ПАТ "Ідея Банк" крокує на зустріч очікуванням своїх Клієнтів, які хочуть користуватись послугами Інтернет-банкінгу. У жовтні цього року ми відкрили послугу Idea Bank Online. За перший місяць завдяки діяльності нової послуги до неї приєдналось понад 2500 клієнтів, які розмістили через Інтернет-Банкінг депозитів на суму понад 22 млн. грн.
Інтернет-Банкінг від ПАТ "Ідея Банк" – це, перш за все, обслуговування 24 год на добу, що дає змогу Клієнтам розміщувати депозити, обслуговувати поточний рахунок, реалізувати грошові перекази та інші операції у будь-який час.
Клієнт має можливість обрати собі логін доступу до Idea Bank Online за допомогою СМС-повідомлення. Він отримує пароль для першої реєстрації. Безпеку доступу гарантує система одноразових логінів, що пересилаються за допомогою СМС-повідомлень на узгоджений з Клієнтом номер телефону, а також система антифішингу, що використовує вибрану Клієнтом графіку.
Для зручності Клієнта, у відділеннях банку впроваджено унікальний спосіб надання можливості першого входу – використання планшета, що до цього часу не використовувався в Україні.
"Клієнт одразу після підписання договору має доступ до системи Idea Bank Online, має можливість проведення першої реєстрації за допомогою планшета, доступного у відділенні Банку. При цьому працівник відділення проводить короткий - тренінг для клієнта по користуванню Інтернет-Банкінгом – говорить Аркадіуш Цемпура, Директор департаменту нестандартних каналів продаж, – Заохочуємо до реалізації операцій та перевірки факту, що Idea Bank Online адаптовано до обслуговування на все більш популярних планшетах без інсталяції та додаткового програмного забезпечення".