Новини АУБ

Рада АУБ розглянула питання забезпечення роботи постійно діючого Третейського суду

На своєму засіданні 27 січня Рада Асоціації українських банків розглянула питання забезпечення роботи Постійно діючого Третейського суду при АУБ, який би забезпечував швидке та справедливе розв”язання спорів між банками та їх клієнтами.

Зокрема, Рада АУБ ухвалила:

З метою впровадження практики вирішення господарських спорів у постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків, рекомендувати банкам включати у свої договори з клієнтами третейське застереження наступного змісту:

"Всі спори, розбіжності та вимоги, які виникають при виконанні даного договору чи у зв’язку з ним або випливають з нього, підлягають розгляду у постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків, згідно з регламентом даного третейського суду. Третейський розгляд справ, учасниками якого є сторони даного Договору, здійснюється третейським судом у складі трьох суддів. Формування складу третейського суду в постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків здійснюється в порядку, встановленому регламентом даного третейського суду."

Також Рада АУБ затвердила зміни у Структури постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків. Зокрема, на посаду Заступника Голови Третейського суду при АУБ затверджено Твердохліба Олега Станіславовича. Також було доповнено склад суддів Третейського суду при АУБ.

Нагадаємо, що постійно діючий Третейський суд при Асоціації українських банків зареєстровано Міністерством юстиції України 21 червня 2005 р. (Свідоцтво № 007-2005 від 21.06.2005 р.)

Як вже повідомлялось, 22 квітня 2005 р. Радою АУБ було прийнято рішення про створення при Асоціації українських банків постійно діючого Третейського суду, який би забезпечував швидке та справедливе розв”язання спорів між банками та їх клієнтами. Тоді ж банкіри затвердили “Положення про постійно діючий Третейський суд при Асоціації українських банків”, “Регламент постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків”, “Положення про витрати, пов’язані з вирішенням спору в постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків”.

Головою Третейського суду при АУБ тоді було обрано заступника Голови АКБ “Мрія” п.Жукова А.М. Тоді ж було затверджено список суддів постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків та доручено провести реєстрацію новоутвореної структури в Мінюсті України, що і виконано Асоціацією.

Як відомо, з 16 червня 2004 року набрав чинності Закон України “Про Третейські суди”. Він містить цілу низку нових позитивних зрушень, порівняно з раніше діючими нормативними документами.

Так, дотепер питання розгляду спорів третейськими судами регулювалися “Положенням про третейський суд” для роз”яснення господарських суперечок між об”єднаннями, підприємствами, організаціями та установами, яке було затверджено постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 30 грудня 1975 року. Прийняте за радянських часів державного регулювання економіки, воно не мало діючих механізмів розв”язання спорів.

На відміну від Положення, новий закон врегулював правовий стан та повноваження постійно діючих третейських судів, порядок їх створення, розгляду спорів, виконання їх рішень тощо.

Таким чином третейський суд може бути певною альтернативою державним судам, відмінностями якого будуть:

  • відсутність залежності від органів державної влади;
  • оперативність розгляду спорів;
  • професіоналізм та неупередженість суддів при розгляді справ.

На переконання банкірів, існуюча до цього часу в Україні чотирирівнева система розгляду господарських суперечок є занадто зарегулюваною і складною. Терміни розгляду справ не визначені і часто перевищують розумні межі. А для несумлінного партнера існує чимало можливостей ухилятися від цивільної відповідальності або відтягувати таку відповідальність на невизначений термін. За таких умов створення при Асоціації третейського суду значно розв”яже банкам чимало проблем, допоможе їм захищати та відстоювати свої законні права та інтереси, – вважає Президент АУБ Олександр Сугоняко.

 

Прес-служба
Асоціації українських банків

Рада АУБ розглянула питання забезпечення роботи постійно діючого Третейського суду

На своєму засіданні 27 січня Рада Асоціації українських банків розглянула питання забезпечення роботи Постійно діючого Третейського суду при АУБ, який би забезпечував швидке та справедливе розв”язання спорів між банками та їх клієнтами.

Зокрема, Рада АУБ ухвалила:

З метою впровадження практики вирішення господарських спорів у постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків, рекомендувати банкам включати у свої договори з клієнтами третейське застереження наступного змісту:

"Всі спори, розбіжності та вимоги, які виникають при виконанні даного договору чи у зв’язку з ним або випливають з нього, підлягають розгляду у постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків, згідно з регламентом даного третейського суду. Третейський розгляд справ, учасниками якого є сторони даного Договору, здійснюється третейським судом у складі трьох суддів. Формування складу третейського суду в постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків здійснюється в порядку, встановленому регламентом даного третейського суду."

Також Рада АУБ затвердила зміни у Структури постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків. Зокрема, на посаду Заступника Голови Третейського суду при АУБ затверджено Твердохліба Олега Станіславовича. Також було доповнено склад суддів Третейського суду при АУБ.

Нагадаємо, що постійно діючий Третейський суд при Асоціації українських банків зареєстровано Міністерством юстиції України 21 червня 2005 р. (Свідоцтво № 007-2005 від 21.06.2005 р.)

Як вже повідомлялось, 22 квітня 2005 р. Радою АУБ було прийнято рішення про створення при Асоціації українських банків постійно діючого Третейського суду, який би забезпечував швидке та справедливе розв”язання спорів між банками та їх клієнтами. Тоді ж банкіри затвердили “Положення про постійно діючий Третейський суд при Асоціації українських банків”, “Регламент постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків”, “Положення про витрати, пов’язані з вирішенням спору в постійно діючому Третейському суді при Асоціації українських банків”.

Головою Третейського суду при АУБ тоді було обрано заступника Голови АКБ “Мрія” п.Жукова А.М. Тоді ж було затверджено список суддів постійно діючого Третейського суду при Асоціації українських банків та доручено провести реєстрацію новоутвореної структури в Мінюсті України, що і виконано Асоціацією.

Як відомо, з 16 червня 2004 року набрав чинності Закон України “Про Третейські суди”. Він містить цілу низку нових позитивних зрушень, порівняно з раніше діючими нормативними документами.

Так, дотепер питання розгляду спорів третейськими судами регулювалися “Положенням про третейський суд” для роз”яснення господарських суперечок між об”єднаннями, підприємствами, організаціями та установами, яке було затверджено постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 30 грудня 1975 року. Прийняте за радянських часів державного регулювання економіки, воно не мало діючих механізмів розв”язання спорів.

На відміну від Положення, новий закон врегулював правовий стан та повноваження постійно діючих третейських судів, порядок їх створення, розгляду спорів, виконання їх рішень тощо.

Таким чином третейський суд може бути певною альтернативою державним судам, відмінностями якого будуть:

  • відсутність залежності від органів державної влади;
  • оперативність розгляду спорів;
  • професіоналізм та неупередженість суддів при розгляді справ.

На переконання банкірів, існуюча до цього часу в Україні чотирирівнева система розгляду господарських суперечок є занадто зарегулюваною і складною. Терміни розгляду справ не визначені і часто перевищують розумні межі. А для несумлінного партнера існує чимало можливостей ухилятися від цивільної відповідальності або відтягувати таку відповідальність на невизначений термін. За таких умов створення при Асоціації третейського суду значно розв”яже банкам чимало проблем, допоможе їм захищати та відстоювати свої законні права та інтереси, – вважає Президент АУБ Олександр Сугоняко.

 

Прес-служба
Асоціації українських банків

Объем средств клиентов на счетах АБ "Брокбизнесбанк" за 2005 г. возрос на 79,2 %

В 2005 г. объем привлеченных средств клиентов в АБ "Брокбизнесбанк" увеличился на  79,2 % и составил 3 400,085 млн. грн., среди них объем средств юридических лиц составил 1 965,120 млн. грн., физических лиц – 1 406,990 млн. грн.

По сравнению с показателями прошлого года банк выходит на качественно новый уровень обслуживания своих клиентов, постоянно обновляя комплекс банковских услуг и придерживаясь выверенной тарифной политики.

www.bankbb.com.ua

Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). На сегодня филиальная сеть АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" насчитывает 127 филиалов и отделений. Филиалы банка работают в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Ивано-Франковске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Одессе, Славуте, Сумах, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.

На 01.01.2006 г.:
Активы банка – 4 765,945 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 477,645 млн. грн.
Кредитный портфель – 3 791,946 млн. грн.
Средства клиентов – 3 400,085 млн. грн.
Прибыль – 19,013 млн. грн.

Сплачено відсотки по облігаціях Актив-Банку за другий процентний період

Банк «Хрещатик» як лід-менеджер і платіжний агент випуску облігацій ТОВ КБ «Актив-Банк» повідомляє, що 27 січня 2006 р. своєчасно виплачено відсотки по облігаціях Актив-Банку другого випуску з розрахунку 14,5% річних, що становить 36,15 грн на одну облігацію.

Довідково:
Відкрите акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик”
зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 29.12.01 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Уже п’ять років аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема останні роки “Ernst&Young”.

Банк має рейтинги міжнародного рейтингового агентства Fitch Ratings, які відповідно до шкали рейтингів цього агентства такі: рейтинг підтримки — 4, довгостроковий та короткостроковий рейтинги — на рівні „В”, індивідуальний рейтинг — „D/E”. Прогноз за всіма рейтингами стабільний.

Рейтинговим агентством ТОВ «Кредит-Рейтинг» 21 квітня 2005 р. банку «Хрещатик» присвоєно довгостроковий рейтинг «UaA».

Мережа банку складається з 60 установ у Києві та інших регіонах України.

Основні фінансові показники банку станом на 01.01.06: чисті активи – 3,145 млрд грн, фінансовий результат – 20,38 млн грн, балансовий капітал  перевищує 240 млн грн, у тому числі статутний — 172 млн грн.


Прес-центр ВАТ КБ “Хрещатик”

Товарно-грошовий обіг в Україні: проблеми контролю

ЗВІТ
про засідання круглого столу на тему
"Товарно-грошовий обіг в Україні: проблеми контролю"

25 січня 2006 року
м.Київ, вул.Хрещатик, 36, КМДА

Учасники: Київська міська державна адміністрація, Головне управління з питань регуляторної політики та підприємництва, Державна податкова адміністрація, Міністерство фінансів, Державний комітет з питань підприємництва, Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України,  Асоціація “Українські електроніка, комп’ютери, касові апарати”, Український державний науково-дослідний інститут технологій товарно - грошового обігу, фінансових і фондових ринків “Укрелекон”, Асоціація роботодавців у галузі франчайзингу,  Асоціація українських банків,  компанії-виробники реєстраторів розрахункових операцій   та деякі інші.
 
ТЕЗИ ВИСТУПІВ

Президент Асоціації “Українські електроніка, комп’ютери, касові апарати” народний депутат В. Бондаренко:

Закон щодо касових апаратів (нова назва - реєстратори розрахункових операцій, скорочено  РРО) чинний з 2000 року. Вимагає внесення змін. На розгляд ВР України подано три різних законопроекти щодо цього:

  • групою народних депутатів  В.Бондаренком, С.Соболєвим, В.Трофименком, В.Майком – проект нового Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій”.
  • народним депутатом Л.Усаченко – проект Закону “Про внесення змін до  Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” щодо спрощення порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій” (зареєстровано12.12.2005 під №8560);
  • Державною податковою адміністрацією підготовлено законопроект практично ідентичний  з законопроектом п.Усаченко.

п.Бондаренко вважає, що прийняття законопроекту п.Усаченко зруйнує застосування РРО. Законопроект п.Усаченко, зокрема, передбачає значне (на порядок) збільшення штрафних санкцій, що застосовуються  до суб’єктів підприємницької діяльності (СПД) за порушення ними вимог щодо використання РРО. На думку п.Бондаренка, це не дасть позитивного результату.

Має місце лобіювання інтересів виробників РРО -  робляться спроби узаконити використання РРО зарубіжного виробництва. У той же час в Україні близько 700 підприємств займається їх виробництвом,   діє близько 300 сервісних центрів, створено близько 30.000 робочих місць.  Наразі в  Україні, за різними оцінками, близько 50 млрд. грн. перебуває у тіньовому обігу, що спричиняє значні втрати державного бюджету.  Щорічний оборот грального бізнесу лише у Києві складає близько 3 млрд. грн.

Запропонував не підтримувати законопроект п.Усаченко та ДПА, а взяти за основу при розгляді у ВР України запропонований ним з групою депутатів законопроект. 

Директор Українського державного науково-дослідного інституту технологій товарно - грошового обігу, фінансових і фондових ринків “Укрелекон” М.Коваленко:

У інших країнах при впровадженні РРО затверджувалась (розрахована десь на 5 років) окрема державна програма, СПД надавався податковий кредит, у результаті якого  вартість касової техніки для СПД була практично нульовою.  В Україні діють загальна та спрощена форми оподаткування СПД. “Спрощенці” РРО не використовують. Тому кількість РРО в Україні на одного жителя  у 4 рази менша, ніж у Росії та у 5 разів менша, ніж у Польщі. В Україні виробляється власна високоякісна    касова техніка, яка навіть експортується.

Є проблеми. Зокрема, це стосується того, що фіскальні контрольні стрічки РРО займають багато місця на складах. До того ж вони з часом вицвітають (десь за 3 роки, хоч термін придатності – 5 років). Вже розроблено апарати, які зберігають фіскальну інформацію у електронному вигляді та дозволяють, у разі потреби, її роздрукувати.

п.Коваленко не підтримує законопроект п.Усаченко, який передбачає, зокрема, відміну ведення єдиного загальнодержавного реєстру РРО та переходу, по суті,  до не фіскального законодавства. І це коли при здійсненні перевірок СПД їх офіційний оборот зростає у десятки разів (керівник ДПА п.Кіреєв заявляє, що 80% СПД “не дружать” з ДПА). Законопроект п.Усаченко не передбачає встановлення граничного терміну ремонту   у випадку поломки РРО (у цей час дозволяється використовувати касові книги).  Цей законопроект передбачає значні суми штрафів, які можуть накладатися як ДПА, так і Держспоживстандартом  (100 тис. грн. за невидачу фіскального чека, 52,8 тис. на керівників СПД,  35,2 тис. гривень за програмне забезпечення, яке не відповідає вимогам тощо).  Такими штрафами можна заблокувати діяльність будь-якого СПД.

Член Ради підприємців при КМ України О. Лєщинський:
Наразі в Україні близько 300 тис. СПД, які оподатковуються за спрощеною схемою. Це 7-8 млн. робочих місць.  Вважає, що жодні зміни до чинного законодавства наразі не потрібні і що вони є результатом лобіювання інтересів виробників РРО.

Не розуміє підстав для надання податкових пільг споживчій кооперації, адже вона працює у таких же умовах, як і інші СПД. Найближчі 5-7 років тема внесення змін до чинного законодавства є неактуальною.

За словами п.Лєщинського,  має місце корупція при внесенні РРО до державного реєстру. Конкретні факти може повідомити  окремо.

Директор компанії, що виробляє РРО з м.Рівне (прізвище невідоме):
Вважає, що у окремих випадках можуть використовуватися не фіскальні касові апарати. Як правило,  для підприємців - фізичних осіб діє фіксований податок, для малих підприємств – спрощена система оподаткування.  Обидві категорії працюють переважно з готівкою.  Але часто на базарах “спрощенці” торгують дорогими шубами.

Пропонує розширити сферу використання касової техніки.

Заступник Голови Державного Комітету з питань підприємництва  О.Сахненко:
Вважає, що можливе внесення окремих змін до чинного законодавства, а новий окремий закон не потрібен. Думає, що роботу ліквідованої Державної комісії з контролю за обігом готівки може бути поновлено.

Підтримує ведення державного реєстру РРО. Проблему бачить у “спрощенцях” (гральний бізнес не оподатковується за спрощеною схемою).  Підкреслила, що  “спрощенці” наразі сплачують внески до фондів соціального забезпечення та пенсійного.

Має бути оптимізоване саме податкове навантаження. Інакше – жодна касова техніка “не працюватиме”.

До того ж перевірки СПД здійснюються, як правило, за принципом вулиці (відразу перевіряється й СПД поруч до щойно перевіреного) та “багатства”. Коли продається з машини жива риба чи олія, то як тут використовувати касовий апарат? Мають бути винятки. Штрафні санкції змінювати не потрібно. Хіба нормально, коли за кримінальні злочини передбачені менші штрафні санкції, ніж за порушення при використанні РРО? Має бути адекватність санкцій.  

Підсумок: організатори круглого столу запропонували доопрацювати законопроект групи депутатів на чолі з п. Бондаренком  та провести його громадське обговорення. Голосування щодо цього не проводилося.


Підготував:
В.Степаненко

АКБ “Фінбанк” вступив до АУБ

“Акціонерний комерційний банк “Фінбанк” (м.Одеса) прийнято до складу Асоціації українських банків. Рішення про це на своєму засіданні затвердила Рада АУБ.

АКБ “Фінбанк” зареєстровано НБУ 24 грудня 1993 р. (реєстраційний № 223) у формі товариства з обмеженою відповідальністю.

Місцезнаходження банку – м.Одеса, вул. Бєлінського, 16.

Голова Правління банку – Андрій Яцура.

Оголошений та сплачений статутний фонд банку становить 48,05 млн.грн.

Статутний та балансовий капітал банку станом на 1.12.2005 становив 48,05 млн. грн. (загальний капітал – 54,6 млн. грн.), загальні активи банку – 211.6 млн. грн.; фінансовий результат – 3129 тис. грн. (за відповідний період 2004 р. – 1291 тис. грн.).

АКБ "Фінбанк" позиціонує себе як регіональний банк і спрямовує свої зусилля на розширення присутності за допомогою створення нових установ банку (відділень) в Одесі і області. На сьогоднішній день у банку відкрито 5 відділень в Одесі і відділення у містах Іллічівськ і Роздільна. Йде робота із введення в експлуатацію ще 2-х відділень. Мережа відділень АКБ "Фінбанк" являє собою постійно зростаючу структуру, що активно розвивається. Відділення банку надають своїм клієнтам повний набір банківських продуктів і послуг. Виходячи з цілей стратегічного плану, діяльність відділень у першу чергу спрямована на обслуговування вкладників і одержання комісійних доходів по банківських продуктах.

У значній мірі було виконано пріоритетне завдання банку по збільшенню авторитету банку на ринку, чому сприяла зміна іміджу банку, розвиток мережі відділень, нові банківські методики і технології, цільова продумана рекламна кампанія. Банк став прозорим для потенційних і реальних клієнтів, що стало основою його успішності в очах громадськості.

У конкурентному середовищі банків Одеси АКБ "Фінбанк" займає тверде 5 місце за рівнем активів і зобов'язань, розміру кредитно-інвестиційного портфеля, капіталу та іншим показникам діяльності банку.

Координати КБ “Фінбанк”:

65012, м.Одеса,
вул. Бєлінського, 16
Телефони: (0482) 300-100
Факс: (0482) 300-111

 

Прес-служба
Асоціації українських банків

АКБ “Фінбанк” вступив до АУБ

“Акціонерний комерційний банк “Фінбанк” (м.Одеса) прийнято до складу Асоціації українських банків. Рішення про це на своєму засіданні затвердила Рада АУБ.

АКБ “Фінбанк” зареєстровано НБУ 24 грудня 1993 р. (реєстраційний № 223) у формі товариства з обмеженою відповідальністю.

Місцезнаходження банку – м.Одеса, вул. Бєлінського, 16.

Голова Правління банку – Андрій Яцура.

Оголошений та сплачений статутний фонд банку становить 48,05 млн.грн.

Статутний та балансовий капітал банку станом на 1.12.2005 становив 48,05 млн. грн. (загальний капітал – 54,6 млн. грн.), загальні активи банку – 211.6 млн. грн.; фінансовий результат – 3129 тис. грн. (за відповідний період 2004 р. – 1291 тис. грн.).

АКБ "Фінбанк" позиціонує себе як регіональний банк і спрямовує свої зусилля на розширення присутності за допомогою створення нових установ банку (відділень) в Одесі і області. На сьогоднішній день у банку відкрито 5 відділень в Одесі і відділення у містах Іллічівськ і Роздільна. Йде робота із введення в експлуатацію ще 2-х відділень. Мережа відділень АКБ "Фінбанк" являє собою постійно зростаючу структуру, що активно розвивається. Відділення банку надають своїм клієнтам повний набір банківських продуктів і послуг. Виходячи з цілей стратегічного плану, діяльність відділень у першу чергу спрямована на обслуговування вкладників і одержання комісійних доходів по банківських продуктах.

У значній мірі було виконано пріоритетне завдання банку по збільшенню авторитету банку на ринку, чому сприяла зміна іміджу банку, розвиток мережі відділень, нові банківські методики і технології, цільова продумана рекламна кампанія. Банк став прозорим для потенційних і реальних клієнтів, що стало основою його успішності в очах громадськості.

У конкурентному середовищі банків Одеси АКБ "Фінбанк" займає тверде 5 місце за рівнем активів і зобов'язань, розміру кредитно-інвестиційного портфеля, капіталу та іншим показникам діяльності банку.

Координати КБ “Фінбанк”:

65012, м.Одеса,
вул. Бєлінського, 16
Телефони: (0482) 300-100
Факс: (0482) 300-111

 

Прес-служба
Асоціації українських банків

АКБ «Укрсоцбанк» презентував свої іпотечні продукти представникам провідних компаній-забудовників та агентств нерухомості Херсонської області

АКБ «Укрсоцбанк» презентував свої іпотечні продукти представникам провідних компаній-забудовників та агентств нерухомості Херсонської області. Про це повідомила прес-служба банку із посиланням на Центр індивідуального бізнесу.
Метою проведення презентації є інформування ріелторів щодо асортименту іпотечних банківських продуктів АКБ „Укрсоцбанк” та умов кредитування для клієнтів – фізичних осіб – користувачів послуг агентств нерухомості.

Презентація іпотечних продуктів була проведена за участю 20 провідних  агентств нерухомості, серед яких АН „Атланта”, „Вега”, „Вибір”, „Діалог Оптім”, „ЄвроСтиль”, „Ізумруд”, „Імперіал”, „Моноліт”, „Ніко”, „Олеко”, „Ольвія-Град”, „Сонет”, „Сталкер”, „Станіслав”, „Універсал”, „Південний регіон”. Крім того, на презентації були присутні представиники відомих у Херсонській області компаній-забудовників ТОВ „Херсонтрансторгсервіс”, АТЗТ „Південспецснабзбут”,   „Херсонстрой”, ПФ „Парнас”, ПП „ТЕХМАРКЕТ”,  „А і С”-КПМП „А і С”.

Презентація іпотечних банківських продуктів була корисною та цікавою для всіх присутніх. Під час проведення заходу відбувся активний діалог запрошених з представниками банку. Це дозволило всім учасникам вирішити важливі питання банківського кредитування житла та роботи ріелтерських служб.

Слід відзначити, що презентації послуг для агентств нерухомості обласними філіями банку проводяться постійно, а також (по мірі необхідності) в індивідуальному порядку. Працівники підрозділів організації бізнесу приватних клієнтів філій періодично відвідують агентства нерухомості й розповсюджують централізовано виготовлені рекламні флаєри та рекламні листівки з умовами кредитування та процентними ставками по кредитуванню у АКБ „Укрсоцбанк”.


Прес-служба
АКБ "Укрсоцбанк"

Новый телесериал «Все включено» снимается в «УкрСиббанке»

Вчера, 23 января 2006 года, в Головном офисе «УкрСиббанка», расположенном по ул. Андреевской, 2/12, состоялись съемки нового телесериала  «Все включено» (канал «НТВ»). Телефильм, съемочной площадкой которого стал «УкрСиббанк», посвящен семейным ценностям, любви и деловой жизни. Режиссер фильма – Михаил Соколовский, в главных ролях задействованы известные актеры – Игорь Ливанов, Галина Польских, Владимир Стеклов, Наталья Рогоза.

В банке были сняты сцены, посвященные семейному бизнесу героев. В одном из эпизодов этой детективной истории снялся менеджер службы частных клиентов «УкрСиббанка».

Стильный дизайн, современный интерьер Головного офиса банка неизменно привлекают внимание создателей кинематографа – летом 2005 года в «УкрСиббанке» уже проходили съемки отечественно фильма.

 

Для справки:
АКИБ «УкрСиббанк»
зарегистрирован 18 июня 1990 года. Банк имеет полную лицензию НБУ № 75 от 24 декабря 2001 года на осуществление банковских операций.

По состоянию на 01.12.2005 г.: чистые активы – 9,94 млрд. грн., капитал – 1,1 млрд. грн., кредитно-инвестиционный портфель составляет 7,71 млрд. грн., средства корпоративных клиентов – 2,66 млрд. грн., средства физических лиц – 2,41 млрд. грн.

На сегодняшний день региональная сеть насчитывает 817 филиалов и отделений по всей территории Украины. Клиентами АКИБ «УкрСиббанк» являются более 46 тысяч предприятий Украины, количество счетов физических лиц превышает 1,4 млн.


Пресс-служба АКИБ "УкрСиббанк"
Татьяна Шикерявая

Ощадбанк заявляє про готовність до професійної дискусії щодо поетапного переведення рахунків учасників ОРЕ

Прес-служба ВАТ «Ощадбанк”  у відповідь на поширену 26 січня 2006 р. заяву Промінвестбанку зазначає, що згідно з правилами корпоративної банківської  культури  дискусію можна і треба вести в професійній площині, не нагнітаючи непотрібних емоцій і грунтуючись виключно на фактах.

Реальність же полягає в тому, що рішення про вибір уповноваженого банку з обслуговування вітчизняного енергоринку приймається Кабміном, який, у свою чергу, керується чинними законодавчими і нормативними актами держави. Кабінет Міністрів України, який, як відомо, є 100%-м власником Ощадбанку, насамперед відстоює інтереси держави в цілому. Уряд діє логічно та послідовно, виконуючи доручення Президента і реалізовуючи комплексну державну програму, затверджену парламентом.

Йдеться не тільки про переведення на обслуговування до відкритого акціонерного товариства „Державний ощадного банк України” спецрахунків учасників ОРЕ, а і про виконання статті 117 Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» у частині пільгового кредитування енергозберігаючих технологій банківським консорціумом, створеним Ощадбанком та  Укрексімбанком. Слід відзначити, що при цьому решта учасників паливно-енергетичного комплексу жодним чином не обмежуються у праві обслуговуватися в іншому банку за власним вибором.

Прес-служба наголошує, що Ощадбанк - цілком відкрита фінансова установа з прозорою структурою акціонерного капіталу і балансу,  зрозумілою як для власника, так і для банківської спільноти. Крім того, ВАТ „Ощадбанк” є членом АУБ, у встановлені терміни публікує фінансову звітність.

Ощадбанк, розуміючи можливі складності, з якими може зіткнутися Промінвестбанк при заміщенні такого пасиву, як залишки по рахунках  ДП «Енергоринок», виступає за їх поетапне переведення.

Державний ощадний банк України завжди суворо дотримувався вимог законодавчих і нормативних актів при роботі з обслуговування ОРЕ. За час співробітництва  з Ощадбанком обсяги грошових надходжень на рахунки енергоринку зросли з 33% до 80%. Більш того, Ощадбанк відіграв позитивну роль у стабілізації роботи енергетичної галузі України завдяки розробці нових схем обслуговування і кредитування енергокомпаній.

Прес-служба уповноважена заявити, що Ощадбанк готовий до професійної дискусії з відпрацювання механізму поетапного переведення рахунків енергоринку на обслуговування в державний банк.

Довідка:
13 січня 2006 р. Прем'єр-міністром Украни Ю.І. Єхануровим дано доручення щодо поетапного переведення рахунків ДП «Енергоринок» до відкритого акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

З 25 липня 2000 р. по 1 січня 2002 р. Ощадбанк був уповноваженим банком з обслуговування рахунків енергоринку. За цей період середньоденний оборот за поточне споживання електроенергії становив понад 100 млн. грн., проведено взаєморозрахунків на суму 11, 8 млрд. грн.

Формальною причиною зміни уповноваженого банку стало рішення суду з безспірного списання грошей з рахунків ДП «Енергоринок».

Генеральну угоду про створення консорціуму державних банків було підписано між Ощадбанком та Укрексімбанком 2 листопада 2005 р. за підтримки Президента України  Віктора Ющенка, який зокрема відзначив, що одним із завдань консорціуму буде обслуговування проектів з енергопостачання та енергозбереження.

Прес-служба Ощадбанку

Коментар Президента АУБ щодо неучасті Асоціації у виборчій кампанії

У ЗМІ з”явились повідомлення, що Президент Асоціації українських банків бере участь у виборчих перегонах в тому чи іншому партійному списку. У зв”язку із цим до мене звертаються голови правлінь комерційних банків – членів АУБ за роз”ясненнями.

У зв”язку з цим повідомляю, що я не беру участі у поточній парламентській виборчій кампанії, не є учасником будь-якого з політичних блоків. Я також не є членом жодної з політичних партій.

Політичні загострення, що мають місце в останні місяці, вимагають консолідації всіх рівнів банківської системи для забезпечення належного функціонування фінансово-банківського сектору, недопущення негативного впливу політичних процесів в країні на роботу банків, забезпечення стабільності банківської системи, стабільності національної валюти, зменшення інфляції, ризиків тощо.

Природно, що за таких умов завданням Асоціації українських банків та її президента є посилення своєї роботи на виконання цих завдань.

 

Президент Асоціації українських банків
Олександр СУГОНЯКО

Коментар Президента АУБ щодо неучасті Асоціації у виборчій кампанії

У ЗМІ з”явились повідомлення, що Президент Асоціації українських банків бере участь у виборчих перегонах в тому чи іншому партійному списку. У зв”язку із цим до мене звертаються голови правлінь комерційних банків – членів АУБ за роз”ясненнями.

У зв”язку з цим повідомляю, що я не беру участі у поточній парламентській виборчій кампанії, не є учасником будь-якого з політичних блоків. Я також не є членом жодної з політичних партій.

Політичні загострення, що мають місце в останні місяці, вимагають консолідації всіх рівнів банківської системи для забезпечення належного функціонування фінансово-банківського сектору, недопущення негативного впливу політичних процесів в країні на роботу банків, забезпечення стабільності банківської системи, стабільності національної валюти, зменшення інфляції, ризиків тощо.

Природно, що за таких умов завданням Асоціації українських банків та її президента є посилення своєї роботи на виконання цих завдань.

 

Президент Асоціації українських банків
Олександр СУГОНЯКО

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ