Банк «Хрещатик» — переможець VII Міжнародного фестивалю маркетингу
Банк «Хрещатик» став переможцем VII Міжнародного фестивалю маркетингу в номінації «За професійні досягнення у сфері маркетингових комунікацій».
9-11 червня відбулася одна з провідних маркетингових подій року – VII Міжнародний фестиваль маркетингу The Marketing Jazz Fest. Ефективність застосовуваних банком комунікативних каналів, нестандартні рішення в антикризовій стратегії і чітка тактика PR-присутності «Хрещатика» в регіонах не тільки дали змогу банку посісти позиції лідера у цій сфері, а насамперед спрямовувалися на зміцнення позитивної репутації й іміджу фінустанови, сприяли просуванню нової продуктової лінійки банку. Такий підхід «Хрещатика» до комунікацій з клієнтами і налагодження відносин з партнерами, акціонерами черговий раз були високо оцінені професіональним співтовариством – банк «Хрещатик» став переможцем фестивалю в номінації «За професійні досягнення у сфері маркетингових комунікацій».
Питання розвитку корпоративних видань як одного з ефективних каналів комунікацій стали основною темою «круглого столу», що відбувся на фестивалі. Особливу увагу було приділено друкованим і цифровим форматам журналів, газет, дайджестів, які випускають компанії для внутрішнього і зовнішнього розповсюдження, корпоративним веб-сайтам. Як підкреслила Тетяна Зарембо, начальник управління зв’язків з громадськістю і ЗМІ банку «Хрещатик», «сьогодні корпоративне видання лідирує серед усіх комунікативних каналів за ефективністю досягнення цільової аудиторії і дає змогу своїм читачам бути в курсі всіх подій, що відбуваються у банку, знайомить з його фахівцями, продукує підвищення довіри до установи, презентує нові продукти і послуги тощо».
Довідково за темою:
Міжнародний фестиваль маркетингу The Marketing Jazz Fest проходить уже сьомий рік поспіль. У 2011 р. під його дахом зібралися понад 200 спеціалістів у сфері PR і маркетингу з Росії, України, Західної Європи, 150 компаній-учасниць і 45 організацій-партнерів. Основними темами нинішнього фестивалю стали розвиток корпоративних медіа, практичні аспекти маркетингу у соціальних мережах, цілісний підхід до впровадження інновацій на корпоративному сайті, майнд-мепінг та інші актуальні питання вдосконалення маркетингових комунікацій.
Довідково:
Публічне акціонерне товариство Комерційний банк “Хрещатик” зареєстровано у травні 1993 року. Здійснює свою діяльність відповідно до Статуту банку, чинного законодавства України та має повну ліцензію НБУ № 158 від 25.05.10 на проведення банківських операцій на внутрішньому і міжнародному фінансових ринках. Аудиторську перевірку фінансової діяльності банку за світовими стандартами здійснюють міжнародні аудиторські фірми, зокрема PricewaterhouseCoopers.
Має високий рівень надійності збереження вкладів, підтверджений національним агентством «Кредит-Рейтинг», входить до числа 15 найбезпечніших банків, за версією щотижневика «Контракти», до двадцятки найстабільніших банків країни, за рейтингом газети «Дело», до десяти українських банків, яким найбільше довіряють, за версією журналу «Банкиръ», та п’ятірки найпрозоріших банків держави, за ренкінгом вітчизняної РА «Кредит-Рейтинг».
Основні фінансові показники за 1 квартал 2011 р.: фінансовий результат — 9,3 млн грн, чисті активи — 7,21 млрд грн, кредитно-інвестиційний портфель —4,79 млрд грн, депозити юридичних осіб — 1,75 млрд грн, депозити фізичних осіб — 3 млрд грн.
2011-06-16