, срочные денежные переводы, оформление и обслуживание пластиковых карт, оплата услуг мобильной связи и многое другое.
Партнер ПриватБанка по данному проекту в Южноукраинске ЗАО "НПО УКРСОВПРОЕКТ" имеет 5-летний положительный опыт работы  на строительном рынке.

Международные резервы НБУ в июне сократились на 0,4%

Валовые международные резервы Национального банка Украины (НБУ) в июне 2006 года сократились на 0,42%, или $73,34 млн., до $17 млрд. 586,27 млн., тогда как в мае возросли на 2,8% — до $17 млрд. 659,61 млн.
Как сообщил Нацбанк на веб-сайте в среду, сальдо его интервенций на валютном рынке в минувшем месяце составило $247,3 млн. (в долларовом эквиваленте), тогда как в мае — $244,1 млн., в апреле — «минус» $232,8 млн., в марте — «минус» $724,4 млн., в феврале — «минус» $179 млн., в январе — «минус» $938,7 млн.
По данным НБУ, в целом за январь-май валовые международные резервы сократились на 9,3% — с $19 млрд. 394,76 млн.
Общий объем операций на межбанке в июне составил $8 млрд. 279,1 млн., тогда как в мае $7 млрд. 844,2 млн., в апреле — $7 млрд. 297,6 млн., в марте — $8 млрд. 954 млн., в феврале — $5 млрд. 948 млн., в январе — $6 млрд. 614,6 млн.
Официальный курс гривни к доллару в июне сохранился на уровне 5,05 грн./$1; к евро вырос на 2,41% — до 6,3271 грн./EUR1; к российскому рублю вырос на 0,35% — до 1,8649 грн./RUR10.
Как сообщалось, с начала текущего года официальный курс гривни сохраняется без изменений на уровне 5,0500 грн./$1, тогда как в 2005 году он возрос на 4,8% — с 5,3054 грн./$1. На межбанке курс гривни с начала года укрепился на 0,7% — до 5,0150 грн./$, тогда как за 2005 год — на 4,8%, до 5,05 грн./$1. Совет НБУ ожидает среднегодовой курс в 2006 году в пределах 5,00-5,20 грн./$1.
По данным НБУ, среднегодовой официальный курс в 2005 году составил 5,1237 грн./$1, в 2004-м — 5,3192 грн./$1, в 2003-м — 5,3327 грн./$1, в 2002-м — 5,3266 грн./$1, в 2001-м — 5,3721 грн./$1.
Международные (валовые) резервы НБУ включают монетарное золото, специальные права заимствования (SDR, валюта Международного валютного фонда), резервную позицию в МВФ, банкноты и монеты иностранных валют или средств на счетах за рубежом, ценные бумаги, выпущенные нерезидентами, и любые другие надежные и ликвидные резервные активы.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 
 
 
  
 
 
 

Райффайзен консультирует по первой приватизации посредством IPO на фондовой бирже Бухареста

Компания Трансэлектрика С.А. в Бухаресте является первой в Румынии компанией в сфере коммунальных услуг, акции которой будут выпущены на рынок. Трансэлектрика С.А. обеспечивает услуги по электроснабжению и техническому управлению румынской системой энергообеспечения, а также управлению рынком электричества. Первичное публичное размещение акций (IPO), как частичная приватизация, было проведено путем увеличения капитала без предоставления преимущественных прав на покупку акций.

«Тот факт, что число заявок превышает число акций, несмотря на трудный период на фондовых рынках, свидетельствует о нарастающем доверии инвесторов к румынской бизнес-среде, поскольку страна готовится к вступлению в ЕС», — заявил Лаурентиу Сиосирлан (Laurentiu Ciocirlan), директор департамента привлеченного и акционерного капитала компании Райффайзен Капител & Инвестмент (RCI) в Румынии, входящей в состав консорциума, который готовил IPO компании Трансэлектрика С.А. Эрих Оберштайнер (Erich Obersteiner), директор департамента рынков акционерного капитала в странах Центральной и Восточной Европы Райффайзен Центробанка АГ (РЦБ) в Вене, добавил: «Ввиду непростой ситуации на рынке, высокий спрос на данное предложение является огромным успехом для румынского правительства, компании и консорциума. Тот факт, что IPO проводилось путем увеличения капитала и при поступлениях от продажи акций непосредственно в компанию, убедил инвесторов». РЦБ разместил значительную часть выпуска среди международных инвесторов.

Трансэлектрика С.А. выставила на продажу 7 329 787 новых акций с 14 июня до 28 июня 2006 года путем увеличения капитала, проведя публичное размещение акций в Румынии и частное размещение среди международных инвесторов. Цена выпуска была установлена на уровне 16,8 новых румынских лей за одну акцию. Это предложение состояло из 40-процентного транша для розницы и 60-процентного транша для институциональных инвесторов. Подписка на транш для институциональных инвесторов превысила предложение в 8,4 раза, в то время как на транш для розничных инвесторов — в 3,5 раза.

Поступления от IPO достигают около 35 млн. евро. Компания планирует использовать свежий капитал на модернизацию и дальнейшее развитие инфраструктуры. Данное IPO представляет собой первый этап выполнения правительственной программы создания мощного рынка капитала в Румынии путем дальнейшего проведения первичных размещений акций компаний, предоставляющих коммунальные услуги.

Акции Трансэлектрики получат котировку на фондовой бирже Бухареста к концу июля 2006 года.

В состав консорциума входят Альфа Файненс Румыния, Райффайзен Капитал & Инвестмент, 100-процентная «дочка» Райффайзен Банк С.А. в Румынии, а также БРД Секьюритиз.

Для получения более подробной информации контактируйте с Майклом Пальцером (Michael Palzer) (+43.1-71707-1504, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) или Ларсом Д. Хофером (Lars D. Hofer) (+43.1-71707-1930, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

http://www.rzb.at, http://www.ri.co.at, http://www.raiffeisen.ro, http:/www.rcb.at
 
 
  
 
 
 

13-та міжнародна конференцяї “Банківські системи і мережі”

18-24 червня 2006 року  в Україні було проведено 13-у міжнародну конференцію “Банківські системи і мережі” (Конференція) , одним з організаторів  якої був Національний банк України.
На Конференції було розглянуто значну кількість актуальних для банківської спільноти питань, пов’язаних з банківськими технологіями та інформаційно-комунікаційними системами.
Надаємо у Додатку з інформаційною метою Звіт про Конференцію.


ЗВІТ
про 13-у міжнародну конференцію “Банківські системи і мережі”
18-24 червня 2006 року, готельний комплекс “Ялта-Інтурист”

Організатори: Національний банк України, компанія “ЦЕБІТ” (www.cbit.com.ua).
Учасники: представники НБУ, центробанків країн СНД (Казахстану, Білорусі, Таджикистану),  понад 40 комерційних банків України та близько 10  комерційних банків країн СНД, понад 80 вітчизняних та зарубіжних  компаній, які працюють у галузі інформаційно-комунікаційних  технологій.
Кількість доповідей: 65.

Тези найбільш релевантних доповідей  для банків

НБУ: Система Електронних Платежів, 2 редакція
Основною поточною задачею НБУ є впровадження СЕП2 - 2-ї редакції Системи Електронних Платежів. Операційною системою  СЕП2 буде  сімейство Windows. MS DOS для СЕП2 у подальшому не використовуватиметься. Наразі здійснюється дослідна експлуатація СЕП2. У вересні 2006 року буде проведено два тестування за участю всіх банків. З 10.11.2006 планується розпочати  промислову експлуатацію СЕП2 (всі комерційні банки одночасно). Інформаційні задачі будуть повністю відділені від платіжних (використовуватимуться два окремі інформаційний та платіжний АРМи). Будуть внесені зміни до відповідних нормативно-правових актів НБУ.
СЕП2 використовуватиме єдину централізовану базу даних (у регіонах АРМ2 вже не буде). Вся обробка інформації здійснюватиметься у центрі (банки підключатимуться до централізованої БД НБУ  через  найближчі регіональні розрахункові палати). Он-лайновий та оф-лайновий режим здійснення платежів працюватимуть паралельно і надалі.  У НБУ бази даних СЕП2 розміщуватимуться на дискових масивах IBM. Передбачається «гаряче» резервування  (вул.Інститутська, 9 та пр.Науки, 7). Вже апробовано сервери БД, сервери застосувань, у т.ч. і ті, які використовуватимуться для управління системою.
У НБУ розгорнуто стенд для апробування банками роботи з СЕП2 (без апаратного криптування). Банки вже можуть підключатися до цього стенду.
Апаратний захист передбачає використання смарт-карток та їх зчитувачів (голографічна наклейка зеленого кольору замість пломби).
Основний режим захисту платіжного АРМ НБУ – апаратний (програмний – резервний).
Генератор ключів не мінятиметься. Закритий ключ записуватиметься на смарт-картку і ніколи не виходитиме за її межі. Відкритий ключ сертифікуватиметься. Можна буде зробити резервну копію ключів. Довжина ключа ЕЦП 191 біт (стандарт РСТУ 4150).
Аппаратура захисту СЕП2 у 300 (високошвидкісна) та 10 (звичайна) разів швидша за теперішній АЗЕГО. Всі ЕЦП будуть перевірятися при прийомі файлів #A.
Між областями та Києвом НБУ має канали 448-512 Kbps. У якості резервних використовуються канали Utel та супутникові канали (сигнал кодується).

 Державна податкова адміністрація (ДПА) ставить питання про розширення платіжних документів додатковим реквізитом, який має використовуватися  при поверненні податку на додану вартість (ПДВ). Але для цього спочатку мають бути внесені зміни до Закону “Про платіжні системи і переказ грошей в Україні” та до Інструкції НБУ щодо безготівкового переказу коштів.

НБУ: інформаційні системи
 У НБУ (всього 34 установи) використовуються дві основні інформаційні системи: БАРС-МІЛЛЕНІУМ  та SAP R3 (у всіх територіальних управліннях). SAP R3 (наразі mySAP v.4.6, у 2007 р. буде здійснено перехід на ERP2005 – останню версію) використовується для підтримки господарських операцій (у майбутньому буде також контроллінг, планування тощо), BARS MILLENIUM – для платіжних.  НБУ планує впровадити централізовану систему управління персоналом та нарахування зарплати (“Аваль”, наприклад, вже  нараховує зарплату централізовано). Всього 560 користувачів SAP R3 у всіх територіальних управліннях. Обидві системі “спряжені” між собою. Основна система управління базами даних у НБУ – Oracle. Основні апаратні сервери – Dell (вирішується питання додатково до «гарячого» іще й «теплогого» та «холодного» резервування). На кінець року у НБУ буде створене єдине сховище даних (робота щодо цього триває вже близько 3-х років). Всі отримані від банків  звітні дані зберігатимуться у цьому сховищі даних,  розроблена спеціальна внутрішна мова для доступу до даних.  
 Вирішене питання технічної підтримки СУБД Oracle (відділена технічна підтримка від кількості ліцензій!).
   19.07.2006 виповнюється 10 років Депозитарію державних цінних паперів (спеціалізоване програмне забезпечення розроблялося у НБУ). Планується реалізувати он-лайновий режим доступу до даних (“поставка проти платежу”).
           02.09.2006 виповниться 10 років впровадження гривні. 94% грошової маси було замінено за 2 тижні. У НБУ роботу з готівкою автоматизовано. Є база даних фальшивих банкнот, функціонують потужні сортувальні комплекси банкнот. Ведеться робота щодо автоматизації робіт у сховищі банкнот: відвантаження ящиків з банкнотами тощо.
 У НБУ на комп’ютерах, які містять інформацію, яка складає державну таємницю, використовується сертифікований ДСТСЗІ СБУ “Український національний антивірус”.
 НБУ планує придбати ПЗ для обмеження прав системних адміністраторів. Альтернативний варіант – давати різним адміністраторам лише частину прав, а не всі кожному.
 Центробанк Казахстану впроваджує рішення компанії Temenos (в Укрсоцбанку впроваджується вже протягом двох років).
 НБУ вважає, що потрібно мати два різних облікових записи користувачів: один для роботи у локальній мережі, інший – для доступу до Інтернет (бази даних на серверах при цьому мають бути не доступними). 
 Потрібно розробити та запровадити гармонізовані з міжнародними загальнодержавні стандарти ІТ. До участі запрошуються також представники провідних світових корпорацій, таких як HP, Microsoft, IBM та ін.

НБУ, інфраструктура ЕЦП
Порядок використання ЕЦП у банках визначається НБУ.
Необхідно створити єдину інфраструктуру електронного цифрового підпису (ЕЦП). Цій темі був присвячений окремий круглий стіл. У банківській сфері ключі ЕЦП використовуються у системах «Клієнт-Банк» вже досить довго (сертифікація таких ключів не є обов'язковою, бо вони використовуються лише двома сторонами, хоч лише ЕЦП, накладені з використанням сертифікованих ключів, прирівнюються до власноручних підписів). Водночас клієнти можуть мати рахунки у різних банках, використовуючи системи «Клієнт- Банк» різних  розробників. При цьому кожен банк самостійно надає своїм клієнтам ключі ЕЦП, що призводить до використання одним клієнтом різних ключів на різних фізичних носіях (зафіксовано випадок, коли юридична особа використовувала 14 різних ключів ЕЦП на різних носіях для управління своїми рахунками у різних банках).
Така ситуація викликає занепокоєння у НБУ. Учасники круглого столу обговорили питання щодо створення єдиної інфраструктури ЕЦП для банків та їх клієнтів. Пропонується створити при НБУ єдиний Центр сертифікації ключів (ЦСК) банків [всіх фінансових установ?] та їх клієнтів. Єдиний ключ, за переконанням представників НБУ та банків-учасників круглого столу, дозволить банкам та їхнім контрагентам  значною мірою спростити електронний документообіг. Адже тоді єдиний унікальний ключ може використовуватись не лише у системах «Клієнт-Банк», а й для надання банками та їх клієнтами юридично значимої електронної інформації державним органам (Держфінмоніторинг, ДПА, Державна митна служба, Держфінпослуг та ін.) тощо.
Створення єдиного ЦСК є найбільш актуальним для малих та середніх банків, які не зможуть дозволити собі створення власних центрів сертифікації, оскільки це потребує значних фінансових вливань. З іншого боку, уніфікація ключів ЕЦП може стати проривом для упровадження в Україні електронного документообігу, який має юридичну силу. Банківська система Польщі вже має подібний досвід.
В Україні вже акредитовано 4 ЦСК, зокрема,  у Укрексімбанку. Процедура видачі сертифіката ключа ЕЦП іще не достатньо формалізована, а сам сертифікат не відповідає міжнародним вимогам X.509(йдеться про поля).
 Максимальна вартість сертифіката ключа в Україні наразі не може перевищувати 150 грн. (було 750 грн.).

НБУ: моніторинг інформаційних систем
Інформаційні технології (ІТ) у банках перебувають у підлітковому віці (дитячий вже переросли).
Основні тенденції розвитку ІТ у банках:
- перехід від окремих задач до інтегрованих рішень;
- розширення інфраструктури призводить до втрати контролю за її керованістю;
- недостатня взаємодія між бізнес- та ІТ-підрозділами.
Основні функції системи моніторингу та управління інфраструктурою у НБУ:
управління мережевою інфраструктурою, інвентаризація, підтримка роботи сервісного центру, управління базами даних, резервне копіювання (дані та програмне забезпечення), контроль за прикладними задачами тощо.
            НБУ має намір до кінця І кварталу 2007 року закінчити упровадження модульної системи моніторингу й управління своєю технічною та інформаційною інфраструктурою Тigеr, розробником якої є ізраїльська компанія Аvalon.net. Центробанк Росії використовує з цією метою HP Open View вже протягом 7 років, є проблеми.

НБУ: сховище даних
У НБУ підтримується корпоративне сховище даних, куди завантажуються всі первинні дані від банків протягом вже майже 4-х останніх років.  Лише деякі користувачі наразі мають доступ до нього.
Проблемні питання:
1. Виникають неузгодженості у взаємовідносинах між  бізнес-  та  ІТ-підрозділами. Для їх усунення розроблено спеціальну мову  доступу до даних сховища для бізнес-підрозділів.
2. Має місце розрідженість OLAP-кубів, тому що банки надають НБУ лише 2-3% економічних показників.
У НБУ проходить тестування  аналітичний пакет програм Macro Strategy, який вже використовується у багатьох [вітчизняних] банках. Пакет Macro Strategy працює з даними на порядок швидше, ніж інші подібні продукти.
 Наразі у банках для формування звітності використовується, зокрема,  АРМ “Newstat”, розроблений у НБУ. У подальшому від нього, певне,  потрібно буде відмовитися.

ЦЕБІТ: міжнародні стандарти інформаційної безпеки
 Є Стандарт ISO 27001:2005 (EC 17799)щодо управління інформаційною безпекою. НБУ планує запровадити цей стандарт безпеки (у першу чергу для СЕП2). Для розвитку банківських технологій потрібно використовувати кращі практики та стандарти.
 Є серія стандартів ISO 2700x щодо ризиків.
           Ризик =  Pзагрози * Pвразливості * ціна втрати, де P - ймовірність.
Основний принцип захисту: ціна  захисту має бути меншою ціни можливої втрати.
 Аудит [безпеки] має проводитися не взагалі,   а завжди конкретно щодо чогось. Аудит – процедура періодична. Є міжнародні структури, які  можуть проводити такий аудит. Аудит має проводитися на базі затвердженого технічного завдання (ТЗ).

IBM: ІТ-стратегія у банку
Стратегія ІТ  -  це погоджений з  бізнес-стратегією концептуальний план розвитку інформаційних технологій,  реалізація  якого має забезпечити:
 - управління розвитком ІТ відповідно до перспективних цілей бізнесу (3-5 років);
- ефективність інвестицій у розвиток ІТ;
- ефективне використання ІТ користувачами;
- взаємодію вищого керівництва та  менеджерів ІТ  при розв’язанні задач  бізнесу;
- розвиток ІТ  з врахуванням територіального масштабу бізнесу.
 Основною    стратегічною  задачею ІТ є     підтримка   досягнення довгострокових  цілей  та  вирішення  оперативних задач  бізнесу  за  рахунок:
 - реалізації   проектів   впровадження   інформаційних  систем  та  технологій для    забезпечення  досягнення  конкурентних переваг та  економічної вигоди;
- всебічної  інформаційної підтримки  бізнес-діяльності,  забезпечення  ефективного  управління наданням  банківських послуг, а також підтримки  допоміжних процесів;
- постійного вдосконалення організації служб ІТ з точки зору ефективності, продуктивності та  оптимізації витрат.
Стратегія ІТ має відповідати бізнес-стратегії компанії.
На розробку  стратегії ІТ у банку достатньо 12 тижнів.
Вигоди від реалізації стратегії ІТ:
- координація та узгодженість стратегічних  бізнес-цілей та напрямків  розвитку  ІТ та систем;
 - використання нових  технологічних  можливостей, які забезпечують    конкурентні переваги у бізнесі;
 - наявність сучасних і надійних засобів ІТ  та комунікацій,  які виконують  свою функцію  у «потрібному місці  і у  належний час»;
-  оптимізація  витрат, підвищення якості та ефективності ІТ за рахунок удосконалення організації управління  діяльністю служби  ІТ;
- забезпечення  належного рівня  прозорості господарської діяльності;
- більш повне задоволення наявних та  перспективних  вимог  бізнесу  до  ІТ;
- більш повна інтеграція, оптимізація  та  підтримка основних  та допоміжних  
бізнес-процесів;
 - підвищення ефективності  ІТ  за  рахунок  стандартизації та  уніфікації  процесів, даних, інформаційних систем та  елементів технологічної  інфраструктури;
 - підвищення виробничої культури  співробітників за рахунок використання сучасних ІТ та систем.
 
Microsoft: оптимізація ІТ-інфраструктури у банку
Проблеми ІТ-інфраструктури:
- неготовність до впровадження нових  систем  підтримки бізнесу («операційний день», філіальна структура);
            - низький рівень повернення вкладених коштів (ROI);
            - відсутність стратегії розвитку, динаміки росту організації;
            - слабка автоматизація процесів управління та, як наслідок:
                 - високі витрати на обслуговування, висока сукупна вартість володіння (ТСО);
                 - значний час реакції на проблеми;
                 - низький рівень доступності сервісів;
                 - низький рівень безпеки.
У світі 70% витрат на ІТ йде на підтримку обладнання та програмного забезпечення, а 30% на її оновлення (в Україні відповідно 95% та 5%).
Модель оптимізації інфраструктури ІТ:
- визначення рівня «зрілості» ІТ інфраструктури за ключовими службами та процедурами;
- стандартизація служб та сервісів організації, спрощення інфраструктури;
- зниження сукупної вартості володіння  (ТСО);
- підвищення рівня  безпеки;
            - підвищення рівня готовності до впровадження  нових бізнес-застосувань;
            - створення  точного плану переходу від одного рівня до  іншого.
Є 4 рівні інфраструктури ІТ:  базовий, стандартний, раціональний, динамічний. До уваги беруться: авторизація доступу, безпека, адміністрування, моніторинг, живучість тощо. В Україні на 3-у та 4-у рівнях банки практично не представлені.
 
Компанія TCG: Впровадження у банках міжнародного стандарту якості ISO 9001:2000
Стандарт ISO 9001:2000:
- визначає вимоги до систем менеджменту;
- забезпечує надання послуг відповідно до вимог клієнтів та у відповідності з обов’язковими вимогами;
- спрямований на підвищення  задоволеності  клієнтів.
Принципи менеджменту відповідно до стандарту ISO 9001:2000:
1.Орієнтація на клієнта.
 2.Лідерство керівника.
 3. Залучення працівників.
 4.Процесний підхід.
 5.Системный підхід до менеджменту.
 6.Постійне вдосконалення.
 7.Прийняття рішень, базованих на фактах.
 8.Взаємовигідні стосунки з клієнтами.
Чому потрібно впроваджувати:
- вимоги  міжнародних органів;
- вимоги НБУ до рівня менеджменту  кредитних установ, як до одного з критеріїв оцінки їх надійності;
-  зростаючі вимоги клієнтів до рівня та якості надаваних  фінансових послуг.
Є Постанова Кабміну про впровадження міжнародних стандартів управління  у державних органах. Вступ до СОТ також вимагатиме впровадження міжнародних стандартів якості.

Лабораторія Касперського: антивірусне програмне забезпечення KAV
Кількість вірусів стрімко зростає. У 2005 р. у світі щодня фіксувалося близько 140 нових вірусів, у 1998 році – всього 15. Останнім часом зростає кількість вірусів для операційних систем Linux (всього вже близько 800), MacOS та інших. 

KAV є одним з лідерів антивірусного ПЗ. Використовується, зокрема, у НБУ, Ощадбанку, Фонді держмайна, ТАС-Комерцбанку тощо. KAV for Windows Workstations 5.0 має сертифікат ДСТСЗІ СБУ. KAV розрізняє спам (російський - 98%,  англійський – 95%). Покажчик розкриття вірусів складає для KAV – 99,98%. Підтримуються різні  типи файлів та пакерів.
Оновлення антивірусних баз здійснюється  1 раз на годину, антиспам-баз – що  20 хвилин.
KAV не є найповільнішим антивірусом у світі (це міф).
Є багато різних рішень для різних платформ.

Автор: інфраструктура ключів ЕЦП (PKI)
Компанією створено ЦСК «CryptoKDC».
Основні функції ЦСК:
- ініціалізація ключових елементів захисту;
- генерація та сертифікація ключової інформації;
- розподіл сертифікатів, часових міток, списків відгуків;
- формування та перевірка ЕЦП;
            - шифрування даних;
 - підрахунок хеш-функції;
 -авторизація користувачів у  системі;
- взаємодія з прикладним ПЗ;
-аудит.
Носіями ключової інформації є смарт-картка або Secure Token. 
Компанією розроблена система контролю доступу  “CryptoGuard”, яка  використовує смарт-картки для авторизації доступу до робочих станцій.
Розробили “УкрКОС” – карткову операційну систему для смарт-карток, яку, зокрема, використовує НСМЕП.
Система захисту компанії використовується у багатьох системах “Клієнт-Банк”.
Розробили програму підпису та шифрування електронних документів “CryptoSign”, основними функціями якої є:
  -  генерація таємного та відкритого ключів користувача;
  -  підписання/перевірка електронних документів;
  - шифрування/розшифрування електронних документів;
    - створення та передача запиту на формування сертифікату користувача;
    -отримання та перевірка сертифікатів ;
               -  формування та передача запитів на блокування, відміну та поновлення дії
                   сертифікатів користувача.
 Програма працює під ОС сімейства Windows 2000/XP/NT.
              Компанія працює над проектом мобільних платежів для  НСМЕП.

Експрес-Банк: соціальна картка
Реалізується на базі дуальної (з контактним та безконтактним інтерфейсами) смарт-картки НСМЕП. Безконтактний чіп картки використовується для ведення обліку на транспорті. Контактний чіп картки містить два застосування (додатки): банківський та соціальний.
Банківське застосування:
- зарахування грошової допомоги;
- безготівкові банківські розрахунки з можливістю отримання кредиту;
- нарахування відсотків на залишки на рахунках;
- високий рівень захисту – технологія чіп + PIN.

Соціальне застосування:
- облік наданих  пільгових послуг;
- альтернатива посвідчення пільговика (візуальне та електронне – носій коду
      регіону-району, ідентифікаційного номеру, фото, ПІБ власника, коду категорії
      пільговика та різновиду пільги, коду банку, який здійснив емісію);
- технологія ДКВО - посилення контролю за цільовим використанням бюджетних
коштів;
            - повний державний контроль всіх виплат та розрахунків.
Впровадження соціальної картки на базі НСМЕП має забезпечити:
- удосконалення механізму надання адресної допомоги, покращання якості надання пільг, житлових субсидій та інших соціальних послуг;
- впровадження уніфікованих підходів до визначення розміру видатків державного, місцевих бюджетів та відшкодування витрат підприємствам, що надають пільгові послуги;
-можливість регіонального користуватися пільгами та іншими соціальними послугами в разі подорожі та тимчасового проживання громадян в інших областях, районах і містах України;
 -підвищення ефективності контролю за цільовим використанням бюджетних коштів на реалізацію державних соціальних програм;
-моніторинг у сфері праці, зайнятості, загальнообов'язкового державного соціального страхування, пенсійного  забезпечення,  соціального  захисту та обслуговування населення;
 -аналіз та прогноз  розвитку  процесів у соціально-трудовій сфері у розрізі кожного населеного пункту району, міста та в цілому по області;
-забезпечення прозорості проходження коштів з бюджетів різних рівнів від громадянина - отримувача пільги до надавача послуг;
-впровадження автоматизованих технологій узагальнення оперативної та звітної інформації;
 -створення системи контролю компенсаційних розрахунків за витратами підприємств надавачів пільгових послуг;
-економія та раціональне використання соціальних бюджетних коштів;
 -збільшення надходжень податків до державних та місцевих бюджетів.
Інші: акцент - на роздріб
Взагалі 65 доповідей, які були зроблені за 5 днів  конференції, відобразили тенденцію руху банків до ритейлу. Зокрема, чимало  уваги було приділено  картковим продуктам. Значна частина доповідей була присвячена вдосконаленню  банківської  інфраструктури ІТ: системам моніторингу й управління, інформаційної безпеки тощо.
Зокрема, компанія «BIFIT» презентувала сучасну багатоканальну платформу електронного банкінгу іВапк 2 UA для холдингів, яка  дає можливість створити єдиний центр фінансового контролю, централізовано здійснювати корпоративне бюджетування та запровадити додаткові сервіси типу «корпоративний клієнт», «банківський асистент», а також підтримувати зарплатні проекти.
Новітні телекомунікаційні рішення були представлені такими компаніями, як Квазар-Мікро, Аlcatel, Nortel, Siemens, Cisco, ZyXEL та ін. Особливу увагу привертали доповіді стосовно забезпечення захисту критичної банківської інформації, мінімізації витрат від шахрайства, зокрема, з використанням платіжних карток.

 

Список скорочень:
АЗЕГО – апаратура захисту електронного грошового обігу
АРМ – автоматизоване робоче місце
БД – база даних
ДПА – Державна податкова адміністрація
ДСТСЗІ СБУ – Департамент спеціальних телекомунікаційних систем та захисту  інформації Служби безпеки України
EC – European Community (Європейський Союз)
ЕЦП – електронно-цифровий підпис
ІКТ – інформаційно-комунікаційні технології
ІТ – інформаційні технології
ISO – International Standard Organization – Міжнародна організація стандартів
KAV – антивірусні програми “Лабораторії Касперського”
MS DOS – операційна система компанії Microsoft - попередниця Windows
НБУ – Національний банк України
НСМЕП- Національна система масових електронних платежів
OLAP – On-line analytical processing (он-лайнова аналітична обробка інформації)
ОС – операційна система
PIN – Personal identification number (ПІН-код)
PKI – public key infrastructure (інфраструктура відкритих ключів ЕЦП)
ПЗ – програмне забезпечення
ROI – Return on investments (прибутковість інвестицій)
СЕП – система електронних платежів
СНД – Співдружність незалежних держав
СОТ – Світова організація торгівлі
СУБД – система управління базами даних
ТСО -  Total cost of ownership (сукупна вартість володіння)
ЦСК – центр сертифікації ключів
Windows – сімейство операційних систем компанії Microsoft
Примітка: файли з презентаціями можуть бути, у разі потреби, отримані у Асоціації українських банків (контактна особа: В.Степаненко, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) чи на cайті компанії “ЦЕБІТ”.


 

Діамантбанк відкрив нове відділення в Києві

5 липня 2006 року в Києві за адресою вул. Гончара, 50/1  відкрито нове відділення Діамантбанку.  Як і в інших відділеннях Банку, індивідуальні та корпоративні клієнти отримають повний комплекс банківських послуг. Зокрема індивідуальні клієнти матимуть змогу ефективно розмістити тимчасово вільні кошти на депозитних рахунках у національній та іноземній валюті. Широкий спектр пропонованих програм  дозволить обрати найзручнішу та найвигіднішу схему роботи.
Фізичні особи у новому відділені Банку  зможуть відкрити поточний рахунок, оплатити комунальні послуги, переказати гроші без відкриття поточного рахунку, здійснити операції з купівлі/продажу та конвертації готівкової іноземної валюти тощо. Також приватним особам буде надано можливість оформити кредит на автомобіль та кредит на споживчі цілі.
У зв’язку із відкриттям нового відділення протягом місяця діятиме спеціальна програма за депозитами для індивідуальних клієнтів.  За більш детальною інформацією необхідно звертатися до відділення банку.
Зручне розташування філій, сучасні офіси та високі стандарти  якості обслуговування влаштують найвибагливіших клієнтів.

 

Довідка
АБ “Діамантбанк” було зареєстровано НБУ в листопаді 1993 року. Діамантбанк входить до групи середніх банків.
Активи Банку на 1.01.2006 р. становили - 679,966 млн. грн., регулятивний капітал - 121,947 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель - 463,388 млн. грн.
у 2005 році Діамантбанк мав прибуток 10,186 млн. грн.
Філіали та відділення Банку знаходяться в Києві, Дніпропетровську, Запоріжжі, Кривому Розі, Львові та Сімферополі.  
Діамантбанк  активно працює над розширенням мережі своїх  структурних підрозділів, зокрема заплановано відкриття нових відділень в Києві, Броварах, Одесі, Харкові, Луцьку, Львові, Черкасах та Херсоні.

АКБ «Укрсоцбанк» с начала года увеличил чистую прибыль на 56%

АКБ «Укрсоцбанк» с начала года увеличил чистую прибыль на 56%. По состоянию на 1.07.2006 г. она составила 182,8 млн. грн. (для сравнения за весь 2005 г. — 117 млн. грн.) Об этом сообщила пресс-служба банка со ссылкой на председателя правления АКБ «Укрсоцбанк» Бориса Тимонькина.

«Наш банк вошел в зону высокой прибыльности. Мы существенно нарастили работающие активы. В нынешнем году прибыль «Укрсоцбанка» растет фантастическими темпами, что, на мой взгляд, является ярким свидетельством высокого качества его работы. Причем, речь идет о чистой прибыли, поскольку мы всегда платим в чистую все налоги и сборы в бюджеты разных уровней», — говорит председатель «Укрсоцбанка» Борис Тимонькин.

По словам Бориса Тимонькина, АКБ «Укрсоцбанк» планируется, что по итогам 2006 года заработать 250-280 млн. грн. чистой прибыли, в 2007 г. увеличить ее до 300-350 млн. грн., в 2008 г. — до 500 млн. грн., а в 2010 г. она достигнет 1 млрд. грн.
 
АКБ «Укрсоцбанк» основан в сентябре 1990 года, входит в группу крупнейших банков Украины. Всего в сети АКБ «Укрсоцбанк» насчитывается 518 операционных точек, из них — 486 безбалансовых точек, 5 подотчетных филиалов и 27 областных филиалов. Персонал банка превышает 10 тыс. 300 чел.
Уставный капитал банка на 1.07.2008 г. составил 370 млн. грн. Чистые активы банка на 1 июля 2006 года — 12 млрд. 507 млн. грн., кредитный портфель — 9 млрд. 362 млн. грн. Объем средств юридических лиц на срочных и текущих счетах на эту же дату составил 5 млрд. 1 млн. 234 тыс. грн., физических — 3 млрд. 817 млн. грн. Капитал банка на 1 июля 2006 года составил 1 млрд. 131  млн. 834 тыс. грн. Текущий финансовый результат деятельности банка на эту же дату — 182 млн. 778 тыс. грн.
Один из крупнейших европейских банков итальянский Banca Intesa в феврале 2006 года подписал соглашение о покупке 85,42% акций «Укрсоцбанка» за $1,16 млрд. — рекордно высокую цену для банковской системы страны. В перспективе Banca Intesa планирует сконцентрировать 88,1% акций «Укрсоцбанка».

НБУ выдал Укрпромбанку разрешение на проведение операций с банковскими металлами на международных рынках

27 июня 2006 года решением Комиссии Национального Банка Украины по вопросам надзора и регулирования деятельности банков Укрпромбанку расширено перечень операций, которые он имеет право проводить. В этот перечень включены операции с банковскими металлами на международных рынках.

 “ Разрешение НБУ на проведение операций с банковскими металлами на международных рынках значительно повысит правовой статус Укрпромбанка. На сегодняшний день Укрпромбанк обладает правами на проведение абсолютно всех видов банковских и других операций, которые  лицензируются НБУ”, - сказал заместитель председателя правления Укрпромбанка Сергей Лубин.

В ближайшее время Укрпромбанк приступит к проведению операций с ценными металлами на международных рынках.       

   Справка:
Укрпромбанк зарегистрирован в 1989 году. На данный момент филиальная сеть Укрпромбанка состоит более чем из 230 филиалов и отделений; размер эмиссии платежных карточек составляет  около 518 709 тыс. карт, количество банкоматов - 241.   
Укрпромбанк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки).
По состоянию на 1.06.2006 г. активы банка составляют – 6 544,46 млн. грн.; кредитно-инвестиционный портфель – 4 108,08 млн. грн.; регулятивный капитал банка составляет – 595,69 млн. грн., депозиты физических лиц – 2 720,39 млн. грн., депозиты юридических лиц – 559,57 млн. грн. 
                                                                                          
                                                                                                   Пресс-служба Укрпромбанка  
 


 

Горсовет Харькова выплатил процентный доход по облигациям за 4-й купонный период

АКИБ «УкрСиббанк», Лид-менеджер выпуска облигаций Харьковского городского совета, сообщает, что Эмитент в полном объеме и в срок выплатил процентный доход за 4-й купонный период. Сумма процентных выплат за 4-й купонный период составила 2 680 000,00 грн. или 26,8 грн. на одну облигацию.
Основные параметры выпуска:
· Общий объем эмиссии: 100 000 000 грн.
· Номинал одной облигации: 1 000 грн.
· Срок обращения 36 месяцев: 30 июня 2005 – 26 июня 2008.
· Купонный доход: 10,75% годовых на весь период обращения.
· Купонный период: 91 день.
· Депозитарий: ОАО «МФС».
· Платежный агент: АКИБ «УкрСиббанк».
Привлеченные в ходе размещения облигаций средства, согласно решению Харьковского горсовета, должны быть направлены на долевое участие в строительстве Харьковского метрополитена (50 млн. гривен), реконструкцию улицы им. Шевченко (25 млн. гривен), реконструкцию и строительство сетей внешнего освещения (10 млн. гривен) и на приобретение техники для коммунальных предприятий, обеспечивающих жизнедеятельность города (15 млн. гривен).

АКИБ «УкрСиббанк» поддерживает ликвидность вторичного рынка корпоративных облигаций  Эмитента, выставляя ежедневные котировки в ПФТС и Reuters.
Справка:
г. Харьков – город областного значения, административный, экономический, научный и культурный центр Харьковской области. Площадь города превышает 306 тыс.км2 , а численность населения составляет 1 464,4 тыс.чел. В Харькове сконцентрировано около 300 промышленных предприятий машиностроения, авиастроения, электроэнергетики и ТЭК, пищевой, легкой и фармацевтической промышленности. Доходы бюджета Харькова в 2005 г. составили 1 167,6 млн.грн., что на 8,5% больше, чем годом ранее. В сравнении с прошлым годом увеличились поступления в бюджет города по налогу с доходов физических лиц - на 29,5% и составили 517,3 млн.грн., по плате за землю - на 35,8% (95,1 млн.грн.), по единому налогу - на 27,6% (83,1 млн.грн.). От арендной платы за землю доходы увеличились в 2,4 раза и составили 47,5млн.грн., от местных налогов и сборов в бюджет города поступило 37,4 млн.грн., от приватизации имущества, находящегося в коммунальной собственности, - 56,0 млн.грн., от платы за аренду помещений - 20,4 млн.грн., от продажи земель несельскохозяйственного значения - 3,8 млн.грн. За 2005 год в целевой фонд привлечено средств на социально-экономическое развитие города в сумме 24,2 млн.грн. Из Государственного бюджета Украины получено трансфертов в сумме 210,6млн.грн., что на 38,8млн.грн. меньше, чем было запланировано. 
АКИБ «УкрСиббанк» зарегистрирован 18 июня 1990 года. Банк имеет полную лицензию НБУ № 75 от 24 декабря 2001 года на осуществление банковских операций.
По состоянию на 01.06.2006 г.: чистые активы – 12,654 млрд. грн., капитал – 1,3 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель составляет 9,824 млрд. грн., средства корпоративных клиентов – 3,831 млрд. грн., средства физических лиц – 2,863 млрд. грн. На сегодняшний день региональная сеть насчитывает 876 филиалов и отделений по всей территории Украины. Клиентами АКИБ «УкрСиббанк» являются  55 тысяч предприятий Украины, количество счетов физических лиц превышает 1,684 млн


Пресс-служба:

Лилия Бевзюк                  +38 (044) 537 49 18                      Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Татьяна Шикерявая        +38 (044) 201 22 71                     Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Банк “Надра” наградил студентов – победителей конкурса “Финансово-аналитические технологии”

5 июля в Национальном техническом университете “КПИ” состоялось торжественное награждение победителей конкурса „Финансовые аналитические и информационные технологии», который вот уже три года проводится среди студентов НТУУ “КПИ” и других вузов. В церемонии приняли участие ректор НТУУ “КПИ” академик Михаил Згуровский, Вице-президент банка “Надра” Елена Франковская, преподаватели и студенты ВУЗа.
Целью проведения конкурса, основанного банком “Надра”, является стимулирование и поддержка процесса разработки новых идей в сфере банковского бизнеса и практическое применение перспективных инновационных достижений конкурсантов. В этом году на конкурсе рассматривались письменные работы студентов на тему “Информационные технологии и программное обеспечение”. В конкурсе приняли участие более 100 студентов со всей Украины.
При определении победителей конкурса принимались во внимание не только новизна, актуальность и профессиональная грамотность разработки, но и практичность и коммерческая значимость проекта. По результатам конкурса определено 3 победителя, которым вручены денежные призы – именные стипендии от банка “Надра”.
В своем приветственном слове Вице-Президент банка “Надра” Елена Франковская отметила: “В нашу информационную эру  владеет миром тот, кто лучше других управляет информационными потоками. И я уверена, что имена участников этого конкурса, посвященного информационным технологиям, мы вскоре услышим снова – когда они закономерно достигнут статуса руководителей успешного бизнеса или деятельных администраторов разных уровней государственной власти. Участинки конкурса действительно достойны работать в лучших компаниях и организациях, об этом свидетельствуют разработки, поданные ими на рассмотрение жюри”.

 

Справка: Свою деятельность коммерческий банк «Надра» начал 26 октября 1993 года. Сегодня банк «Надра» - универсальное финансовое учреждение, один из лидеров отечественного банковского рынка. «Надра» входит в десятку крупнейших банков Украины и занимает верхние позиции банковских рейтингов. Банк предоставляет клиентам все виды современных банковских услуг. Чтобы стать еще ближе, «Надра» постоянно работает над развитием региональной сети и уже сейчас присутствует в каждом регионе Украины, насчитывая
553 отделения.
Одно из самых авторитетных международных рейтинговых агентств Moodу‘s Investors Service присвоило банку «Надра» долгосрочный кредитный рейтинг Moodу‘s В2 с прогнозом  рейтинга «Стабильный».
Международное рейтинговое агентство Fitch Ratings присвоило в апреле 2005 года банку «Надра» долгосрочный рейтинг «В-», краткосрочный «В», индивидуальный «D/E» и рейтинг поддержки «5». Прогноз для долгосрочного рейтинга – «Стабильный».
В октябре 2005 г. банк успешно завершил свое дебютное размещение трехлетних еврооблигаций в размере 100 млн. долларов США с самым низким процентным спрэдом за всю историю выхода украинских коммерческих банков на рынок еврооблигаций.
 На 01.06.2006 г. чистые активы банка составили – 7,1 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель – 6 млрд. грн., средства физических лиц – 2,8 млрд. грн., средства юридических лиц – 1 млрд. грн., балансовый капитал – 754  млн. грн., финансовый результат – 100,3 млн. грн.
В Интернете информация о банке представлена на сайтах: www.nadra.com.ua - сайт ОАО КБ «Надра», www.cash-a-lot.ua – первый в Украине карточный сайт, представленный банком «Надра».

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ