Банк «ГЛОБУС» запустив Contact-центр
Для підвищення якості обслуговування клієнтів ПАТ «КБ «ГЛОБУС» запровадив інформаційну службу клієнтської підтримки - Сontact-центр. Про це повідомив Голова Правління Банку «ГЛОБУС» Сергій Куріленко.
За його словами, тепер, зателефонувавши на гарячу лінію за номером 044-392-00-00, клієнти Банку зможуть оперативно вирішити всі питання, що стосуються обслуговування пластикових карт: їх активацію або блокування, зміну лімітів і т. д.
Крім того, за допомогою фахівців Сontact-центру можна буде отримати професійну консультацію щодо всіх продуктів і послуг Банку, його нових акційних пропозицій і тарифів, уточнення адреси і графіку роботи найближчих відділень.
«Ми зростаємо і розвиваємося. Для того, щоб клієнти могли отримати швидку, і, головне, якісну допомогу з фінансових питань, інформацію відносно діяльності банку та співпраці з нами, і був запущений єдиний інформаційно-довідковий центр», - повідомив Сергій Куріленко.
Голова Правління також зауважив, що впровадження Сontact-центру в Банку «ГЛОБУС» - це лише перший етап великого проекту, який повинен спростити і оптимізувати процес отримання інформації, що цікавить клієнтів. Надалі в планах Банку запуск повноцінного конс'єрж-сервісу, за допомогою якого клієнти зможуть бронювати квитки, місця в готелях, замовляти квитки на концерти і т.д.
Довідка: ВАТ КБ «Глобус» зареєстрований Національним банком України 29 листопада 2007 року. У березні 2011 року ВАТ «КБ «ГЛОБУС» було перейменовано в ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС». У жовтні 2011 року у зв'язку із внесенням змін до Закону України «Про банки і банківську діяльність» ПАТ «КБ «ГЛОБУС» отримав нову банківську Ліцензію на право надання банківських послуг і Генеральну ліцензію на здійснення валютних операцій. Ліцензія № 240, видана Національним банком України 26.10.2011 року. На даний момент в ПАТ «КБ «ГЛОБУС» працює 21 відділення.