На базі спеціально обладнаного учбового порталу будуть проводитися навчальні курси, тренінги за різними напрямками банківської діяльності, передусім зі спеціалізованого програмного устаткування. Також у центрі відбуватиметься підготовка нового персоналу та планове підвищення кваліфікації співробітників. Навчання персоналу в регіональних підрозділах відбуватиметься дистанційно в режимі online.
Того ж дня стартувала перша програма навчання для персоналу Київської регіональної дирекції: «Програмне забезпечення для співробітників відділення (економіст та касир)». Тренінг включав ознайомлення з повним переліком операцій та функцій, які виконуються спеціалістами відділень на наявній ІТ-платформі.
Нагадаємо, нещодавно банком було створено внутрішній контакт-центр – єдиний канал інформаційного обміну між структурними підрозділами банку та мережі продажів для систематизації проблемних питань, оптимізації документообігу між учасниками та консультування.
31 серпня 2012 р. відбулося відкриття кваліфікаційно-інноваційного центру Укргазбанку. Метою створення такого центру є розвиток професійних знань, навичок, ділових якостей та компетентності співробітників банку, які працюють з клієнтами.