Укргазбанк відкрив власний кваліфікаційно-інноваційний центр
На базі спеціально обладнаного учбового порталу будуть проводитися навчальні курси, тренінги за різними напрямками банківської діяльності, передусім зі спеціалізованого програмного устаткування. Також у центрі відбуватиметься підготовка нового персоналу та планове підвищення кваліфікації співробітників. Навчання персоналу в регіональних підрозділах відбуватиметься дистанційно в режимі online.
Того ж дня стартувала перша програма навчання для персоналу Київської регіональної дирекції: «Програмне забезпечення для співробітників відділення (економіст та касир)». Тренінг включав ознайомлення з повним переліком операцій та функцій, які виконуються спеціалістами відділень на наявній ІТ-платформі.
Нагадаємо, нещодавно банком було створено внутрішній контакт-центр – єдиний канал інформаційного обміну між структурними підрозділами банку та мережі продажів для систематизації проблемних питань, оптимізації документообігу між учасниками та консультування.