Новини АУБ

«Укргазбанк» планує збільшити до 5 % власну частку на ринку транскордонних переказів через міжнародні системи переказу коштів

За период с января по октябрь 2007 года объемы операций и прибыли «Укргазбанка» от осуществления переводов через международные системы перевода средств увеличились более чем в 3 раза по сравнению с показателем за аналогичный период 2006 года.

Эта статистика операций дает возможность утверждать, что по итогам 2007 года «Укргазбанк» будет контролировать не менее 1,5% рынка  трансграничных переводов через международные системы перевода средств.

Как отметил заместитель начальника Управления розничного банкинга ОАО АБ «Укргазбанк» Сергей Савелко «развитие переводов является органичным дополнением развития бизнеса обслуживания физических лиц и  стремительного развития сети подразделений «Укргазбанк», которая уже насчитывает более 260 точек продаж во всех регионах Украины. В 2008 году «Укргазбанк» планирует внедрить спектр организационных и технологических решений, которые не только позволят увеличить долю «Укргазбанка»  на рынке денежных наличных переводов через международные системы до 5%, но и дадут возможность усилить конкурентные позиции на внутриукраинском рынке переводов». 

В знак благодарности клиентам за высокий уровень лояльности к услугам банка по переводу средств «Укргазбанк» до 01.01.2008 г. проводит акцию «Удачные деньги» для отправителей и получателей переводов через системы Western Union, MoneyGram, Anelik, Contact и Leader.

Во время акции каждый отправитель и получатель перевода через вышеуказанные системы получит сувенир с символикой банка или систем перевода.

 

 

Райффайзен Інтернаціональ знову закінчує квартал з рекордними результатами

Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ, що входить до складу Групи Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ), продовжив своє потужне органічне зростання в третьому кварталі 2007 року. Консолідований прибуток* (після оподаткування та відрахувань міноритарним акціонерам) за перші дев’ять місяців 2007 року зріс на 43,1% до 625,7 млн. євро (III кв. 2006 р. — 437,4 млн. євро). Прибуток до оподаткування зріс на 46,5% до 953,4 млн. євро (III кв. 2006 р. — 650,6 млн. євро), тоді як прибуток після оподаткування зріс на 44,6% до 736,6 млн. євро (III кв. 2006 р. — 509,4 млн. євро). (Усі результати наведено згідно з Міжнародними стандартами фінансової звітності (IFRS)).

Черговий квартальний рекорд в історії Групи

Без урахування деяких результатів, консолідований прибуток за третій квартал 2007 року досяг 224 млн. євро — чергового найкращого квартального показника за всю історію Групи. Цей результат майже на 16 млн. євро перевищує аналогічний показник за другий квартал 2007 року та на 51% чи 76 млн. євро — за третій квартал минулого року (III кв. 2006 р. — 148 млн. євро).

«Такий квартальний результат вкотре засвідчує наші дуже міцні позиції і на стратегічному, і на тактичному рівнях. Нестабільність міжнародних фінансових та кредитних ринків не мала будь-якого суттєвого впливу на нашу модель ведення бізнесу та наш курс розвитку. Міцна позиція Групи з точки зору стратегічної перспективи в одному з найбільш привабливих та динамічно зростаючих регіонів дає нам можливість продовжувати потужний органічний ріст із одночасним підвищенням прибутковості», — прокоментував отримані результати голова правління Райффайзен Інтернаціональ Герберт Степіч.

Прибутковість капіталу досягає 28%

Прибутковість капіталу (ROE) до оподаткування в третьому кварталі знову зросла та складає 28%. Такий результат означає приріст на 0,7 п.п. порівняно з аналогічним показником за результатами 2006 року, та був досягнутий, незважаючи на незвично високі утримання з прибутку внаслідок врахування деяких результатів.

Консолідована прибутковість капіталу (після сплати податків та відрахувань міноритаріям) знову перевищила позначку 20%. Із показником 21,2%, вона лише на 0,2 п.п. нижча за показник 2006 року. За перші три квартали 2007 року доходи з розрахунку на одну акцію зросли на 0,62 євро до 4,4 євро порівняно з аналогічним періодом минулого року. Відносні показники діяльності за весь 2007 рік можуть дещо знизитися у зв’язку зі збільшенням капіталу на 1,2 млрд. євро, успішно проведеним Райффайзен Інтернаціональ на початку жовтня 2007 р.

Подальше покращення операційних результатів

Операційний дохід у третьому кварталі знову зріс порівняно з попередніми кварталами, і Група вкотре досягла рекордного результату за свою історію. Квартальний прибуток від операційної діяльності, що склав 452 млн. євро, зріс на 15% чи 59 млн. євро порівняно з другим кварталом 2007 року та на 116 млн. євро порівняно з третім кварталом 2006 року (III кв. 2006 р. — 336 млн. євро).

В цілому, прибуток від операційної діяльності досяг 1200 млн. євро за перші три квартали 2007 р., збільшившись на 37% порівняно з аналогічним періодом минулого року (III кв. 2006 р. — 877 млн. євро).

Неперервне потужне зростання загальної балансової вартості

Вкотре Райффайзен Інтернаціональ зафіксував значне зростання загальної балансової вартості. У кінці вересня консолідований загальний баланс складав 67,5 млрд. євро, що на 21% більше порівняно з кінцем 2006 року (55,9 млрд. євро). У третьому кварталі рівень зростання досяг майже 8%, що є найкращим показником за три квартали поточного року.

Збільшенню активів сприяло зростання кредитування. Обсяги кредитів і позик зросли з початку року майже на 30% до 45,4 млрд. євро станом на звітну дату. З поправкою на резерви на непередбачені збитки, вони складають 66% загального балансу. Значне зростання було відзначено в усіх регіонах. Кредитний портфель найбільше зріс у підрозділах Групи в країнах СНД (приріст — на 36% або 3,6 млрд. євро.

Понад 13 мільйонів клієнтів обслуговуються в більш ніж 3000 відділень

У вересні клієнтська база Райффайзен Інтернаціональ досягла 13 мільйонів. Спочатку фокусуючись на корпоративному бізнесі, Група в 1999 році розпочала масове обслуговування приватних клієнтів та малих і середніх підприємств, поступово розширяючи масштаби своєї діяльності в цьому сегменті. На кінець 2004 року загальна чисельність клієнтів складала 5 мільйонів, а на кінець 2006 року вона вже досягла 12,1 млн. Райффайзен Інтернаціональ постійно розширяє свою мережу продажів, паралельно нарощуючи чисельність клієнтів. У Тюмені, за 2100 км від Москви було офіційно відкрито 3000-е відділення Групи.

Сьогодні Райффайзен Інтернаціональ посідає перше місце серед міжнародних банківських груп на 5 ринках Центральної та Східної Європи (в Албанії, Білорусі, Косово, Росії та Україні) за кількістю відділень. Більше половини з 3000 відділень Групи знаходиться на найбільш динамічно зростаючих банківських ринках СНД. «Ми володіємо мережею продажів, яка не має аналогів серед міжнародних банків на найбільш перспективних банківських ринках Європи», — сказав Г. Степіч.

Станом на 30 вересня 2007р., загальна чисельність відділень склала 3023 (на 31 грудня 2006 р. — 2848). За перші дев’ять місяців поточного року на балансі Райффайзен Інтернаціональ з’явилось 175 нових відділень.

З початку року чисельність персоналу збільшилась на 8,1% до 57019 осіб.

Перспективи та цілі залишаються незмінними

Очікується, що в 2007 році сегмент корпоративного бізнесу знову забезпечить найбільший вклад у загальний прибуток Групи. У цьому році Райффайзен Інтернаціональ має намір зосередити більше уваги на сегменті МСБ. У сфері швидко зростаючого роздрібного бізнесу основний акцент ляже на подальше розширення мережі відділень Групи, розвиток альтернативних каналів продажів та нарощування обсягів продажів у площині управління активами та страхових продуктів.

У 2007 році Райффайзен Інтернаціональ планує досягти консолідованого прибутку щонайменше 750 млн. євро.

Протягом 2007- 2009 рр. Райффайзен Інтернаціональ планує досягти річного приросту загального балансу, щонайменше, на 20%. Найвищі показники зростання мають, як і раніше, спостерігатися в СНД, не дивлячись на продаж Райффайзенбанк Україна.

На 2009 рік керівництвом поставлено завдання досягти показника прибутковості капіталу до оподаткування понад 25%, відношення витрат до доходів — нижче ніж 58% та коефіцієнта ризику на рівні біля 15%.

* На результати минулого року вплинули два фактори: продаж у IV кварталі Райффайзенбанк Україна та продаж пакету акцій у Банку ТуранАлем у III кварталі, що в сумі забезпечило підвищення консолідованого прибутку на 588 млн. євро. Задля кращої порівнянності показників з минулим роком, ці два результати не враховувалися при порівнянні.
Крім того, зміни в масштабах консолідації — приєднання Імпексбанку та eBanka у другому кварталі 2006 року, а також продаж Райффайзенбанк Україна в четвертому кварталі 2006 року — мали вплив на компоненти доходів. На початку 2007 року в масштаби консолідації було також включено три компанії з управління активами та чотири страхові брокерські компанії.

 

В АУБ обговорено застосування рекомендацій Bazel II

Відбулась робоча нарада представників банків – членів Асоціації українських банків та представників міжнародної менеджмент-консалтингової компанії zeb/. Тема обговорення – застосування рекомендацій Bazel II в українських банках.

Вів засідання  Голова Ради АУБ п. Аржевітін С. та партнер компанії zeb/  п. Раєвський Р.

Від АУБ у нараді також взяли участь п. Аксьонов В. – голова Правління АКБ “Морський”, п.Лавренчук В. - голова Правління ВАТ “Райффайзен банк Аваль”, п.Гладкій В. – заступник голови Правління “ТАС-Комерцбанк”, п.Березовик В. – перший заступник голови Правління АКБ “Укрсоцбанк”, п.Мінін А. – директор Департаменту ризиків ВАТ “Ощадбанк”, п.Врублевський  О. – член Правління “Міжнародного Іпотечного Банку”, п.Граматік Ю. – член Правління АКБ “Імексбанку” п.Сабіщенко В. – заступник директора Департаменту нагляду та регулювання банківської діяльності АУБ.

Від компанії zeb/  в нараді взяли участь п. Бічуя Н. – директор київського офісу компанії  zeb/, п. Ґрінберґ Б. – менеджер компанії zeb/, п. Медер М.- менеджер компанії zeb/.

Представники zeb/ запропонували провести анкетування комерційних банків України стосовно визначення проблем управління ризиками (відповідно до рекомендацій Basel II). На основі аналізу результату цього опитування заплановано провести конференцію за участю банків – членів АУБ з питань підготовки до запровадження в Україні Basel II. Окрім цього, обговорено можливість проведення 1 раз на 2-3 місяці семінарів за участі zeb/ для працівників комерційних банків з конкретних проблем банківської діяльності (управління ризиками, корпоративне управління тощо).

В ході обговорення сторони домовились про потребу проведення спеціального дослідження розвитку управління ризиками і рекомендацій Basel II для українського ринку банківських послуг.

Це дослідження буде підготовлене Асоціацією українських банків у співпраці з компанією zeb/ для того, щоб сприяти набуттю належної якості і відповідності банківських послуг в Україні світовим стандартам  ринку.

Основна мета дослідження - оцінити  поточний стан управління ризиками  в українських  банках і сприяти їх подальшому розвитку у напрямку досягнення відповідності рекомендаціям Basel II. Воно надасть можливість кожному окремому банку порівняти свій розвиток із головними конкурентами, покращити якість підготовки відповідного персоналу та скорегувати свої плани для втілення нових технологій. Загальні результати дослідження будуть надіслані учасникам і представлені  під час спеціального заходу, підготованого  компанією АУБ та zeb/. Ці матеріали також  будуть використані для розроблення програми навчання банківських спеціалістів по темі Basel II, які також будуть спільно проводитися АУБ і zeb/.

Як відомо, свої проекти в сфері консультацій фінансових установ zeb/ успішно реалізовує в Західній Європі (Німеччина, Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн) та країнах Центрально-Східної Європи (Польща, Чехія, Словаччина). Офіси компанії розташовані в Берліні, Мюнхені, Відні, Цюриху та Варшаві з загальною кількістю працівників більше 400 осіб. Компанія співпрацює з лідируючими установами в Європі, серед яких такі відомі, як: Commerzbank, HVB, SEB (Німеччина), Raiffeigen Zentralbank, BAWAG (Австрія), банк BPH, банк Pekao SA, BZ WBK (Польща), UBS, Credit Suisse (Швейцарія). Крім того, компанія співпрацює з Австрійським національним банком, Бундесбанком Німеччини, Національним банком Польщі тощо.

Серед напрямків діяльності,  компанія zeb/ приділяє значної уваги фінансовому контролінгу, реінженирінгу бізнес процесів, ризик-менеджменту та регулюванню процедури нагляду. Спеціальні групи фахівців, що об’єднуються в т.зв. “центри компетенції” (Competence Centre), займаються розв’язанням завдань в кожному з цих напрямків.

Прес-служба
Асоціації українських банків

В АУБ обговорено застосування рекомендацій Bazel II

Відбулась робоча нарада представників банків – членів Асоціації українських банків та представників міжнародної менеджмент-консалтингової компанії zeb/. Тема обговорення – застосування рекомендацій Bazel II в українських банках.

Вів засідання  Голова Ради АУБ п. Аржевітін С. та партнер компанії zeb/  п. Раєвський Р.

Від АУБ у нараді також взяли участь п. Аксьонов В. – голова Правління АКБ “Морський”, п.Лавренчук В. - голова Правління ВАТ “Райффайзен банк Аваль”, п.Гладкій В. – заступник голови Правління “ТАС-Комерцбанк”, п.Березовик В. – перший заступник голови Правління АКБ “Укрсоцбанк”, п.Мінін А. – директор Департаменту ризиків ВАТ “Ощадбанк”, п.Врублевський  О. – член Правління “Міжнародного Іпотечного Банку”, п.Граматік Ю. – член Правління АКБ “Імексбанку” п.Сабіщенко В. – заступник директора Департаменту нагляду та регулювання банківської діяльності АУБ.

Від компанії zeb/  в нараді взяли участь п. Бічуя Н. – директор київського офісу компанії  zeb/, п. Ґрінберґ Б. – менеджер компанії zeb/, п. Медер М.- менеджер компанії zeb/.

Представники zeb/ запропонували провести анкетування комерційних банків України стосовно визначення проблем управління ризиками (відповідно до рекомендацій Basel II). На основі аналізу результату цього опитування заплановано провести конференцію за участю банків – членів АУБ з питань підготовки до запровадження в Україні Basel II. Окрім цього, обговорено можливість проведення 1 раз на 2-3 місяці семінарів за участі zeb/ для працівників комерційних банків з конкретних проблем банківської діяльності (управління ризиками, корпоративне управління тощо).

В ході обговорення сторони домовились про потребу проведення спеціального дослідження розвитку управління ризиками і рекомендацій Basel II для українського ринку банківських послуг.

Це дослідження буде підготовлене Асоціацією українських банків у співпраці з компанією zeb/ для того, щоб сприяти набуттю належної якості і відповідності банківських послуг в Україні світовим стандартам  ринку.

Основна мета дослідження - оцінити  поточний стан управління ризиками  в українських  банках і сприяти їх подальшому розвитку у напрямку досягнення відповідності рекомендаціям Basel II. Воно надасть можливість кожному окремому банку порівняти свій розвиток із головними конкурентами, покращити якість підготовки відповідного персоналу та скорегувати свої плани для втілення нових технологій. Загальні результати дослідження будуть надіслані учасникам і представлені  під час спеціального заходу, підготованого  компанією АУБ та zeb/. Ці матеріали також  будуть використані для розроблення програми навчання банківських спеціалістів по темі Basel II, які також будуть спільно проводитися АУБ і zeb/.

Як відомо, свої проекти в сфері консультацій фінансових установ zeb/ успішно реалізовує в Західній Європі (Німеччина, Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн) та країнах Центрально-Східної Європи (Польща, Чехія, Словаччина). Офіси компанії розташовані в Берліні, Мюнхені, Відні, Цюриху та Варшаві з загальною кількістю працівників більше 400 осіб. Компанія співпрацює з лідируючими установами в Європі, серед яких такі відомі, як: Commerzbank, HVB, SEB (Німеччина), Raiffeigen Zentralbank, BAWAG (Австрія), банк BPH, банк Pekao SA, BZ WBK (Польща), UBS, Credit Suisse (Швейцарія). Крім того, компанія співпрацює з Австрійським національним банком, Бундесбанком Німеччини, Національним банком Польщі тощо.

Серед напрямків діяльності,  компанія zeb/ приділяє значної уваги фінансовому контролінгу, реінженирінгу бізнес процесів, ризик-менеджменту та регулюванню процедури нагляду. Спеціальні групи фахівців, що об’єднуються в т.зв. “центри компетенції” (Competence Centre), займаються розв’язанням завдань в кожному з цих напрямків.

Прес-служба
Асоціації українських банків

АУБ та аудиторська компанія Deloitte оголосили Всеукраїнський конкурс Річних звітів банків за 2006 рік та веб-сайтів банків

Асоціація українських банків та аудиторська компанія Deloitte оголосили Всеукраїнський конкурс Річних звітів банків за 2006 рік та веб-сайтів банків.

Конкурс проводитиметься у двох номінаціях: Річний звіт за 2006 рік та веб-сайт банку.
Банки-учасники Конкурсу можуть брати участь в обох, або одній номінації /на вибір/. По кожній із номінацій буде визначено переможців окремо.

Переможці Конкурсу будуть визначатися конкурсною комісією, до складу якої входять представники провідних аудиторських компаній: Deloitte, Ernst&Young, KPMG, PriceWaterhouseCoopers та інших організацій.

Для участі у Конкурсі необхідно надіслати на адресу Асоціації Українських банків:

- заповнену аплікаційну форму, зазначивши номінацію, у якій банк прийматиме участь;
- надруковані типографським способом 2 примірники Річного звіту банку за 2006 рік (та англійську версію, при наявності).

За додатковою інформацією можна звертатись до компанії Deloitte за телефонам (044) 4909000 (внутр.8642); e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (Мирослава Поліщук).

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

Банк ПІВДЕННИЙ установив понад 150-ти банкоматів

По состоянию на ноябрь 2007 года банкоматная сеть Банка ПИВДЕННЫЙ насчитывает более 150 банкоматов.
Открытие новых банкоматов является логическим продолжением программы по расширению присутствия Банка на рынке платежных карт.
На сегодняшний день Банком выпущено более 155 000 платежных карт. В сети обслуживания платежных карт Банка работает 155 банкоматов, 981 POS-терминала, 707 торговых точек и 108 пунктов выдачи наличных денежных средств.
Банк ПИВДЕННЫЙ входит в сеть «Атмосфера», что дает возможность держателям платежных карт Банка ПИВДЕННЫЙ получать наличные денежные средства в более 1190 банкоматах по льготным тарифам. Помимо банкоматов Банка ПИВДЕННЫЙ в сеть «Атмосфера» входят банкоматы еще двенадцати банков, работающих на технологической базе Украинского процессингового центра.
Постоянный рост количества банкоматов, POS-терминалов, пунктов выдачи наличных денежных средств и расширение сети обслуживания клиентов по платежным картам является приоритетным направлением деятельности Банка, призванным удовлетворить потребности держателей платежных карт Банка ПИВДЕННЫЙ.
Национальная сеть банковского обслуживания Банка ПИВДЕННЫЙ включает более 110 отделений

РОДОВІД БАНК і мережа гіпермаркетів «Нова Лінія» продовжують співробітництво

На території будівельного гіпермаркету «Нова Лінія», який відкриється у місті Луцьк 8 грудня, з’явиться відділення РОДОВІД БАНКу. Його клієнти зможуть оформити бонусно-платіжну картку «НОВА ЛІНІЯ – РОДОВІД БАНК», а також відкрити кредитну лінію розміром від 500 до 5 000 гривень з пільговим періодом 10 днів, протягом яких клієнт має можливість користуватися кредитною лінією з відсотковою ставкою 0,01% річних. Якщо клієнт встановив кредитну ліню, але кошти не використовує, то він за це банку нічого не платить. Щоб сплатити заборгованість, треба лише поповнити картку. РОДОВІД БАНК пропонує зручні варіанти поповнення бонусно-платіжної картки через банкомати (з функцією приймання грошей), які розташовані на території гіпермаркетів «НОВА ЛІНІЯ», через відділення РОДОВІД БАНКу або через інші банки. Клієнт може розраховуватись бонусно-платіжною карткою без комісії як у гіпермаркетах «НОВА ЛІНІЯ», так і в інших торговельних і сервісних точках по всьому світу.
 У відділенні РОДОВІД БАНКу клієнти зможуть отримати повний спектр банківських послуг і оформити різноманітні  ко-брендингові платіжні картки.
Сьогодні РОДОВІД БАНК пропонує унікальні платіжні картки, розроблені його фахівцями: «Олімпійська програма», «АМСТОР – РОДОВІД БАНК», «Пізнай світ» з «КИЙ АВІА, «ДОБРОБУТ», «Заначка» з «Велика Кишеня», «РОДОВІД БАНК – НОВА ЛІНІЯ», «ŠKODA FRIEND CLUB», «Козирна карта – РОДОВІД БАНК», «Правильна пенсія».

VAB Ессет Менеджмент підписала договір про управління активами з перестраховою компанією VAB Re

7 листопада 2007 року між компаніями VAB Ессет Менеджмент та VAB Re був підписаний договір про управління активами строком на 1 рік з подальшою пролонгацією.

Компанія VAB Ессет Менеджмент вже має успішний досвід управління активами страхової компанії VAB Життя і недержавного пенсійного фонду “Перший профспілковий”.

“Наша компанія продовжує розширювати свою присутність на ринку  управління активами. Інвестиційна політика VAB Ессет Менеджмент орієнтована на максимально можливе зростання капіталу за допомогою інвестицій в недооцінені акції українських емітентів, а також в інструменти з фіксованою прибутковістю. Наша компанія виступає інвестиційним консультантом страхових компаній, промислово-фінансових груп, підприємств і фізичних осіб. Ми ведемо роботу із створення  інвестиційних фондів, а також надаємо послуги із створення і управління індивідуальними портфелями  приватних клієнтів. Основним нашим принципом є досягнення максимальної прибутковості  для наших клієнтів за підтримки мінімального рівня ризиків “, - зазначила  Генеральний директор VAB Ессет Менеджмент Тетяна Попова.

ПУМБ відкрив 100-у точку продажів

Первый Украинский Международный Банк (ПУМБ) презентовал свою сотую точку продаж. Новое отделение ориентировано на обслуживание клиентов банка – физических лиц и расположено в самом центре Донецка по бул. Пушкина, 27.

Открытие состоялось в рамках активного расширения филиальной сети, укрепления позиций банка во всех регионах Украины и развития розничного сектора – ПУМБ активно предлагает ритейловые продукты и услуги с начала 2007 г.

По словам Геннадия Молодчинного, Заместителя Председателя Правления ПУМБ, «сотая точка продаж в системе банка – это своего рода рубеж. Наше сотое отделение – это 70% реализации Стратегии развития банка на период с 2006 по 2008 год в области расширения филиальной сети. В этом году свою работу начали 46 точек продаж, до конца года еще 12 отделений откроют свои двери для клиентов. Планами работы банка на 2008 год предусмотрено открытие еще 27 точек продаж».

«Стоит отметить, что развитие филиальной сети ПУМБ идет экстенсивными темпами. Согласно Стратегии развития Банка на период с 2006 по 2008 год, нами предусмотрено увеличение количества точек продаж до 140. В 2007 году Банк обеспечил свое присутствие во всех областных центрах Украины, за исключением Черновцов и Ужгорода. Следует учесть, что еще в начале 2006 года Банк присутствовал только в 9 областях», - рассказывает господин Молодчинный.

В 2007 г. ПУМБ появился на новых для себя бизнес-территориях – в Виннице, Житомире, Кировограде, Ровно, Сумах, Тернополе, Херсоне и Чернигове. Кроме того, до конца года отделения банка откроют свои двери и в таких городах, как Ивано-Франковск, Полтава, Хмельницкий и Черкассы.

В ПУМБ главный акцент делается на качество открываемых отделений, профессионализм персонала, полный спектр банковских продуктов и, конечно же, комфорт в обслуживании. Высокие требования предъявляются также к оформлению отделений — корпоративный стиль, внешнее и внутреннее оформление отображают философию открытости и прозрачности в работе банка, инновационный подход, а также его ориентацию на клиента.

 

Понад 360 тисяч клієнтів НАДРА БАНКУ відкрили тарифні пакети «Ласкаво просимо!»

    Тарифные пакеты «Добро пожаловать!» от НАДРА БАНКА приобретают все больше популярности среди потребителей: с момента внедрения данного продукта (с октября прошлого года) оформлено 363 тыс. 342 тарифных пакета. Среди всех видов тарифных пакетов наиболее популярными среди клиентов являются «Стимул», «Гармония», «Процветание» и тарифный пакет для пенсионеров «Забота».
Денис Черевко, директор Департамента продаж физическим лицам НАДРА БАНКА, отметил: «Успех тарифных пакетов объясняется тем, что данный продукт является максимально удобным и выгодным для клиентов. С его помощью клиент сможет пользоваться широким спектром разнообразных банковских услуг – от текущих счетов с возможностью свободного пополнения и снятия наличных до различных программ накопления и приумножения средств».
 Следует отметить, что НАДРА БАНК приготовил клиентам, оформляющим тарифные пакеты «Добро пожаловать!», интересные предложения, которые действуют на постоянной основе. Так, все клиенты, которые оформляют депозиты или используют накопительный счет, получают бонус к процентной ставке. Не забыл НАДРА БАНК и о клиентах, которые получают кредиты в рамках тарифных пакетов, – для них предусмотрены скидки.
НАДРА БАНК разработал тарифные пакеты для клиентов всех возрастов и категорий. В частности, тарифный пакет «Стимул» больше подойдет для студентов и молодых специалистов; «Гармония» – для тех, кто уже работает и постоянно стремится улучшить качество своей жизни; «Процветание» предназначен для людей с более высоким уровнем доходов, которые добились определенной жизненной стабильности. Клиентам пенсионного возраста банк предлагает воспользоваться тарифным пакетом «Забота», который предусматривает стабильное обслуживание с минимальным уровнем затрат. Существует также тарифный пакет «Комфорт», разработанный для пенсионеров, которые ведут динамичный образ жизни, работают, путешествуют и активно отдыхают. НАДРА БАНК позаботился и о VIP-клиентах – успешных людях, требующих к себе индивидуального подхода и ценящих сервис высшего качества, – тарифный пакет «Абсолют» создан именно для них.
В комплексный тарифный пакет входят три текущих счета в любой валюте, три накопительных счета и неограниченное количество депозитных счетов. Доступ к счетам клиента осуществляется с помощью трех бесплатных платежных карточек.
Напомним, что в НАДРА БАНКЕ до конца года действуют интересные акционные предложения. Так, все клиенты, которые оформляют депозиты,  получают бонус +1% в евро и долларах США, +0,3% в гривне. Кроме того, клиенты могут воспользоваться повышенной ставкой по накопительным счетам – 10% в любой валюте.

 

Різке зростання інфляції в 2007 році тягне за собою значні ризики для макроекономічної стабільності в Україні

Внаслідок різкого зростання цін у жовтні індекс споживчих цін за останні 12 місяців зріс на 14,8% (такі темпи інфляції в Україні не спостерігалися з 2000 року). Швидке зростання цін на продукти харчування в поточному році спостерігається не лише в Україні — ціни на хліб, м’ясо та молочні продукти зростають у всьому світі внаслідок несприятливих погодних умов та поганого врожаю.

Однак, зазначає аналітик Райффайзен Банку Аваль Дмитро Сологуб, темп зростання інфляції в Україні значно вищий аніж, наприклад, в країнах Східної Європи. А отже, існують й інші фактори, що визначають високий рівень інфляції в Україні.

Одним із таких факторів, на думку аналітика банку, є різке зростання соціальних витрат за останні роки. Починаючи з 2004 року, щороку в Україні відбуваються вибори й політики використовують збільшення соціальних виплат як головний аргумент передвиборчих перегонів. В результаті, зростання реальної зарплати в економіці за останні роки значно випереджає підвищення продуктивності праці, створюючи тим самим тиск на ціни.

Друга причина високої інфляції в Україні — це здійснювана Національним банком монетарна політика, при якій в умовах фіксованого обмінного курсу та постійного притоку іноземної валюти в країну Нацбанк змушений здійснювати регулярні інтервенції, збільшуючи тим самим пропозицію гривні. Наприклад, на кінець жовтня 2007 року зростання грошової бази та грошової маси в Україні склало практично 50% в річному розрахунку. «Без сумніву, частково збільшення пропозиції грошей компенсується підвищенням попиту на них — зростання економіки підвищує потребу в грошах. Однак темпи зростання монетарних агрегатів в поточному році виглядають занадто високими, що має негативний вплив на темпи інфляції», — зазначив Д.Сологуб.

У той же час, уряд не зумів зупинити зростання цін ринковими методами та пом’якшити наслідки зростаючої інфляції для споживачів. Зокрема, відсутній чіткий та прозорий механізм державних інтервенцій на окремих ринках — за допомогою державного резерву тих чи інших товарів уряд міг би згладити коливання цін внаслідок впливу зовнішніх факторів. Замість цього, в Україні державні органи вирішили діяти, в першу чергу, адміністративними методами — через прямий контроль над цінами, обмеження роздрібних надбавок, заборону експорту, що не дало бажаного результату.

На думку Дмитра Сологуба, висока інфляція є основним макроекономічним ризиком для України на сьгодні. По-перше, висока інфляція зменшує реальний добробут населення, таким чином підвищуючи соціальну напругу в суспільстві. По-друге, враховуючи різке зростання роздрібного кредитування за останні роки, зменшення реальних доходів населення може негативно вплинути на його здатність обслуговувати отримані кредити, а це збільшує кредитні ризики для банків. До того ж зростання інфляції веде до зростання процентних ставок, що може призвести до уповільнення темпів кредитування, а, отже, і негативно вплинути на інвестиції та споживання. В результаті економічне зростання може уповільнитися.

Крім того, пришвидшення інфляції та зростання її волатильності негативно впливають на інфляційні очікування населення. Нарешті, висока та волатильна інфляція ускладнює планування бізнес-процесів, знижуючи тим самим інвестиційну активність в економіці. Тому боротьба з інфляцією має стати пріоритетом економічної політики.

«Як не парадоксально, але різке зростання цін в цьому році може мати й позитивні наслідки, оскільки допоможе прискорити проведення довгоочікуваних економічних реформ», — вважає Д.Сологуб.

У першу чергу, йдеться про перехід до режиму інфляційного таргетування, при якому низька та стабільна інфляція є основною метою економічної політики. Крім того, уряд міг би приділяти увагу не лише стимулюванню зростання сукупного попиту шляхом постійного збільшення бюджетних витрат, але й вживати заходів, спрямованих на зростання сукупної пропозиції. Зокрема, мова йде про реформи ринку праці, зменшення податкового тиску, лібералізацію регуляторного режиму для малого та середнього бізнесу. «У короткостроковій перспективі, уряду варто дотримуватися консервативної та зваженої соціальної політики, якою потрібно керуватися й при розробці державного бюджету на наступний рік» — означив експерт.

На його думку, успіх усіх цих заходів залежатиме й від того, наскільки буде покращено координацію при здійсненні економічної політики між різними державними органами.
 
 
  
 
 
 

Аналітики Укрсоцбанка вважають, що грошові агрегати у 2007 р. будуть і надалі зростати прискореними темпами та підтримувати високу інфляцію

Денежные агрегаты в 2007 году будут и дальше расти ускоренными темпами и поддерживать высокую инфляцию. Так считают аналитики АКБ «Укрсоцбанк».

Темпы прироста денежной массы в октябре замедлились до минимальных за последние девять месяцев. «Объем наличных средств в обращении за месяц вырос на 2,2% до 98,968 млрд. грн., что, теоретически, должно снизить давление на потребительские цены со стороны монетарных агрегатов», - полагают эксперты Укрсоцбанка. Они также отмечают, что 84% месячного прироста М3 или 5,5 млрд. грн. пришло в экономику Украины с валютного рынка через выкуп Нацбанком инвалюты.

«НБУ приходится выкупать избыток инвалюты, выпуская в обращение больше гривни, чем необходимо экономике», -  констатируют аналитики. Оценивая последние курсовые заявления Президента и руководителей НБУ, они не ожидают  самоустранения Нацбанка от активного участия в торгах на валютном рынке. 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ