Новини АУБ

Дані щодо результативних показників в розрізі бюджетних програм за 2005 рік

КПКВК 1201010 “Керівництво та управління у сфері загальнодержавного планування і прогнозування економіки”
За зазначеною бюджетною програмою здійснюється утримання  працівників центрального апарату Міністерства економіки України. 
За 2005 рік витрачені кошти в сумі 40361,9 тис.грн. наступним чином: нарахована та виплачена заробітна плата з нарахуваннями працівникам, придбані канцелярські товари, оплачені транспортні послуги, здійснений поточний ремонт приміщень, відремонтоване комп’ютерне обладнання та оргтехніка, оплачені послуги зв’язку та відрядження, відшкодовані видатки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв, частково придбана  комп’ютерна техніка взамін морально та фізично застарілої, погашена кредиторська заборгованість минулих років.
Основні результативні показники роботи Міністерства характеризуються наступним.
Розроблено 30 прогнозних та програмних документів, спрямованих на підвищення ефективності планування розвитку економіки.
До Верховної Ради України надіслано 21 законопроект, які були розроблені Міністерством, з них 11 законопроектів прийнято в цілому (з них 2 – внесено раніше), 3 – в першому читанні, 1 – відправлено на повторне перше читання, 2 – не набрали необхідної кількості голосів та вважаються відхиленими, 6 – не розглянуто.
Розроблено, опрацьовано та погоджено 65 проектів постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України. Затверджено 30 нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, розроблення яких було покладено на Міністерство економіки України.
Протягом 2005 року Міністерством підготовлено 1200 інформаційно – аналітичних матеріалів, зокрема:
691 – з питань соціально – економічного розвитку регіонів України;
236 – щодо забезпечення стабільної цінової ситуації та розвитку основних товарних ринків, ринків послуг та галузей економіки;
76 – щодо окремих питань соціально-економічного розвитку;
197 – щодо стану, тенденцій та перспектив розвитку зовнішньоекономічного співробітництва.
Підготовлено та підписано 38 угод, меморандумів та протоколів, зокрема: підписано 22 міжнародних договори з техніко-економічного співробітництва, серед яких 20 договорів від імені Уряду України, в т. ч. із   ЄК (5), Японією (2), Кореєю (4), КНР (1), США (1), ООН (1), МБРР (6) та 2 договори міжвідомчого характеру з Міністерством закордонних справ Японії та Міністерством економіки, фінансів та промисловості Франції; підписано                10 двосторонніх протоколів з доступу до ринків товарів та послуг, а саме з Норвегією, Індонезією, Японією, Ісландією, Хорватією, Молдовою, Ель Сальвадором, Еквадором, Перу, КНР; 4 угоди щодо торговельно-економічного співробітництва.
Підготовлено та проведено 36 засідань, з яких – 30 щодо розвитку двостороннього торговельно-економічного співробітництва; 3 щодо залучення міжнародної технічної допомоги та 3 засідання Робочої Групи з розгляду заявки України щодо набуття Україною членства у СОТ, а саме, 2 офіційних засідання Робочої групи та 1 неформальне засідання.
За рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2005 рік за вказаною програмою здійснено погашення кредиторської заборгованості за виконані роботи з капітального ремонту будинку за адресою бульвар Дружби народів, № 28, де розташовані структурні підрозділи Міністерства, а також заборгованість за надані експлуатаційні послуги Управлінням адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету  Міністрів України.
За спеціальним фондом здійснювався облік коштів голландського Гранту № TF 0500270, наданого Україні Урядом Нідерландів. Сума витрат за 2005 рік становила         2251,0 тис.гривень, за рахунок надходження коштів Голландського Гранту здійснено наступні заходи:
-   укладено два контракти з двома іноземними компаніями, які здійснювали аналіз економічних наслідків вступу України до СОТ (консорціум компаній на чолі з Osteuropa Institut Munchen) та проводили заходи з адаптації українського законодавства до стандартів та вимог СОТ (HTSP Ltd, U.K.). Робота консультантів допомогла досягти Україні значного прогресу у переговорному процесі щодо вступу України до СОТ з країнами-членами СОТ. Підготовлені матеріали широко розповсюджувались серед членів Уряду України, народних депутатів України та громадськості;
- 150 державних службовців Секретаріату Кабінету Міністрів України, Мінфіну, Мінекономіки, ГоловКРУ, Рахункової палати, Національного банку України, Торговельно-промислової палати, облдержадміністрацій, правоохоронних органів пройшли навчання за програмою підвищення кваліфікації з питань законодавства у сфері державних закупівель, економічного моделювання та фінансового контролю;
- проведено дослідження стану окремих секторів промисловості, сільського господарства та сектору послуг, а також здійснено оцінку можливості зміни режиму їх функціонування внаслідок приєднання України до СОТ. Отримані результати досліджень використані для уточнення параметрів моделі розрахунків загальної рівноваги, а також здійснено оцінку загальноекономічних та секторальних наслідків вступу України до СОТ;
- проведено більше 10 конференцій, круглих-столів та семінарів, під час яких обговорювались актуальні питання організації процесу державних закупівель, економічних наслідків для економіки в цілому та окремих її секторів від вступу України до СОТ, адаптації українського законодавства до стандартів СОТ;
- удосконалено систему адміністрування згаданого Гранту;
- надано консультації у сфері дотацій та квазіфіскальних заходів у  енергетичній галузі України;
- надано консультаційні послуги для супроводження процесу погашення заборгованості в паливно-енергетичному секторі України;
- проведено експертизу Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та підготовлено пропозиції щодо подальшого його удосконалення та узгодження з міжнародним законодавством з державних закупівель;
- відібрано консультанта з питань розробки проекту Концепції організації діяльності інвестиційного омбудсмена в Україні, оптимізації інституційного механізму сприяння залученню іноземних інвестицій в економіку України;
- розроблено основні положення впровадження в системі нумерації телефонної мережі загального користування України підсистеми за протоколом  ENUM;
- здійснено  розробку проекту Концепції діяльності Українського центру сприяння залученню іноземних інвестицій із пропозиціями щодо організаційної моделі роботи Центру;
- підготовлено “Автоматизовану базу даних з підготовки і реалізації проектів економічного та соціального розвитку України, які підтримуються міжнародними фінансовими організаціями”. База буде використана у Департаменті співробітництва з МФО Міністерства економіки України;
- надано консультації у реформуванні законодавства в сфері іпотеки та  фінансування житлового будівництва в Україні;
- розроблено рекомендації щодо оптимізації структури тарифів на телекомунікаційні послуги;
- підготовлено пропозиції щодо вдосконалення законодавства України про безпеку харчових продуктів;
- поставлено комп’ютерне обладнання;
- створено сучасну базу даних для здійснення державних закупівель в Україні;
- запроваджено нові критерії у роботі Міністерства фінансів України.
 

КПКВК 1201020 “Внески  України до бюджету ГАТТ/СОТ”
Набуття Україною повноправного членства у Світовій організації торгівлі (СОТ), регламентоване Указами Президента України та Постановами Уряду, інтенсифікує розвиток зовнішньоекономічної діяльності країни завдяки отриманню режиму найбільшого сприяння, який діє в системі СОТ, дозволить вирішити проблему застосування торговельно-обмежувальних заходів по відношенню до української продукції, сприятиме створенню передбачуваного транспарентного середовища для залучення іноземних інвестицій, що в цілому забезпечить стале зростання національної економіки. Крім того, членство України в СОТ є невід’ємною передумовою вдосконалення режиму торгівлі між Україною та ЄС, створення зони вільної торгівлі та забезпечення поступової інтеграції України до Європейського Союзу.
На виконання зазначеної бюджетної програми проводилась робота щодо забезпечення вступу України до СОТ відповідно до зовнішньоекономічної стратегії Уряду - Верховною Радою України було прийнято ряд законів, спрямованих на забезпечення вступу України до СОТ, з них 17 в цілому. Прийняті закони врегульовують такі сфери, як інтелектуальна власність, ввізне мито на сільськогосподарську продукцію, страхування, експортне мито на насіння олійних культур, аудиторська діяльність, автомобільна промисловість, якість та безпека харчових продуктів, антидемпінгове законодавство.
Вищевикладене говорить про те, що Україна протягом минулого року значно наблизилась до набуття повноправного членства у СОТ завдяки інтенсифікації дво- та багатосторонніх переговорів з країнами-членами Робочої групи зі вступу України до СОТ та забезпеченню відповідного фінансування.
У 2005 році Україною вчасно виконано фінансові зобов’язання перед Світовою організацією торгівлі щодо сплати внеску як спостерігача у розмірі 111,2 тис. грн. до бюджету ГАТТ/СОТ у повному обсязі, що сприяє взаємній активній співпраці у рамках набуття Україною членства в СОТ.


КПКВК 1201030 “Забезпечення двостороннього співробітництва України
з іноземними державами та міжнародними організаціями
Мета бюджетної програми – інтеграція України у світовий простір шляхом розвитку дво- та багатостороннього співробітництва з іноземними державами та міжнародними організаціями.
З метою виконання вищезгаданих завдань протягом звітного року у межах напряму „Засідання міжурядових комісій (СМК) з питань торговельно-економічного співробітництва та їх робочих органів (підкомісій, робочих груп, секретаріатів тощо)” здійснювався постійний моніторинг 69 СМК.
Протягом 2005 року проведено 22 засідання Комісій з Грузією, Білоруссю, Монголією, Казахстаном, Туреччиною, Сирією, Німеччиною, Молдовою, Мексикою, Аргентиною, Індонезією, Хорватією, Чехією, Румунією, Баварією, Словаччиною, Ізраїлем, Австрією (Робоча група та Комісія), Йорданією, Таджикистаном, Литвою та засідання комітету Україна - ЄАВТ. З метою належної підготовки цих спільних засідань було проведено 26 засідань українських частин. Одночасно, у рамках засідань СМК підготовлено та проведено 13 бізнес - форумів.
Обсяги зовнішньої торгівлі товарами з країнами, з якими створено СМК, зросли майже на 15,0 % та склали 63,5 млрд. дол. США, у тому числі, експорт збільшився на 4,4 %, а імпорт – на 26,1 %. Найбільші обсяги експортних поставок здійснювалось у Російську Федерацію – 21,9% (від загального обсягу експорту), Туреччину – 5,9%, Італію – 5,5%, Німеччину – 3,8%, Польщу – 2,9%, США – 2,8%, Білорусь – 2,6%, Єгипет – 2,3%.  У зовнішньоторговельному балансі України питома вага товарообігу країн, з якими створені СМК, склала 90,2 % (63,5 млрд. дол. США при загальному обсязі торгівлі товарами  70,4 млрд. дол. США).
За напрямом «Забезпечення співробітництва Україна - ЄС» Мінекономіки проведені спільні заходи, у тому числі: засідання підкомітетів Україна -ЄС у м. Києві та м. Брюсселі, П’ятий Міжнародний економічний форум «Україна - ЄС» у м. Львові та ін. Проведення зазначених заходів сприяло поглибленню двостороннього економічного співробітництва, що, у свою чергу, створює сприятливі умови для інтегрування України у світовий економічний простір, забезпечення сталого економічного зростання та соціального зближення.
У рамках напряму «Забезпечення співробітництва Україна-НАТО» проведено засідання спільної робочої групи Україна – НАТО, візит національного координатора співробітництва України з НАТО з питань економіки до Штаб-квартири НАТО та участь в засіданні Економічного комітету НАТО. Проведення зазначених заходів сприяло поглибленню відносин з НАТО в економічній сфері та налагодженню плідної співпраці з структурами НАТО.
За напрямом «Дво- та багатосторонні переговори з країнами –членами Робочої групи СОТ, консультації з Секретаріатом СОТ  з розгляду заявки України про вступ до СОТ, Засідання Робочої Групи (м. Женева, Швейцарія), Конференції СОТ» проводилась робота щодо забезпечення вступу України до СОТ відповідно до зовнішньоекономічної стратегії Уряду.
Задля просування переговорного процесу в рамках набуття Україною повноправного членства у СОТ було проведено 2 офіційні засідання Робочої групи з розгляду заявки України про вступ до СОТ (РГ), 1 моніторингове засідання РГ, 4 раунди двосторонніх переговорів в рамках засідань РГ, 2 багатосторонні засідання з питань сільського господарства, консультації з ЄС, консультації з США, багатостороннє засідання з питань технічних бар‘єрів в торгівлі, двосторонні переговори з питань сільського господарства, забезпечено участь української делегації у Конференції Міністрів СОТ у грудні 2005 року. Всього – 14 заходів. Останнє засідання проведено 23 листопада 2005 року. Порядок денний засідання РГ було присвячено розгляду проекту Звіту. Відповідна підготовка матеріалів міністерствами та відомствами, які увійшли до проекту звіту РГ, надала можливість врегулювання ряду питань, які виникали у країн-членів СОТ. Проект звіту РГ на 80% узгоджений. Було підписано 9 двосторонніх протоколів з доступу до ринків товарів та послуг з Китаєм, Хорватією, Еквадором, Сальвадором, Ісландією, Японією, Молдовою, Норвегією та Перу. Завершено переговори з більшістю країн-членів Робочої групи.
Загалом станом на 14.03.06 підписано двосторонні протоколи з доступу до ринків товарів та послуг з 42 країною-членом РГ (включаючи США).
У розрізі  напряму «Засідання в рамках ГУАМ» 22 квітня 2005 року у м. Кишиневі відбувся Саміт глав держав ГУАМ, на якому делегація України виступила з ініціативами, спрямованими на розвиток співробітництва в рамках Об’єднання в умовах глобалізації світової економіки. Пропозиції знайшли конкретне відображення у Кишинівській Декларації “В ім’я демократії, стабільності і розвитку”.
Відповідно до плану заходів в рамках ГУАМ 30-31 серпня п. р. в м. Києві проведено четверте засідання спільної галузевої робочої групи з питань економіки та торгівлі.
Особливу увагу було приділено обговоренню шляхів реалізації Угоди про створення зони вільної торгівлі (ЗВТ) між державами-учасницями ГУАМ та підготовки Протоколу про Правила визначення країни походження товару. Наголошено, що важливим чинником в практичній реалізації Угоди про створення зони вільної торгівлі є виконання широкомасштабного Проекту по сприянню торгівлі і транспортуванню (ПСТТ), який в свою чергу базується на положеннях Меморандуму про взаєморозуміння між державами – учасницями ГУАМ по сприянню торгівлі і транспортуванню, підписаному 04.07.2003 в          м. Ялті.
У рамках напряму «Забезпечення проведення заходів з питань транскордонного співробітництва» в с. Гута Закарпатської області відбулось друге засідання міжурядової комісії з питань транскордонного співробітництва.
За підсумками засідання сторонами було підписано протокол, згідно з яким Кабінетом Міністрів  надано доручення центральним та регіональним органам виконавчої влади здійснити заходи щодо розвитку транскордонного співробітництва  в наступних напрямках: реалізації програми сусідства "Угорщина-Словаччина-Україна", розбудови біосферних заповідників, гармонізації правових норм України та СР з правовими нормами ЄС в сфері водного господарства, підписання нової спільної програми в сфері освіти, розбудови спільного кордону та можливого здійснення спільного митного та прикордонного контролю, підписання угоди про надання допомоги при надзвичайних ситуаціях,  співробітництва на прикордонних територіях представників пожежних установ, транскордонного співробітництва  в сфері охорони природи.

За напрямом «Міжнародні економічні форуми, семінари, презентації економіки України» Мінекономіки здійснило організаційно-технічне та інформаційно-аналітичне забезпечення участі українських офіційних та ділових делегацій в низці міжнародних заходів, таких як: Позачерговий круглий стіл Всесвітнього Економічного Форуму, присвячений Україні; Економічний форум “Україна-Польща” за участю президентів обох держав; Міжнародний економічний форум в м. Криниця; Львівський міжнародний економічний форум; Економічний форум країн Центральноєвропейської ініціативи в м. Братислава.
Участь українських делегацій у зазначених заходах сприяла підвищенню міжнародного іміджу України, налагодженню контактів між діловими колами та офіційними особами держав-учасниць, реалізації ряду інвестиційних проектів, підписанню міжурядових та комерційних угод.
Зокрема, під час форуму "Україна-Польща" було підписано Угоду між компанією Індустріальний союз Донбасу та Міністерством державного майна Республіки Польща про придбання українським інвестором майнових активів польського металургійного комбінату «Гута Ченстохова», Договір між Міністерством державного майна Республіки Польща та АТ «АвтоЗАЗ» про купівлю державного пакету акцій автомобільного заводу FSO, Угоду між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Польща про співробітництво у галузі туризму.
Під час форуму країн ЦЄІ було підписано міжурядову Угоду про економічне та науково-технічне співробітництво з Словацькою Республікою.


КПКВК 1201040 “Інформаційне та організаційне забезпечення участі України у міжнародних форумах, конференціях, виставках”
На виконання  розпоряджень Уряду   Мінекономіки у 2005 році за рахунок коштів бюджетної програми забезпечувалася   участь  України у наступних виставково-ярмаркових  заходах:
- Всесвітня виставка “Експо-2005”
На Виставці Україна була представлена окремим павільйоном, площа якого –          324 кв.м. Національна експозиція України “Від Трипілля до сучасності”  відображала національну культуру та традиції, знайомила відвідувачів з сьогоденням українського народу, презентувала світовій спільноті сучасну, молоду, незалежну Україну з древнім історичним корінням. Експозиція складалася з наступних розділів: Трипільська культура, Київська Русь, сторінки героїчної історії становлення українського козацтва, українська писемність, декоративне мистецтво, народні промисли, Помаранчева революція, сучасна Україна, космічна галузь.
З 18 по 24  серпня 2005 року  на Виставці було проведено “Тиждень України”.
Павільйон України за час роботи Виставки відвідали понад 2 млн. 750 чоловік, було    проведено  15 ділових зустрічей - презентацій. 
- Національна експозиція України на 74-му Ізмірському міжнародному ярмарку (Туреччина, листопад)
Виставкова площа   національної експозиції  становила 120 кв.м., на ній  15 українських підприємств, зацікавлених в просуванні власної продукції на ринки Туреччини, Близького Сходу та Африки,  представили 130 експонатів, а також національний стенд, який надавав інформацію щодо основних засад ведення бізнесу в Україні та інвестиційного потенціалу регіонів.
Під час проведення ярмарку  було проведено  120 переговорів з представниками іноземних ділових кіл, внаслідок чого  підписано   20  протоколів про наміри.
- Інформаційний стенд України під час проведення YIII Економічного форуму в рамках  щорічного саміту Глав Урядів країн-учасниць Центрально-європейської ініціативи                   (Словаччина, листопад)
Виставкова площа   інформаційного стенду  України  становила 6 кв. м., його відвідали понад 100 представників всіх країн-учасниць ЦЄІ.
З метою цілеспрямованого доведення до країн-учасниць ЦЄІ інформаційних матеріалів щодо економічного стану держави та основних інвестиційних проектів підготовлено спеціальні добірки документів (500 друкованих примірників), які були передані керівним особам на стендах країн - учасниць. За оцінками організаторів та відвідувачів стенд України виділявся серед інших національних стендів насиченістю інформаційними матеріалами та колоритним оформленням.


КПКВК 1201050 “Прикладні розробки у сфері розвитку економіки і торгівлі”
З метою підвищення ефективності виконання основних завдань Міністерства економіки, спрямованих на розв'язання актуальних проблем внутрішньої та зовнішньої економічної політики України, у 2005 році за рахунок загального фонду зазначеної бюджетної програми на замовлення Міністерства виконано 25 науково-дослідних робіт на загальну суму 971,0 тис. гривень. Наукові дослідження виконували 7 організацій, у тому числі два підвідомчих інститути - Науково-дослідний економічний інститут та  Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки.
За результатами проведених досліджень отримано:
4 методології щодо розроблення основних макроекономічних показників та заходів збалансованого соціально-економічного розвитку України, зокрема: методологія моделювання структурних зрушень в основних агрегатах ВВП на короткострокову перспективу; методологія прогнозування показників ВВП за фазами відтворення (виробництво, утворення і розподіл доходів, кінцеве використання) та секторами економіки і видами економічної діяльності на середньо- та довгострокову перспективу;
12 аналітичних матеріалів з питань розроблення державної політики соціально-економічного розвитку України, спрямованої на забезпечення стійкого економічного зростання, зокрема: аналіз та оцінка взаємозв’язків та залежностей показників соціально-економічного розвитку регіонів; наукове обґрунтування основ державної політики України у сфері розвитку спеціальних економічних зон і територій пріоритетного розвитку; аналіз та уніфікація результативних показників виконання державних цільових програм за їх спрямованістю; аналіз законодавства ЄС у сфері державних закупівель та підготовка пропозицій до проекту плану гармонізації національного законодавства у сфері державних закупівель з нормами ЄС; розроблення рекомендацій щодо принципів побудови економічних відносин Україна – ЄС; науково-правовий аналіз двосторонніх угод з питань інвестиційного співробітництва країн ЄС з метою визначення шляхів удосконалення міжнародних договорів України про сприяння та взаємний захист інвестицій;
9 інформаційних систем та вдосконалено програмно-технологічні засоби щодо інформаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністерства, зокрема: розроблено та впроваджено сервіс “Форум” веб - порталу Міністерства для вивчення суспільної думки та обговорення актуальних питань соціально-економічного розвитку країни; удосконалено інформаційно-аналітичні системи “Оформлення та реєстрація ліцензій на метал у країни ЄС”,  “Система керування квотовими характеристиками експортно-імпортних операцій”, “Формування основних показників державного оборонного замовлення”, інформаційно-довідкову підсистему інформаційно-аналітичної системи “Освіта”; розроблено проект створення апаратної частини та відповідних програмних засобів комплексу автоматизованих інформаційно-аналітичних систем Міністерства; Єдину систему інформаційно-аналітичних баз даних Міністерства розширено новими рубриками статистичної інформації.
Результати досліджень використано під час розробки Державної програми соціально-економічного розвитку України, для підвищення якості макроекономічних прогнозів, аналізу поточних тенденцій та прогнозних оцінок соціально-економічного розвитку України, при розробці заходів щодо забезпечення привабливого інвестиційного клімату в Україні та сприянню інвестиційним процесам у регіонах, при підготовці проекту Указу Президента України “Про систему невідкладних заходів з реалізації інноваційної моделі розвитку економіки України”.
За рахунок бюджетних асигнувань бюджетної програми погашено кредиторську заборгованість у розмірі 788,1 тис. грн. за виконані у 2004 році НДР.


КПКВК 1201060 “Державні науково-технічні програми та наукові частини державних цільових програм загальноекономічного спрямування”
Затверджені бюджетні  призначення у сумі 518,8 тис.грн., використано 478,8 тис. грн. з них 190,0 тис.грн. - на погашення заборгованості минулих років.
На замовлення Міністерства економіки за зазначеною бюджетною програмою виконувались наукові частини за наступними державними цільовими програмами, а саме:
- Національна енергетична програма України до 2010 року, за результатами якої проведені аналіз реалізації Програми, зокрема, обсягів використання паливно-енергетичних ресурсів за 2004 рік, уточнення поточних і розроблення програмних об`ємних показників виробництва та споживання паливно-енергетичних ресурсів галузями економіки та країни в цілому до 2015 року; розроблення звітних, поточних та перспективних паливно-енергетичних балансів з окремих видів палива, продуктів їх переробки, електро- та тепло-енергії до 2010 та 2015 років; лонгація інших показників Програми до 2015 року;
- Програма використання відходів виробництва і споживання на період до 2005 року, за результатами якої опрацьовані концептуальні положення щодо визначення перспективних напрямів використання вторинної сировини та відходів виробництва (проект концепції щодо вдосконалення системи поводження з відходами як вторинною сировиною); банк даних утворення, використання та поставки відходів виробництва і споживання, створені комплексна інформаційна система з модульною структурою та комплексні інформаційні системи про види, обсяги, властивості відходів, технології та відповідне обладнання для їх переробки чи утилізації;
- Програма стимулювання експорту продукції, за результатами якої створені система заходів із захисту внутрішнього ринку та інтересів українських товаровиробників на зовнішніх ринках, а також перспективні напрямки стимулювання українського експорту;
- Комплексна програма утвердження України як транзитної держави у                2002 – 2010 роках, за результатами якої  проведені аналіз нормативно-правової бази електронної комерції в країнах Європи і СНД та дослідження стану запровадження вимог європейського законодавства щодо електронної комерції в законодавчому полі України, а також надані пропозиції до законопроекту “Про електронну комерцію”.


КПКВК 1201070 “Розробки найважливіших новітніх технологій та фінансова підтримка підготовки наукових кадрів у сфері економіки і торгівлі”
 Для проведення науково-дослідних робіт, які виконуються в межах цієї бюджетної програми, Державним бюджетом України на 2005 рік було передбачено видатки на суму 1608,8 млн. грн., з них на підготовку наукових кадрів в аспірантурі та докторантурі на суму 304,2 тис. грн. та на виконання науково-дослідних робіт за пріоритетними напрямами розвитку науки і техніки на суму    1304,6 тис. гривень.
Частину бюджетних коштів (348,2 тис. грн.) було спрямовано на погашення кредиторської заборгованості за виконані у 2004 році науково-дослідні роботи.
За даною бюджетною програмою у 2005 році  до виконання запропоновано              28 науково-дослідних робіт на суму 956,4 тис. гривень, з яких фактично виконано 7 робіт на суму 329,9 тис. гривень. 
У результаті виконання зазначеної бюджетної програми отримано:
- пропозиції щодо комплексу організаційних, економічних та нормативно-правових заходів формування іноваційно орієнтованої економіки з аналізом потенційних варіантів наслідків прийняття відповідних управлінських рішень, які зумовлять можливість поглибленого аналізу стану і тенденцій розвитку інноваційних процесів, вивчення та узагальнення світового досвіду підтримки інноваційної діяльності;
- аналітичні матеріали стосовно аналізу й узагальнення світового досвіду залучення малого підприємництва до державних закупівель, оцінка можливостей його адаптації і використання в умовах України;
- методи оцінки тіньового сектору в галузях економіки та його впливу на макроекономічні показники, а також прогнозування економічного розвитку з урахуванням впливу тіньової економіки, що забезпечить економічне зростання за рахунок легалізації тіньової діяльності;
- інформаційно-експертна система аналізу конкурентоспроможності вітчизняного виробництва з урахуванням зовнішньоекономічних чинників із відповідними базами даних для оцінки фінансових показників конкурентоспроможності;
- проект стратегії переходу до економіки, що базується на знаннях. Дана стратегія дозволить визначити головні пріоритети та критерії наближення до параметрів економіки, що базується на знаннях, а також сформувати прозорий та ефективний план переходу до цієї економіки, запропонувати результативні важелі та механізми її розбудови, залучити до цього широкі верстви населення, посилити спроможність суспільства генерувати знання та ефективно їх використовувати;
- аналітичні матеріали з пропозиціями щодо економічних стимулів розвитку середнього класу, підвищення рівня заробітної плати та інших видів доходів населення, зокрема підприємців;
- методика прогнозування впливу накопичувальної системи на розвиток економіки, яка надасть можливість здійснити оцінку інвестиційного потенціалу пенсійних фондів другого та третього рівнів пенсійної системи, а також макроекономічну оцінку та прогноз інвестиційного впливу пенсійних фондів на економіку.

      Крім того, на   підготовку наукових кадрів  було передбачено 304,2 тис.грн., які були фактично отримані НДЕІ Мінекономіки у 2005 році.
В 2005 році кількість прийнятих аспірантів склала 15 чоловік (випущених - 12), а прийнятих докторантів - 3 чоловіка (випущених -3). Захистили дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук - 3 докторанта, а на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук захистили дисертації 12 аспірантів.


КПКВК 1201080 “Проведення науково-практичних конференцій і семінарів
з економічних проблем”
Затверджені бюджетні призначення на суму 69,5 тис.гривень. Міністерством проведено науково-практичний семінар з питань соціально-економічного розвитку України. Фактичні видатки на організацію та проведення семінару становили 24,0 тис. гривень.
За результатами проведення семінару визначено першочергові завдання регіональної політики:
забезпечення стабілізації виробництва та відновлення економічного зростання у кожному регіоні, підвищення на цій основі рівня добробуту населення;
прискорення розвитку споживчого сектора економіки і створення фінансових і матеріальних передумов для насичення регіональних ринків товарами народного споживання й продуктами харчування, збільшення обсягів, спектра та поліпшення якості споживчих товарів;
визначення компенсаційних механізмів для впровадження нових інструментів та механізмів по залученню інвестицій, зокрема механізмів надання компенсаційних заходів для інвесторів територій пріоритетного розвитку;
створення умов для відновлення інноваційних процесів, модернізації матеріально-технічної бази виробничої та невиробничої сфери;
розширення співпраці з міжнародними фінансовими організаціями та залучення  міжнародної технічної допомоги для реалізації інвестиційних проектів у регіонах.


КПКВК 1201090 "Підготовка та підвищення кваліфікації державних службовців
у сфері економіки"
За зазначеною бюджетною програмою здійснюється утримання керівних, науково-педагогічних, фахівців та інших працівників Української академії зовнішньої торгівлі та Вищих курсів іноземних мов.
За 2005 рік витрачені кошти в сумі 8433,7 тис.грн. наступним чином: нарахована та виплачена заробітна плата з нарахуваннями, стипендії студентам та аспірантам, придбані канцелярські товари, господарські витрати, оплачені транспортні послуги, здійснений поточний ремонт приміщень, відремонтоване комп’ютерне обладнання та оргтехніка, оплачені послуги зв’язку та відрядження, відшкодовані видатки з оплати комунальних послуг та енергоносіїв.
 Використання коштів здійснювалось за такими освітньо-кваліфікаційними напрямами діяльності: підготовка фахівців з вищою освітою,   підготовка науково-педагогічних кадрів, перепідготовка кадрів і підвищення кваліфікації фахівців.
Виконання державного замовлення за бюджетною програмою здійснюється установами, які перебувають у сфері підпорядкування Мінекономіки  - Українською академією зовнішньої торгівлі та Вищими курсами іноземних мов  та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 № 570 ”Про державне замовлення на закупівлю товарів, виконання робіт, надання послуг для державних потреб у 2005 році” (із змінами) та Плану-графіку підвищення кваліфікації державних службовців Мінекономіки.
За 2005 рік Українською академією зовнішньої торгівлі  здійснено виконання державного замовлення щодо прийому  на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями, а саме:
-  “бакалавр”   -   106 осіб, з них за напрямами підготовки: “Міжнародні відносини” –      25 осіб; “Економіка і підприємництво” - 25 осіб; “Менеджмент” – 31 осіб; “Право” – 25 осіб. Випуск за 9 місяців поточного року становить 24 осіб проти 24 осіб за держзамовленням;
- “спеціаліст” -  19 осіб, з них за напрямами підготовки  “Міжнародні відносини” – 5 осіб; “Економіка і підприємництво” - 3 осіб; “Менеджмент” – 6 осіб; “Право” – 5 осіб. Випуск становить 22 особи проти 22 особи за держзамовленням;
- “магістр” – 115 осіб, з них за напрямами підготовки  “Міжнародні відносини” – 15 осіб; “Економіка і підприємництво” - 38 осіб; “Менеджмент” – 39 осіб; “Право” – 23осіб. Випуск – 210 осіб проти 210 осіб за держзамовленням.
              Крім того, здійснено прийом  з перепідготовки кадрів в кількості 200 осіб при держзамовленні 200 осіб; випуск  з перепідготовки кадрів  виконано в повному обсязі та  становить  6 осіб.
             Також, з метою вивчення або вдосконалення знань найбільш розповсюджених європейських мов (англійська, німецька, французька) виконано прийом з підвищення кваліфікації державних службовців - 100 осіб зараховані  до Вищих курсів іноземних мов; випуск за 12 місяців становить 50 осіб. В Академії підвищили кваліфікацію за різними формами навчання 140 осіб, з них: за професійними програмами – 100 осіб, програмами короткотермінових семінарів в Україні – 40 осіб.
              Прийом та випуск  слухачів  до аспірантури УАЗТ становить 14 та 9 осіб відповідно.


КПКВК 1201110 “Перепідготовка управлінських кадрів
для сфери підприємництва”
З метою формування в усіх регіонах України критичної маси молодих управлінців, надання їм можливості набути сучасні економічні знання та практичні навички роботи в умовах ринкової економіки, за зазначеною бюджетною програмою здійснюється перепідготовка спеціалістів у 9 вищих навчальних закладах – виконавцях державного замовлення, відповідно до постанови КМУ  від 30.08.2000 р. №1358 “Про реалізацію Указу Президента України від 03.07.2000 р. № 849 ”Про сприяння підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва”, якою затверджено Програму заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва.
 У першому півріччі 2005 року на перепідготовку було  прийнято 79 осіб, з яких          76 осіб успішно закінчили навчання та одержали документ про освіту. Оскільки переважну кількість договорів укладено у другому півріччі 2005 року, 1033 особи розпочали навчання з перепідготовки за перехідними договорами 2005/2006 р.р. та  завершать його у 2006 році.
 

КПКВК 1201120 “Фінансова підтримка журналу “Економіка України”
Фінансова підтримка журналу “Економіка України” в обсязі 347,8 тис. гривень спрямовувалася на:   оплату оренди  приміщень,  комунальних послу , поліграф/ матеріалів   відшкодування вартості паперу.
 Журнал “Економіка України” видавався  щомісячно.

АКБ "ИМЭКСБАНК" установил мультисистемный банкомат в г. Ровно

АКБ "ИМЭКСБАНК" установил мультисистемный банкомат в г. Ровно (ул. О. Пилиги, 49). 
Одним из приоритетных направлений развития АКБ "ИМЭКСБАНК" является создание развитой системы услуг для клиентов банка - держателей платежных карт.
В рамках программы по расширению сети обслуживания владельцев платежных карт АКБ "ИМЭКСБАНК" установил новый банкомат в г. Ровно, расположенный по адресу: ул. О. Пилиги, 49.
Банкомат осуществляет операции по получению наличных, загрузке денежных средств со счета на карту, а также предоставляет информацию о текущем состоянии счета.и.

С перечнем банкоматов АКБ "ИМЭКСБАНК" Вы можете ознакомиться  на сайте банка:
 www.imex.odessa.ua

 Пресс-служба АКБ "ИМЭКСБАНК"


 

Наблюдательный совет ЗАО ПУМБ утвердил и.о. заместителей Председателя Правления банка

 Наблюдательный  совет  ЗАО  ПУМБ  утвердил госпожу Александру Воропаеву и
  господина   Евгения   Зеленского  на  должности  исполняющих  обязанности
  заместителей Председателя Правления банка.


  Круг  обязанностей г-жи Воропаевой включает развитие розничного бизнеса и
  Процессингового Центра ПУМБ.


  Г-н Зеленский  занимается развитием корпоративного бизнеса. До назначения
  являлся начальником Управления корпоративного бизнеса банка.


  «Я  уверен,  что господин Зеленский и госпожа Воропаева станут достойными
  представителями  топ-менеджмента банка. Их энергия, знания и опыт работы,
  несомненно,  будут способствовать динамичному и успешному развитию нашего
  банковского  бизнеса»,  -  прокомментировал  эти  назначения Председатель
  Правления Довгополюк А.И.


   Справка

         Первый Украинский Международный банк (ЗАО ПУМБ) основан в 1991 г.
        На  сегодняшний  день  филиальная сеть насчитывает 10 филиалов и 36
  отделений на всей территории Украины.

       Александра   Геннадиевна   Воропаева   после  окончания  Московского
  государственного университета им. М.В. Ломоносова работала в российских и
  украинских  банках,  курировала  вопросы развития розничного и карточного
  бизнеса.  До  назначения занимала пост директора по развитию бизнеса  ЗАО
  «Украинский процессинговый центр».

       Евгений   Николаевич   Зеленский  окончил  Донецкий  государственный
  университет   экономики   торговли  им.  М.  Туган-Барановского  (степень
  магистра   маркетинга),   имеет   опыт  успешной  работы  на  руководящих
  должностях, в т.ч. в Управлении Строительства «Днепроканалстрой», концерн
  «Энерго»,   СП  «Гефест».  С  октября  2004  г.  –  начальник  Управления
  корпоративного бизнеса  ЗАО ПУМБ.

НБУ не видит оснований для изменения монетарной политики

Национальный банк Украины (НБУ) не видит оснований для изменения монетарной политики, сообщил исполнительный директор НБУ по экономическим вопросам Игорь Шумило.
«Сейчас мы не видим оснований для изменения монетарной политики, которая проводится. По нашей оценке, а у нас есть свои прогнозы и инфляции и ВВП, мы движемся в ожидаемом, прогнозируемом направлении», — сказал И.Шумило на пресс-конференции во вторник, добавив, что «стимулов для роста инфляции со стороны монетарной политики не будет».
Как сообщалось, монетарная база в 2005 году увеличилась на 53,9% — до 82,8 млрд. грн., а денежная масса — на 54,8%, до 194,8 млрд. грн. Совет НБУ прогнозирует в 2006 году рост денежной базы на 22-27% — до 90,5-97,6 млрд. грн., массы — на 27-32%, до 223,7-240,8 млрд. грн.
И.Шумило также отметил, что новое правительство, сформированное после выборов, будет действовать с учетом необходимости сдерживания инфляции и ускорения экономического роста. «Ситуация будет стабилизироваться. Сейчас политики будут переходить к действиям, которые должны обеспечить экономический рост и увеличение инвестиций», — отметил И.Шумило.
По его оценке, высокие инфляционные ожидания в украинском обществе сформировались под влиянием пессимистических заявлений политиков. При этом он сообщил, что НБУ надеется на подписание с правительством меморандума, в котором будут определены меры по достижению целевых ориентиров инфляции в стране в ближайшие годы. По его словам, текст меморандума уже полностью согласован, его необходимо подписывать. «Предприятия, население должны знать среднесрочные ориентиры и уже планировать свою экономическую деятельность, исходя из таких среднесрочных ожиданий», — подчеркнул И.Шумило.
Относительно перспектив валютного рынка, он отметил, что на ситуацию будет влиять не только ухудшение внешнеторгового баланса, но и приток инвестиций, существенный рост внешних заимствований и других валютных поступлений в страну. «Развитие событий по финансовому счету довольно обнадеживающее», — отметил И.Шумило, добавив, что «по оперативной информации, прямые инвестиции идут в значительно больших объемах, чем в предыдущие месяцы».
При этом И.Шумило подчеркнул, что рост внешних заимствований украинскими предприятиями пока не несет угроз для страны, но создает потенциал для модернизации производства и, как следствие, поддержания экономического развития.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 
 
 
 

НБУ 30 марта презентует банкноту номиналом 1 грн. образца 2006 г.

Нацбанк Украины (НБУ) 30 марта презентует банкноту номиналом 1 грн. образца 2006 года.
Как сообщила пресс-служба НБУ во вторник, презентация состоится в центральном офисе Нацбанка и начнется в 11-00.
Как сообщалось, объем наличных вне банков в феврале увеличился на 0,3% — до 56,9 млрд. грн., тогда как всего с начала года сократился на 5,4%.
В обращении в Украине находятся банкноты номиналом 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100 и 200 грн.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 

Заместителем главы НС Полтава-Банка назначена Пешикова

Заместителем главы наблюдательного совета (НС) Полтавского акционерного банка «Полтава-Банк» назначена Галина Пешикова (владеет 0,337% акций банка) вместо Владимира Данильченко (0,011%).
Как сообщил банк в прессе во вторник, соответствующее кадровое решение утвердило общее собрание акционеров банка 16 марта.
Кроме того, членом НС банка назначена Нина Федорович (0,139%) вместо Юрия Слипченко (1,169%).
Акционеры также решили увеличить уставный капитал банка на 52,5% — до 30,5 млн. грн. за счет дополнительного выпуска простых именных акций на сумму 10,5 млн. грн.
Полтава-Банк основан в марте 1990 года.
По данным Нацбанка Украины, к началу 2006 года по размеру общих активов банк занимал 67 место (439 млн. грн.) среди 163 действовавших в стране.
К началу текущего года крупнейшими акционерами банка являлись первый заместитель председателя правления банка Вячеслав Гофман (24,97%) и председатель правления банка Александр Некрасов (44,93%).
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 

НБУ во вторник продавал валюту на межбанке по курсу 5,06 грн./$1

Национальный банк Украины (НБУ) во вторник с учетом преобладания спроса на валюту над предложением продавал доллары на межбанковском валютном рынке по курсу 5,06 грн./$1.
Как сообщили агентству «Интерфакс-Украина» операторы рынка, рыночные котировки в финальной стадии торгов во вторник находились на уровне 5,0610-5,0630 грн./$1 (в понедельник — 5,0610-5,0630 грн./$1).
С начала текущего года официальный курс гривни сохраняется без изменений на уровне 5,0500 грн./$1, тогда как в 2005 году он возрос на 4,8% — с 5,3054 грн./$1. На межбанке курс гривни с начала года снизился на 0,2% — до 5,06 грн./$1 (за 2005 год укрепился на 4,8% — до 5,0500 грн./$1).
Совет НБУ ожидает среднегодовой курс в 2006 году в пределах 5,00-5,20 грн./$1.
По данным НБУ, среднегодовой официальный курс в 2005 году составил 5,1237 грн./$1, в 2004-м — 5,3192 грн./$1, в 2003-м — 5,3327 грн./$1, в 2002-м — 5,3266 грн./$1, а в 2001-м — 5,3721 грн./$1.
Валовые международные резервы НБУ в феврале 2006 года сократились на 1,7%, или $312,8 млн., — до $18 млрд. 268,82 млн. Сальдо интервенций НБУ на валютном рынке в минувшем месяце составило «минус» $179 млн., тогда как в январе — «минус» $938,7 млн.
В целом за январь-февраль валовые международные резервы сократились на 5,8% — с $19 млрд. 394,76 млн.
При этом общий объем операций на межбанке в феврале составил $5948 млн., тогда как в январе — $6614,6 млн.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 

Бизнес ожидает ускорения инфляции — НБУ

Украинский бизнес ожидает ускорения темпов роста инфляции в ближайшие 12 месяцев.
Об этом говорится в пресс-релизе Национального банка Украины (НБУ) со ссылкой на опрос руководителей 1180 отечественных предприятий, проведенный НБУ в феврале.
«63,7% респондентов считает, что потребительские цены в следующие 12 месяцев будут расти быстрее, чем в течение последних 12 месяцев, большинство из них допускает, что цены вырастут в рамках 10-15%», — отмечается в пресс-релизе НБУ, предоставленном журналистам во вторник.
«Наиболее пессимистические оценки роста цен дают респонденты западных и южных областей, а также таких видов экономической деятельности, как производство и распределение электроэнергии, газа и воды, сельское хозяйство, транспорт и связь», — сообщается в пресс-релизе.
При этом, по данным Нацбанка, основными причинами оценки инфляции назывались общая нестабильность в стране, рост расходов на производство и динамика обменного курса. В то же время предприниматели отмечают, что конкуренция с отечественными и иностранными производителями будет сдерживать темпы роста цен реализации продукции.
Помимо того, по данным НБУ, руководители 50,3% предприятий, принявших участие в опросе, ожидают, что в ближайшие 12 месяцев экономическая ситуация будет ухудшаться, и лишь 15,7% ожидают ее улучшения.
Вместе с тем, по данным НБУ, 62,4% респондентов надеется на сохранение темпов роста реализации своей продукции, как на внутреннем, так и на внешнем рынке.
Согласно опросу Нацбанка, лишь 11,2% респондентов заявляет, что работает на гране своих производственных возможностей. При этом бизнесмены отмечают улучшение доступа к банковским кредитам и связывают наращивание выпуска своей продукции с привлечением инвестиций.
Помимо того, по данным Нацбанка, 80,7% респондентов охарактеризовали свое финансово-экономическое положение как хорошее и удовлетворительное.
Согласно пресс-релизу, в опросе принимали участие крупные, средние и малые предприятия из всех регионов Украины. Нацбанк будет проводить подобные опросы ежеквартально.
Как сообщалось со ссылкой на Государственный комитет статистики, инфляция в Украине в феврале 2006 года возросла до 1,8% по сравнению с 1,2% в январе, а всего с начала года составила 3% (в январе-феврале 2005-го — 2,7%).
В 2005 году инфляция в Украине снизилась до 10,3% по сравнению с 12,3% в 2004-м.
Ранее министр экономики Украины Арсений Яценюк сообщил, что уровень инфляции в 2006 году составит, по различным прогнозам, от 10 до 11,6%.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 
 
 
  
 
 
 

Глава НБУ проводит переговоры с вкладчиками обанкротившихся банков

Председатель Национального банка Украины (НБУ) Владимир Стельмах проводит переговоры с вкладчиками ряда ликвидируемых банков.
Как передает корреспондент «Интерфакс-Украина», переговоры проходят у центрального офиса Нацбанка.
Вкладчиков банков представляет Богдан Цимейко, который является представителем вкладчиков ОЛБанка. Его поддерживает около 200 вкладчиков, требующих вернуть вклады.
В свою очередь, В.Стельмах заявил, что Нацбанк делает все возможное в предусмотренном законодательством поле для того, что бы вкладчики этих банков могли вернуть свои средства.
При этом глава НБУ сообщил, что Нацбанк будет выходить с инициативой повышения уровня компенсации по вкладам физлиц до 50 тыс. грн.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 

НБУ будет инициировать повышение суммы гарантированного возмещения по вкладам физлиц до 50 тыс. грн.

Национальный банк Украины (НБУ) будет инициировать повышение суммы гарантированного возмещения по банковским вкладам физических лиц до 50 тыс. грн., тогда как в настоящее время максимальная сумма гарантированной компенсации по вкладам физлиц составляет 8 тыс. грн.
«Мы хотим добиться, чтобы была увеличена сумма возмещения через Фонд гарантирования вкладов, чтобы вышли хотя бы на 50 тыс. грн. Это означает, что мы уже вынесли закон, чтобы увеличить отчисления от коммерческих банков для пополнения Фонда и 25% от прибыли Нацбанка тоже туда направлять», — сказал В.Стельмах во вторник во время встречи с вкладчиками ликвидируемых банков.
При этом он отметил, что при принятии этого закона в нем может быть предусмотрена довыплата компенсации вкладчикам тех банков, ликвидация которых началась ранее. «Я думаю, что если мы будем этого добиваться, то там будет сказано и про то, что тем, кому уже выплачивалось через Фонд должно до этого минимума доплачено», — сказал В.Стельмах.
По оценке главы НБУ, соответствующий законопроект может быть рассмотрен уже на ближайшей сессии парламента.
Кроме того, В.Стельмах отметил необходимость создания в Украине института ликвидаторов. «Мы хотим, чтобы такой институт у нас был создан. То есть, чтобы были люди, которые находятся в резерве, и когда случаются негативные случаи, их можно было оперативно найти, и чтобы они были включены в работу», — сказал В.Стельмах. При этом он отметил, что ликвидаторами банков могли бы быть, в том числе, представители организаций вкладчиков.
Помимо того глава Нацбанка отметил, что вкладчикам целесообразно активнее обращаться в суд с исками к собственникам банков для защиты своих интересов. Он также напомнил, что у вкладчиков всегда есть альтернатива для размещения своих сбережений — в Ощадбанке. «Только один банк у нас есть в стране — это Ощадный банк, где государство гарантирует вклады населения», — подчеркнул В.Стельмах. Кроме того, он отметил, что качество подаваемой банками отчетности не всегда высокого качества, и это осложняет осуществление надзора за их деятельностью со стороны Нацбанка.
Относительно ситуации в банке «Гарант» (Киев) В.Стельмах отметил, что в нем практически нет имущества, которое можно было бы реализовать. «По банку «Гарант» — там имущества (бывшего в залоге по кредитам — ИФ) практически нет. Оно было, но ушло при обмене на векселя. Если удастся в судебном порядке развернуть всю эту операцию обратно, то появится имущество, и оно будет продаваться», — сказал В.Стельмах.
При этом он пояснил, что «пришли новые собственники банка, и нормальные кредиты заменили векселями, когда поинтересовались какие это векселя то оказалось, это где-то в Харькове ночной клуб... это люди живые и к ним сейчас нужно предъявлять сейчас судебные претензии».
Кроме того, глава НБУ сообщил, что Нацбанк передает в Фонд гарантирования вкладов физических лиц документы для проведения выплат вкладчикам банка на уровне до 8 тыс. грн.
Относительно ситуации в банке «Киевский универсальный банк» глава НБУ отметил, что по итогам проверки выяснилось, что отчетность банка была фальсифицирована, из-за чего в банке введена временная администрация. По его словам, в балансе банка был существенный разрыв по срокам привлечения средств и погашения обязательств. «Банк брал ваши деньги максимум на два года, а вкладывал их на 7-15 лет», — подчеркнул В.Стельмах.
По его словам, банком были осуществлены вложения в возведение торгового центра в Вышневом (Киевская обл.) и торгово-развлекательного центра в Запорожье. «(В Вишневом — ИФ) — там все добросовестно. Только, поскольку сейчас банк попадает в ликвидацию, то закон говорит, что все обязательства перед банком становятся срочными. Там должен быть найден инвестор, или собственник торгового центра перекредитуется и отдаст деньги, или по закону (заложенный объект — ИФ) будет продаваться», — сказал В.Стельмах. Относительно запорожского объекта вложений, глава НБУ отметил, что «когда стали сейчас работать, то стали появляться какие-то (сведения — ИФ), что переносится срок погашения (обязательств — ИФ) на конец 2006 года».
Кроме того, по словам главы Нацбанка, ряд инвесторов интересуется возможностью санации банка, но пока конкретных предложений не поступало. «Хотят туда, изучают возможности санации банка, чтобы найти деньги и получить возможность рассчитать. Но это вопрос не скорого характера», — отметил В.Стельмах.
Помимо того, глава НБУ сообщил о наличии интереса со стороны частных инвесторов в санации «Наш банк» (Запорожье) и ОЛБанк (Киев), но окончательных предложений в НБУ пока не направлялось.
Как сообщалось, к началу марта в состоянии ликвидации в Украине находилось 20 банков или 10,6% от общего количества в Государственном реестре банков. Из них 15 банков ликвидируются по решению НБУ, четыре — по решению хозяйственных (арбитражных) судов и один — по решению собрания акционеров (собственников) банка.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 
 

Главой НС Икар-Банка назначен Игорь Бевзенко

Главой наблюдательного совета Икар-Банка (Донецк) назначен Игорь Бевзенко вместо Валерия Бевзенко.
Как сообщил банк в пресс-релизе во вторник, соответствующие решение утвердило общее собрание его акционеров 20 марта.
Кроме того, по данным банка, акционеры «в целях сохранения текущего уровня капитализации банка приняли решение не выплачивать дивиденды за 2005 год».
В то же время, согласно пресс-релизу, вопрос о проведении 12-й эмиссии акций банка перенесен на следующее собрание акционеров «в связи с намерениями акционеров и руководства банка рассмотреть возможность сотрудничества с международными финансовыми организациями и проведения с ними соответствующих встреч и переговоров».
Как сообщалось, банк планировал рассмотреть возможность увеличения уставного капитала на 57% — до 55 млн. грн. путем дополнительного выпуска акций.
АБ «Икар-Банк» создан в 1989 году.
По итогам 2005 года его совокупные активы сократились на 4% — до 170,1 млн. грн., уставный капитал банка сохранился на уровне 35 млн. грн. Чистая прибыль составила 3,522 млн. грн., что на 45% превышает аналогичный показатель предыдущего года (2,427 млн. грн.).
К началу 2006 года крупнейшими акционерами Икар-Банка являлись Валерий Бевзенко (прямое участие — 24,3%, опосредованное — 29,5%), Игорь Бевзенко (прямое участие — 15,16%, опосредованное — 35,58%), Борис Бевзенко (прямое участие — 5,34%, опосредованное — 45,4%).
По данным Нацбанка Украины, к началу 2006 года по размеру общих активов банк занимал 117-е место среди 163 действовавших в стране.
 
http://www.interfax.kiev.ua/
 
 
 
  
 
 
 

НБУ рассчитывает на инфляцию до 10% в 2006

Национальный банк рассчитывает, что инфляция по итогам нынешнего года не превысит 10%.
Об этом заявил исполнительный директор НБУ по экономическим вопросам Игорь Шумило.
По его словам, удержание инфляции на таком уровне является реальным при условии сохранения цен на газ 95 долларов за 1 тыс. кубометров до конца года.
Нацбанк разделяет прогнозы Минэкономики относительно темпов экономического роста в 2006, прогнозируя, что они сохранятся на уровне 2005 года.
Как сообщало агентство, в феврале инфляция составила 1,8%, в январе — 1,2% (сначала нынешнего года 3%).
В 2005 году потребительские цены выросли на 10,3%.
По оценкам Министерства экономики, в 2006 году рост ВВП составит 2,8%, инфляция — 11,4-11,6%.
 
http://www.ukranews.com/
 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ