Новини АУБ

Голова правління Укрсоцбанку нагороджений почесним дипломом рейтингу журналу «Компаньйон»

Председатель правления Укрсоцбанка Борис Тимонькин награжден почетным дипломом рейтинга журнала «Компаньон». Об этом сообщила пресс-служба банка. Торжественноге награждение победителей рейтинга состоялось в середине декабря нынешнего года.

Напомним, что Борис Тимонькин – единственный банкир, которому эксперты «Компаньона» присвоили статус лучшего топ-менеджера Украины. Среди 10 представителей отечественной бизнес-элиты Борис Тимонькин занимает 5-ю позицию.

Глава «Укрсоцбанка» отмечен как руководитель, который стремится к публичности бизнеса, способен открыто, доступно и понятно доносить информацию о стратегии развития компании до сотрудников, принимает участие в формировании бизнес-сообщества, грамотно распределяет ресурсы компании, полностью вовлечен в бизнес, умеет получать удовольствие от сделанного и разделять это чувство с сотрудниками, ориентирован на освоение компанией новых видов бизнеса, обладает успешным управленческим опытом, умеет грамотно организовать систему контроля, обладает прогрессивным мышлением, умеет ставить цели и способен их успешно реализовывать. В целом, деятельность  руководителя компании позволяет ему быть общественно значимой фигурой.

Діамантбанк оптимізує структуру управління

Діамантбанк розпочав процес переводу всіх підрозділів на баланс головного банку.

Стратегічне рішення щодо консолідації всіх відділень було ухвалено з метою формування більш прозорої структури управління Банком та спрощення процесів контролю.

Такий крок дасть можливість:
• централізувати всі бізнес-процеси, що відбуваються в київському та регіональному відділеннях;
• консолідувати внутрішню і зовнішню звітність;
• значно скоротити витрати, спрямовані на підтримку відділень;
• більш ефективно перерозподілити персонал (із підтримки відділень на користь продажів).

До кінця 2008 року Діамантбанк планує перевести всі регіональні підрозділи на баланс головного банку.

 

Райффайзен Інтернаціональ виступить спонсором пісенного конкурсу «Євробачення»

Європейська спілка телекомпаній (European Broadcasting Union (EBU) та Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ підписали угоду, згідно з якою Райффайзен Інтернаціональ виступить офіційним спонсором телевізійної трансляції пісенного конкурсу «Євробачення-2008».

Австрійській компанії Райффайзен Інтернаціональ, одній із провідних банківських груп в Центральній та Східній Європі, надано широкі права в різних країнах Європи щодо участі у проекті та медіа покриття майбутнього конкурсу, який відбудеться у Белграді. Спонсорські права поширюються на Росію, Україну, Білорусь, Румунію, Болгарію, Молдову, Сербію, Боснію і Герцеговину, Албанію, Словенію та Угорщину. 53-й пісенний конкурс «Євробачення» буде транслюватися Сербським національним телеканалом RTS. Конкурс включатиме три прямі телетрансляції за тиждень: півфінал — 20 і 22 травня та фінал — 24 травня 2008 року.

«Ми раді, що найбільше в Європі телевізійне розважальне шоу одержить підтримку Райффайзен Інтернаціональ, компанії з прекрасною репутацію та потужною присутністю в багатьох із країн-учасниць. EBU вітає Райффайзен Інтернаціональ як спонсора показу пісенного конкурсу «Євробачення-2008», — говорить директор з питань телетрансляції «Євробачення» Бйорн Еріхсен.

«Враховуючи нашу неперервну експансію в Центральній та Східній Європі протягом минулих років, для нас важливо зміцнити наші позиції та визнання у цьому регіоні. Конкурс «Євробачення» адресується ідеальній аудиторії та забезпечує нас чудовою комунікаційною та медіа платформою для відносин з уже існуючими та майбутніми клієнтами», — коментує директор з питань комунікацій Райффайзен Інтернаціональ Майкл Пальцер.

Договір, який є частиною міжнародної маркетингової програми, розробленої EBU, обговорювався з компанією T.E.A.M. (Television Event and Media Marketing AG), яка знаходиться у м. Люцерні, Швейцарія. Починаючи з 2004 року, компанія T.E.A.M. є ексклюзивним маркетинг-партнером пісенного конкурсу «Євробачення».

Конкурс «Євробачення» має багаті традиції та спадковість, вперше датуючись 1956 роком. Це — одна з небагатьох дійсно загальноєвропейських телевізійних програм з прямою трансляцією через супутникову мережу Євробачення в години «прайм-тайм», яку дивляться майже 100 млн. глядачів у Європі та за її межами.

"Eurovision TV" — бренд Європейської спілки телекомпаній (EBU)

Розташована в Женеві спілка EBU є найбільшою у світі професійною асоціацією національних телекомпаній. Вона обслуговує 75 активних членів у 56 країнах у Європі, Північній Африці та Середньому Сході разом із 43 асоційованими членами в світі. Від імені своїх членів асоціація EBU веде переговори щодо прав на телетрансляції основних спортивних подій; вона володіє мережами Євробачення та Єврорадіо (Eurovision, Euroradio), організовує обмін програмами, діє як центральний орган при здійсненні спільних виробництв програм та придбань, а також забезпечує повний спектр інших операційних, комерційних, технічних, юридичних та стратегічних послуг.

Райффайзен Інтернаціональ управляє однією з найбільших банківських мереж у Центральній та Східній Європі. 18 регіональних ринків Європи, що розвиваються, освоєно за рахунок дочірніх банків, лізингових компаній, двох представництв й інших організацій, що надають фінансові послуги. Близько 13 млн. клієнтів обслуговуються у 3000 відділеннях банків Групи. Райффайзен Інтернаціональ є повністю консолідованою дочірньою структурою Райффайзен Центральбанк Австрія АГ (РЦБ), що володіє 68,5% акцій холдингу, решта акцій знаходиться у вільному обігу й торгується на Віденській фондовій біржі. РЦБ — головний банк групи Райффайзен, найбільшої банківської групи в Австрії, є провідним корпоративним та інвестиційним банком і лідируючим банком в Австрії.

 

У Деснянському районі м. Києва відкрилась нова установа Ощадбанку

24 грудня в Деснянському районі столиці по вул. Лісківській, 12/1-а  урочисто відкрито територіально відокремлене безбалансове відділення (ТВБВ) № 8451/0534 Головного управління Ощадбанку по м. Києву та Київській області.
Відкриваючи нове ТВБВ Ощадбанку, голова правління Анатолій Гулей повідомив: “Ощадбанк завжди поруч”- для нас це не просто слова. Державний банк продовжує свою стратегічну лінію з наближення банківських послуг до клієнтів. Період скорочення філійної мережі Ощадбанку залишився в минулому. Відтепер головною метою є розвиток наших установ, їх розбудова у фінансово стійкі, прозорі, конкурентоспроможні банківські установи”.

ТВБВ № 8451/0534 розташовано на другому поверсі торговельного центру. Це сучасний банківський офіс із  операційним залом, адміністративними приміщеннями для роботи персоналу, оснащеними найновішим обладнанням, що дасть змогу забезпечити високу якість обслуговування різних груп клієнтів та надати їм широкий спектр послуг.

У новій установі Ощадбанку можна відкрити вклади у національній та іноземній валюті, сплатити комунальні платежі, отримати заробітну плату, пенсії та різні види допомоги. Держателі пластикових карток міжнародних платіжних систем можуть скористатися банкоматом, розташованим у приміщенні ТВБВ. Вирішено  і проблему швидких міжнародних переказів валюти через систему Western Union та  гривневих переказів по Україні. В ТВБВ також можна  здійснити валютно-обмінні операції. Для клієнтів банку пропонуються розрахунково-касове обслуговування, готівкові та безготівкові операції по платежах, операції з цінними паперами, випущеними банком, на ринку цінних паперів від імені банку.
Коментуючи відкриття нового ТВБВ, начальник Головного управління по м. Києву та Київській області Леонід Савиченко зазначив: “Район для відкриття філії вибрано не випадково. Донедавна в цьому мікрорайоні не було жодної банківської установи, тобто Ощадбанк став своєрідним першопроходцем. Завдяки відкриттю нового офісу  мешканці цього мікрорайону зможуть значно зекономити  час на здійснення стандартних банківських операцій”.

Прес-служба Ощадбанку

«УкрСиббанк» посів третє місце у Всеукраїнському конкурсі річних звітів

АКИБ «УкрСиббанк» занял третье место в номинации «Лучший годовой отчёт банка» и второе в номинации «Лучший веб-сайт банка» во Всеукраинском конкурсе годовых отчётов за 2006 год и веб-сайтов банков.

В конкурсе приняли участие ведущие банки Украины. В состав жюри вошли представители компаний Deloitte, Ernst&Young, KMPG, PricewaterhouseCoopers, а также средств массовой информации журнала «Вестник НБУ», газеты «Дело» и агентства Interfax.

Организатор конкурса - компания Deloitte при участии Ассоциации украинских банков отметили, что основным критериям выбора победителя стали полнота и прозрачность информации, представленной в годовом отчете и на сайте банка.

 Следует отметить, что «УкрСиббанк» ежегодно принимает участие во Всеукраинском конкурсе годовых отчётов и веб-сайтов банков и неизменно занимает первые позиции.

 

Банкоматна мережа «УкрСиббанку» нараховує понад 1200 банкоматів

Во второй половине 2007 года парк банкоматов АКИБ «УкрСиббанк» увеличился на 555 АТМ. Таким образом, общее количество банкоматов банка превысило   1200 АТМ.

 «В 2008 году развитие собственной банкоматной сети станет  стратегическим направлением. Кроме того, планируется расширить функции банкоматов, что улучшит качество работы торговой сети и сделает обслуживание в «УкрСиббанке» еще более удобным. Также  банк планирует установить 500 банкоматов в новом году», - рассказал Заместитель Председателя Правления АКИБ «УкрСиббанк» Тарас Кириченко.

 

Все банкоматы «УкрСиббанка» обслуживают карты международных платежных систем Visa и MasterCard. Количество эмитированных баком карт насчитывает более 2 500 000.

 

Роксолана Богуцька, Юрій Андрухович, Ніна Матвієнко надали лоти для другого «Аукціону надій»

Ще три лоти надали для «Аукціону надій» відомі українці. Це відомий модельєр-дизайнер Роксолана Богуцька, письменник Юрій Андрухович та народна артистка України Ніна Матвієнко.

Роксолана Богуцька надала для аукціону ексклюзивні речі з останньої колекції весна-літо 2008. Ця колекція, презентована на Українському тижні моди, мала шалений успіх і практично уся вже розкуплена. Відомий модельєр передала студентам кептар з велюру та хутра лами, на звороті якого - яскрава вишивка шовком з буковинським орнаментом. Також до лоту додається шкіряний пояс ручної роботи, створений за мотивами української витинанки.
 
Роксолана Богуцька зазначила, що їй надзвичайно приємно взяти участь в „Аукціоні надій”. «Це так важливо, що своєю творчістю ти можеш допомогти врятувати життя новонароджених маляток. Я зажди намагаюсь підтримувати такі ініціативи”, - сказала  модельєр-дизайнер.

Юрій Андрухович передав для „Аукціону надій” нещодавно презентований музичний альбом „Самогон”, записаний спільними зусиллями самого письменника та польською групою «Карбідо». Усі пісні на диску виконує письменник. Юрій Андрухович залишив на диску автограф для мецената: „Бажаю найкращих вражень, а передусім – щиро щастя і добра!”. Автор розповів, що диск не продаватиметься в Україні. Лише у Польщі вийде невеликим тиражем. Також один з найвідоміших письменників сучасності передав до лоту свій останній твір „Таємниця” із автографом та зверненням до благодійника.

Радо відгукнулась на студентський захід Ніна Матвієнко. Народна артистка передала ексклюзивну авторську книгу, яку не знайти у продажі – „Ой виорю нивку широкую”. У першій частині книги вперше публікуються фрагменти з приватних листів і записів із щоденника народної артистки, літературні нариси та етюди, нотатки з гастролей світом, відгуки шанувальників. У другій частині подано багатий пісенно-музичний матеріал з репертуару співачки. Книга ілюстрована світлинами з родинного архіву Матвієнків-Гончарів, а також репродукціями перлин народного мистецтва із збірки Українського центру народної творчості „Музей Івана Гончара”. До лоту додані музичні диски Ніни Матвієнко.  Загалом на аукціон буде виставлено 10 лотів.

Нагадаємо, традиційно перед новорічними та різдвяними святами (26 грудня) студенти Львівського інституту банківської справи УБС НБУ проведуть благодійний «Аукціон надій». Усі зібрані кошти буде спрямовано на закупівлю інкубаторів для виходжування недоношених немовлят.

Нестача інкубаторів для виходжування недоношених немовлят є надзвичайно актуальною для Комунального міського клінічного пологового відділення №1, що на вул. Мечнікова. Поки що у лікарні лише два інкубатори, а необхідно як мінімум п’ять, адже немовлятка не можуть чекати у черзі. Інкубатор екстра класу коштує майже 75 тисяч гривень.

Першими на студентську ініціативу зголосились оперний співак Володимир Гришко та футболіст Владислав Ващук. Володимир Гришко передав організаторам венеціанську маску, яка побувала у найбільших містах України під час туру маестро Гришка «Обличчя нової опери». Концепцію дизайну розробила українських модельєр Вероніка Чекалюк. А Владислав Ващук вибрав лот із колекції торгівельної марки одягу ”WAWA”, власником якої є футболіст та пам’ятне фото із своїм автографом.
Довідка
Перший «Аукціон надій» відбувся у Львові 26 грудня 2006 року. За зібрані студентами кошти було придбано комп’ютерний клас для вихованців Городоцької школи соціальної реабілітації. Цим закладом студенти ЛІБС УБС НБУ опікуються впродовж 8 років. Минулого року на аукціон були виставлені лоти від 10 осіб, які користуються симпатією львів’ян. Це, зокрема, дружина Президента України Катерина Чумаченко-Ющенко, режисер Роман Віктюк, актор та режисер Богдан Ступка, голова Верховної Ради України Арсеній Яценюк, переможець шоу „Танці з зірками-1”, зірка „95 кварталу” Володимир Зеленський, лідер групи „ВВ” Олег Скрипка,  ведуча телеканалу „1+1”, народний депутат України Ольга Герасим’юк, відома модельєр Оксана Караванська, український богатир Василь Вірастюк.
Прес-служба Університету банківської справи НБУ
Конт.тел 8 067 672 61 28


 

VISA нагородила РОДОВІД БАНК двома дипломами «За інноваційні карткові програми» і «За успішний розвиток ко-брендингових проектів»

Міжнародна платіжна система VISA підсумувала роботу в 2007 році. РОДОВІД БАНК за вдалу і тісну співпрацю отримав два дипломи в номінаціях «За інноваційні карткові програми» і «За успішний розвиток ко-брендингових проектів».

За даними Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем «ЕМА» на 13.12.07, РОДОВІД БАНК посів 9 сходинку за кількістю випущених платіжних карток.

Платіжна картка – це безпечний і зручний спосіб розрахунків та збереження грошей. Світовий досвід свідчить, що майбутнє – за електронними грошима. «Все більше людей в Україні надає перевагу безготівковим платежам. І сьогодні картка вже не є новинкою, а звичайний платіжний інструмент, який має багато переваг», − розповідає начальник управління продуктів карткового бізнесу Андрій Терещенко.

На сьогоднішній день РОДОВІД БАНК пропонує своїм клієнтам унікальні ко-брендингові платіжні картки, які розробили спеціалісти банку спільно з провідними компаніями України: «Олімпійська програма», «АМСТОР – РОДОВІД БАНК», «Пізнай світ», «ДОБРОБУД», «ЗАНАЧКА», «РОДОВІД  БАНК – НОВА ЛІНІЯ», «ŠKODA FRIEND CLUB», «Козирна карта – РОДОВІД БАНК», «ПРАВИЛЬНА ПЕНСІЯ». 

Презентація аудіокнижки «Казочки для малечі»

Радіо «Люкс ФМ» та рекламне агентство «Люкс» презентують унікальну аудіокнижку українських казок «Казочки для малечі».
До аудіокнижки увійшло дев’ять українських казок про справжню дружбу, про любов до батьків та батьківщини, зокрема казка  Лесі Українки «Три метелики». Окрім неї  до аудіокнижки увійшли також і казки журналістки телерадіокомпанії «Люкс» Марічки Крижанівської «Країна піжамчиків», «Казка про співочу вишеньку» Юрія Синенького, «Промінчик» Людмили Скібчик, «Вишнева пташка»  Марії Дяків та інші.
Малюнки до аудіокнижки створила дизайнер рекламного агентства «Люкс» Ольга Муляк,  а музично кожну казку оформив звукорежисер радіо «Люкс ФМ» Юрій Дуда, спеціально для проекту написавши музику. Казки, які увійшли до аудіокнижки озвучили ді-джеї радіо «Люкс ФМ». Закінчується аудіокнижка «Казочки для малечі» колисковою, яку написала та заспівала львівська співачка, учасниця проекту «Шанс» Олена Корнєєва.
Діана Гайворонюк, бренд-менеджер та ді-джей радіо «Люкс ФМ» : «Спершу була ідея читати в прямому ефірі українські казки. Хтось запропонував читати в ролях, адже в нас стільки ді-джеїв на радіо «Люкс» працює. Але потім ми зрозуміли, що коли новорічні свята закінчаться, тоді й закінчиться казка. Тому в нас і виникла ідея створення аудіокнижки «Казочки для малечі» з українськими  народними  казками. Та коли ми почали переглядати українські народні казки, ми зрозуміли, що добрих казок є дуже мало. В усіх казках обов’язково присутні смерть, вовкулаки, змії. Звичайно, є боротьба добра зі злом і перемагає добро. Але все ж таки ми хотіли зробити дуже добру казку. І тоді ми вирішили, що це буде авторська казка».
Ірина Шинкаренко,  директор рекламного агентства «Люкс» : «Ідея оцінюється тільки тоді, коли вона є вже реалізованою. Тому рекламне агентство «Люкс»  й працювало над тим, щоб донести цю ідею до споживачів. Звичайно, для цього потрібні були кошти. Над реалізацією проекту працювали усі відділи рекламного агентства. Був залучений увесь відділ реалізації комплексних проектів, відділи дизайну і креативу. Ми звернулися до наших партнерів, без яких ми б не реалізували цей проект. Тому, що витрати для цього проекту є дуже великими».
Фінансово ідею створення аудіокнижки, підтримали партнери рекламного агентства «Люкс» компанія «Інтергал-буд»  та «Райффайзен Банк Аваль».
Петро Жук,  заступник директора ЛОД «Райфайзен Банк Аваль» :
«Ми працюємо у фінансовій групі, яка вже налічує більше 100 років свого буття на фінансових ринках. Це дає можливість правильно оцінити минуле і думати про майбутнє. А майбутнє - це діти. І наша участть в даному проекті є подвійно приємною. Оскільки ця акція спрямована на те, щоб ми формували разом з нашими колегами наших дітей і добрими, і розумними, і працьовитими, такими, якими хочемо бачити представників нашого суспільства. Незабаром, можливо, хтось з цих діток прийде до нас на роботу, згадавши цей подарунок».
Гасюк Наталія,  директор компанії "Інтергал-буд":
«Спонсорство акції до дня Святого Миколая – один із багатьох заходів компанії «Інтергал-буд», спрямованих на створення щасливого майбутнього для кожної родини в Україні. Адже ми будуємо не просто сучасні будинки, а комфортні та затишні оселі, які сповнюють життя їх мешканців радістю та усвідомленням безліччі нових можливостей».
Куліковська Галина, керівник департаменту реалізації продукції ТМ "Наминайко":
 «Над  пропозицією взяти участь у такій акції ми навіть не роздумували. Сама торгова марка «Наминайко» від початку свого існування  нерозривно пов»язана з дітьми. Раніше «Наминайко», як і партнери, завжди намагався долучатися до свят, які ми робимо дітям. Цього року подарунки від Миколая ми передали також до реабілітаційного центру для неповносправних дітей «Дивосил».
Аудіокнижку українських казок «Казочки для малечі» в подарунок від Миколая отримають  першокласники Львова. Святий Миколай  з 19 по 27 грудня відвідає кожну загальноосвітню школу Львова і подарує кожному першому класові аудіокнижку з українськими казками та солодощі. Диски з казками передадуть й у дитячі будинки та спеціалізовані школи.
Незабаром, сподіваються автори ідеї, диск стане доступним для кожного першокласника України. Наразі загальна кількість аудіокнижок – 1000 примірників. Отримати аудіокнижку у подарунок може й кожен слухач радіо «Люкс ФМ», який стане переможцем однієї з вікторин на хвилях  «Люкс ФМ».

 

 

 


 

РОДОВІД БАНК обслуговує мешканців Миколаєва

Напередодні нового року та Різдва жителі Миколаєва одержали можливість скористатися продуктами та послугами РОДОВІД БАНКу та заручитися підтримкою фінансової установи перед святковими витратами.
Як розповіла начальник Миколаївського регіонального управління Анна Клименко, відділення розпочало обслуговувати клієнтів 17 грудня. Відтак жителі міста можуть одержати великий спектр банківських послуг, зокрема й вичерпну інформацію про банківські продукти, акції тощо.
Згідно з наданим банком дозволом, Миколаївське відділення № 1 має право виконувати такі операції як прийом вкладів (депозитів) від фізичних та юридичних осіб, а також випускати банківські платіжні картки та здійснювати операції з використанням цих карток.

 

 

Ріст цін на золото, енергоносії та інші товарні групи відображає глобальну інфляцію долара

Председатель Наблюдательного совета Укрсоцбанка Игорь Юшко считает, что рост цен на золото, энергоносители и другие товарные группы отражает глобальную инфляцию доллара. Такое мнение распространила пресс-служба Укрсоцбанка со ссылкой на интервью еженедельнику «Зеркало недели» (от 22 декабря 2007 года).

«Мы наблюдаем интересный феномен: на территории США инфляция еще не набрала тех оборотов, которые должна была бы иметь, — считает Игорь Юшко, — Поэтому, на мой взгляд, в ближайшие несколько лет в Штатах может произойти серьезная ценовая коррекция».

По словам главы Набсовета Укрсоцбанка, предсказать последствия долларовой инфляции и американской ценовой коррекции для Украины пока сложно. «Зато совершенно очевидно, мы наблюдаем долларовую инфляцию на территории Украины, которая происходит практически во всех странах, где цены или курс местной валюты привязаны к доллару США, — говорит Игорь Юшко, — В течение как минимум десяти лет доллар США являлся главной мировой резервной валютой. Физически это была единственная валюта, в которой держали свои запасы и центральные банки, и многие субъекты хозяйственной деятельности по всему миру. Соблазн велик. Всегда приятно напечатать деньги, покрыть дефицит собственного бюджета эмиссионным доходом и при этом не иметь инфляционных последствий внутри страны за счет их экспорта. Многие экономики активно впитывали долларовую массу в этот период. Сегодня набирают силу новые тенденции. Многие страны наращивают долю евро в расчетах и сбережениях. Это означает, что доля мировой экономики, которую обслуживал доллар США, сокращается. Курсовая коррекция, которая происходит в соотношении доллара с евро, отражает в том числе и эти процессы».

Как отмечает Игорь Олегович, 6-7 лет назад, когда украинский внутренний рынок был относительно закрыт, можно было говорить о практически прямой корреляции между уровнем инфляции и объемом эмиссии или показателями денежных агрегатов. Однако, с тех пор эта зависимость существенно снизилась.
Игорь Юшко: «Причины кроются не только в структурных «вывихах» отечественной экономики. По мере интеграции Украины в международное разделение труда и рынки капитала все сложнее и многофакторнее становится ценовая палитра. Если мы рассмотрим факторы, которые оказывают существенное влияние на инфляцию в Украине, то придем к выводу, что многие из них не регулируются инструментарием Национального банка.

Наше общее понимание ценовых процессов было и, на мой взгляд, остается недостаточным для того, чтобы четко сформулировать все условия, при которых Национальный банк сможет реально таргетировать инфляцию. Это возможно только в том случае, если экономика находится в состоянии, как я называю, упругой деформации. Иными словами, если под воздействием какого-то одного из факторов она не разрушается, не деформируется, а адекватно на него реагирует».

 

Що робити зі зношеними купюрами?

В комментариях для программы «Банкнота» (телеканал «Тонис»), посвященной вопросам денежного оборота в Украине, начальник отдела анализа Диамантбанка (www.diamantbank.ua) Михаил Игнатенко рассказал об особенностях приема финансовыми учреждениями ветхих и изношенных купюр иностранной валюты.

В соответствии с Инструкцией Национального Банка Украины финансовые учреждения обязаны принимать валюту с загрязнениями и потертостями, надписями, которые перекрывают признак платежности купюры не более чем на 20%. По словам господина Игнатенко, принимаются также надорванные и заклеенные купюры с надрывами не более 25% от ширины банкноты.

Эксперт советует обратить внимание клиентов на тот факт, что банки принимают изношенную валюту, взимая с клиента небольшую комиссию, например в Диамантбанке она составляет 5% от суммы.

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ