Новини АУБ

«Аваль» профінансував будівництво сухогрузів на ДП «Суднобудівний завод ім. 61-го комунара»

Банк «Аваль» надав фінансування для будівництва двох корпусів сухогрузів на ДП «Суднобудівний завод ім. 61-го комунара» на замовлення іспанської компанії Factoria Naval de Marin, S.A. Про це повідомляє прес-служба банку з посиланням на директора кредитного департаменту АППБ «Аваль» Віктора ГОРБАЧОВА.

За словами В.ГОРБАЧОВА, кошти надані заводу в рамках кредитної лінії з лімітом кредитування 3 млн. євро. Кредитна лінія відкрита на термін до 15 липня 2005 р. Розрахунки з контрагентами здійснюються через документарні безвідкличні акредитиви, відкриті на користь продавця (українського заводу) у банках покупця — Banco Santander Central Hispano S.A. і Caixavigo, Ourense e Pontevedra Vigo, що є першокласними європейськими банками. Акредитиви покривають 100 проц. вартості суден.

Як повідомив В.ГОРБАЧОВ, забезпеченням за кредитом виступають основні засоби підприємства, майнові права по контрактах і корпуса суден, що буде побудовано.

Передача компанії Factoria Naval de Marin, S.A корпуса першого судна відбудеться, як планується, через 9 місяців після надання покупцем заводу копій креслень, по яких буде побудований корпус; другого — через 12 місяців.

Як раніше повідомляла прес-служба банку з посиланням на генерального директора ДП «Суднобудівний завод ім. 61-го комунара» Валерія Агафонова, портфель замовлень, розміщених на заводі, перевищує на даний час 44,86 млн. дол. США. Виробнича програма передбачає будівництво універсального рефрижераторного судна, морського буксира, криголама для українських замовників і два корпуси сухогрузів для іспанського замовника.

За останні роки завод побудував на експорт 15 першокласних рефрижераторних суден, 3 судна-постачальника і 2 арктичних траулери.

Крім суднобудування, що у минулому році склало 58,6 проц. від загального обсягу виробництва, завод виконує ремонт кораблів і суден, виготовляє вироби судового, загальновиробничого і спеціального машинобудування.

www.aval.ua

АУБ на захисті конституційних прав і свобод фізичних та юридичних осіб

Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму", внесений на розгляд Верховної Ради України Народним депутатом Осикою С.Г. (реєстраційний № 4190 - 1), на погляд Асоціації українських банків, є небезпечним для суспільства.

Будь - який законопроект зобов'язаний враховувати необхідність безумовного забезпечення конституційних прав і свобод фізичних та юридичних осіб, не допускати їх погіршення.

Разом з тим зміни до статті 209 Кримінального кодексу України значно розширюють коло правопорушень, які будуть підпадати під дію Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" (далі - Закон про відмивання).

Зміни до статті 209 КК України відносять до небезпечних протиправних діянь, що передували легалізації (відмиванню) доходів, діяння, за які Кримінальним кодексом передбачено покарання від одного року і більше (а не три і більше років, як це передбачено законом, що діє нині). Таким чином, під згадані злочини підпадуть також злочини невеликої тяжкості, які, як правило, вчинюються особами з низькою правовою свідомістю.
Тобто стане можливим притягнення особи до відповідальності за злочин більшої тяжкості ніж вона скоїла, що на думку Асоціації, не буде відповідати ефективності кримінального переслідування реального злочину.

Одночасно законопроект значно розширює права Державного департаменту фінансового моніторингу (далі - ДДФМ) та руйнує закладені у чинний закон підходи до побудови системи роботи ДДФМ з суб'єктами первинного фінмоніторингу.

Так, доповнення статті 13 Закону про відмивання правом ДДФМ перевіряти виконання суб'єктами первинного фінансового моніторингу вимог щодо ідентифікації особи, порядку реєстрації фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, подання про них інформації, зберігання документів, які стосуються ідентифікації осіб та фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу тощо. Надання ДДФМ згаданих прав не тільки буде дублювати діяльність відповідної структурної одиниці Національного банку України, на яку чинним Законом про відмивання покладені зазначені функції, а й безумовно призведе до значного росту кількісного складу ДДФМ, ляже значним фінансовим тягарем на державний бюджет.

Законопроект також пропонує змінити добре прописану з точки зору обов'язків суб'єктів первинного фінансового моніторингу редакцію статті 5 Закону про відмивання. Зокрема, він передбачає обов'язок банків запровадити процедуру встановлення факту належності особи до політичних діячів, одержання дозволу керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу на встановлення ділових відносин з такими особами, вживати заходів для визначення джерел походження їх доходів тощо.

Законопроект пропонує доповнити Закон про відмивання статтею 12 п.1, яка, зокрема, передбачає право банку зупинити фінансову операцію у разі виникнення мотивованої підозри, що вона може бути пов’язана з легалізацією (відмиванням) доходів та обов'язок зупинити на строк до двох робочих днів фінансову операцію, якщо її учасником або вигодоодержувачем за нею є особа, яку включено до переліку осіб, пов'язаних Із зайняттям терористичною діяльністю Це не відповідає змісту пункту 13 Сорока рекомендацій РАТР, які передбачають за зазначених умов тільки негайне повідомлення підрозділу фінансової розвідки. Наслідком запровадження цього положення буде відповідальність банків за збитки (шкоду), спричинену учасникам фінансової операції, оскільки поняття "мотивована підозра" не є конкретним На думку Асоціації, право та обов'язок зупинення фінансової операції повинні бути надані ДДФМ з передбачення у бюджеті відповідних коштів на відшкодування збитків (шкоди) суб'єктам підприємництва у разі встановлення, що затримана фінансова операція не пов'язана Із відмиванням "брудних" коштів.

Таким чином, положення законопроекту не тільки не відповідають конституційним принципам правової держави, а й безумовно призведуть до додаткових бюджетних витрат, численних судових процесів, пов'язаних із безпідставним розкриттям банківської таємниці та відповідальністю за завдані цим збитки (шкоду).

Асоціація українських банків, підтримуючи боротьбу із відмиванням "брудних" коштів, яка провадиться в Україні, вимушена була звернутися до народних депутатів України з проханням підтримати її позицію, врахувати згадані обставини при розгляді законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та фінансування тероризму1' (реєстраційний № 4190 - 1), і повернути законопроект для доопрацювання.


Прес-служба
Асоціації українських банків

Команда Ощадбанку взяла участь у ІІ Спартакіаді працівників міських та обласних банків Чернігівської області

12 червня 2004 року в м.Чернігові на стадіоні ім. Ю.О.Гагаріна проводилась ІІ обласна Спартакіада працівників міських та обласних банків під девізом “Фізичне виховання – здоров’я нації”. Як і в минулому році, збірна команда Чернігівського облуправління Ощадбанку, до складу якої були залучені працівники Ічнянського і Ніжинського відділень, виступила успішно, в загальнокомандному заліку посіла почесне друге місце, отримала Кубок і грамоту Чернігівської обласної ради СТ “Спартак”.

Змагання проводились з п’яти видів спорту. Призові місця спортсмени Ощадбанку посіли з армрестлінгу, гирьового спорту та шашок. Кращі результати показали начальник відділу казначейства Царик Микола, економіст І категорії Іващенко Микола (армрестлінг), інкасатор Приходько Олександр (гирьовий спорт), провідний інженер–програміст Мікшин Олександр (шашки). Відзначено хорошу гру новоствореної ощадбанковської команди з міні-футболу.

Кращим спортсменам Чернігівського облуправління Ощадбанку вручено медалі та грамоти.


Прес-служба Ощадбанку

МФК инвестирует 200 млн. евро в Райффайзен Интернэшнл

Вена, 14 июня, 2004 г. Международная финансовая корпорация (МФК), подразделение Группы Всемирного Банка, финансирующее частный сектор, подписала сегодня ряд соглашений с Райффайзен Центральбанк Остреррайх АГ (РЦБ) о предоставлении 200 млн. евро для поддержания роста его 100 % дочерней компании Райффайзен Интернэшнл Банк-Холдинг АГ (РЦБ) в Центральной и Восточной Европе. Половина суммы инвестиций МФК производится в форме долгосрочных кредитов дочерним компаниям Райффайзен Интернэшнл в России, Румынии, Беларуси и Украине. Другая половина инвестируется в собственный капитал Райффайзен Интернэшнл в целях использования средств при необходимости для дальнейшего расширения группы.

«Мы гордимся тем, что являемся партнерами РЦБ и с удовольствием поддерживаем одну из самых успешных банковских групп в регионе. РЦБ часто предлагал свои банковские услуги на многих развивающихся рынках, в то время, когда другие иностранные банки отказывались инвестировать свои средства. Основное предназначение МФК заключается в поддержании развития банковских услуг в таких странах. Рост РЦБ и результаты его деятельности в регионе говорят сами за себя.», - с таким комментарием выступил Петер Войке, Исполнительный Вице-Президент МФК.

«Мы приветствуем и ценим постоянную поддержку со стороны МФК - нашего давнего партнера по ранее реализованным проектам. Сегодня был сделан важный шаг в сторону реализации нашей стратегии открытия Райффайзен Интернэшнл нашим инвесторам.», - сказал Вальтер Ротенштайнер, Председатель Правления и Президент Наблюдательного Совета Райффайзен Интернэшнл.

Эдвард Нассим, Директор МФК по региону Центральной и Восточной Европы добавил: «Наши инвестиции в Райффайзен Интернэшнл являются важным стимулом для банковского сектора данного региона, особенно Восточной Европы, где Райффайзен принимает самое активное участие.»

«В данном регионе имеются отличные перспективы роста и получения прибыли, и мы все прекрасно подготовлены для кропотливой и упорной работы на всех наших ключевых рынках. Поддержка МФК является ценным вкладом для обеспечения дальнейшего динамичного роста Райффайзен Интернэшнл в регионе.», - сказал Герберт Степич, Заместитель Председателя Правления РЦБ и Председатель Правления Райффайзен Интернэшнл.

Райффайзен Интернэшнл, 100 % собственность Райффайзен Центральбанк Остреррайх АГ (РЦБ), Вена, является холдинговой компанией, включающей в себя наиболее крупные дочерние компании в странах ЦВЕ. РЦБ – центральный институт австрийской Банковской Группы Райффайзен, самой влиятельной банковской группы в стране. РЦБ также рассматривает регион Центральной и Восточной Европы как свой внутренний рынок, где он осуществляет свою деятельность через сеть, состоящую из 15 дочерних банков Райффайзен Интернэшнл, насчитывающую более 800 филиалов. В сентябре 2003 г. журнал «Зе Бэнкэр» Файнэншл Таймс присвоил престижный титул «Банк года» РЦБ и банкам-членам его группы в Албании, Беларуси, Боснии и Герцеговине, Сербии и Монтенегро, а также Словакии. В январе 2004 американский журнал «Глоубал Файнэнс» присвоил титул «Лучший банк в области торгового финансирования в Центральной и Восточной Европе» РЦБ и банкам-членам его группы в ЦВЕ.

Стратегия МФК на развивающихся финансовых рынках Европы имеет три направления. Во-первых, МФК оказывает поддержку развитию кредитования жилья и финансированию малого бизнеса через банки и лизинговые компании. Во-вторых, МФК проводит работу по укреплению позиций финансовых институтов, включая институты, подлежащие приватизации, по развитию банковских услуг и увеличению финансирования местных частных предприятий. И в-третьих, на более развитых рынках, МФК активно способствует развитию эффективных рынков капитала. Оказывая поддержку сети РЦБ в данном регионе, МФК вносит значительный вклад во все указанные сферы.

Миссия МФК заключается в обеспечении устойчивого инвестирования частного сектора в развивающихся странах, оказание содействия в сокращении бедности и улучшении жизни людей. МФК финансирует инвестиции в частный сектор развивающихся стран, мобилизует капитал на международных финансовых рынках, помогает клиентам улучшать социальные и экологические условия, а также оказывает техническую помощь и консультационные услуги правительствам и компаниям. За период своего существования с 1956 по 2003 г. МФК предоставила финансирование на сумму более 37 млрд. долларов США за счет собственных средств и организовала синдицированных кредитов на сумму 22 млрд. долларов США для 2 290 компаний в 140 развивающихся странах. По состоянию на 2003 г. собственный совокупный портфель МФК составлял 16,8 млрд. долларов США и 6,6 млрд. долларов США – участие в синдицированном кредитовании.

Margarita Drobot
Raiffeisenbank Ukraine
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Банк «Дністер» розширює мережу своїх банкоматів

Банк “Дністер” встановив новий банкомат у місті Вінниця. Банкомат знаходиться за адресою Хмельницьке шосе, 108.

Банкомат працює цiлодобово та обслуговує платiжнi картки мiжнародних систем Visa Int. та Europay Int. Через банкомат можна отримати готiвковi кошти як у нацiональнiй грошовiй одиницi, так i у доларах США. Клiєнти банку також можуть з’ясувати стан свого карткового рахунку.  

Гром Н.Ю.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
http://www.dnister.com/

ПУМБ станет первым украинским партнером ЧБТР в реализации Программы финансирования торговых операций

Между Первым Украинским Международным банком и Черноморским банком торговли и развития достигнута договоренность об открытии ПУМБ револьверной кредитной линии на сумму USD 10 млн.  Основные параметры этого проекта утверждены на заседании Совета Директоров ЧБТР, проходившем 5-8 июня в г. Тирана (Албания).

При этом ПУМБ станет первым украинским партнером ЧБТР в реализации Программы финансирования торговых операций. Такому выбору ЧБТР способствовал значительный опыт Первого Украинского Международного банка в обслуживании внешнеторговых сделок корпоративных клиентов.

Взвешенное управление активами и пассивами, консервативный подход к управлению рисками, история   кредитного сотрудничества с EBRD, DEG, успешное привлечение синдицированного кредита (организатор - Standard Bank London Limited) продолжают поддерживать повышенный интерес к кредитованию ПУМБ со стороны иностранных финансовых институтов и позволили Банку сделать очередной шаг на международный рынок капитала.

Полученные средства будут использованы для предэкспортного финансирования предприятий, имеющих бизнес-партнеров в странах - членах Организации Черноморского Экономического Сотрудничества. При этом клиенты ПУМБ получат возможность финансирования своих экспортных контрактов при более низкой стоимости кредитных ресурсов.

Справка:
Первый Украинский Международный банк
Год образования – 1991.
Филиальная сеть включает 10 филиалов и 34 отделения.
На сегодняшний день акционерами банка являются: Торговый дом "Азовсталь"(48,999%), Fortis Bank (Netherlands) N.V. (20%), Deutcshe Investitions-und Entwicklungsgesellschaft mbH (10%), European Bank for Reconstruction and Development (10%), International Finance Corporation, World Bank Group (10%), частные лица (1,001%)

Черноморский банк торговли и развития
Основан в 1999 г.
В настоящее время акционерами банка являются 11 государств бассейна Черного моря. При этом по 16,5% акций принадлежит Турции, Греции и России, по 13,5% - Болгарии, Румынии и Украине, по 2% - Азербайджану, Албании, Армении, Грузии и Молдове. Капитал банка составляет около $1,3 млрд.


Яна Подлесная

АУБ на захисті конституційних прав і свобод фізичних та юридичних осіб

Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму", внесений на розгляд Верховної Ради України Народним депутатом Осикою С.Г. (реєстраційний № 4190 - 1), на погляд Асоціації українських банків, є небезпечним для суспільства.

Будь - який законопроект зобов'язаний враховувати необхідність безумовного забезпечення конституційних прав і свобод фізичних та юридичних осіб, не допускати їх погіршення.

Разом з тим зміни до статті 209 Кримінального кодексу України значно розширюють коло правопорушень, які будуть підпадати під дію Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом" (далі - Закон про відмивання).

Зміни до статті 209 КК України відносять до небезпечних протиправних діянь, що передували легалізації (відмиванню) доходів, діяння, за які Кримінальним кодексом передбачено покарання від одного року і більше (а не три і більше років, як це передбачено законом, що діє нині). Таким чином, під згадані злочини підпадуть також злочини невеликої тяжкості, які, як правило, вчинюються особами з низькою правовою свідомістю.
Тобто стане можливим притягнення особи до відповідальності за злочин більшої тяжкості ніж вона скоїла, що на думку Асоціації, не буде відповідати ефективності кримінального переслідування реального злочину.

Одночасно законопроект значно розширює права Державного департаменту фінансового моніторингу (далі - ДДФМ) та руйнує закладені у чинний закон підходи до побудови системи роботи ДДФМ з суб'єктами первинного фінмоніторингу.

Так, доповнення статті 13 Закону про відмивання правом ДДФМ перевіряти виконання суб'єктами первинного фінансового моніторингу вимог щодо ідентифікації особи, порядку реєстрації фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, подання про них інформації, зберігання документів, які стосуються ідентифікації осіб та фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу тощо. Надання ДДФМ згаданих прав не тільки буде дублювати діяльність відповідної структурної одиниці Національного банку України, на яку чинним Законом про відмивання покладені зазначені функції, а й безумовно призведе до значного росту кількісного складу ДДФМ, ляже значним фінансовим тягарем на державний бюджет.

Законопроект також пропонує змінити добре прописану з точки зору обов'язків суб'єктів первинного фінансового моніторингу редакцію статті 5 Закону про відмивання. Зокрема, він передбачає обов'язок банків запровадити процедуру встановлення факту належності особи до політичних діячів, одержання дозволу керівника суб'єкта первинного фінансового моніторингу на встановлення ділових відносин з такими особами, вживати заходів для визначення джерел походження їх доходів тощо.

Законопроект пропонує доповнити Закон про відмивання статтею 12 п.1, яка, зокрема, передбачає право банку зупинити фінансову операцію у разі виникнення мотивованої підозри, що вона може бути пов’язана з легалізацією (відмиванням) доходів та обов'язок зупинити на строк до двох робочих днів фінансову операцію, якщо її учасником або вигодоодержувачем за нею є особа, яку включено до переліку осіб, пов'язаних Із зайняттям терористичною діяльністю Це не відповідає змісту пункту 13 Сорока рекомендацій РАТР, які передбачають за зазначених умов тільки негайне повідомлення підрозділу фінансової розвідки. Наслідком запровадження цього положення буде відповідальність банків за збитки (шкоду), спричинену учасникам фінансової операції, оскільки поняття "мотивована підозра" не є конкретним На думку Асоціації, право та обов'язок зупинення фінансової операції повинні бути надані ДДФМ з передбачення у бюджеті відповідних коштів на відшкодування збитків (шкоди) суб'єктам підприємництва у разі встановлення, що затримана фінансова операція не пов'язана Із відмиванням "брудних" коштів.

Таким чином, положення законопроекту не тільки не відповідають конституційним принципам правової держави, а й безумовно призведуть до додаткових бюджетних витрат, численних судових процесів, пов'язаних із безпідставним розкриттям банківської таємниці та відповідальністю за завдані цим збитки (шкоду).

Асоціація українських банків, підтримуючи боротьбу із відмиванням "брудних" коштів, яка провадиться в Україні, вимушена була звернутися до народних депутатів України з проханням підтримати її позицію, врахувати згадані обставини при розгляді законопроекту "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом та фінансування тероризму1' (реєстраційний № 4190 - 1), і повернути законопроект для доопрацювання.


Прес-служба
Асоціації українських банків

Славутский филиал АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" провел День открытых дверей

Отмечая первый год работы, Славутский филиал АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" 4 июня 2004 г. провел День открытых дверей. За год работы филиал смог завоевать доверие клиентов и занять прочные позиции в банковской системе города. Развитие крепких и стабильных отношений с новыми и уже существующими клиентами банка одна из главных задач филиала.

На торжественной церемонии в честь Дня открытых дверей выступали представители банка и управленческих структур: первый заместитель Председателя Правления АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" Н.П. Лаврук, директор Славутського филиала Ю.П. Галий, заместители председателя Хмельницкой облгосадминистрации И.В. Гладуняк и А.Г. Роздобудько, председатель Славутской райгосадминистрации Р.А. Билык, председатель Шепетовской райгосадминистрации И.К. Адамец.

На церемонии также были определены лучшие компании-клиенты Славутского филиала – Хмельницкая атомная станция и Славутский гослесхоз.

Славутский филиал АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" начал работу 4 июня 2003 г. и расположен по адресу: г. Славута, ул. Ленина, 23. Общая площадь филиала – 650 м2. Славутский филиал предоставляет практически полный спектр услуг для физических и юридических лиц. За время работы Славутского филиала АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" открыты два отделения в гг. Нетишин и Шепетовка. Валюта баланса Славутского филиала на 1 июня 2004 г. составляет около 27 млн. грн.


Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). На сегодня филиальная сеть АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" насчитывает 72 филиала и отделения. Филиалы банка работают в Днепропетровске, Донецке, Ивано-Франковске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Славуте, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" стабильно входит в десятку самых крупных финансовых учреждений страны. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.

На 01.04.2004 г.:
Активы банка составили 2 304,785 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 282,528 млн. грн.
Кредитный портфель – 1 610,226 млн. грн.
Средства клиентов – 1 535,519 млн. грн.
Прибыль – 7,568 млн. грн.


Мария Коваленко
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ПриватБанк проводит акцию для предпринимателей Харькова

С начала июня в Харькове стартовала новая акция ПриватБанка для предпринимателей и корпоративных клиентов «Харькову-350», которая приурочена к юбилею города и направлена на поддержку активного развития в регионе малого и среднего бизнеса. Как сообщили в Харьковском главном региональном управлении банка, в рамках акции, которая проходит с 1 июня и завершиться 24 августа, юридические лица и частные предприниматели смогут на льготных условиях воспользоваться пакетом самых современных банковских услуг. Среди которых бесплатное открытие текущего счета, выпуск 2-х корпоративных пластиковых карт, подключение к пакету «Точка доступа» («Клиент-банк», «Интернет-Клиент-Банк», PrivatMobile, «Приват24»), льготный пакет «Предпринимательский» для частных предпринимателей. Клиенты - участники акции также смогут стать участниками уникальной программы ПриватБанка - бесплатного поиска бизнес-партнеров по Украине, России, Латвии. А по итогам акции среди ее участников пройдет розыгрыш 10 пластиковых карт «Найкращий подарунок» с денежным пополнением.

По словам заместителя директора Харьковского ГРУ ПриватБанка Андрея
Ольхового, подобные акции для корпоративных клиентов стали в
ПриватБанке традицией. «Клиенты часто сами выходят с предложениями о
проведении акций, внедрении новых продуктов и услуг, - говорит
Андрей Ольховой, - Мы стараемся идти на встречу таким пожеланиям. Это
лишний повод не только поздравить партнеров и друзей с праздником, но
и сделать еще один шаг к развитию в регионе частного предпринимательства и современной системы банковского обслуживания».


Олег Серга,
Пресс-служба ПриватБанка

Друга Київська філія ВАТ АБ “Укргазбанк” реалізувала зарплатний проект для поліклініки ГУ МВС України

27 травня був підписаний зарплатний проект між Другою Київькою філією ВАТ АБ “Укргазбанк” та лікарнею з поліклінікою Головного Управління МВС України і Київській області. В результаті персонал лікарні, а це близько 170 співробітників, зможуть скористатись всіма перевагами отримання заробітної плати за допомогою платіжних карток – надійністю зберігання коштів, зручністю розрахунків за товари та послуги, а також щомысячно отримувати проценти на залишок карткового рахунку. В разі потреби зняти готівку з картки співробітники поліклініки зможуть в будь-якому з більш ніж 400 банкоматів “Укргазбанку” та його банків-партнерів.

Також Другою Київською філією були реалізовані зарплатні проекти для транспортного підприємства ТОВ “Автобан” та ПП “Еста”.
 
Довідка. Станом на 01.04. 2004 ВАТ АБ “Укргазбанк” входив до числа крупних банків за класифікацією НБУ. Чисті активи банку складають 1,112 млрд. грн., розмір кредитно-інвестиційного портфеля перевищив 870 млн. гривень. Власний капітал банку – 109 млн. грн. На території України працює 18 філій та 50 відділень “Укргазбанку. Друга Київська філія була відкрита 13 січня 2000 року. Філія реалізувала зарплатні проекти для ВАТ трест “Київспецбуд”, редакції журналу “Вісник податкової служби України” та інших підприємств та організацій.

Прес-служба
ВАТ АБ “Укргазбанк”

Другий Міжнародний фінансовий форум відбудеться 25-27 червня у Одесі

Українське агентство фінансового розвитку
Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
Національний депозитарій України
Спілка аудиторів України
проводять  25-27 червня 2004 року у м. Одесі
Другий Міжнародний фінансовий форум

На Форумі за участю урядовців, вчених, бізнесменів і політиків України
та інших країн планується обговорити нові можливості і проблеми розвитку фінансового ринку, що пов'язані з глобалізацією інвестиційних процесів.

БУДУТЬ РОЗГЛЯНУТІ:

  • Перспективи розвитку фінансової системи України в контексті вступу до СОТ, участі в ЄЕП та присутності на вітчизняному ринку іноземних фінансових компаній
  • Правові та економічні механізми активізації інвестиційної діяльності
  • Питання гармонізації вітчизняного законодавства,  впровадження   міжнародних   стандартів   та   принципів держрегулювання у фінансовому та корпоративному секторах економіки України
  • Шляхи та перспективи розвитку вітчизняного фондового ринку і національної депозитарної системи
  • Питання страхування ризиків та захисту інтересів учасників фінансового ринку
    Передумови легалізації тіньових доходів незлочинного походження та репатріації вивезених капіталів

Передбачається проведення тематичних конференцій та
круглих столів:

  • "Розвиток фінансового ринку України в контексті глобалізації інвестиційних процесів"
  • "Актуальні питання діяльності інститутів спільного інвестування,  компаній з управління активами та недержавних пенсійних фондів"
  • "Проблеми розвитку корпоративного управління та ризик-менеджменту в діяльності фінансових установ" "Іноземні компанії на фінансовому ринку України: проблеми діяльності та перспективи бізнесу"
  • "Фондовий ринок та національна депозитарна система. Здійснення міжнародних операцій з цінними паперами та становлення кореспондентських відносин "

Запрошуються:

Керівники та спеціалісти банківських установ, страхових компаній, кредитних спілок, компаній з управління активами, аудиторських та юридичних фірм, інститутів спільного інвестування та недержавних пенсійних фондів

Вартість участі у Форумі складає 1050 грн., включаючи ПДВ.
Участь у роботі Форуму представників органів державної влади по запрошенням - безкоштовна

Учасникам Форуму надається можливість розміщення своїх банерів у приміщеннях Форуму, логотипів на його офіційних матеріалах, рекламної інформації на сторінках щомісячника "Фінансовий ринок України" та бізнес-сайті "Україна фінансова".

Заявки надсилати до 15 червня 2004 р. факсом: (044) 296 37 93 або електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Додаткова інформація на веб-сайтах: www.uafr.com   або www.ufin.com.ua Довідки за телефонами: (044) 296-37-93, 295-65-72

Оргкомітет

Выплачен купонный доход по корпоративным облигациям ООО «Молочный дом»

24 мая 2004 года ПриватБанком, выступающим менеджером, андеррайтером и
платежным агентом облигационного займа ООО "Молочный Дом", за счет и по поручению эмитента в полном объеме произведена выплата дохода за четвертый купонный период по двум сериям облигационного займа. Сумма купонных выплат составила:

  • по облигациям серии "А" - 288 470 грн., или 44,38 грн. на одну облигацию,
    что соответствует ставке купона на уровне 18% годовых.
  • по облигациям серии "В" - 172 585 грн. или 49,31 грн. на одну облигацию,
    что соответствует ставке купона на уровне 20% годовых.

Общая сумма выплаченного купонного дохода составила 461 055 грн.

Также 24 мая 2004 года ПриватБанк по поручению клиента произвел в полном
объеме погашение облигаций серии "А" ООО "Молочный Дом". Сумма выплаты составила 6 500 000 грн.


Справка: ООО "Молочный дом" входит в "Корпорацию ФАННИ", доля которой на рынке цельномолочной продукции Украины составляет более 5%. Объем реализации продукции под торговой маркой "ФАННИ" в 2003 году увеличился на 21% по сравнению с 2002 г., и составил 152 млн. гривен.


Олег Серга,
Пресс-служба ПриватБанка
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ