Новини АУБ

Банкіри активно готуються до ХІІ-го З’їзду АУБ, який відбудеться 6 жовтня 2006 року в м. Києві

Підготовці до ХІІ-го З”їзду Асоціації українських банків, який буде проведено 6 жовтня 2006 року в м. Києві, було присвячене засідання Ради АУБ, яке відбулося 28 вересня. Вів засідання в.о. Голови Ради АУБ, народний депутат України Станіслав Аржевітін.

На черговий З”їзд АУБ виноситимуться питання функціонування банківської системи в сучасних умовах, пріоритети її розвитку, проблеми, які потребують законодавчого та нормативно-правового врегулювання, питання підвищення ролі Асоціації українських банків в захисті інтересів учасників кредитно-фінансового ринку тощо.

Радою АУБ визначено регламент роботи З”зду, вирішено інші організаційні питання. Також розглянуто питання кадрових змін в складі Ради АУБ та внесення змін до Статуту АУБ.

Під час засідання банкіри відзначили якісну роботу Асоціації, зокрема щодо врегулювання питань, пов”язаних з Постановою № 373. Як вже повідомлялось, днями Національний банк України принципово врахував пропозиції Асоціації українських банків щодо зміни порядку впровадження вимог Постанови НБУ №373, якою були введені суттєво підвищенні ліцензійні вимоги до капіталу банків. Прийнята Правлінням НБУ нова Постанова № 374 від 25.09.2006 р. знімає напругу в діяльності банків, продовжуючи на 2,5 роки (до 30.06.2009 р.) та 3 роки (до 31.12.2009 р.) терміни для виконання вимог щодо розміру регулятивного капіталу (терміни встановлені в залежності від виду операції).

Наголосили банкіри і на недоцільності внесення до Закону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік” змін до податкового законодавства, які сутєво погіршують порядок створення страхових резервів, чим можуть призвести  до дестабілізації банківської системи. З цього питання відзначено позитивну роль АУБ у відстоюванні інтересів національної банківської системи та наголошено на необхідності продовження цієї роботи. Запропоновано винести на З”зд питання Держбюджету на 2007 рік, пов’язані з банківською діяльністю (формування резервів, перерахування коштів НБУ до Фонду гарантування вкладів, скасування або зменшення пенсійного збору з валютних операцій).

Обговорюючи питання підготовки до З”зду АУБ, банкіри висунули низку пропозицій щодо питань, які мають бути винесені на З”зд. Зокрема, запропоновано обговорити теми незалежності НБУ, спрощення регулювання банківської діяльності, створення конкурентного середовища та  рівних умов для всіх банків в Україні тощо.
 
Також Радою вирішено виключити із складу  Асоціації АКБ “Прем”єрбанк” (м.Дніпропетровськ), АКБ “Інтерконтинентбанк” (м. Київ), ВАТ ТФБ “Контракт” та “Українську фівнансову банківську школу” (м.Київ).

Розглянуто й низку інших питань організаційного та правового характеру.

Робота Ради АУБ пройшла організовано, енергійно та конструктивно.

Прес-служба
Асоціації українських банків

Банкіри активно готуються до ХІІ-го З’їзду АУБ, який відбудеться 6 жовтня 2006 року в м. Києві

Підготовці до ХІІ-го З”їзду Асоціації українських банків, який буде проведено 6 жовтня 2006 року в м. Києві, було присвячене засідання Ради АУБ, яке відбулося 28 вересня. Вів засідання в.о. Голови Ради АУБ, народний депутат України Станіслав Аржевітін.

На черговий З”їзд АУБ виноситимуться питання функціонування банківської системи в сучасних умовах, пріоритети її розвитку, проблеми, які потребують законодавчого та нормативно-правового врегулювання, питання підвищення ролі Асоціації українських банків в захисті інтересів учасників кредитно-фінансового ринку тощо.

Радою АУБ визначено регламент роботи З”зду, вирішено інші організаційні питання. Також розглянуто питання кадрових змін в складі Ради АУБ та внесення змін до Статуту АУБ.

Під час засідання банкіри відзначили якісну роботу Асоціації, зокрема щодо врегулювання питань, пов”язаних з Постановою № 373. Як вже повідомлялось, днями Національний банк України принципово врахував пропозиції Асоціації українських банків щодо зміни порядку впровадження вимог Постанови НБУ №373, якою були введені суттєво підвищенні ліцензійні вимоги до капіталу банків. Прийнята Правлінням НБУ нова Постанова № 374 від 25.09.2006 р. знімає напругу в діяльності банків, продовжуючи на 2,5 роки (до 30.06.2009 р.) та 3 роки (до 31.12.2009 р.) терміни для виконання вимог щодо розміру регулятивного капіталу (терміни встановлені в залежності від виду операції).

Наголосили банкіри і на недоцільності внесення до Закону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік” змін до податкового законодавства, які сутєво погіршують порядок створення страхових резервів, чим можуть призвести  до дестабілізації банківської системи. З цього питання відзначено позитивну роль АУБ у відстоюванні інтересів національної банківської системи та наголошено на необхідності продовження цієї роботи. Запропоновано винести на З”зд питання Держбюджету на 2007 рік, пов’язані з банківською діяльністю (формування резервів, перерахування коштів НБУ до Фонду гарантування вкладів, скасування або зменшення пенсійного збору з валютних операцій).

Обговорюючи питання підготовки до З”зду АУБ, банкіри висунули низку пропозицій щодо питань, які мають бути винесені на З”зд. Зокрема, запропоновано обговорити теми незалежності НБУ, спрощення регулювання банківської діяльності, створення конкурентного середовища та  рівних умов для всіх банків в Україні тощо.
 
Також Радою вирішено виключити із складу  Асоціації АКБ “Прем”єрбанк” (м.Дніпропетровськ), АКБ “Інтерконтинентбанк” (м. Київ), ВАТ ТФБ “Контракт” та “Українську фівнансову банківську школу” (м.Київ).

Розглянуто й низку інших питань організаційного та правового характеру.

Робота Ради АУБ пройшла організовано, енергійно та конструктивно.

Прес-служба
Асоціації українських банків

 

Волынская ОД банка «Аваль» проводит акцию «Открой Европу с банком «Аваль»

Волынская областная дирекция банка «Аваль» проводит акцию «Открой Европу с банком «Аваль» для вкладчиков — физических лиц. Об этом сообщает отдел связей с общественностью со ссылкой на Волынскую ОД АППБ «Аваль».

Как отметили в областной дирекции, участниками акции могут стать физические лица, которые с 15 сентября по 15 декабря н.г. оформят депозитный счет в одном из отделений банка «Аваль» в Волынской области на сумму от 5 тыс. грн. (или эквивалент в долларах США или евро) сроком от 6 месяцев.

Среди участников акции будет проведен розыгрыш пяти туристических путевок в страны Европы.

АКБ «Укрсоцбанк» совместно с компанией PrioCom внедрили систему, позволившую организовать удаленные рабочие места менеджеров по обслуживанию международных платежных карточек

АКБ «Укрсоцбанк» совместно с компанией PrioCom внедрили систему, позволившую организовать удаленные рабочие места менеджеров по обслуживанию международных платежных карточек.
Система по организации удаленных рабочих мест менеджеров фронт-офиса для обслуживания  международных платежных карт – «CardMake» — предназначена для поддержки информационного обмена между точками обслуживания клиентов «Укрсоцбанка» и процессинговой системой «Way4», разработки компании OpenWay. При этом Система позволяет сотрудникам «Укрсоцбанка»на удаленных рабочих местах получить удобный интерфейс для поддержки операций по открытию карточных счетов, выпуску, перевыпуску, блокированию и продлению срока действия платежных карточек, установлению ограничений на операции с карточками, оформлению либо отмене кредитной линии для карточного счета, перечислению средств на карточные счета и т.д.
Цель внедренного проекта – используя современные информационные технологии автоматизировать обмен информацией между филиалом (отделением) и процессинговым центром банка для выполнения операций по банковским платежным картам, обеспечив:

* ввод и изменение анкетных данных клиента, на основании которых печатаются необходимые документы;
* открытие и изменение параметров карточных счетов;
* заказ основных и дополнительных карточек (на основного владельца счета либо на другое лицо);
* изменение тарифного пакета карточных счетов;
* установку лимита кредитной линии с двухуровневой системой контроля;
* продление срока действие карточек;
* перевыпуск карточек в связки с повреждением, потерей, кражей (карточек, PIN кодов);
* установление и отмена ограничений суммы и количества операций на снятие наличности с карточки;
* блокирование и изъятие карточки из оборота;
* закрытие карточки с отсрочкой и без;
* групповое заведение клиентов (для зарплатных проектов);
* групповые операции по карточным счетам и карточкам;
* пополнение карточных счетов (автоматическое формирование проводок в ОДБ);
* формирование выписки по счету и отчета о задолженности клиента;
* обслуживание продукта „Позичковий міжнародний” (взаимодействие с системами СБОН+ и ОДБ „ProFIXBank”);
* обслуживание продуктов «Кошик», «Кредитка», «Ощадний» (установление связей между счетами клиента).

 
По словам руководителя управления разработки и внедрения финансовых систем Компании PrioCom Владимира Коваленко, система «CardMake» разработана компанией PrioCom в соответствии с требованиями «Укрсоцбанка». «Основная особенность «CARDMAKE» - трехуровневая архитектура клиент-сервер с использованием «тонкого клиента», что позволяет собрать всю информацию по клиентам физическим и юридическим лицам, а также эмиссионным и карточным контрактам в единой базе данных, размещенной в Головном офисе. Система имеет двунаправленный интерфейс взаимодействия с другими системами такими как «Операционный день банка» и «Way4». Использование системы «CardMake» позволяет гарантировать унификацию всех документов и справочников», — говорит он.

 
Ирина Князева, заместитель председателя правления АКБ «Укрсоцбанк»: «Запуск централизованной системы «CardMake» позволил не только снизить операционные риски, но и значительно улучшить сервис, предоставляемый клиентам банка. В первую очередь это затрагивает возможность в любой из обслуживающих точек банка получить актуальную информацию обо всех   держателях международных платежных карт банка — вплоть до получения выписки реального времени или выдачи справки о структуре задолженности клиента. Внедрение данной системы наряду с инновационными продуктами, предлагаемыми  банком, позволяет достаточно серьезно усилить позиции АКБ «Укрсоцбанк» на рынке карточного бизнеса».

СПРАВКА

АКБ «Укрсоцбанк» основан в сентябре 1990 года, он входит в группу самых больших банков Украины. Сеть АКБ «Укрсоцбанк» насчитывает 509 операционных точек, из них — 477 безбалансовых точек, 5 подотчетных филиалов и 27 областных филиалов. Персонал банка насчитывает свыше 10 тыс. 300 человек.
Уставной фонд банка — 370 млн. грн. Чистые активы банка на 1 сентября 2006 года — 13 млрд. 929 млн. 703 тыс. грн., кредитный портфель — 10 млрд. 64 млн. 313 тыс. грн. Объем средств юридических лиц на срочных и текущих счетах на эту же дату составил 6 млрд. 85 млн. грн., физических — 4 млрд. 73 млн. 199 тыс. грн. Капитал банка на 1.09.2006 составил 1 млрд. 480 млн. 186 тыс. грн., текущий финансовый результат на эту же дату — 194 млн. 692 тыс. грн.
Один из ведущих европейских банков итальянский Banca Intesa в феврале 2006 года подписал договор о покупке 85,42% акций «Укрсоцбанка» за $1,16 млрд. — рекордно высокую цену для банковской системы Украины. В перспективе Banca Intesa планирует сконцентрировать 88,1% акций «Укрсоцбанка».

PrioCom  —  ведущий дизайнер IT-решений для операторов связи, финансовых учреждений и крупных промышленных предприятий. Высокие требования, предъявляемые клиентами к качеству оказываемых услуг, обусловили стратегическое партнерство PrioCom Corp. с лидерами мировой телекоммуникационной индустрии – Alcatel, Allied Telesyn, APC, Cisco Systems, ECI Telecom, Hewlett Packard, Microsoft, Nortel Networks, Oracle, R&M, RAD Data Communications.

Звернення правління та колективу ВАТ “КРЕДОБАНК” з приводу 750-річчя Львова

Правління та колектив ВАТ «КРЕДОБАНК» звертаються до всіх мешканців Львова, до організаторів і спонсорів відзначення річниці нашого славного древнього міста, до органів влади і підприємців, до всіх, кому не байдужа доля нашого народу, хто сповідує і наслідує християнські традиції милосердя і любові до ближнього, не перетворювати ювілей 750-річчя Львова у дводенну ейфорію і щедрість на заходи, що не пов’язані з піклуванням про гідне життя громадянина.

Ми вважаємо, що нині першочерговим завданням міської громади і керівництва Львова є турбота про достойне життя дітей-сиріт і людей похилого віку. Тих, хто не може самотужки змінити своє життя на краще без допомоги суспільства. Тому правління та колектив ВАТ «КРЕДОБАНК», продовжуючи свою семирічну благочинну місію, 28 вересня 2006 року прийняли рішення про переказ свого одноденного заробітку у сумі 76 900 гривень дітям-сиротам, які виховуються та навчаються у будинках-інтернатах, і самотнім людям похилого віку, які живуть у геронтологічних закладах. Загалом за сім років КРЕДОБАНК на благодійні цілі надав майже півтора мільйона гривень адресної допомоги.

Також ВАТ «КРЕДОБАНК» разом з Видавничим Домом «Ін Юре» і ЗАТ «Холдингова компанія «Кепітал Менеджмент Груп» зробили цінний духовний і культурний подарунок Львову – видали до 150-річчя від дня народження Івана Франка твори українського класика. Частину тиражу КРЕДОБАНК передав Львівському національному університету ім. Івана Франка. Унікальну книгу ректор Іван Вакарчук презентував цими днями Міжнародному науковому конгресу «Іван Франко: дух, наука, думка, воля», учасники якого представляють у Львові 17 країн світу. 

Правління та колектив ВАТ “КРЕДОБАНК”

Аналітика Альфа-капітал: Події ринку, 29 вересня

Вчора Emerging Portfolio Fund Research опублікував цифри руху інвестиційних коштів по фондах, які спеціалізуються на країнах, що розвиваються. На тижні, що закінчився 27 вересня, інвестори вилучили $75 млн. з фондів, які інвестують у країни СНД та Росію.  Цей показник виявився найбільшим з червня 2006 року і, очевидно, цим і пояснюється падіння ринків в Росії та Україні протягом всього тижня. Ситуація змінюється, однак, нафта починає потроху відігравати позиції і тому звіт за наступний тиждень вже може показати приплив коштів.  Поки ж ПФТС зумів покращити свій результат на 1%, закрившись на рівні 398 пунктів при досить пристойних обсягах торгів.  Очевидно, існує принаймні дві причини підвищення котирувань, перша з яких календарна і друга – зовнішня.  Сьогодні буде остання торговельна сесія у третьому кварталі і тому брокери, напевно, захочуть покращити свої показники за квартал (це принаймні відбувалося вчора).  Світові ринки цінних паперів також поводяться досить добре, оскільки нервозність відносно стану світової економіки дещо спала, після оголошення серпневих макроекономічних показників провідними світовими економічними силами.
Найкращий результат у вчорашній сесії продемонстрував «Полтавський ГЗК», чиї котирування збільшилися на 10%.  Протягом місяця перед вчорашньою сесією вартість цієї компанії зменшилася на 20% без ніяких особливих на то причин.
Отже, ринок вчора виявив цю недоречність і зробив перші кроки до її виправлення.  «Луганськтепловоз» додав 8% вартості оскільки наближається дата торгів по цьому підприємству і хтось явно намагається поспекулювати на цій події.  Власне, «Луганськтепловоз» також здебільшого втрачав вартість у попередні два тижні (-15%) і тому вчорашнє зростання може бути простою технічною корекцією.  Більшість інших паперів покращили свої котирування в межах від 1% до 2%, і ринок був милосердним в тому плані, що жодна з провідних акцій не втратила вартості.
Ми не очікуємо зміни картини у сьогоднішній торговельній сесії.  Фактор останнього дня кварталу та сприятлива зовнішня ситуація повинні забезпечити високий рівень торгів та покращення котирувань.


Media & PR Department:
Lyudmyla Goryunova
Tel  +8 044 490 1600. Fax +8 044 490 1601.  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Mob +8 050 415 4542

 

 


 

Банк «Аваль» открыл обновленное отделение в г. Знамянке в Кировоградской области

Кировоградская областная дирекция банка «Аваль» открыла обновленное отделение в г.Знамянке по адресу: ул. Октябрьская, 12. Об этом сообщает отдел связей с общественностью со ссылкой на Кировоградскую ОД АППБ «Аваль».

Отделения работает в понедельник-пятницу с 8.00 до 17.00 с перерывом с 12.00 до 13.00; суббота и воскресенье — выходные.

Как сообщили в областной дирекции, отныне Знамянское отделения банка максимально отвечает стандартам учреждения, ориентирующегося на мировой опыт предоставления банковских услуг населению.

На торжественном открытии отделения, которое состоялось 22 сентября н.г., присутствовали председатель г. Знамянки Виктор Крюков, председатель райгосадминистрации Николай Годзюр, директор Кировоградской ОД банка «Аваль» Владимир Бабарыкин, представители СМИ, другие уважаемые гости и клиенты банка.

Символическую ленту на открытии отделения разрезали В.Бабарыкин и В.Крюков.

Обновленное отделение имеет не только удобно для клиентов банка, но и имеет все необходимые условия для работы банковских специалистов. Здесь предоставляется полный перечень услуг банку «Аваль» физическим и юридическим лицам: расчетно-кассовое обслуживание, привлечение средств населения и юридических лиц на текущие и депозитные счета, кредитование, обслуживание платежных карт, покупка-продажа валюты, обслуживание пенсионных счетов, денежные переводы в системах «Аваль-Экспресс» и Western Union, прием коммунальных и других платежей, продажа банковских металлов и прочие.
 
 
  

Банк “Демарк” – закономірність успіху

Банк “Демарк” був зареєстрований Національним банком України 10 липня 1992 року під №122 як закрите акціонерне товариство. 19 липня 1993 року Банк був реорганізований у відкрите акціонерне товариство.

З початку своєї діяльності Банк “Демарк” являється універсальним банком для обслуговування корпоративних клієнтів, підприємств середнього та малого бізнесу, населення. Завдяки бездоганній репутації Банку, якості обслуговування та широкому спектру фінансових інструментів, що пропонуються банком, коло клієнтів постійно розширюється. Високий фаховий рівень персоналу, застосування прогресивних технологій, набутого досвіду сприяють прискоренню реалізації нових проектів.

Банк планомірно розвивається, будуючи свою політику  відповідно тих головних принципів, які були закладені ще при створені банку та залишилися незмінними і на сьогодні. Це, передусім, глибока повага до партнерів, чітке виконання своїх зобов’язань та розуміння кожного клієнта. Попередні роки стали фундаментом для сьогоднішніх досягнень та репутації стабільного та надійного банку, які були досягнуті за рахунок застосування сучасних принципів управління капіталом та активами, зваженої депозитної і кредитної політики.

 Банк “Демарк” планомірно розширює географію своєї діяльності. Тільки у місті Чернігові та області діють більше 30 відділень, успішно працюють відділення у
м. Києві, м. Харкові. Найближчим часом запрацює відділення в м. Дніпропетровськ. В планах банка відкриття мережі відділень в інших обласних центрах України.

За рейтингом банківських установ Чернігівської області Банк “Демарк” займає лідируючі позиції та ставить за головну мету бути надійним і стабільним фінансовим партнером для своїх клієнтів. Враховуючи це, при відкритті нових відділень в різних регіонах України фахівці Банку “Демарк” досконально вивчають специфіку даного регіону з метою максимального врахування потреб клієнтів в якісних банківських послугах.

Свою діяльність Банк “Демарк” здійснює на підставі ліцензії Національного банку України та ліцензії Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Входить в наступні фінансові та громадські об’єднання:

- Українська міжбанківська валютна біржа;
- Професійна асоціація реєстраторів та депозитаріїв;
- Фонд гарантування вкладів фізичних осіб;
- Асоціація Українських банків;
- Київський банківський союз.

Зокрема, є членом Національних, міжнародних інформаційних та платіжних систем: міжнародної інформаційно-торгової системи “REUTERS, глобальної комп’ютерної мережі “INTERNET”, інформаційної системи “ТЕЛЕКС”.

Першим серед чернігівських банків став членом системи міжнародних платежів і розрахунків S.W.I.F.T. 

З 2000 року Банк “Демарк” став учасником Національної Системи Масових Електронних Платежів , спочатку, як один з п”яти банків - учасників пілотного проекту Національного банку України з розвитку національної платіжної картки. Він першим розпочав емісію національних платіжних карток у Чернігівському регіоні та з нагоди “Відзначення емісії мільйонної платіжної картки НСМЕП” у 2005 році був нагороджений відзнакою НБУ за вагомий вклад у загальну емісію платіжних карток та розвиток еквайрінгу  НСМЕП.

На сьогодні, Банк “Демарк” є лідером з емісії та еквайрінгу карток НСМЕП в Чернігівській області.

З 2004 року Банк “Демарк” є членом Асоціації “Українського союзу учасників НСМЕП”.

У 2005 році Банк “Демарк” за фінансовими показниками 2004 року   ввійшов до рейтингу, складеного  “ІнвестГазетою” “ТОП  100. Лучшие компании финансового сектора”

У цьому році Банк збільшив статутний фонд до 102 млн. грн. і в подальшому діяльність Банку «Демарк» буде спрямована на удосконалення діючих та впровадження нових видів банківських послуг, зміцнення позицій Банку на фінансовому ринку України.

Банк постійно намагається максимально задовольнити потреби та бажання клієнтів, пропонуючи:

- продовжений час обслуговування клієнтів;
- зручний графік роботи відділень Банку -  без перерви та вихідних;
- можливість у будь-якому відділенні отримати повний комплекс банківських послуг для фізичних та юридичних осіб;
- гнучкі тарифи на обслуговування;
- оперативність в прийнятті рішень;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- консультації з фінансових та банківських питань.

Ці конкурентні переваги Банку дозволили йому прийняти участь та стати переможцем відкритого конкурсу з визначення уповноважених банків, через які може здійснюватися виплата заробітної плати і державної соціальної допомоги працівникам бюджетних установ.

У грудні 2005 року Банк “Демарк ” було визнано переможцем конкурсу по відбору банків, в яких, за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги,  можуть відкриватися рахунки для виплати пенсій та грошових допомог. Пенсійна програма Банку передбачає безкоштовне відкриття рахунку, на який перераховується пенсія,  безкоштовна видача платіжної картки, отримання пенсії у будь-якому відділенні Банку, підвищені процентні ставки по пенсійним вкладам.

       Оперативність прийняття рішень дозволяє клієнту Банку бути впевненому у надійності свого фінансового партнера. Ми довіряємо нашим клієнтам, а вони довіряють нам, адже “золоте правило Банку” – дбати про інтереси клієнтів та будувати партнерську співпрацю на засадах довіри.

 З початку діяльності Банку “Демарк” політика керівництва направлена на підвищення професійного рівня працівників банку. З цією метою в банку створений бібліотечний фонд, що містить, більше 1000 примірників наукової, банківської та фінансової  літератури.

В банку діє система навчання, яка передбачає передачу банківського досвіду кваліфікованих працівників банку  новим кадрам. Новачків робітники банку “Демарк” в спеціально створених класах навчають необхідним навичкам роботи в банківській сфері.

             Протягом 14 років своєї діяльності Банк “Демарк”  стабільно розвивається, постійно нарощує фінансові показники. На 1 вересня 2006 року чисті активи Банку складають 404, 4 млн. грн., кредитний портфель – 377, 2 млн. грн., регулятивний капітал Банку становить 120 млн. грн. Прибуток  за 8 місяців складає 1,5 млн. грн.

 Сьогодні з впевненістю можна говорити про те, що  Банк “Демарк” володіє великим потенціалом зростання і розвитку. Наші успіхи закономірні, оскільки ми планомірно та впевнено  рухаємось до намічених цілей, у цьому заслуга всього колективу Банку, його акціонерів, клієнтів і ділових партнерів. Ми високо цінуємо партнерські взаємовідносини, стабільність та розвиток їх бізнесу і будуємо нашу роботу на підставі взаємовигідної співпраці.

“Мегабанк” – банк сучасного рівня

Сучасний «Мегабанк» — це розрахунково-касове обслуговування клієнтів у національній та іноземній валютах, надання послуг за документарними операціями, власна служба інкасації, кредитування та залучення вільних коштів. «Мегабанк» здійснює операції з торгівлі цінними паперами, депозитарну діяльність зберігача цінних паперів, ведення реєстрів власників іменних цінних паперів, відповідальне збереження цінностей в індивідуальних сейфах, операції з дорогоцінними та банківськими металами, перекази за допомогою міжнародної системи Вестерн Юніон, проведення розрахунків із використанням сучасних телекомунікаційних систем REUTERS DEALING, TELEX, S.W.I.F.T., «Клієнт - банк», Internet-платежі. 166 підрозділів «Мегабанку» — 11 філій, 154 відділення і 1 представництво — діють у 12 регіонах України: Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Полтавській, Харківській, Херсонській, Черкаській, Чернігівській областях та в місті Києві.  До кінця  року будуть  відкриті центральні регіональні відділення  у Луганську, Дніпропетровську, Запоріжжі,  Сімферополі, Тернополі, Ужгороді, Одесі.

На 1 вересня 2006 року капітал банку становив 181,8 млн. грн, чисті активи 909,3 млн. грн., обсяг кредитно-інвестиційного портфеля 646,2 млн. грн., залучені депозити 486,8 млн.грн. Клієнтами банку є понад 183 тисячi юридичних і фізичних осіб.

За участю «Мегабанку» втілюються проекти фінансування комунальних підприємств Харкова, програми пільгового довгострокового кредитування житла для молодих сімей, споживчого кредитування населення, підтримки малого та середнього бізнесу.

Один із піонерів впровадження Національної системи масових електронних платежів, «Мегабанк» емітував 100 тисяч пластикових карток НСМЕП. У регіонах країни працює більш як сто банкоматів і терміналів банку. Він є членом міжнародної системи Master Cards.

Особлива гордість банку — розроблений ним унікальний програмний продукт «Єдиний розрахунковий центр із платежів за енергоносії та житлово-комунальні послуги». ЄРЦ надає можливість сплачувати за послуги за єдиною квитанцією чи без заповнення розрахункових документів. За такої системи громадяни одержують повну інформацію щодо стану своїх розрахунків за будь-який час, користуються спрощеним механізмом нарахування субсидій. З упровадженням ЄРЦ підприємства, які постачають енергоносії і надають житлово-комунальні послуги, мають змогу зменшити власні витрати на обслуговування баз даних платників, банки — приймальники платежів — скоротити час на обробку квитанцій; органи влади — отримувати вичерпну інформацію про реальні суми заборгованості за енергоносії та житлово-комунальні послуги.

У серпні 2006 року Єдиний розрахунковий центр “Мегабанку” став переможцем Всеукраїнського конкурсу виставки “Кращий вітчизняний товар 2006 року” у номінації “Банківські, страхові, фінансові послуги”.

Наприкінці вересня "Мегабанк" отримав статус банку з іноземним капіталом.

     У планах «Мегабанку» -  протягом наступних трьох років за розміром чистих активів увійти до 20 найбільших банків України, значно підвищити рентабельність активів та капіталу і довести регіональну мережу банку до 500 підрозділів у всіх областях України.

     Поставлені задачі потребують постійного удосконалення всієї системи роботи – і в першу чергу корпоративного управління в банку. Тому, у грудні 2005 року «Мегабанк» став першим пілотним банком в Україні -  учасником програми «Удосконалення корпоративного управління в банківському секторі України», яку проводить Міжнародна фінансова корпорація (МФК) . Впровадження корпоративних принципів роботи світового рівня дозволить Банку бути ще більш відкритим та прозорим у своїй діяльності, а значить стати більш надійною та стабільною фінансовою установою.

     Така співпраця – це доказ того, що фінансова спільнота визнала стратегію розвитку ВАТ«Мегабанк» як правильну та перспективну. А це означає, що нові рішення та стандарти якості обслуговування, які впроваджує Банк,  працюють і працюватимуть  на процвітання України та кожного її громадянина.

„Електрон Банку” 15 років

„Електрон Банку” 15 років. На хвилі стрімкого розвитку приватного бізнесу та розбудови банківської системи України початку 90-х, у жовтні 1991 у Львові було засновано "Електрон Банк", який розпочав свою роботу у невеликому орендованому приміщенні з колективом 12 чоловік. Оскільки стабільність та надійність банку асоціюється з міццю споруди в якій він знаходиться, акціонерами „Електрон Банку”  було прийнято стратегічне рішення про  розташування офісу Банку у власних приміщеннях. Так, у 1992 році "Електрон Банк" придбав  споруди старовинної фортеці - Цитаделі, та був одним з небагатьох банків (на той час), офіси яких  були у власності.

Завдяки професіоналізму колективу „Електрон Банку”, наші клієнти протягом усіх 15-ти років  жодного разу не відчули проблем з виконанням банківських зобов’язань: чи то перед вкладниками, чи з своєчасністю розрахунків юридичних осіб. Це при тому, що негативних моментів у економіці було чимало і не всі банки їх пройшли: це криза економіки у 1998 році, політична нестабільність у 2004 році.  У ці непрості часи,”Електрон Банк” власними силами забезпечив виконання взятих на себе зобов’язань перед клієнтами – без залучення  стабілізаційних кредитів Національно Банку України.

Насьогодні “Електрон Банк” - це стабільна банківська установа, яка налічує 33 структурні підрозділи у Львівській, Київській, Івано-Франківській та Закарпатській областях в якій працює понад 500 чоловік, постійно розвивається та впевнено посідає міцні позиції по обслуговуванню корпоративних клієнтів, середнього і малого бізнесу та фізичних осіб. Ми прекрасно розуміємо, що запорукою цього є якісний рівень банківського обслуговування, широкий спектр послуг, гнучких тарифів та політика наближення банківських продуктів до кожного клієнта, у тісній співпраці з якими з’являються нові банківські продукти, що максимально відповідають зростаючим потребам споживачів.

Основна мета “Електрон Банку” - це рух вперед... Адже якщо зупинишся, то можеш багато втратити. Так, вже до кінця року мережа „Електрон Банку” буде збільшена на п’ять відділень, а в наступному році планується розширити мережу банку ще на 40%. Крім того банк є один з лідерів в регіоні по банківських продуктах, що надаються фізичним особам. Тому особливу увагу у майбутньому буде приділена розвитку нових продуктів у сфері автокредитування, споживчого та іпотечного кредитування. Частка кредитів фізичних осіб в кредитному портфелі банку на кінець року складе близько 40%, а вже у наступному році у планах банку є збільшення частки кредитного портфелю фізичних осіб до 50%. Тому концепція розвитку “Електрон Банку” на найближчі роки – зростання обсягів діяльності Банку, в першу чергу для населення, забезпечуючи при цьому постійний ріст його вартості, як за рахунок відкриття нових відділень і філій так і через надання широкого спектру банківських послуг.

UNICREDIT BANK открывает в Киеве первое банковское «отделение нового типа»

Первое отделение UniCredit Bank, открывшееся 26 сентября 2006 года по ул. Михайловская, 6 – новинка для нашего города, как в плане обслуживания, так и в подходе к привлечению клиентов. 
К дизайн-проекту банка предъявлялись очень жесткие требования – стильный «модерновый» интерьер отделения удачно сочетается с европейской респектабельностью и выдержанностью декора. Современный дизайн, представительская мебель, отдельные кабинки для общения клиента и персонального менеджера, отделенные металлическими перегородками, оборудованный по последнему слову техники кассовый узел. Все это, в целом, позволит обеспечить максимальную конфиденциальность переговоров и высокий уровень комфортности клиентов.
Однако, понятие комфортности, эксклюзивности сервиса не исчерпывается одним лишь удобством физического пребывания в новом офисе. В арсенале финансового бутика - практически весь набор банковских продуктов и услуг для частных лиц, включая ипотечное и потребительское кредитование, депозитные операции, работу с международными пластиковыми картами, денежные переводы и прочее.
«Отделение – это своего рода визитная карточка любого банка. Поэтому для нас принципиально важно, чтобы клиентам было удобно, комфортно обслуживаться в нашем банке, для этого мы продумываем каждый элемент интерьера, создаем обстановку суперсовременного, но в тоже время уютного офиса», - заявил Феделе ди Маджио, заместитель председателя правления UniCredit Bank. «Первое отделение в Киеве – это только начало. В течениеследующего года планируется обеспечить присутствие UniCredit Bank во всех крупных городах Украины: Киеве и городах-«миллионниках». В каждом из областных центров будет открыто от 5 до 15 отделений, а в столице их число достигнет 20», - добавил он.


Контакты:

 

Светлана Сергиенко, руководитель проектного департамента PR-Service
Teл. ( 38-044 ) 235-49-51, 501-32-93; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

 

Справочная информация:


1) «UniCredit Bank»
UniCredit Bank (в 1997- июне 2006 г. Банк Пекао (Украина)) входит в состав UniCredit Group, одной из крупнейших европейских банковских групп, которая насчитывает 7 тыс. отделений,148 тыс. сотрудников которой 28 миллионов клиентов в 19 странах. Чистая прибыль группы за 2005 год составила более 3 млрд. евро, общие активы – 782 млрд. евро. По критерию рыночной капитализации UniCredit Group занимает 25-ю позицию среди европейских компаний всех отраслей, является номером один в Австрии, номером два в Италии и Германии и самой сильной банковской группой Центральной и Восточной Европы (лидер рынков Польши, Болгарии и Хорватии, входит в тройку лидеров банковских групп в Турции, Чешской Республики, Румынии, Словакии, Сербии и Боснии).
Доп. информация: www.unicredit.com.ua

2) Феделе Ди Маджио, Заместитель Председателя Правления «UniCredit Bank».

· Феделе Ди Маджио родился в 1965 году. В 1989 году окончил Университет Боккони (Италия). Имеет Диплом с отличием по Бизнес Администрированию. В 1990 получил звание Магистра гуманитарных наук СЕМS (Community of European Management School), совместная программа HEC (Франция), Университет Боккони (Италия).
· Имеет большой опыт управление постприватизационной деятельностью в нескольких    лидирующих банках в СЕЕ (Commission Economique pour l'Europe), с акцентом на усилении коммерческих возможностей, организационной реструктуризации, реорганизации кредитных процессов, повышении производительности
· С 2005- Заместитель Председателя Правления Банка Пекао (Украина)
· 2004-2005 - КБС Групп, советник Президента Банка КБС, Брюссель. Также работал Вице-президентом и главным операционным директором Кредит Банка, Варшава.
· 1993-2003 - Центрально-Европейский офис «МакКинси и Компания», в 2000 году стал  Избранным партнером «МакКинси и Компания»
· 1990 -1992 - Морган Стенли Интернешнл, Лондон, бизнес-аналитик департамента слияний и поглощений
.


 

Ощадбанк одержав другий транш для компенсаційних виплат

ВАТ “Ощадбанк”  одержав другий  у цьому  році  транш бюджетних коштів у розмірі 100 000 000 гривень для компенсації грошових заощаджень громадян, вкладених в установи колишнього Ощадбанку СРСР, що діяли на території України. Всі одержані кошти відразу ж було перераховано до регіональних управлінь Ощадбанку для проведення компенсаційних виплат. Їх розподілено для виплати компенсацій громадянам таким чином:
- 5 000 000 гривень - вкладникам з числа тих, що не отримали протягом  2002-2005 років компенсацію грошових заощаджень, у межах залишку проіндексованого вкладу, але не більш як 50 гривень за одним рахунком кожного вкладника;
- 95 000 000 гривень – спадкоємцям вкладників, померлих у 2005-2006 роках, у межах залишку проіндексованого вкладу, але не більш як 500 гривень.
На виконання  постанов Кабінету  Міністрів  України від 3 серпня 2006 року № 1091 “Про виплату у 2006 році громадянам України компенсації втрат від знецінення грошових заощаджень і страхових внесків, вкладених до 2 січня 1992 р. в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування   СРСР, що     діяли на території України”  та     від 15    серпня 2006 р. № 1205 “Про деякі питання відновлення заощаджень громадян України” передбачено протягом 2006 року провести виплати на загальну суму 600 млн. гривень.
Прес-служба Ощадбанку

Ощадбанк получил второй  транш
для компенсационных виплат

27 сентября 2006 года ОАО “Ощадбанк”  получил   второй  в этом году  транш бюджетных средств в размере  100 000 000 гривень  для компенсации денежных сбережений граждан, вложенных в учреждения бывшего Сбербанка СССР, которые действовали на территории Украины. Все полученные денежные средства сразу же были перечислены в региональные управления Ощадбанка для осуществления компенсационных выплат. Они распределены для выплаты компенсаций гражданам таким образом: 
- 5 000 000 гривень – вкладчикам из числа тех, кто не получил в течение  2002-2005 годов компенсацию денежных сбережений, в пределах остатка проиндексированного вклада, но не более чем 50 гривен по одному счету каждого вкладчика;
- 95 000 000 гривень – наследникам вкладчиков, умерших в 2005–2006 годах, в пределах остатка проиндексированного вклада, но не более чем 500 гривень.
Во исполнение  постановлений Кабинета     Министров  Украины от    3 августа 2006 года № 1091 “О выплате в 2006 году гражданам Украины компенсации потерь от обесценивания денежных сбережений и страховых взносов, вложенных до 2 января 1992 г. в учреждения Сберегательного банка СССР и государственного страхования СССР, которые действовали на территории Украины”  и  от 15 августа 2006 г. № 1205 “О некоторых вопросах восстановления сбережений граждан Украины” предусмотрено в течение 2006 года провести выплаты на общую сумму 600 млн. гривень.
Преcс-служба Ощадбанка

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ