Банк «Аваль» запровадив новий сервіс для приватних клієнтів — держателів платіжних карток — замовлення послуги «Виписка он-лайн по картковому рахунку» по телефону, повідомляє прес-служба банку із посиланням на департамент роздрібного бізнесу АППБ «Аваль»
Як повідомили у департаменті, якщо раніше для замовлення цієї послуги необхідно було подати заяву до одного з відділень банку, то тепер достатньо зателефонувати до Інформаційного центру АППБ «Аваль» та повідомити електронну адресу, на яку надсилається логін та пароль для користування послугою. При цьому користувач послугою може змінити пароль у будь-який момент.
Послуга «Виписка он-лайн по картковому рахунку» дозволяє держателям платіжних карток переглядати рух коштів по рахунку в режимі реального часу на сайті банку, а також поставити карту в м’який стоп-список, дізнатися та змінити свій пароль доступу до послуги «Аваль-телевойс».
До кінця 2004 р. послуга надається безкоштовно.
Телефони Інформаційного центру банку «Аваль»: (044) 490-88-88 — по Києву, 8-800-500-5000 — безкоштовно по всій Україні або 521 — безкоштовно для абонентів UMC.
На сьогоднішній день за телефонами Інформаційного центру банку «Аваль» можна підключитися до послуги «М-банкінг», замовити платіжну картку, а також отримати кваліфіковані консультації про банківські послуги та оперативну підтримку щодо користування банківськими продуктами (цілодобово).