НАДРА БАНК пропонує для клієнтів корпоративного бізнесу зручний спосіб контролю корпоративних витрат - «Корпоративну картку для корпоративних клієнтів». Даний продукт розроблений з метою оптимізації проведення розрахунків з клієнтами, діяльність яких тісно пов'язана зі здійсненням вантажних та пасажирських перевезень, з частими відрядженнями співробітників, у т. ч. і зарубіжними, а також для корпоративних клієнтів, які мають в Україні розгалужену регіональну мережу. 
Корпоративна картка є універсальним інструментом для оплати витрат на відрядження, представницьких та поточних витрат у національній та іноземній валюті як на території Україні, так і за її межами.
Основні переваги для підприємства при відкритті та використанні «Корпоративної картки для корпоративних клієнтів»: 
• можливість аналізу і планування витрат на відрядження або представницьких витрат; 
• надані банком щомісячні виписки з банківського рахунку дозволяють спростити облік витрат на відрядження та представницьких витрат співробітників підприємства; 
• можливість поповнення картки під час відрядження співробітника в іншому місті України чи за кордоном - у разі непередбачених витрат; 
• відсутність необхідності конвертувати кошти, отримані на відрядження, у валюту країни перебування при виїзді за кордон - завдяки автоматичній конвертації грошових коштів. 
Переваги для співробітників підприємства: 
• цілодобовий доступ до грошей; 
• можливість без комісії розраховуватися в торговельно-сервісній мережі як в Україні, так і за кордоном; 
• зарахування коштів здійснюється безпосередньо на корпоративну картку, що унеможливлює витрату часу на отримання грошей на відрядження в бухгалтерії під звіт; 
• цілодобова служба клієнтської підтримки. 
Активізація «Корпоративної картки для корпоративних клієнтів» - ще один крок НАДРА БАНКУ в поліпшенні умов обслуговування компаній.
2011-06-16 
