Новини АУБ

20-21 лютого в м. Харків відбудеться Перша спеціалізована виставка “Банківські та страхові послуги”

Програма Першої спеціалізованої виставки
„БАНКІВСЬКІ та СТРАХОВІ ПОСЛУГИ”
20-21 лютого 2007 р.
ХДАТОБ ім. Лисенка, вул. Сумська 25, м. Харків
 

19 лютого 2007 року
9.00   – монтаж виставкового обладнання
12.00 – заїзд експонентів
18.00 – прийом експозиції організатором (ХРФПП)
 
20 лютого 2007 року
9.00   – початок роботи виставки
12.00 – урочисте відкриття
18.00 – закінчення роботи виставки

21 лютого 2007 року
9.00   – початок роботи виставки
16.00 – закінчення роботи виставки
16.30 – початок роботи круглого столу „Фінансові послуги для розвитку підприємницьких структур. Проблемі та перспективи”
18.00 – підписання Меморандуму „Питання розвитку фінансових послуг”
18.15 – фуршет

 

 


Концепція проекту
БАНКІВСЬКІ ТА СТРАХОВІ ПОСЛУГИ

ПІДТРИМКА ПРОЕКТУ:
Головне управління економіки обласної державної адміністрації
Представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва у Харківській області
Харківська спілка страховиків
Банківський Союз
Спілка підприємців Харківської області
Торгівельно-промислова палата
Український союз промисловців та підприємців

МЕТОЮ ЗАХОДУ є створення дієвої системи фінансової підтримки суб’єктів господарювання та споживачів шляхом подання повного й цивілізованого спектра фінансових послуг.

СТРУКТУРА ПРОЕКТУ – поєднання двох рекламних інструментів:
1. Проведення виставки „Банківські та страхові послуги” 20-21 лютого 2007 року
2. Організація круглого столу „Діалог підприємництва з Банками та Страховими компаніями” 21 лютого 2007 року

ВИСТАВКА ОРІЄНТОВАНА на залучення широкого кола підприємців - фізичних осіб, малих та середніх підприємств для підвищення їх інформованості про можливості доступу до фінансово-кредитних ресурсів банківських установ та можливостей забезпечення страхового захисту бізнесу і соціальних гарантій. А також споживачів-фізичних осіб з певним рівнем доходів, які розглядають можливість отримання кредиту й покупки товару на користь того або іншого банку, страхової компанії або торговельної мережі. Всесвітній девіз "Життя в кредит" стає нормою для України. Кожен виплачений кредит - лише привід взяти новий. По даним НБУ, ринок кредитування фізичних осіб за останній рік виріс в 2.2 рази напередодні вступу України у ВТО, що наближає країну до цивілізованого світу: споживче кредитування стало одним з найбільш зростаючих сегментів банківського ринку.
Спеціалізована виставка „Банківські та страхові послуги”,  на відміну від подібних заходів, надає своїм учасникам НОВИЙ формат, що сполучає в собі дві нерозривні повноцінні частини фінансового ринку: Банки - Страхові компанії. Відвідувач виставки, Ваш потенційний клієнт, буде легко орієнтуватися в різноманітті банківських та страхових послуг за рахунок чіткої структурованості й інформативності експозиції. Віддача від виставки буде ефективною в того, хто підготує грамотну рекламну політику компанії із чіткою спрямованістю на потреби клієнта.

НАПРЯМКИ ВИСТАВКИ:
Пріоритетними напрямками виставки для Банків є:
1. Банки та банківські послуги; Корпоративне банківське обслуговування;
2. Кредитування малого та середнього бізнесу;
3. Нові кредитні програми; Нові депозитні програми;
4. Банківські програми для фізичних осіб;
5. Пластикові картки;
6. Банківські системи. Банківське обладнання;
7. Системи банківської безпеки. Сейфи.
Пріоритетними напрямками виставки для Страхових компаній є:
1. Послуги страхових компаній для юридичних осіб;
2. Послуги страхових компаній для фізичних осіб;
3. Пенсійне страхування;
4. Страхування нерухомості. Транспорту;
5. Медичне страхування;
6. Інші види страхування.
КРУГЛИЙ СТІЛ ОРІЄНТОВАНИЙ на залучення широкого кола представників банківських установ, страхових компаній, аудиторських фірм, кредитних спілок, громадських організацій та представників органів влади, які розглянуть питання розвитку ринку фінансових послуг та спрощення доступу малого та середнього бізнесу до фінансово-кредитних ресурсів Харківського регіону.

НАПРЯМКИ КРУГЛОГО СТОЛУ:
1. Питання розвитку банківської системи;
2. Підняття іміджу страхового сектору фінансових послуг;
3. Співробітництво банків зі страховими компаніями;
4. Роль ЗМІ в розвитку ринку фінансових послуг;
5. Інформаційна обізнаність підприємництва;
6. Система захисту та підтримки місцевого ринку фінансових послуг.
 
УМОВИ УЧАСТІ У ПРОЕКТІ: Реєстраційний внесок = 950 грн.; вартість 1 м2 обладнаної площі = 550 грн., вартість 1 м2 необладнаної площі = 390 грн.

РЕКЛАМНА ТАКТИКА ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ВІДВІДУВАЧІВ:
Рекламна кампанія  виставки є найважливішим інструментом залучення на проект „Банківські та страхові послуги” кінцевого споживача. Концепція проекту рекламної кампанії виставки була розроблена після детального вивчення ситуації на фінансово-споживчому ринку Харківського регіону й містить у собі:
  Інформаційні наради з керівництвом та членами провідних громадських організацій підприємництва регіону, таких як: Спілка підприємців Харківської області; ХОВ Спілки підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств України; ХРВ ВПГО „Спілка аудиторів України”; Асоціації ділових жінок „Слобожанщина”; ХОО „Граніт” УСПП; ХОМО ЦЕХ „Молодіжна взаємодія”; ОПТГХ „Торгова єдність”;
  Поліграфія:
- Поширення рекламних листівок заходу (формат А6, тираж 48000 шт.) у супермаркетах міста.
- Розсилка запрошень на відкриття представникам ХОДА, Харківському міськвиконкому, регіональних ЗМІ, клієнтам ХРФПП, громадським організаціям області.
Зовнішня реклама:
- Розміщення банеру на фасаді ХДАТОБ ім. Лисенка
Розміщення рекламного оригінал-макету заходу на сторінках ділових і спеціалізованих виданнях:
- газети: БІЗНЕС - газета української буржуазії, Галицькі контракти, Справа, Електронні бізнес-технології, та інші;
- журнали: Банківська практика за рубежем, Діловий журнал, Гроші, Компаньйон, Світ грошей;
- щотижневики: Прем'єр (Дайджест), Харків на долонях;
- автомобільні видання: „Автобан Люкс”, „АВТОВОСТОК”, „АВТОМАГАЗИН”, „АВТОПРАЙСЫ”, „АВТОПРЕМЬЕР”
- розміщення підсумкової статті на площах ділових ЗМІ.
Телебачення:
- розміщення сюжету у програмі новин на харківських телеканалах (7 канал, Симон, ОТБ).
- Розміщення відео - ролика в програмі "Новини АТН".
Радіо:
- Розміщення  аудіо - ролика заходу на радіостанції "Авторадіо".
Метрополітен:
- Розміщення плакатів з рекламою заходу (формати А4, А3, кольорові).
Інтернет:
- розміщення інформації про захід на сайті: www.expo-show.com.ua;
- розміщення посилання про захід на сайтах: www.google.com.ua; www.meta.ua, www.rambler.ru;
- розміщення інформації о проекті на сайтах мережних агентств (www.ufs.kіev.ua, www.unіan.net, www.іnterfax.kіev.ua);
- розміщення інформації на сайтах харківських інтернет-порталів (www.all.kharkov.ua, www.portal.kharkov.ua й ін.)

Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

Підписка на новини АУБ