БАНК КРЕДИТ ДНІПРО в 2013 р. планує активно розвивати дистанційні продажі послуг
БАНК КРЕДИТ ДНІПРО в 2013 р. планує активно розвивати дистанційні продажі послуг
Про це повідомила прес-служба банку із засланням на Управління роздрібних продажів.
«Обслуговування в касах клієнтів, що здійснюють елементарні або рутинні операції, часто-густо приводить до черг. У напруженому ритмі ділового життя клієнти все більше цінують час, швидкість і доступність обслуговування. Саме тому ключовим напрямом банківського розвитку стає розвиток дистанційних каналів обслуговування, — говорить начальник Управління роздрібних продажів ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Євген Казаков, — Для того, щоб «відвести» клієнтів від кас, наш банк активно розвиває дистанційні продажі — впроваджує кіоски самообслуговування, розвиває функціональність Інтернет-банкінгу FREE BANK. Це у свою чергу сприяє зростанню обсягів дистанційних операцій».
На думку Євгена Казакова, вже в осяжній перспективі не виключена ситуація, коли банки відкриватимуть відділення з мінімальною кількістю співробітників, що необхідне швидше для усунення позаштатних ситуацій, ніж для обслуговування клієнтів. При цьому велика частина операцій здійснюватиметься через різні системи самообслуговування.
Про БАНК КРЕДИТ ДНІПРО
ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» — універсальний банк, заснований в 1993 р. Відповідно до класифікації НБУ, БАНК КРЕДИТ ДНІПРО входить до групи крупних банків. Згідно рейтингів ЗМІ, БАНК КРЕДИТ ДНІПРО увійшов до десяти найбільш надійних банківських установ країни, до ТОП-5 вітчизняних банків за рівнем довіри громадян та ТОП-10 за рівнем надійності вкладів населення. Регіональна мережа банку налічує 90 відділень.