«Клієнт, перш за все, звертається в той банк, якому він довіряє – він знає ім’я банку, йому його порекомендували знайомі… Тут спрацьовує елемент довіри. Тому наш банк прагне, щоб всі умови для клієнта були прозорі й зрозумілі», – розповіла віце-президент РОДОВІД БАНКу Вікторія Васильєва. За її словами, нерідко трапляються ситуації, коли клієнт не вчитується в умови угоди, оскільки хоче скоріше оформити кредит і отримати свій товар.
«Якщо клієнт, прийшовши додому, зрозуміє, що в угоді його щось не задовольняє, то в цьому випадку він може звернутися в банк і повернути банку кредит, нічого не втративши. Це все можна зробити протягом 14 днів, як це передбачено в законодавстві», – зазначила Вікторія Васильєва.