OTP Bank запроваджує систему дистанційного обслуговування фізичних осіб OTPdirekt, що дозволить клієнтам банку керувати своїми фінансами у будь-який зручний для них час з будь-якої точки світу. Перші продажі цієї послуги розпочнуться в середині квітня поточного року, проте клієнти мають можливість вже сьогодні надіслати до банку заяву на її оформлення.
Детальніша інформація про дану послугу, а також форма відповідної заяви-замовлення містяться на офіційному сайті OTP Bank: http://www.otpbank.com.ua/ukr/otpdirekt/otpdirekt-feedback.htm.
ЗАТ «ОТП Банк» – універсальний банк, що надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він має стійку репутацію інноваційної структури, що постійно нарощує обсяги бізнесу і пропонує споживачам продукти найвищої якості.
Згідно даних АУБ, станом на 1 березня 2008 року OTP Bank є 8-м найбільшим вітчизняним банком за розмірами активів та 7-м – за розміром кредитного портфелю. Нині банк обслуговує понад 230 тисяч клієнтів. Його мережа філій на території України об’єднує 24 філії, 107 відділень і 36 представництв.