Новини фінансового сектору

Банк «Хрещатик»: кількість відвідувань сайту зросла на понад 18%

За даними Google Analytics, кількість відвідувань корпоративного сайту банку «Хрещатик» www.xcitybank.com.ua протягом 2012 р. порівняно з 2011 р. зросла на 18,21%, а кількість абсолютно унікальних користувачів збільшилась майже на 23,81%. У минулому році сайт відвідали понад 0,5 млн респондентів з 123 країн світу, які переглянули майже 1,7 млн сторінок, що перевищує аналогічний показник 2011 р. на 12,46%. При цьому близько 400 відвідувачів «знайшли» сайт банку через таку досить популярну соціальну мережу, як Facebook.
«Нещодавно Google Analytics поновило свій інтерфейс, додавши до функціоналу «Карту відвідувань із соцмереж», що наразі є сучасною і дуже важливою складовою аналізу комунікативних каналів та їх ефективності, ― зауважила Тетяна Зарембо, начальник управління зв’язків з громадськістю та ЗМІ банку. ―  Тож, враховуючи, що сторінка банку «Хрещатик» у соціальній мережі Facebook була впроваджена лише на початку вересня, такий показник свідчить про правильну комунікаційну стратегію просування не лише бренду, а також продуктів і послуг банку, яка передбачає дедалі активніше залучення і популярних, і нетрадиційних каналів інтерактивного зв’язку з усіма зацікавленими аудиторіями».




Довідково:
Публічне акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 11.10.11 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема PricewaterhouseCoopers.
Має найвищий рівень надійності uа.1 за версією незалежного рейтингового агентства «Стандарт-Рейтинг» та високий рівень надійності збереження вкладів, підтверджений національним агентством «Кредит-Рейтинг», входить до числа 15 найбезпечніших банків та до трійки лідерів серед найбільш стабільних банків, за версією щотижневика «Контракти», посідає 6-е місце у ренкінгу найпрозоріших банків держави, за версією вітчизняної РА «Кредит-Рейтинг». Переможець Всеукраїнського конкурсу «Банк, якому довіряють’2011» та ІІІ Всеукраїнського конкурсу «Банк року’2011», посідає 10-е місце серед найдинамічніших українських банків, за рейтингом "ГVардія динамічних банків'2011" видавничого дому "Галицькі контракти». За результатами дослідження Goodwill-фактор, що проводили незалежна соціологічна компанія NOKs fishes спільно з щотижневком «Власть денег», посідає за підсумками першого півріччя 2012 р. 7-е місце у репутаційному рейтингу серед українських банків. Входить в трійку лідерів у номінації «Найбільш соціально орієнтований банк” конкурсу Ukrainian Banker Awards’2012.
Основні фінансові показники станом на 01 грудня 2012 р.: фінансовий результат – 8,8 млн грн., чисті активи — 9 млрд грн, кредитно-інвестиційний портфель – 6 млрд грн, балансовий капітал— 657 млн грн, депозити юридичних осіб — 1,95 млрд грн, депозити фізичних осіб — 3,2 млрд грн.
Мережа установ банку станом на 01.12.12 дорівнювала 145.


Підписка на новини АУБ

aub logo white 70

 

Місія Асоціації українських банків – підтримка розвитку національної банківської системи. АУБ співпрацює з Верховною Радою України з питань удосконалення законодавства, що регулює банківську діяльність, взаємодіє з Національним банком України щодо нормативного забезпечення функціонування банків та небанківських фінансових установ. АУБ дбає про підвищення кваліфікації банківських працівників, розширює міжнародні зв'язки з асоціаціями та банківськими структурами інших країн.

 

Контакти

    Адреса:
вул. Євгена Сверстюка,
15 Київ 02002 Україна


   Email :
secret@aub.org.ua


    Телефони:
+380 (44) 516-8775

Підписка на новини АУБ