Новини АУБ

Золото знову почало дорожчати

«Ситуація на строковому ринку дорогоцінних металів на початку тижня характеризувалася зниженням цін на золото, але п'ятниця внесла свої корективи. Золото знову подорожчало на європейських торгах у зв'язку з різким зниженням курсу долара. Ціна жовтого металу піднялася до позначки 652,19 доларів за тройську унцію.
Що стосується платини та срібла, то після здешевлення до кінця тижня вони знову подорожчали. Станом на 16.03.07 платина коштує 1,218 доларів за унцію, срібло – 13,04-13,14 доларів за унцію», - говорить начальник відділу роботи з банківськими металами Казначейства РОДОВІД БАНКа Володимир Комар.

РОДОВІД БАНК виплачує грошові кошти фізичним особам – вкладникам збанкрутілого АКБ «Росток Банк»

РОДОВІД БАНК розпочав виплачувати грошові кошти фізичним особам – вкладникам збанкрутілого АКБ «Росток Банк» на підставі Реєстру одержувачів сум кредиторської заборгованості за вкладами (розміри конкретних виплат визначені ліквідатором АКБ «Росток Банк»). Ця процедура відбувається згідно Договору доручення, укладеного 25 грудня 2006 року між РОДОВІД БАНКом та ліквідатором АКБ «Росток банк» та погодженого Національним банком України.
            За словами заступника начальника Управління роздрібного бізнесу РОДОВІД БАНКу Алли Давидюк, наданий дозвіл НБУ щодо виплати грошових коштів фізичним особам-владникам збанкрутілого АКБ "Росток Банк" - це прояв високої довіри Національного банку до ВАТ "РОДОВІД БАНК", а також показник прозорої політики, стабільної прибуткової діяльності банку.
На сьогодні до РОДОВІД БАНКу звернулося вже понад 100 клієнтів, яким банк виплачує грошові кошти у відділеннях Києва, Львова і Харкова та здійснює їхнє обслуговування безкоштовно.
У своїй роботі РОДОВІД БАНК керується засадами, що роблять життя  клієнтів більш стабільним, прогнозованим, захищеним від будь-яких несподіванок. Широкий спектр депозитних продуктів банку включає вклади зі щомісячною, щоквартальною виплатою процентів, вклади з можливістю поповнення, зі щоквартальною капіталізацією процентів, депозитні лінії (можливість поповнювати та частково знімати кошти) на термін від 1 до 24 місяців. «У нашому банку навіть найвибагливіший клієнт може знайти цікаву для себе пропозицію і щодо відсоткових ставок, і щодо умов виплати процентів. Ми зацікавлені у тому, щоб кожен клієнт міг отримати прибуток від власних коштів. Сьогодні, розмістивши кошти на депозитному рахунку у РОДОВІД БАНКу, клієнт гарантовано отримує до 17,6% річних у національній валюті та до 12,0% в іноземній. Нашим клієнтам ми раді запропонувати і безкоштовне відкриття карткового рахунку при укладанні депозитного договору», - говорить заступник начальника управління роздрібного бізнесу РОДОВІД БАНКу Алла Давидюк.
У РОДОВІД БАНКу користуються популярністю акційні вклади («Джерело» - виплата відсотків щомісяця, «Конвалія» з можливістю поповнення, «Пролісок» - короткий строк, привабливі відсотки. Власники депозитів «Джерело», «Конвалія»  та  «Пролісок» отримують пільгові умови дострокового розірвання договору.  З «Гаманецем» відсотки виплачуються щомісяця та надається можливість поповнювати та частково знімати кошти, самостійно встановивши мінімальну та максимальну суму вкладу).  РОДОВІД БАНК пропонує постійно діючі депозити («Спрінт» - виплата відсотків щомісяця, «Квартал» - щоквартальна виплата відсотків, «Скринька» - щоквартальна виплата процентів і можливість поповнення,   «Скарбниця» - щоквартальна капіталізація нарахованих процентів).
Для клієнтів, які відкрили  у РОДОВІД БАНКу  рахунок для одержання пенсій та грошової допомоги, яка надходить від органів ПФУ та органів соціального захисту населення, передбачено підвищення чинної ставки за будь-яким неакційним банківським вкладом на 1% річних. Таким чином, ці клієнти  мають можливість відкрити депозитний рахунок з доходністю  до 18,8 % по вкладах у гривнях та до 12% річних в  іноземній валюті.
Окрім того, РОДОВІД БАНК входить до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб,  розмір відшкодування коштів за вкладами, включаючи відсотки, за рахунок цього Фонду збільшено до 25 тисяч гривень. 

Визнання фінансової стабільності АКБ "ІМЕКСБАНК" у Європі

В продолжение проведенных в феврале текущего года в Гамбурге переговоров между АКБ "ИМЭКСБАНК" и страховой компанией "Hermes" (Германия) 8 марта 2007 года состоялось заседание кредитного комитета указанной компании. 14 марта текущего года стало известно, что страховой компанией "Hermes" принято положительное решение по предоставлению страхового покрытия по операциям торгового финансирования АКБ "ИМЭКСБАНК".
Напомним, что ранее уже было заключено генеральное соглашение между АКБ "ИМЭКСБАНК" и Landesbank Berlin AG . Основным условием проведения сделки было согласие государственной страховой компании "Hermes" предоставить страховое покрытие.
Европейскими финансовыми учреждениями был проведен тщательный анализ финансового состояния и деятельности АКБ "ИМЭКСБАНК". Достигнутая договоренность - авторитетное признание финансовой стабильности и платежеспособности АКБ "ИМЭКСБАНК", и залог дальнейшего взаимовыгодного сотрудничества.

Пресс-служба АКБ "ИМЭКСБАНК"

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 лютого 2007 року «Про заходи щодо запобігання непродуктивному відпливу капіталів за межі України»

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 216/2007

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 лютого 2007 року «Про заходи щодо запобігання непродуктивному відпливу капіталів за межі України»

Відповідно до статті 107 Конституції України постановляю:
1. Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 лютого 2007 року «Про заходи щодо запобігання непродуктивному відпливу капіталів за межі України» (додається).
2. Контроль за виконанням цього Указу покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України.
Президент України Віктор ЮЩЕНКО
17 березня 2007 року
 
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
Про заходи щодо запобігання непродуктивному відпливу капіталів за межі України
Розглянувши комплекс проблем, пов'язаних з непродуктивним відпливом капіталів за межі України, Рада національної безпеки і оборони України відмічає існування загрозливих тенденцій у цій сфері і констатує, що основною причиною зазначених негативних явищ залишається несприятливий підприємницький та інвестиційний клімат у державі.
Високий рівень тінізації економіки України суттєво ускладнює державний контроль за рухом капіталів.
Серйозні недоліки у системі державного регулювання руху капіталів та зовнішньоекономічної діяльності створюють сприятливий грунт для поширення різноманітних схем непродуктивного виведення капіталів з України, які використовуються з метою ухилення від сплати податків, легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, тощо.
Нерозвиненість фондового ринку суттєво звужує можливості інвестування в Україні, а недосконалість правового регулювання цієї сфери створює підґрунтя для відпливу капіталів за межі України шляхом проведення сумнівних операцій з цінними паперами.
Відсутність єдиної судової практики застосування законодавства у сфері руху капіталу використовується учасниками ринку для непродуктивного виведення капіталів з використанням судових рішень.
Закономірними наслідками посилення відпливу капіталів з України є дефіцит фінансових ресурсів для капіталовкладень, посилення залежності від зовнішніх інвестицій та запозичень як для окремих вітчизняних підприємств, так і для економіки в цілому.
Дальше зволікання з вирішенням зазначених проблем загрожує послабленням національної валюти, посиленням інфляційних процесів, зниженням рівня життя населення тощо.
З огляду на нагальну потребу вжиття дієвих заходів щодо запобігання непродуктивному відпливу капіталів за кордон, підвищення ефективності діяльності органів виконавчої влади у цій сфері, а також ураховуючи, що поліпшення інвестиційного клімату та припинення відпливу капіталів за межі України відповідно до статті 8 Закону України «Про основи національної безпеки України» є одними з основних напрямів державної політики з питань національної безпеки, Рада національної безпеки і оборони України вирішила:
1. Визнати недостатніми заходи з реалізації державної політики щодо створення сприятливих умов для підприємництва та інвестиційної діяльності в Україні.
2. Визнати незадовільним рівень виконання Указу Президента України від 24 листопада 2005 року № 1648 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 червня 2005 року «Про заходи щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні» та від 28 жовтня 2005 року «Про заходи щодо утвердження гарантій та підвищення ефективності захисту права власності в Україні».
3. Кабінету Міністрів України:
1) вжити у місячний строк додаткових заходів щодо забезпечення виконання Указу Президента України від 24 листопада 2005 року № 1648 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 червня 2005 року «Про заходи щодо поліпшення інвестиційного клімату в Україні» та від 28 жовтня 2005 року «Про заходи щодо утвердження гарантій та підвищення ефективності захисту права власності в Україні»;
2) розробити та в установленому порядку внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти:
а) до 1 червня 2007 року:
про внесення змін до Законів України «Про цінні папери та фондовий ринок» і «Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні», передбачивши, зокрема:
– запровадження механізмів стимулювання укладання договорів з цінними паперами на фондових біржах;
– удосконалення механізмів допуску цінних паперів іноземних емітентів для обігу на фондовому ринку України;
– створення єдиного центрального депозитарію;
– забезпечення обігу цінних паперів вітчизняних емітентів на міжнародних фондових ринках та допуску цінних паперів іноземних емітентів на фондовий ринок України шляхом встановлення кореспондентських відносин по цінних паперах між єдиним центральним депозитарієм та іноземними депозитарними установами;
– запровадження механізмів запобігання випуску та обігу цінних паперів, які використовуються для непродуктивного відпливу капіталів;
– підвищення вимог до провадження професійної діяльності на фондовому ринку з метою захисту прав інвесторів та попередження маніпулювань з інвестиційними ресурсами;
про внесення змін до Законів України «Про страхування», «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», передбачивши, зокрема:
– забезпечення прозорості у діяльності страхових компаній, зокрема шляхом визначення переліку відомостей, які підлягають обов'язковому оприлюдненню, та порядку їх оприлюднення;
– посилення відповідальності за діяльність на ринках фінансових послуг без відповідної ліцензії, одержання якої передбачено законом;
про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення кримінальної відповідальності за шахрайство у сфері фінансових послуг;
про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», передбачивши, зокрема, спрощення механізму державної реєстрації припинення юридичних осіб, які не подають протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності, та акціонерних товариств, які не надають Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярну інформацію про емітента, відповідно до чинного законодавства, а також за наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про їх відсутність за місцезнаходженням;
про внесення змін до Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» щодо вдосконалення механізму визначення звичайних цін при експорті та імпорті товарів (послуг);
про рейтингування;
б) до 1 грудня 2007 року:
про зовнішньоекономічну діяльність (нова редакція), передбачивши, зокрема:
– вдосконалення механізму контролю за імпортом послуг;
– запровадження процедури отримання окремого дозволу Міністерства економіки України на проведення імпортних операцій, які не передбачають фактичного ввезення товарів (робіт, послуг);
в) розробити за участю Національного банку України та внести до 1 червня 2007 року на розгляд Верховної Ради України законопроекти:
про внесення змін до Законів України «Про інвестиційну діяльність», «Про режим іноземного інвестування», передбачивши, зокрема:
– заходи, спрямовані на запобігання та припинення правопорушень у сфері інвестиційної діяльності;
– визначення критеріїв, механізмів заохочення залучення інвестицій (у тому числі іноземних) до пріоритетних сфер та видів економічної діяльності;
про систему валютного регулювання;
3) вжити до 1 грудня 2007 року в установленому порядку заходів щодо вдосконалення контролю з боку Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України за страховиками (перестраховиками, перестрахувальниками), страховими посередниками при укладанні ними договорів страхування, перестрахування та інших видів договорів для забезпечення страхових, перестрахових зобов'язань;
4) опрацювати у тримісячний строк питання та підготувати відповідні пропозиції щодо:
– вдосконалення процедури оцінки капіталізації вітчизняних підприємств на основі ринкових механізмів;
– удосконалення методики визначення частки тіньової економіки;
5) за участю Національного банку України:
а) у тримісячний строк:
проаналізувати причини виникнення негативних тенденцій у сфері зовнішньої торгівлі України, зокрема у зовнішній торгівлі товарами, та за результатами аналізу з урахуванням норм і правил Світової організації торгівлі прийняти відповідні рішення;
опрацювати в установленому порядку питання та підготувати пропозиції щодо:
– удосконалення процедури розкриття банківської таємниці на вимогу правоохоронних та інших органів державної влади, яка б забезпечувала доступ до інформації про контрагентів за банківськими операціями та підстави здійснення таких операцій;
– удосконалення системи обміну інформацією між державними органами, що здійснюють контроль у сфері зовнішньоекономічної діяльності та руху капіталів, з метою своєчасного виявлення сумнівних операцій та суб'єктів господарювання, діяльність яких має ознаки фіктивної або є протиправною;
– запровадження механізму моніторингу експортних та імпортних операцій, зокрема їх супроводження включно до отримання коштів (при виконанні експортних операцій) та отримання товару або послуги (при виконанні імпортних операцій) за встановленим обсягом операцій;
проаналізувати ефективність виконання міжнародних договорів України стосовно уникнення подвійного оподаткування доходів і майна, попередження ухилень від сплати податків, сприяння, взаємного захисту інвестицій та опрацювати в установленому порядку питання щодо доцільності перегляду таких договорів;
6) організувати до 1 червня 2007 року із залученням наукових установ проведення досліджень та розроблення методики, на основі якої здійснити оцінку обсягів непродуктивного відпливу капіталів за межі України.
4. Національному банку України здійснювати постійний моніторинг судових рішень з питання звільнення суб'єктів господарювання від сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при купівлі іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку України, з подальшим наданням цієї інформації до Пенсійного фонду України, для можливого оскарження таких судових рішень.
5. Генеральній прокуратурі України з метою підвищення ефективності розслідувань кримінальних справ та результативності протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, внести до 1 травня 2007 року в установленому порядку на розгляд Президентові України пропозиції щодо вдосконалення законодавства у цій сфері.
6. Верховному Суду України обговорити до 1 травня 2007 року на Пленумі Верховного Суду України питання та прийняти рішення щодо забезпечення однакового застосування законодавства при вирішенні судових спорів, які стосуються, зокрема:
– придбання та переведення за межі України іноземної валюти, повернення іноземних інвестицій, які були вкладені в Україні, а також необхідності та випадків залучення до участі в судових процесах Пенсійного фонду України та Національного банку України;
– легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом;
– виведення капіталів за межі України шляхом проведення операцій з цінними паперами.
7. Вищій раді юстиції, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України поінформувати до 1 травня 2007 року Секретаря Ради національної безпеки і оборони України про виявлені факти ухвалення судами незаконних рішень, що призвели до економічних збитків держави, та вжити заходів щодо притягнення в установленому порядку до відповідальності суддів, які ухвалили такі рішення.
Голова Ради національної безпеки і оборони України В. ЮЩЕНКО
Секретар Ради національної безпеки і оборони України В. ГАЙДУК

 

Спільна акція Надра Банку та житомирського автосалону «Азія-моторс» – знижка на авто у розмірі 1000 грн.

     Один з лідерів автокредитування в Україні – Надра Банк – проводить у м. Житомирі спільну акцію з автосалоном «Азія-Моторс». Згідно з умовами акції при купівлі в автосалоні нового легкового автомобіля за допомогою кредиту, виданого Надра Банком, автосалон надає знижку на авто у розмірі 1000 грн. 
    Акція триває до 31 березня 2007 року.


    Довідка про партнера акції: ПП «Азія-Моторс» (м.Житомир, вул. Черняховського, 103-в, тел. (0412) 44-76-86) є дилером автобрендів Great Wall, Geely, Samand, Peugeot, Lexus, а також займається обслуговуванням китайських позашляховиків, пікапів, великовантажних і легкових автомобілів.


Довідка: Свою діяльність ВАТ КБ «Надра» розпочав 26 жовтня 1993 року. Сьогодні Надра Банк – універсальна фінансова установа, один із лідерів вітчизняного банківського ринку. Надра Банк входить до десятки найпотужніших фінансових установ України і посідає верхні рядки банківських рейтингів. Банк надає клієнтам усі види найсучасніших банківських продуктів і послуг. Щоб стати ще ближчим до клієнтів, Надра Банк постійно працює над розвитком регіональної мережі і вже зараз присутній у кожному регіоні України, нараховуючи 606 відділень.
Одне з найавторитетніших міжнародних рейтингових агентств Moody‘s Investors Service присвоїло Надра Банку довгостроковий кредитний рейтинг Moody‘s В2 з прогнозом рейтингу «Позитивний». Міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings у квітні 2005 року присвоїло Надра Банку довгостроковий рейтинг «В-», короткостроковий «В», індивідуальний «D/E» і рейтинг підтримки «5». Прогноз для довгострокового рейтингу – «Позитивний».
Станом на 01.03.2007 р. чисті активи банку склали 10 млрд. 918 млн. грн., кредитно-інвестиційний портфель – 9 млрд. 482 млн. грн., депозити фізичних осіб – 3 млрд. 439 млн. грн., депозити юридичних осіб – 0.91 млрд. грн., балансовий капітал – 1 млрд. 357 млн. грн., фінансовий результат – 17 млн. грн.
В Інтернеті інформація про банк представлена на офіційному сайті ВАТ КБ «Надра»:
www.nadra.com.ua.

АУБ проти непродуманих змін системи валютного регулювання та контролю в державі

В Асоціації українських банків вважають, що запланований до розгляду у Верховній Раді України законопроект «Про валютне регулювання та валютний контроль в Україні» (№ 3043) несе в собі потенційну загрозу стабільності національної банківської системи, а отже не може бути прийнятий.
Як пояснив Президент АУБ Олександр Сугоняко, чинне законодавство України орієнтується на європейську модель валютного регулювання, а проект Закону № 3043 за структурою і за змістом є повторенням Закону Російської Федерації «Про валютне регулювання та валютний контроль». Прийняття цього законопроекту передбачає зміни парадигми побудови системи валютного регулювання та контролю.
В АУБ відзначають, що калькування у якості базової основи до проекту українського Закону чужого законодавства, замість глибокого аналізу власної практики і досвіду валютного контролю і регулювання, виглядає дивним. Тим паче, що останнє вже робиться в Концепції системи валютного регулювання та контролю, яку готує НБУ, та робилося в проекті Закону про систему валютного регулювання та контролю, над яким працювали у Верховній Раді попереднього скликання. “Некритичне перенесення в реалії української економіки правових норм, які використовуються з метою валютного регулювання в країні, перед економікою якої стоять інші, нерідко прямо протилежні завдання, загрожує негативними соціально-економічними наслідками”.
На думку банкірів сумнівною з методологічної точки зору є сама ідеологія законопроекту. Він спрямований на прискорене досягнення конвертованості національної валюти за капітальними операціями, яке не випливає з логіки розвитку національної економіки. Запропоноване зняття обмежень на капітальні операції не обумовлене ані потребами провідних галузей економіки, ані станом платіжного балансу країни і призведе до посилення «втечі капіталу» (за оцінками експертів - близько 5 млрд. дол. США щорічно).
Окремі норми законопроекту (зокрема, ст. 11.5, яка передбачає можливість введення штучного офіційного курсу) суперечать міжнародним зобов'язанням України.
В АУБ наголошують, що стратегічно та методологічно вірним буде рішення про прийняття спочатку Концепції системи валютного регулювання та контролю, над якою зараз працює Національний  банк України.  Ця Концепція  покликана враховувати місце валютного ринку та системи валютного регулювання в загальній економічній політиці, їх координацію та кореспондування з діями державних органів влади у галузі монетарної, бюджетної, торгівельної, фінансово-банківської та інвестиційної політики. Необхідно також врахувати напрацювання, що містяться в законопроекті, розробленому у Верховній Раді попереднього скликання.
“Лише на основі здійснення такої комплексної роботи можна братися за проект Закону, який не тільки вирішить проблеми розвитку внутрішнього валютного ринку, але і забезпечить сумісність національної валютної системи з міжнародною валютною системою, зокрема з умовами та вимогами, які існують в країнах Європейського Союзу ”, – каже президент Асоціації українських банків.
В АУБ пропонують відмінити розгляд законопроекту № 3043, завершити розробку проекту Концепції системи валютного регулювання та контролю, і лише після схвалення такої Концепції приступати до розробки та розгляду відповідних законопроектів, що регулюють відносини у сфері валютного ринку.
Як зауважив Олександр Сугоняко: “Характерною ознакою, як для “помаранчевої”, так і для “біло-блакитної” влади, є нехтування реальними виразниками ринків, для яких влада “шиє” нормативно-правовий “одяг”. “Примірка” такого “одягу”, чомусь, не входить в плани “шевців” законів. Ось і цього разу, вже вкотре, автори не побажали ознайомитися з думками АУБ і банків на законопроект, який стосується безпосередньо банків. Вважаючи себе “демократами”, вони чинять не демократично, “забуваючи” залучити об”єднання суб”єктів ринку для з”ясування їх оцінки якості документу. Чому? Може тому, що в таких проектах приховується приватний, а не національний інтерес?” – запитує Президент АУБ.

Прес-служба
Асоціації українських банків

«УкрСиббанк» повністю розмістив облігації ТОВ “Міжнародний автомобільний холдинг „Атлант-М” серії В

АКИБ «УкрСиббанк» полностью разместил облигаций ООО “Международный автомобильный холдинг „Атлант-М” серии В
15 марта 2007 года ООО “Международный автомобильный холдинг „Атлант-М” завершил размещение облигаций серии В через Ведущего андеррайтера выпуска АКИБ «УкрСиббанк» на сумму 50 000 000,00 грн. Размещение было осуществлено в течение четырех дней.
Единая доходность, по которой проводилось размещение облигаций ООО “Международный автомобильный холдинг „Атлант-М” серии В, была установлена Эмитентом на уровне 15,5 % годовых на основании принятых заявок инвесторов (на 0,5% ниже номинальной доходности (16%)).
Первичное размещение облигаций серии В началось 12 марта 2007 года, и продлилось до 15 марта 2007 года.

Основные параметры выпуска:
· Объем эмиссии: 100 000 000,00 гривен, две серии по 50 000 000,00 гривен;
· Номинал одной облигации: 1 000 грн.;
· Купонный доход для первого-четвертого купонных периодов по обоим сериям: 16% годовых в гривне, процентная ставка по остальным периодам устанавливается эмитентом, но не может быть ниже 3% годовых в гривне;
· Купонный период: 91 день;
· Досрочная продажа облигаций: возможна по окончании 4-го и 8-го купонных периодов;
· Серия А – 50 000 000 гривен; Период обращения 36 месяцев: с 11 декабря 2006 года до 07 декабря 2009 года;
· Серия В – 50 000 000 грн; Период обращения 36 месяцев: с 12 марта 2007 г . до 08 марта 2010 г .;
· Депозитарий: ОАО «МФС»;
· Ведущий андеррайтер: АКИБ «УкрСиббанк»;
· Платежный агент: АКИБ «УкрСиббанк».

Облигации серии А также размещены в полном объеме и в установленные сроки.

АКИБ «УкрСиббанк» будет поддерживать ликвидность вторичного рынка корпоративных облигаций  Эмитента, выставляя ежедневные котировки в ПФТС и Reuters.

 

«УкрСиббанк» став партнером Французької весни 2007

АКИБ «УкрСиббанк» стал партнером Французской весны 2007, которая пройдет в разных городах Украины: Киеве, Донецке, Днепропетровске, Львове, Харькове, Одессе.

Благодаря поддержке банка, с 27 марта по 29 апреля Французская весна представит разнообразную программу, которая откроет основные тенденции современной культурной деятельности во Франции – театра, живописи, музыки и кино.
«Сегодня «УкрСиббанк» - третий крупнейший банк Украине - часть одной из крупнейших банковских систем в мире BNP Paribas, которая имеет французские корни. Это объясняет символичность поддержки Французской весны в Украине, - подчеркнул Председатель Правления банка Александр Адарич. - Работая в 85 странах мира, BNP Paribas уделяет огромное значение диалогу между европейскими культурами. Мы рады, что «УкрСиббанк» способствует взаимному культурному обмену между Украиной и Францией».
 
Для справки:
АКИБ «УкрСиббанк» зарегистрирован 18 июня 1990 года. Банк имеет полную лицензию НБУ № 75 от 24 декабря 2001 года на осуществление банковских операций.
По состоянию на 01.02.2007 г.: чистые активы – 22,3 млрд. грн., капитал – 2,5 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель составляет 19,5 млрд. грн., средства корпоративных клиентов – 3,4 млрд. грн., средства физических лиц – 3,5 млрд. грн. На сегодняшний день региональная сеть насчитывает 967 филиалов и отделений по всей территории Украины. Клиентами АКИБ «УкрСиббанк» являются 69 тысяч предприятий Украины, количество счетов физических лиц превышает 2,5 млн.

ПУМБ навчає мистецтву використання документарних операцій

  Первый Украинский Международный банк (ПУМБ) организовал для своих действующих и потенциальных клиентов в Луганске мастер-класс на тему «Документарные операции и торговое финансирование».

Мастер-класс состоялся 14 марта. В ходе мероприятия, участникам были представлены основные документарные инструменты и их преимущества, возможности ПУМБ по кратко- и долгосрочному финансированию торговли.

«Документарные операции – не только уникальный в своем роде вид финансовых услуг, но и наиболее удобная и надежная форма расчетов и снижения рисков при осуществлении внешнеэкономической деятельности», - отметил  Сергей Шашило, начальник Управления документарных операций ЗАО ПУМБ. «В связи с активным выходом  отечественных компаний на международные рынки, этот эффективный банковский продукт с каждым днем приобретает все большую популярность среди предприятий различных отраслей экономики», - добавил он.

Справка
ЗАО "Первый Украинский Международный банк" является универсальным банком, деятельность которого сосредоточена на коммерческих, розничных и инвестиционно-банковских операциях. Широкий спектр услуг предоставляется как корпоративным, так и частным клиентам.
ПУМБ зарегистрирован в 1991 году, акционерами банка являются ООО "СКМ Финансы" (99%), физические лица (1%). Банк входит в 15 крупнейших украинских банков по классификации НБУ.
Региональная сеть ПУМБ насчитывает 11 филиалов и 58 отделений.

 

23 березня НБУ та АУБ проведуть Всеукраїнську банківську нараду

2007 р. в м. Києві. Організаторами наради виступають Національний банк України та Асоціація українських банків. До участі у ній буде залучено керівників комерційних банків України, керівних працівників НБУ та АУБ, керівників регіональних банківських союзів.  Також візьмуть участь народні депутати України від профільного Комітету з питань фінансів та банківської діяльності тощо.

На Всеукраїнській нараді заплановано обговорити підсумки діяльності банківської системи за 2006 рік та завдання на 2007 рік, виходячи із стану економіки країни і Основних засад грошово-кредитної політики на 2007 рік. Також банкіри розглянуть питання захисту прав кредиторів та недопущення прийняття протиправних рішень в судах, питання нагляду та регулювання діяльності комерційних банків, валютного регулювання, удосконалення бухгалтерського обліку та звітності, інші актуальні для національної банківської системи питання.

За підсумками наради банків буде проведено прес-конференцію за участю керівництва НБУ та АУБ, про що буде повідомлено додатково.

Проведення Всеукраїнської наради попередньо було заплановано на 16 березня, проте після консультацій з НБУ дату проведення з технічних причин перенесено на 23 березня.

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

Директор Івано-Франківської ОД Райффайзен Банку Аваль стала лауреатом заходу «Жінка року м.Івано-Франківська»

Директор Івано-Франківської обласної дирекції Райффайзен Банку Аваль Галина Старчевська стала лауреатом заходу «Жінка року м. Івано-Франківська». Про це повідомляє відділ зв’язків з громадськістю з посиланням на Івано-Франківську ОД.

Як повідомили у дирекції, Галина Старчевська стала однією з 10 лауреатів заходу та була нагороджена подякою «За вагомий внесок у банківську справу м. Івано-Франківська».

Свято нагородження відбувалося в обласному музично-драматичному театрі м. Івано-Франківська 8 березня з нагоди Міжнародного жіночого дня.

Захід організовано під патронатом мера м. Івано-Франківськ Віктора Анушкевичуса, який особисто нагороджував лауреатів.

АКБ «Укрсоцбанк» підключив короткий телефонний номер 332 у оператора Life:)

АКБ «Укрсоцбанк» подключил короткий телефонный номер 332 у оператора
Life:). Об этом сообщила пресс-служба банка со ссылкой на начальника отдела
электронных каналов продаж Управления организации и развития каналов  продаж Максима Земляного.

Благодаря подключению короткого номера 332 абоненты оператора Life:) и
клиенты Укрсоцбанка (как существующие, так и потенциальные) могут легко
позвонить в Call-центр банка и получить широкий спектр услуг.

Клиенты могут использовать короткий телефонный номер 332 как в Украине,
так и за ее пределами. Плата за соединение отсутствует, стоимость минуты для
клиента составляет 1,06 грн. (включая НДС, но без отчислений в Пенсионный
фонд).

 После подключения короткого номера у клиента нет необходимости запоминать
длинный номер, поскольку  новый короткий номер 332 используется как для
мобильного банкинга, так и для совершения звонков в Call-центр.

«На наш взгляд наиболее важно, что для клиентов теперь используеться
единый короткий телефонный номер 332, который доступен абонентам UMC и
Life:)», — говорит Максим Земляной.

 По его словам, в ближайшее время Укрсоцбанк также подключит короткий
телефонный номер 332 у операторов Киевстар и Beeline.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ