Новини АУБ

АБ "Брокбізнесбанк" збільшує емісію міжнародних платіжних карток

АБ "Брокбизнесбанк" продолжает увеличивать объемы эмиссии международных платежных карт. На начало апреля 2007 г. банк эмитировал 398 556 карт.
Также банк увеличил количество банкоматов до 153, POS-терминалов и пунктов выдачи наличных – до 207.
В целом до конца текущего года банк планирует выпустить около 150-180 тыс. платежных карт, общее число которых составит 529 – 559 тыс.

www.bankbb.com.ua

Справка о банке: АБ "БРОКБИЗНЕСБАНК" основан в 1991 году. Банк входит в первую группу банков по рейтингу НБУ (крупнейшие банки). Филиалы банка работают в Киеве, Белой Церкви, Виннице, Горловке, Днепропетровске, Донецке, Запорожье, Ивано-Франковске, Краматорске, Луганске, Луцке, Львове, Николаеве, Одессе, Ровно, Славуте, Сумах, Ужгороде, Харькове, Херсоне, Хмельницком, Черкассах и других городах Украины. Банк имеет лицензии на все банковские операции в Украине и предоставляет полный комплекс услуг по конкурентоспособным тарифам.
На 01.04.2007 г.:
Активы банка – 6 830,196 млн. грн.
Регулятивный капитал банка – 825,337 млн. грн.
Кредитный портфель – 6 579,636 млн. грн.
Средства клиентов – 4 419,598 млн. грн.
Прибыль – 20,119 млн. грн.

 

Стартує програма лояльності «SKODA FRIEND CLUB»

17 квітня відбулась спільна прес-конференція РОДОВІД БАНКу і компанії «Єврокар», під час якої Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко і Генеральний директор ТОВ «Єврокар» Марина Яковлєва презентували спільну програму лояльності «SKODA FRIEND CLUB». Головна мета програми – запропонувати власникам автомобілів Skoda широкий спектр послуг і додаткових можливостей, у тому числі спеціальні умови кредитування.

Залучитися до «SKODA FRIEND CLUB» може кожний власник автомобіля Skoda, отримавши членську картку Клуба в дилерській мережі «Єврокар» чи у відділеннях РОДОВІД БАНКу. Програма лояльності стартує в квітні 2007 року й діятиме на всій території України.

Голова Правління РОДОВІД БАНКу Денис Горбуненко зазначив: «РОДОВІД БАНК протягом уже 2 років є лідером на українському ринку за кількістю і якістю ко-брендингових програм, які були реалізовані з великою кількістю партнерів із різних сфер бізнесу. Наша нова програма лояльності дає можливість нашим клієнтам стати учасником «SKODA FRIEND CLUB» і таким чином використати нові можливості банкінгу.

«SKODA FRIEND CLUB» - це програма, яка відкриває перед її учасниками унікальні перспективи. Карточка члена Клубу гарантує власнику:
- цілодобову сервісну підтримку на дорогах (послуги сервіс-мобілю та евакуатора);
- інформаційну підтримку;
- участь в акціях і ексклюзивних тест-драйвах;
- 2% знижку на придбання другого автомобіля Skoda.

«SKODA FRIEND CLUB» - це картка, яка дає можливість відкрити кредитну лінію, кошти якої можна використати на будь-які споживчі цілі. Кредитна лінія встановлюється для членів Клубу на рівні:
- до 15% вартості автомобіля, якщо клієнт купує автомобіль на власні кошти,
- до 10% вартості автомобиля, якщо клієнт бере кредит на автомобіль у РОДОВІД БАНКу,
 - до 5 000 грн. –  власникам автомобілю Skoda.
Пільговий період кредитування складає 45 днів. Протягом цього періоду плата за користування коштами кредитної лінії складає  всього лише 0,01% річних.

«SKODA FRIEND CLUB» - це також платіжна картка міжнародної платіжної системи Visa. Вона дає можливість без додаткових комісій розрахуватися за товари і послуги, отримувати готівку по всьому світу, також знімати готівку чи поповнювати рахунок у банкоматах із функцією прийому коштів на всій території України.

Також РОДОВІД БАНК пропонує спеціальні умови кредитування на купівлю автомобіля Skoda. Процентна ставка за користування кредитом – 7,7% річних у  доларах США  строком – до 7 років без першого внеску.

 

Стартувала спільна акція Укрсоцбанку та Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000»

З 15 квітня 2007 року клієнти Укрсоцбанку в будь-якому з його відділень, здійснюючи валютно-обмінну операцію або отримуючи інші банківські послуги, отримали можливість зробити добровільний внесок у розмірі від 1 гривні на користь Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000». При згоді фізичної особи касир зможе прийняти на користь благодійного фонду ту суму добровільного внеску, яку визначить клієнт.

Гроші, зібрані під час акції, будуть перераховані Міжнародному благодійному фонду «Україна 3000» на здійснення благодійних програм та проектів Фонду.

«Реалізація спільної акції нашого банку і фонду «Україна 3000» — це свідчення важливості засад соціальної відповідальності, які втілюються у нашій діяльності, — розповідає голова правління Укрсоцбанку Борис Тимонькін. — Вже кілька років Укрсоцбанк реалізує програму соціальної відповідальності. На моє глибоке переконання, соціальна відповідальність бізнесу – це не стільки доброчинність, скільки певні засади діяльності. Тому вона не може обмежуватися виключно гаслом «віддай гроші». Йдеться про те, що бізнес бере на себе відповідальність виконувати всі свої зобов’язання перед державою, працівниками, клієнтами й суспільством загалом. Соціальна відповідальність передбачає відповідальність бізнесу за прийняття будь-яких рішень, їхнє лобіювання, за безліч аспектів, а не тільки за вузький сегмент за принципом «сиджу, гроші заробляю, а решта питань не цікавлять». 

Міжнародний благодійний Фонд «Україна 3000» заснований у 2001 році. Місія Фонду – «роби добро та залучай до цього інших». Фонд реалізує численні доброчинні програми та проекти в сфері медицини, освіти, історії, культури, екології. Основний пріоритет роботи Фонду – покращення охорони здоров’я матері та дитини. Головою спостережної ради Фонду є дружина Президента України Катерина Ющенко.

 

Найближчим часом клієнти Укрсоцбанку одержать можливість відкривати чипові картки по всьому спектру продуктів VISA і MASTERCARD, представлених у банку

Картки premium-класу Укрсоцбанк планує випускати з обов’язковою наявністю на них чипа. «Щодо інших типів карток перехід буде поетапним. На початковому етапі можливість одержати картку із чипом залежатиме від цільового клієнтського сегмента й продукту, в рамках якого випускається картка», – ділиться планами Дмитро Коваленко.

Смарт-картки, або як їх називають, чипові карти, мають ряд переваг: ними безпечніше здійснювати розрахунки, оскільки інформація, що міститься на чипі, має на порядок вищий ступінь захисту від несанкціонованого використання, ніж та, котра зберігається на магнітній смузі; життєвий цикл такої картки, як правило, довший; наявність пам’яті й мікропроцесора на смарт-картці відкриває широкі можливості для використання карток разом з додатками – від соціальних до фінансових. 

Дмитро Коваленко зазначає, що нині чипові картки міжнародних платіжних систем у більшості випадків випускаються емітентами в «гібридному» варіанті – картка має і чип, і магнітну смугу. Це зумовлено тим, що поки що не всі банки використовують обладнання, готове до прийому чипових карток. Таким чином, «гібридна» картка забезпечує сумісність під час такого перехідного процесу й дає змогу звільнити клієнта від проблем з обслуговуванням.

«Загалом, смарт-картки – прогресивний продукт, але більш висока вартість самого пластику й витрат на його персоналізацію змушує банки стримано підходити до питання переходу на чипові картки й брати ці витрати на себе або включати їх до вартості продукту», – резюмує експерт.

Райффайзен визнаний «Кращим банком у Центральній та Східній Європі»

Вена. 16 апреля. — Global Finance наградил РЦБ и Райффайзен Интернациональ престижной наградой за достижения во всем регионе. Награды по странам получили банки сети в Албании, Боснии и Герцеговине и Сербии.

Обновленный журнал Global Finance пятий раз подряд наградил титулом «Лучший банк в Центральной и Восточной Европе 2007» Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ) вместе с Райффайзен Интернациональ Банк-Холдинг АГ. В то же время банки сети в Албании (Raiffeisen Bank Sh.a), Боснии и Герцеговине (Raiffeisen Bank d.d. Bosna i Hercegovina) и Сербии (Raiffeisen banka a.d.) получили звание «Лучший банк» на местных рынках четвертый раз подряд.

Редактора Global Finance, учитывая мнение аналитиков отрасли, первых лиц компаний и банковских консультантов, определили победителей по следующим критериям: рост активов, прибыльность, стратегическое партнерство, сервис потребителям, конкурентное ценообразование и инновационные продукты. Перечень «Лучших банков на растущих рынках» будет напечатан в выпуске журнала в мае 2007 года.

«Наконец-то мы достигли «хет-трика» с этой наградой от финансовых журналов», — отметил руководитель наблюдательного совета Райффайзен Интернациональ Вальтер Розеншайнер, обращая внимание на тот факт, что Райффайзен уже был награжден подобными наградами журнала Euromoney в июле и журнала The Banker в декабре прошлого года. «Эта награда является еще одним независимым признанием нашего качества и опыта», — сказал он.

«Сеть продаж Райффайзен Интернациональ состоит из более 2850 учреждений на 16 рынках Центральной и Восточной Европы. Никакой другой международный банк в регионе не предлагает столь всеохватывающую и связанную сеть», — сказал Герберт Степич, руководитель Райффайзен Интернациональ и заместитель председателя правления РЦБ.

«Для осуществления этого выбора мы определили банки, которые предоставляют услуги корпорациям, стараясь получить преимущество за счет значительных возможностей для развития в иногда сложной среде», — сказал Джозеф Гиаррапуто, издатель и редактор Global Finance. Журнал, отмечающий 20-тую годовщину от своего основания в 2007 году, имеет более 250 тысяч читателей в более чем 160 станах. Global Finance главным образом нацелен на портфельных инвесторов и финансовых аналитиков.

Банки сети в Албании, Боснии и Герцеговине, а также в Сербии получили награды «Лучший банк» на своих местных рынках уже четвертый раз подряд.

Raiffeisen Bank Sh.a. продолжает оставаться банком №1 в Албании с размером активов 1,8 млрд. евро. Сегодня 485 тыс. клиентов банка обслуживаются в 94 учреждениях.

Raiffeisen Bank d.d. Босния и Герцеговина увеличил свои активы на 25 процентов до 1,6 млрд. евро. Рыночная доля банка составляет более 21 процента.

Raiffeisen banka d.d., первый иностранный банк в стране после политических изменений осенью 2000 года, начал свою работу в 2001-м и является крупнейшим сербским банком с ноября 2004 года. В 2006 году банк увеличил свои активы на 56 процентов до 2,2 млрд. евро. Более 425 тыс. клиентов обслуживаются через местную сеть из 68 учреждений.

*****

Райффайзен Интернациональ управляет одной из ведущих банковских сетей в ЦВЕ, включающей дочерние банки и лизинговые компании на 16-ти рынках. Более 12 млн. клиентов обслуживаются через более чем 2 800 отделений. Представительства в Литве и Молдове расширяют зону присутствия Группы в регионе.

Райффайзен Интернациональ является полностью консолидированной дочерней структурой Райффайзен Центральбанк Остеррайх АГ (РЦБ), владеющей 70 процентов акций холдинга; остальные 30 процентов акций находятся в свободном обращении и торгуются на Венской фондовой бирже. РЦБ — главный банк Группы Райффайзен, крупнейшей банковской группы в Австрии, — является ведущим корпоративным и инвестиционным банком и лидирующим банком в Австрии.

 

Клієнти Укрсоцбанку найближчим часом зможуть здійснювати платежі через свої мобільні телефони

Про це повідомила заступник голови правління АКБ «Укрсоцбанк» Ірина Князєва, яку цитує прес-служба банку.
Клієнти Укрсоцбанку найближчим часом зможуть здійснювати платежі через свої мобільні телефони. «Наші клієнти найближчим часом одержать можливість за допомогою своїх мобільних телефонів здійснювати перекази між рахунками й картками, купувати ваучери мобільного зв’язку, поповнювати рахунки в онлайн-режимі, блокувати свої пластикові картки», – розповідає Ірина Князєва.

Нагадаємо, що клієнти Укрсоцбанку вже давно мають можливість користуватися послугою «Мобільний банкінг». Завдяки їй клієнт у будь-який час може дізнатися про залишок на рахунку та одержати міні-виписку за останніми транзакціями.

 

Укрсоцбанк має намір упродовж двох років реструктуризувати всі спеціалізовані відділення

Про це повідомила заступник голови правління АКБ «Укрсоцбанк» Ірина Князєва, яку цитує прес-служба банку.
Як зазначає банкір, реорганізація філіальної мережі – це на сьогодні одне з найважливіших завдань для Укрсоцбанку, і воно вирішується дуже гарними темпами. З її слів, всю нинішню мережу буде повністю змінено. 

Ірина Князєва: «Ми прагнемо, щоб кожне відділення банку було універсальним і надавало повний спектр послуг. Йдеться про серйозні капіталовкладення: зміна програмного забезпечення, зміна процедур обслуговування, скорочення бек-офісу, ремонт відділень, купівля нових будинків, оформлення всіх відділень у корпоративному стилі тощо. І це правильно – перш ніж розширювати філіальну мережу, слід вивести на високий рівень вже діючу. Наша мережа виділяється не кількістю, а якістю».

Крім того, Укрсоцбанк активно розвиває альтернативні канали продажу: зали самообслуговування, інтернет-банкінг, Сall-центр і т д.

 

ВАТ «БТА Банк» провів першу трансакцію по платіжних картках VISA

10 апреля 2007 года ОАО «БТА Банк» выпустил первые платежные карты класса VISA Electron, VISA Classic, VISA Gold, по которым были проведены успешные транзакции в эквайринговой сети украинских банков. Об этом сообщает пресс-служба банка.
В ближайшее время ОАО «БТА Банк» планирует запустить клиентскую эмиссию карт VISA Electron, VISA Classic, VISA Gold для обслуживания физических лиц, а также эмиссию карт VISA Business для обслуживания юридических лиц.
Открытое Акционерное Общество «БТА Банк» создано в 1992 году. Чистые активы Банка, по состоянию на 01.03.2007 — 340 млн.грн. Регулятивный капитал по состоянию на 01.03.2007 — 73 млн. грн.
Банк имеет филиалы в гг. Донецк и Судак, а также отделения в гг. Киев, Донецк, Днепропетровск.
ОАО «БТА Банк» является стратегическим партнером Акционерного Общества «Банк ТуранАлем» (Республика Казахстан).
По оценкам Международного финансового сообщества и журнала «Итоги», АО «Банк ТуранАлем» признан «Банком года в СНГ».

Діамантбанк має намір збільшити до 2008 року мережу структурних підрозділів до 40

Входящий в группу небольших Диамантбанк (Киев) намерен увеличить сеть структурных подразделений на 5 до 40 единиц до 2008 года.
Об этом Українським Новинам сообщил председатель правления Диамантбанка Александр Рыбалкин.
«Планы на этот год следующие — мы хотим быть представлены еще в пяти областных центрах (Донецк, Винница, Ивано-Франковск, Полтава, Одесса). Мы создаем дирекции, которые уже у себя в регионе будут создавать отделения...» — отметил Рыбалкин.
По словам председателя правления, банк располагает 7 филиалами и 28 отделениями.
Как сообщало агентство, активы Диамантбанка на 1 января 2007 составили 1 041,58 млн. гривен, кредитный портфель — 454,62 млн. гривен, собственный капитал — 133,72 млн. гривен.
2006 год банк закончил с чистой прибылью 12,118 млн. гривен.

Прибуток українських банків у січні-березні зріс у 2,4 рази

Совокупная прибыль украинских банков за январь-март 2007 года составила 1,9 млрд грн, что в 2,4 раза больше, чем за соответствующий период 2006 года (0,8 млрд грн), сообщается на вэб-сайте Национального банка Украины (НБУ) со ссылкой на предварительные итоги деятельности банков в первом квартале.
Согласно сообщению, по сравнению с первым кварталом минувшего года в январе-марте-2007 доходы банков увеличились на 4,7 млрд грн, или на 56%, — до 13,1 млрд грн, затраты банков — на 3,6 млрд грн, или на 47,1%, — до 11,2 млрд грн.
По данным НБУ, за январь-март собственный капитал банков увеличился на 8,3%, или на 3,6 млрд грн, — до 46,1 млрд грн. В структуре собственного капитала банков уплаченный зарегистрированный уставный капитал составляет 61,6%; общие резервы, резервный фонд и прочие фонды банков — 11%, результат переоценки основных средств, нематериальных активов и инвестиций в ассоциированные и дочерние компании — 11,8%.
Согласно сообщению, обязательства банков Украины в январе-марте увеличились на 11,8%, или на 5 млрд грн, — до 332,7 млрд грн. В структуре обязательств: кредиты (депозиты) других банков — 23,5%, средства субъектов хозяйствования — 23,3%; средства физических лиц — 35%; кредиты, полученные от международных и других финансовых организаций, — 3,6%, ценные бумаги собственного долга — 2,9 %; субординированный долг — 1,7%.
По данным НБУ, в структуре средств населения: срочные средства составляют 90,7 млрд грн (78%), а средства до востребования — 25,6 млрд грн. При этом средства в национальной валюте составляют 54,5% (на начало года — 53,8%) общей суммы средств физлиц.
Кроме того, по данным НБУ, за первый квартал 2007 года общие активы банков увеличились на 11,2%, или на 39,5 млрд грн, — до 392,6 млрд грн. В структуре общих активов: кредитные операции — 77,9%, вложения в ценные бумаги — 3,9%.
В январе-марте продолжали возрастать долгосрочные кредиты: за первый квартал они увеличились на 13,2% — до 178 млрд грн (58,2% суммы предоставленных кредитов), отмечено в сообщении НБУ.
Как сообщалось, на 1 апреля 2007 года в Украине действовало 173 банка.

Івано-Франківська обласна дирекція Райффайзен Банку Аваль підвела підсумки акції «Стань переможцем»

   Івано-Франківська обласна дирекція Райффайзен Банку Аваль підвела підсумки акції «Стань переможцем», що проводилася серед фізичних осіб — вкладників банку. Про це повідомляє відділ зв’язків з громадськістю із посиланням на Івано-Франківську ОД Райффайзен Банку Аваль.

Як повідомили у обласній дирекції, учасниками акції могли стати фізичні особи, котрі в період з 25 січня по 5 квітня п.р. оформили депозитний вклад на суму від 5 тис. грн. або еквівалент в іншій валюті у одному з відділень Райффайзен Банку Аваль в Івано-Франківській області.

Серед усіх учасників акції 12 квітня у приміщенні обласної дирекції Райффайзен Банку Аваль було проведено розиграш цінних призів — золотої та срібних монет, викарбуваних провідним монетним двором світу. Розиграш проводила тиражна комісія шляхом жеребкування.

Головний приз — золоту монету «Рік свині» — отримав вкладник Долинського відділення Райффайзен Банку Аваль. Призи від банку також дісталися клієнтам Калушського та Калушського №1, Надвірнянського, Коломийського №1 та № 2, Тлумацького, Рогатинського відділень, а також Другого та Десятого міських відділень м. Івано-Франківська.

Укрсоцбанк, згідно з даними ІА «Контекст-Медіа», визнано найбільш згадуваним банком у ЗМІ за підсумками першого кварталу 2007 року

Про це повідомила прес-служба банку з посиланням на дані інформаційного
агентства «Контекст-Медіа».

За даними агентства, у період з 1 січня по 31 березня 2007 року у вітчизняних
ЗМІ було опубліковано майже 4 тисячі матеріалів, присвячених Укрсоцбанку. Друге
місце в трійці лідерів (з відривом у 280 публікацій) посів Райффайзенбанк Аваль,
третє (з відривом у 983 матеріалу) – Ощадбанк.

У період із січня по березень 2007року агентство зафіксувало 20 911 згадувань
банків ТОП-10 у всіх  типах ЗМІ. Найбільша частка згадувань першої десятки
банків була опублікована в центральних ЗМІ – 73%. На частку регіональних ЗМІ
доводиться 27%.

«За активної підтримки керівництва Укрсоцбанку прес-служба банку втілює в життя
стратегію активного інформаційного супроводу діяльності банку, яка, як свідчать
дані ІА «Контекст-Медіа», гідно оцінена представниками всіх видів ЗМІ, –
зазначає начальник Управління зі зв'язків з громадськістю та ЗМІ – прес-секретар
Укрсоцбанку Сергій Шевченко. – Результати медіа-рейтингу ще раз засвідчили
стабільно високу увагу ЗМІ до діяльності Укрсоцбанку як авторитетної банківської
установи, що динамічно розвивається. При цьому слід зазначити, що Укрсоцбанк не
раз у різні періоди 2005-2007 рр., згідно з даними ІЦ «ЕЛВІСТі», компаній
«Контекст-Медіа» і «Комінформ», ставав абсолютним лідером медіа-рейтингів».

 

 

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ