АУБ провела «круглий стіл» по відновленню довіри між банками та клієнтами
В Міжнародному інституті бізнесу відбувся круглий стіл на тему: «Довіра як двовимірний процес: «банк-клієнт» - «клієнт-банк».Організаторами заходу виступили Асоціація українських банків, Міжнародний інститут бізнесу та Центр соціальної відповідальності бізнесу та ділової етики.
В Міжнародному інституті бізнесу відбувся круглий стіл на тему: «Довіра як двовимірний процес: «банк-клієнт» - «клієнт-банк». Організаторами заходу виступили Асоціація українських банків, Міжнародний інститут бізнесу та Центр соціальної відповідальності бізнесу та ділової етики.
В роботі «круглого столу» взяли участь науковці, банкіри та представники Асамблеї малого і середнього бізнесу з різних регіонів.
На «круглому столі» з’ясовувались причини та характер «кризи довіри» в банківському секторі у взаємовідносинах між банками та клієнтами, окреслені методи та інструменти відновлення довіри в діяльності банків, вироблений інструментарій відродження довіри до банків. За результатами заходу, створено робочу групу для розробки Кодексу українського банкіра та підприємця, а також для втілення в життя форм співпраці конкретних банків з малим і середнім бізнесом.
"Вперше підприємці, як клієнти банків, та банкіри в присутності представників науки обговорили тему налагодження довіри між ними та вироблення конкретних подальших кроків для реалізації розроблених методів та інструментів відновлення довіри між банками та підприємцями. Це важка робота - робити етичний кодекс і механізм контролю за його дотриманням, але коли нам вдасться повернути обличчям один до одного бізнес і банки, зробити їх партнерами, від цього виграють всі, і, головне українська економіка", - підкреслив президент Асоціації українських банків Олександр Сугоняко.
Прес-служба
Асоціації українських банків